Dus het acht uur journaal hoeft het ook niet meer uit te zenden ?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd idd. Alles al besproken dan
Binnen onze wetten natuurlijk.quote:
Of in het hoger beroep de racisme kaart spelen, kan ook nog.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:06 schreef michaelmoore het volgende:
ali die gaat voortaan contracten meenemen, eerst tekenen voor accoord voor ik je een beurt geef
Hoe moet dat anders?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
Maar eerlijk,gaan ze nu afstrepen wat hij heeft gedaan om een straf te bepalen?
Maar eerst krijg hij nu zelf een beurt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:06 schreef michaelmoore het volgende:
ali die gaat voortaan contracten meenemen, eerst tekenen voor accoord voor ik je een beurt geef
Over nomen est omen gesproken. Ali is een echte profeet; hij heeft het al die tijd al voorspeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Over een half uurtje moet ie een balkje over zijn ogen en mag je alleen nog maar over Ali B. spreken
Met welke rechtsgrond?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:07 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Of in het hoger beroep de racisme kaart spelen, kan ook nog.
Was maar een grapje, proberen het een beetje luchtig te houden soms.quote:
FF pissen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:06 schreef Jippie het volgende:
GRAAG over het ONDERWERP in plaats van ELKAAR AFZEIKEN
tenzij je notes aan het verzamelen bent
En de maatschappij. Die moet beschermd worden tegen mannen als Ali B.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:06 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Binnen onze wetten natuurlijk.
Maar belangrijkste zijn toch wel de slachtoffers, snap de haat hier richting Ali, ben geen fan van hem. Maar gaat er toch vooral om dat de slachtoffers zich gehoord voelen en iets van gerechtigheid krijgen.
40 uur taakstraf!quote:
Ellen ten Damme zei ooit dat ze geen dag zonder seks kan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:07 schreef roos94 het volgende:
Conclusie: Ali B moet je weghouden bij vrouwen en Jill&Ellen moet je weghouden bij getrouwde mannen
mag je Ali B. afzeiken?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:06 schreef Jippie het volgende:
GRAAG over het ONDERWERP in plaats van ELKAAR AFZEIKEN
tenzij je notes aan het verzamelen bent
Zo zie ik Ali ook wel in de rechtbank zitten als ie er zou zijn:quote:
Lijkt me geen speld tussen te krijgenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:09 schreef Caland het volgende:
B. nam op de zitting geen enkele verantwoordelijkheid. De rechtbank zag een man die zich in het nauw gedreven voelde, maar hij maakte gebruik van de aandacht. Rechtbank ziet hem als een dwingende persoon met weinig inlevingsvermogen en weinig zelfreflectie.
De alleenstaande hooligan: : 'Wat nou bepalen? Ik zou Sharen Stone wel eens willen bepalen.' Koot en Bie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
Maar eerlijk,gaan ze nu afstrepen wat hij heeft gedaan om een straf te bepalen?
Dat gaat niet gebeuren. De oude richtlijn, (die 1 juli vervallen is, maar de nieuwe zal niet veel afwijken) neemt als uitgangspunt 3 jaar onvoorwaardelijk voor een eenmalige verkrachting van een meerderjarige. Daar kan al naar gelang de omstandigheden meer of minder worden. Max voor verkrachting is 12 jaar. Voor poging verkrachting max 8 jaar.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Kunnen we al spreken over "de serieverkrachter" Ali B?
Ik denk 1,5 jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:11 schreef roos94 het volgende:
Ik gok 9 maand voorwaardelijk en een verplichte cursus ofzo
Die donkere advocaat stond erbij en was machteloos. Wel haar portemonéé gevuld.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, het was niet zo heel snugger van Ali om hier nog gewoon in de rechtzaal mee door te gaan.
Het was toch echt Ali B. zelf die er een complete show van maakte.quote:
Heeren van De Bruyne Sterquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:09 schreef tong80 het volgende:
Ten Damme was bij Jiskefet trouwens Retenjonge bij de Bruine Ridders.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:09 schreef tong80 het volgende:
Ten Damme was bij Jiskefet trouwens Retenjonge bij de Bruine Ridders.
quote:
Niet alleen haar portemonneequote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die donkere advocaat stond erbij en was machteloos. Wel haar portemonéé gevuld.
Ik denk ofzo. Alhoewel misschien ook kan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:11 schreef roos94 het volgende:
Waarom houdt een rechtbank rekening met de publiciteit?quote:
Prachtigquote:
Logisch. Een publieke veroordeling is ook een soort straf al.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom houdt een rechtbank rekening met de publiciteit?
Dus een onbekende bakker uit Amstelveen die dezelfde daden pleegt krijgt een hogere straf omdat hij geen mediabekendheid is?
Hij gaat in hoger beroep.quote:
Een verplichte cursus wat!? Rappen!?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:11 schreef roos94 het volgende:
Als hij echt vindt dat ie onschuldig is, moet hij dat zeker doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:14 schreef Pvt.Webster het volgende:
2 jaar. Is nog best fors hoor.
Hoger beroep dan maar.
Hangt er van af.quote:
Dat komt er sowieso zeiden ze alquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:14 schreef Pvt.Webster het volgende:
2 jaar. Is nog best fors hoor.
Hoger beroep dan maar.
Zou jij voor 2 jaar je leven lang op de vlucht slaan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:15 schreef Sodeknetters het volgende:
Twee jaar en hij was niet bij de uitspraak. Die is geheid onderweg naar Marokko.
De NPO nodigt hem na zijn gevangenisstraf gewoon uit voor college tour.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:15 schreef KNAK het volgende:
Gefeliciteerd allen.
Dat is ook einde Ali B, kan ie na zn spinnenhuis-ervaring direct optyfen <Nope> en daar wat proberen op te bouwen.. hier zal dat niet meer lukken
Lekker 2 jaar de bajes in, waarbij iedere gedetineerde weet dat je een smerige verkrachter bent. Dat worden 2 lange jarenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zou jij voor 2 jaar je leven lang op de vlucht slaan?
Mogelijk hoger beroep, maar Ali gaat wel achter de trali
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |