Paul Bosveldt komt er zo in.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Koeman gedraagt zich als een mongool
Malen deed alles verkeerd, hij had een zee van ruimte, heeft zijn snelheid nul keer benut, eindpass was altijd slecht, verloor elk duel, leverde te veel ballen in.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Malen eruit. Snelheid eruit halen voor Weghorst.
Volledig eens. Vraag me af naar welke wedstrijd sommige mensen kijkenquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Malen deed alles verkeerd, hij had een zee van ruimte, heeft zijn snelheid nul keer benut, eindpass was altijd slecht, verloor elk duel, leverde te veel ballen in.
Hij had meer ruimte dan in elke andere EK-wedstrijd tot dusver, hij kon er niets mee.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Malen had je juist aan het einde van de wedstrijd kunnen gebruiken als de ruimte groter wordt
Ook niet het beste Engeland. Beetje vertrouwen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Turkije is alleen de nr 42 van de wereld die er geen kut van kunnen. Dit is Engeland.
Dat zal dan nu wel Frimpong wordenquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Malen had je juist aan het einde van de wedstrijd kunnen gebruiken als de ruimte groter wordt
Met de vuist op tafelquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:03 schreef JohnBercow het volgende:
[ x ]
Er zijn reeds Kamervragen gesteld aan de Staatssecretaris van Sport
Lol natuurlijkquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:06 schreef svann het volgende:
Dagjesmensvraag: Tellen de wissels met de rust ook mee voor het maximale aantal?
Tellen voor twee keer de helft meequote:Op woensdag 10 juli 2024 22:06 schreef svann het volgende:
Dagjesmensvraag: Tellen de wissels met de rust ook mee voor het maximale aantal?
En het staat weer 0-0 bij begin van tweede helftquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:06 schreef svann het volgende:
Als je een kistje ophebt voel je je lekkerquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Komt goedLekker biertje net gepakt, dus geniet altijd
Wel voor het aantal. Niet voor de wisselmomenten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:06 schreef svann het volgende:
Of Cruijffquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:06 schreef GGMM het volgende:
Het staat 1-1, we staan dus niet achter dus er kan nog van alles gebeuren.
Ik zou zo analist kunnen worden
De bal is rond.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:06 schreef GGMM het volgende:
Het staat 1-1, we staan dus niet achter dus er kan nog van alles gebeuren.
Ik zou zo analist kunnen worden
Is de likekoning er?quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:kingroland was wel bij hax en hier is hij niet. Erg curieus
Haha ik keek!quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En het staat weer 0-0 bij begin van tweede helft
quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:06 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Tellen voor twee keer de helft mee
100 miljoen van Newcastle incoming.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:06 schreef Bill_Hillie het volgende:
Weghorst gaat ff de Engelse verdediging geblesseerd trappen
Als Nederland en Engeland er beide eentje maken, dan ook.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:07 schreef Zorro het volgende:
Als de stand zo blijft zou het wel eens verlenging kunnen worden.
Er zouden zelfs, in het uiterste geval, pingels kunnen komen...quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:07 schreef Zorro het volgende:
Dat is helemaal geen gekke gedachte.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:07 schreef Zorro het volgende:
Je legt de lat wel erg hoog.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:07 schreef Qarrad het volgende:
Misschien is het een idee om voor de volgende eindronde spelers te selecteren die een bal kunnen vasthouden.
En een trainer met tactisch benul zou ook fijn zijn.
Dus je eet niet gezond.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:08 schreef GGMM het volgende:
Ik ga nu thee zetten overigens(ik drink wel gezond)
De Vrij kan nog wel mee met een corner in de laatste minuut.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu het toernooi bijna over is voor ONS.
Ik roep bij deze Stefan de Vrij uit tot Speler van HET toernooi.
Ik heb al 8 bier op en het is nog steeds een matige wedstrijdquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:08 schreef GGMM het volgende:
Ik ga nu thee zetten overigens(ik drink wel gezond)
Als de AIVD meeleest heb jij een Groot Probleem.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:07 schreef Zorro het volgende:
Behalve als Nederland scoort dan liggen de zaken opeens helemaal anders.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen gekke gedachte.
Gelul. Logische wissels tot dusver.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
Dit wisselbeleid gaat ons de finale kosten
Ja, maar niet voor de 3 wisselmomentenquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:06 schreef svann het volgende:
Denk dat beide teams al even in de kleedkamer geoefend hebben op penalties.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:07 schreef Zorro het volgende:
Dat is niet wat ik bedoelde en dat weet je bestquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus je eet niet gezond.
Vies varken.
fijn dat je eindelijk gestopt bent met alcoholquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik trek een Radler 0.0 open
@:mortaxx
Als er een bal in gaat, zou één kant weleens voor kunnen komen te staanquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:07 schreef Zorro het volgende:
120 minuten naar dit trage voetbal kijken zeker?quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:07 schreef Zorro het volgende:
Kijk, een serieus antwoord krijgt gewoon een like.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:06 schreef trein2000 het volgende:
Wel voor het aantal. Niet voor de wisselmomenten.
heel logisch jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:09 schreef XDo het volgende:
[..]
Gelul. Logische wissels tot dusver.
Volgende zal Vd Ven zijn.
Als ie er nog eentje zo in schiet is dat ook nergens voor nodig.quote:
Zo lang hoeven we gelukkig niet meerquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:09 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
120 minuten naar dit trage voetbal kijken zeker?
Een keertje prikken en daarna je goal met kunst en vliegwerken schoonhouden lijkt mij.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:09 schreef takura het volgende:
We moeten nu alles zetten op het feit dat we nog een goal moeten scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |