Vertel, hoe kennen we Engeland?quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:19 schreef Naesala_1981 het volgende:
Dit is al wel meer het Engeland zoals we het kennen.
Doel je hierop?quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En behandelt hij zijn lichaam nu al als een tempel?
Afwachtend, niet weten wat ze moeten doen, waardeloos voetbalquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:20 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Vertel, hoe kennen we Engeland?
Kane is 2144 dagen jonger dan ik.quote:
Dit is de wedstrijd die we vreesden dat zou komen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:21 schreef Fretwork het volgende:
Ondanks dat het nog steeds heeeeel kut is, Engeland wel echt minder dreigend
Alleen niet tegen Spanje.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Als Griekenland EK kon worden kan dit Nederland het ook.
Nee op die mantra over Pepe steeds. 41 jaar! Maar! Ja ja! Behandelt zijn lichaam als een tempel!quote:
Middenveld helemaal volgebouwd. En die Engelsen zijn 3 treedjes lager gaan voetballen qua tempo.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oranje wordt in ieder geval niet meer weggetikt. Dat is al beter dan de eerste helft.
Veerman, die voor dit EK al als vervanger van Kroos naar Real Madrid geschreven werd en nu blij mag zijn als er überhaupt nog een buitenlandse club hem wil.quote:
Gevaarlijkquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:22 schreef Pablo84 het volgende:
Als Nederland Europees kampioen wordt laat ik me ombouwen tot vrouw
Nee.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:23 schreef Adames het volgende:
Zouden Brobbey en Weghorst elkaar aanvullen?
Als een zeer conservatief, sloom, statisch elftal met weinig flair, druk op de bal en aanvallende intenties.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:20 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Vertel, hoe kennen we Engeland?
Dan juich ik voor Engeland.quote:
Zwitserland en Namibië ofzo. Wel Nederlandse ouders toch en Turkse roots voor Kadıoğlu.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:19 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wat zijn die andere helften van L. De Jong en Til dan?
Jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:23 schreef Adames het volgende:
Ja, Blind erin. Dat zou het wel compleet maken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Commentator herinnerde me zojuist aan het feit dat Blind bij de selectie zit, dat was wel een onaangename ervaring.
Geil!quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:22 schreef Pablo84 het volgende:
Als Nederland Europees kampioen wordt laat ik me ombouwen tot vrouw
Onze eigen Sjors en Sjimmiequote:Op woensdag 10 juli 2024 22:23 schreef Adames het volgende:
Koeman is een alcoholist.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:23 schreef Discombobulate het volgende:
Nu zetten ze prima druk. Wat is dat toch.
Gaan we niet weten, Zirkzee komt er zo in.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:23 schreef Adames het volgende:
Kadioglu Nederlandse moederquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Zwitserland en Namibië ofzo. Wel Nederlandse ouders toch en Turkse roots voor Kadıoğlu.
Rodri, Rodri, Joey komt eraan! Joey komt eraan! Joey komt eraan!quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:22 schreef Maver24 het volgende:
We missen een type rodri. Die wil elk team wel trouwens
Hij heeft er maar 1 toch?quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:23 schreef oblo het volgende:
Geweldig die gezichtsuitdrukkingen van xavi
Jammer, anders had ik je een note kunnen geven!quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:24 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde even een plaatje zoeken maar ik zie nu dat dat tegenwoordig best racistisch is dat Sjors en Sjimmie
Dat post ik dus mooi niet
Beetje zoals die zoon van Will Smith toch?quote:
Jij kijkt weinig voetbal.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je gaat echt zo gruwelijk hard anaal in het poepertje genomen worden in deze vorm. Ik zie die Spanjaarden al lachend hun 3e keeper de laatste 10 minuten in de spits zetten zodat hij de 7-0 kan maken.
Ik las Prickfjord.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die Pickford is toch beetje de Britse Piet Veldhuizen
Denk dat ie het wel lekker vind en dat broekje dan gewoon aanhoudt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:25 schreef CR7 het volgende:
Als Verbruggen die bal pakte dan had de commentator nu zijn binnenbroekje mogen vervangen.
Die van Hunted?quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Van de Ven.
Hoorde dat oud agent Marcel zijn vader is.
Nee @onlogisch klaagt er ook constant overquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:27 schreef Pablo84 het volgende:
Ben ik de enige die Reijnders niks vind?
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:27 schreef Pablo84 het volgende:
Zeer matig iddquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:27 schreef Pablo84 het volgende:
Dat vindt heel Nederland inmiddels.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:27 schreef Pablo84 het volgende:
GMTA, domme actie.quote:
Depay. Het is Depay.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:28 schreef Gremen het volgende:
Corners en vrijschoppen zijn wel dreigender sinds memphis ze niet meer neemt
Opvallend inderdaad.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:28 schreef Gremen het volgende:
Corners en vrijschoppen zijn wel dreigender sinds memphis ze niet meer neemt
Heeft een sympathiek overkomen. Verder heeft die helemaal niks speciaals. Ook de reden dat Milan op grote afstand tweede werd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat vindt heel Nederland inmiddels.
Hij heeft alleen fans in Alkmaar, Milaan en Indonesië.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:27 schreef Pablo84 het volgende:
Reijnders is nog de beste middenvelder van de drie vandaag.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:27 schreef Pablo84 het volgende:
Heel Ambon juicht wel voor Reijnders.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat vindt heel Nederland inmiddels.
Dat roepen ze in Engeland ook.quote:
Waarom mag zo'n figuur nog fluitenquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:29 schreef Revanches het volgende:
Zucht hebben wij weer, een omgekochte scheids die eerder al geschorst is.
Na vandaag niet meer hoorquote:
Mwoa...ik vind Schouten wel aardig eigenlijkquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Reijnders is nog de beste middenvelder van de drie vandaag.
Hou je mond!!quote:
Wout Weghorst mee met het Olympisch elftal als seniorquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:29 schreef Managarm het volgende:
Weghorst gaat door naar de Olympische Spelen, vrij worstelen.
Schouten is viesslecht.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Mwoa...ik vind Schouten wel aardig eigenlijk
Ja, het is toegestaan.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:30 schreef Discombobulate het volgende:
Veel betere scheids dan vorige wedstrijd
Het zijn voetballers.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:30 schreef Discombobulate het volgende:
Het zijn wel echt watjes hé qua een duwtje oid.
PSV'er zeker?quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Mwoa...ik vind Schouten wel aardig eigenlijk
Ja, wel de TV meenemen.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:31 schreef ashardalan het volgende:
Wow... Daar kan je ook rood voor geven
Vind ik niet. Denk dat hij het gewoon zonder schaamte doet.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:31 schreef Fretwork het volgende:
Reijnders is echt zo'n gast die stiekem je moeder versiert
quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:31 schreef Cuendillar het volgende:
Spanje lacht hier toch om, mensen...
Het is weer zo onzorgvuldig allemaal.
Niets mis mee zolang je haar als een dame behandeltquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:31 schreef Fretwork het volgende:
Reijnders is echt zo'n gast die stiekem je moeder versiert
Dat kan ie ook nietquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:32 schreef Breekfast het volgende:
Begint wel op te vallen dat Dumfries die bal niet wil voorzetten vanaf rechts. Hele tijd balletje terug.
Dat kan hij alleen als hij hem in zijn loop krijgt, niet als ie stil staatquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:32 schreef Breekfast het volgende:
Begint wel op te vallen dat Dumfries die bal niet wil voorzetten vanaf rechts. Hele tijd balletje terug.
Knipogend naar je aan de barquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Vind ik niet. Denk dat hij het gewoon zonder schaamte doet.
Dan houden we gewoon op en doen we 2 tegen 1 in de finalequote:
Hebben we geen speler die Jaap heet?quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:32 schreef Breekfast het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |