Het Wout-effect blijft uit.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:10 schreef Karina het volgende:
Ik zie nog niet veel verschil met de 1e helft.
Precies, liever er nu af dan afgedroogd worden in een finale.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:10 schreef Devolder het volgende:
Tegen Spanje ga je met een nulletje of vijf af. Moeten we ook niet willen joh.
5-1-3-1 ipv 4-3-3.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:10 schreef Karina het volgende:
wat is dit nou voor poepquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:09 schreef XDo het volgende:
[..]
Gelul. Logische wissels tot dusver.
Volgende zal Vd Ven zijn.
Gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ie er nog eentje zo in schiet is dat ook nergens voor nodig.
Nee joh. Zijn wedstrijden opzich. Die generatie van 2010 van Spanje was ook een klasse beter dan Nederland toendertijd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:10 schreef Devolder het volgende:
mwah, ik zie een stuk meer durf.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:10 schreef Karina het volgende:
Dus nu is het 1,5 voetbalveld in plaats van 1,0?quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:10 schreef -XOR- het volgende:
Koeman heeft in de rust gezegd dat ze het veld wat groter moeten maken blijkbaar.
Geen finale willen halen omdat ze dan misschien afgedroogd worden is ook wel een matige mentaliteit.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:10 schreef Devolder het volgende:
Ditquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:10 schreef Devolder het volgende:
Jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:11 schreef GGMM het volgende:
Wout Weghorst is eigenlijk vooral goed als Depay erom heen speelt
Ze voetballen nu allemaal de andere kant op.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:10 schreef Karina het volgende:
Past dan goed bij dit Nederlandse elftal.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:11 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Geen finale willen halen omdat ze dan misschien afgedroogd wordt is ook wel een matige mentaliteit.
Koeman heeft de grote lijnen uitgezet.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:11 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Dus nu is het 1,5 voetbalveld in plaats van 1,0?
Ja, precies. Waarom krijgen die Engelsen steeds zoveel ruimte? Meters en meters en meters vrij om elk van die mannen heen.quote:
En toen hadden we wel een goed team.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:11 schreef Maver24 het volgende:
Finale verliezen doet veel meer pijn dan halve finale eruit. Ik heb nog steeds 210 trauma
Ja, maar dat gaat ergens om...quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan is RKC Waalwijk - SC Heerenveen toch leuker.
Tokkies gonna tokkie.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:12 schreef polderturk het volgende:
Nederlanders timmeren Engelse hooligans in elkaar.
Engelse supporters zijn vaak al heel vroeg dronken omdat pubs in Engeland heel vroeg sluiten. Ik was een keer een cafe binnengelopen waar ook Engelse gasten waren. Het was 21:00 uur. Alle Nederlanders waren nog nuchter terwijl de Engelse gasten nauwelijks op hun benen konden staan.
[ x ]
Ik heb 2019 traumaquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:11 schreef Maver24 het volgende:
Finale verliezen doet veel meer pijn dan halve finale eruit. Ik heb nog steeds 2010 trauma
Hattrick van Lamine Yamal om het sprookje af te maken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:10 schreef Devolder het volgende:
Ze mogen trots zijn als ze verliezen van Spanje in de finale.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:11 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Geen finale willen halen omdat ze dan misschien afgedroogd worden is ook wel een matige mentaliteit.
Veel liever de finale verliezen dan de halve finale. Ik heb 92, 98, 00, 04 traumata.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:11 schreef Maver24 het volgende:
Finale verliezen doet veel meer pijn dan halve finale eruit. Ik heb nog steeds 2010 trauma
Wat een onzin. Liever finale verliezen dan een 1/2 finalequote:Op woensdag 10 juli 2024 22:13 schreef Scorpie het volgende:
Liever tegen dit Engeland eruit met dit spel dan zo spelen tegen de Spanjaarden want dan gaan we er met 5-0 vanaf
Die heeft net een wereldgoal gemaakt, die denkt nu dat alles lukt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:13 schreef Zwoerd het volgende:
Xavi denk niet dat je Ronaldinho bent en geef hem gewoon voor.
Straks gaat Wijnaldum dit allemaal oplossenquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft hij er dus uitgehaald.
Ik vind dit tactisch niet echt heel sterk allemaal.
Nou.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:13 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Beslist acuut nooit bondscoach te worden
Vind ik niet. Van Spanje verliezen mag zoals zij spelen. Tegen dit Engeland er uit gaan is zonde.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:13 schreef Scorpie het volgende:
Liever tegen dit Engeland eruit met dit spel dan zo spelen tegen de Spanjaarden want dan gaan we er met 5-0 vanaf
Dit slaat nergens opquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:14 schreef PzKpfw het volgende:
Wanneer geeft die scheids eens geel aan die Engelsen voor shirtje trekken zeg. Wat een lul van een scheids.
Gevolg van slechte tactiek dat hij steeds in die situatie komt. Goed gedaan van de Engelsen dus om hem zo ongevaarlijk te maken.quote:
Liever in de halve finale verliezen tegen een matige ploeg dan in de finale glansrijk afgaan tegen een topteam? Oké.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:13 schreef Scorpie het volgende:
Zeker als je op z'n kutmanier verliest, dan liever met eventueel 6-0 tegen Spanjequote:Op woensdag 10 juli 2024 22:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat een onzin. Liever finale verliezen dan een 1/2 finale
De Jong was in elk geval beter in Karate.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Finale 2010 was Spanje toch ook gewoon beter qua spel of herinner ik me dat verkeerd?
Meer individuele kwaliteit.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Finale 2010 was Spanje toch ook gewoon beter qua spel of herinner ik me dat verkeerd?
Iets beter, maar ging redelijk gelijk op hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |