Die heeft net een wereldgoal gemaakt, die denkt nu dat alles lukt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:13 schreef Zwoerd het volgende:
Xavi denk niet dat je Ronaldinho bent en geef hem gewoon voor.
Straks gaat Wijnaldum dit allemaal oplossenquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft hij er dus uitgehaald.
Ik vind dit tactisch niet echt heel sterk allemaal.
Nou.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:13 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Beslist acuut nooit bondscoach te worden
Vind ik niet. Van Spanje verliezen mag zoals zij spelen. Tegen dit Engeland er uit gaan is zonde.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:13 schreef Scorpie het volgende:
Liever tegen dit Engeland eruit met dit spel dan zo spelen tegen de Spanjaarden want dan gaan we er met 5-0 vanaf
Dit slaat nergens opquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:14 schreef PzKpfw het volgende:
Wanneer geeft die scheids eens geel aan die Engelsen voor shirtje trekken zeg. Wat een lul van een scheids.
Gevolg van slechte tactiek dat hij steeds in die situatie komt. Goed gedaan van de Engelsen dus om hem zo ongevaarlijk te maken.quote:
Liever in de halve finale verliezen tegen een matige ploeg dan in de finale glansrijk afgaan tegen een topteam? Oké.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:13 schreef Scorpie het volgende:
Liever tegen dit Engeland eruit met dit spel dan zo spelen tegen de Spanjaarden want dan gaan we er met 5-0 vanaf
Zeker als je op z'n kutmanier verliest, dan liever met eventueel 6-0 tegen Spanjequote:Op woensdag 10 juli 2024 22:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat een onzin. Liever finale verliezen dan een 1/2 finale
De Jong was in elk geval beter in Karate.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Finale 2010 was Spanje toch ook gewoon beter qua spel of herinner ik me dat verkeerd?
Meer individuele kwaliteit.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Finale 2010 was Spanje toch ook gewoon beter qua spel of herinner ik me dat verkeerd?
Iets beter, maar ging redelijk gelijk op hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |