Handbal begint ook al de 25e, voor de openingsceremonie.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:31 schreef Nielsch het volgende:
Nog precies twee weken te gaan tot de eerste sporten (voetbal, rugby sevens) beginnen!
How come?quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:29 schreef franklop het volgende:
Ik ga vrij weinig tot vrijwel niks kunnen kijken.
Yes, maar de eerste sporten dus op woensdag 24 juli.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Handbal begint ook al de 25e, voor de openingsceremonie.
Donderdag 25 juli Nederland – Angola 11.00 uur
Topquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:59 schreef ijs_beer het volgende:
Zullen we dan gelijk maar een reeks van maken, toch?
Ben op vakantie. Hadden geen andere optie ivm onze dochter. Zal wel wat dingen kunnen kijken als ik daar ben, maar heeft dan niet de hoogste prioquote:
Dat is balenquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben op vakantie. Hadden geen andere optie ivm onze dochter. Zal wel wat dingen kunnen kijken als ik daar ben, maar heeft dan niet de hoogste prio
Het is jammer, maar heb van 2022, 2021, 2018, 2016, 2014, 2012 en 2010 een hele hoop meegekregen en van sommige vrijwel alles
Frankfloppedquote:Op donderdag 11 juli 2024 08:29 schreef franklop het volgende:
Ik ga vrij weinig tot vrijwel niks kunnen kijken.
Die beginnen pas om 3 uur op woensdag, dan ben ik al klaar joh. Gewoon 7 uur beginnen genot.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:15 schreef Redefine het volgende:
Ben zelf vrij tijdens de Spelen. Nog wel aan het werk tijdens de openingsceremonie en de wedstrijden die ervoor zijn. Maar dat is niet zo'n ramp.
Mooi voor jou dat je om drie uur kunt stoppen, maar voor mij geen optie. Is ook geen ramp, die eerste dagen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die beginnen pas om 3 uur op woensdag, dan ben ik al klaar joh. Gewoon 7 uur beginnen genot.
Alleen donderdag moet er nog even wat voor de baas gedaan worden terwijl ze het balletje in het net pogen te werpen
Thuis 'werken'quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:35 schreef AgnesGru het volgende:
Helaas niet vrij tijdens de spelen. Maar op de thuiswerk dagen maar even een extra laptop op kantoor zetten
Preciesquote:
Snap ik ook wel jaquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi voor jou dat je om drie uur kunt stoppen, maar voor mij geen optie. Is ook geen ramp, die eerste dagen.
Zijn geen wedstrijden die ik echt per se moet zien, dus prima zo. Eigenlijk heb ik alleen in 2016 wat wedstrijden de paar dagen voor de opening gekeken. Maar dat was ook wel omdat het toch in de avond en begin van de nacht was. Alvast een beetje om er in te komen. En in 2021 dan nog de voetbalvrouwen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap ik ook wel jaIk snap ook wel dat dat luxe is. Maar ja, zijn maar groepsfasepotjes en als er echt een is die je graag zou willen zien kun je het makkelijk terugkiijken
Rugby Sevens vind ik zelf wel echt leuk, voetbal is leuk om er een beetje in te komen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn geen wedstrijden die ik echt per se moet zien, dus prima zo. Eigenlijk heb ik alleen in 2016 wat wedstrijden de paar dagen voor de opening gekeken. Maar dat was ook wel omdat het toch in de avond en begin van de nacht was. Alvast een beetje om er in te komen. En in 2021 dan nog de voetbalvrouwen.
Er is een reden dat ik maar 3 van de 4 jaar op vakantie ga...quote:
Waarvan?quote:
In principe wel: https://help.hbomax.com/nl/Answer/Detail/000004518?_gl=1*13psuoe*_up*MQ..*_ga*MTAyMzAwNjA0MS4xNzIxNjMzNzc3*_ga_QCLBQC10R6*MTcyMTYzMzc3Ni4xLjAuMTcyMTYzMzgwNC4wLjAuMTc1OTU4NTg0NA..quote:Op maandag 22 juli 2024 09:29 schreef franklop het volgende:
Iemand die weet of HBO max ook in Frankrijk te gebruiken is? Vraag dit voor mijzelf
quote:Kan ik HBO Max streamen terwijl ik reis?
Je kunt HBO Max streamen als je naar een land of regio reist waar HBO Max (of Max) beschikbaar is. Je kunt ook films en series afspelen die je al hebt gedownload. Je thuisland is het land waar je je hebt geabonneerd op HBO Max.
Wanneer je naar een land in de EER reist (waar HBO Max of Max beschikbaar is):
Films en series: de selectie van series en films blijft hetzelfde als in je thuisland.
Downloads: je kunt films en series afspelen en verlengen die je al hebt gedownload op je telefoon of tablet.
Als je naar een land reist dat buiten de EER ligt (waar HBO Max en Max beschikbaar zijn):
Series en films: welke films en series je kunt streamen op HBO Max is afhankelijk van je fysieke locatie. Hierdoor kun je mogelijk bepaalde titels uit je lijst Verder Kijken en Mijn lijst niet streamen als je je in een land bevindt dat buiten de EER ligt.
Classificaties: inhoudsclassificaties zijn gebaseerd op je fysieke locatie. Als je naar een land reist met een ander inhoudsclassificatiesysteem, is het ouderlijk toezicht dat je hebt ingesteld van toepassing. Series en films kunnen echter anders worden geclassificeerd.
Downloads: je kunt series en films afspelen die je al op je telefoon of tablet hebt gedownload.
Dit is wat er gebeurt als je naar een land of regio reist waar HBO Max (of Max) niet beschikbaar is:
Je krijgt de melding 'Dit is onbekend gebied' en je kunt HBO Max niet streamen. Je kunt echter nog steeds series en films afspelen die je al hebt gedownload.
quote:HBO Max is momenteel beschikbaar in deze landen:
België en Nederland
Max is momenteel beschikbaar in deze landen en gebieden:
Ålandseilanden, Andorra, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Canarische Eilanden, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Faeröer-eilanden, Finland, Frankrijk, Groenland, Hongarije, Madeira, Moldavië, Montenegro, Noord-Macedonië, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Spitsbergen en Jan Mayen, Zweden
Dat dus ja.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat frankflop op vakantie is en niks kan zien.
6 euro voor stream met reclames, 10 euro voor standaard en 15 euro voor premium (streamen op 4 apparaten tegelijk)quote:Op maandag 22 juli 2024 09:50 schreef hhh38 het volgende:
Hoe duur is HBO Max voor een maandje? Wilde het eigenlijk niet nemen, maar aangezien ik na m'n bezoekje aan Parijs nog 5 dagen vrij ben kan ik genoeg kijken om het te verantwoorden
https://www.eurosport.nl/(...)10231964/story.shtmlquote:Het goede nieuws is dat je tijdens de Olympische Spelen geen extra sportpakket nodig hebt. Voor een bedrag van 5,99 euro per maand kun je alle sporten onbeperkt streamen!
Ik ben teleurgesteld.quote:
Het spijt me.quote:
Klopt. Met 4 schermen is dan wel lastig.quote:
2 Schermen is in principe denk ik genoeg, tenminste meer dan dat wordt voor mij ook teveel.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Klopt. Met 4 schermen is dan wel lastig.
Bij het boogschieten zullen ook niet alle gemengde teamopties zich kwalificeren als het goed is.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:39 schreef franklop het volgende:
Kan woensdag en donderdag wel kijken!
Wel bijzonder dat bij Rugby de eerste teams al 'uitgeschakeld' zijn voor in ieder geval Goud voordat de openingsceremonie is geweest. Snap dat ze zo vroeg moeten zijn vanwege atletiek, maar een speler/team zou altijd nog in de race voor een PLAK moeten zijn mijns inziens voordat de opening is geweest.
Vind ik dan ook bijzonder, maar die zijn in principe allemaal nog individueel actief ook toch?quote:Op maandag 22 juli 2024 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij het boogschieten zullen ook niet alle gemengde teamopties zich kwalificeren als het goed is.
Gaan we niet meer meemaken op FOK!quote:Op maandag 22 juli 2024 16:03 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
![]()
![]()
![]()
werkt goed.
10000000000 jaar project op FOK. @:fetx
Even de provider een belletje geven zou ik zeggenquote:Op maandag 22 juli 2024 16:51 schreef kilon het volgende:
Ik heb al een aantal dagen dat mijn internetverbinding er soms een paar minuten uit ligt (en vorige week zelfs een hele dag). Het is te hopen dat dit de komende weken niet mijn kijkplezier gaat verpesten.
Ja het schijnt door een stroomstoring te komen die verholpen is. Maar dan verwacht ik dat het verder allemaal soepel gaat weer. Ach we gaan het meemaken.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Even de provider een belletje geven zou ik zeggen
Van gouden medailles naar naakt daten op een eiland voor een RTL "reality" show. Maar ik klaag niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:25 schreef Felagund het volgende:
Nu Andere tijden sport over de Olympische spelen van Inge de Bruijn.
Leuk, we zitten allebei bij de waterpolofinalequote:Op woensdag 24 juli 2024 08:54 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Humpfries duikt ook weer op in mn Twitterfeed.
Ik zou gewoon twee weken vrij nemen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ergens volgende week een extra dag vrij pakken (vrijdag heb ik al standaard vrij), voor welke dag zouden jullie gaan?
Kan gelukkig ook veel thuiswerken, maar echt bingen is ook wel lekker
Ja dat kon ik niet maken, sowieso niet qua werk maar ook niet voor het thuisfront die ook nog "gewoon" op vakantie willen in septemberquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou gewoon twee weken vrij nemen.
Je hebt je partner verkeerd gekozenquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat kon ik niet maken, sowieso niet qua werk maar ook niet voor het thuisfront die ook nog "gewoon" op vakantie willen in september
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt je partner verkeerd gekozen
Ik ben in mei op vakantie geweest. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat kon ik niet maken, sowieso niet qua werk maar ook niet voor het thuisfront die ook nog "gewoon" op vakantie willen in september
Ik had het bijna goed voor elkaar, maar is er niet echt van gekomenquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mors de bonenquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het bijna goed voor elkaar, maar is er niet echt van gekomen
Nee, gewoon 'spill the beans' ('vertel!') in het Nederlands. Want ja, niet forum.fok.co.uk enzo. Maar goed: vertel!quote:
Dan zou het mors de hosties zijn of zo.quote:
Oh, goeiemorgenquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, gewoon 'spill the beans' ('vertel!') in het Nederlands. Want ja, niet forum.fok.co.uk enzo. Maar goed: vertel!
Ze was dus ook gek op waterpolo?quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, goeiemorgen
Zo spannend is dat verhaal niet hoor
Gewoon iemand ontmoet waar het wel mee klikte, maar het is nooit meer geworden dan dat en het contact verwaterde.
WTF vuile katholiek, met je hosties.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan zou het mors de hosties zijn of zo.
Dat dan weer nietquote:
Doen refo's wel aan hosties?quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan zou het mors de hosties zijn of zo.
Waarom ga je naar Parijs als je niet weet naar welke sportenquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat dan weer niet
Ze ging wel naar Parijs, maar weet niet naar welke sporten.
Elke dag een verrassingquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom ga je naar Parijs als je niet weet naar welke sporten
Ah, dat is idd mijn katholieke achtergond ja.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WTF vuile katholiek, met je hosties.
Jullie?quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dat is idd mijn katholieke achtergond ja.![]()
Maar wat eten jullie dan in de kerk?
Ka me er weinig van voorstellen maar Parijs schijnt sowieso best leuk te zijnquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom ga je naar Parijs als je niet weet naar welke sporten
Daarom heb jij natuurlijk gekozen voor een Olympische sportsterquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn ergere plekken om naartoe te moeten jaquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ka me er weinig van voorstellen maar Parijs schijnt sowieso best leuk te zijn
Liever ‘tierelantijntjes’ dan hel en verdoemenisquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jullie?
Ik ben er sinds de verplichte paas- en kerstvieringen op de basisschool niet meer geweest
Maar volgens mij wordt hier niks gegeten als onderdeel van de dienst, de refo's zijn niet zo van de symbolische tierelantijntjes. Of überhaupt tierelantijntjes: lekker in het sobere zwart gekleed naar de kerk, met hoedje, uiteraard.
In Londen moest je volgens mij wel om 6 uur wakker zijn voor het openwaterzwemmen ofzo. Ik zeg 2006!quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:30 schreef Redefine het volgende:
Het gaat deze keer wel bijna weer wennen zijn om de Spelen op normale tijden te kunnen volgen. Twaalf jaar geleden voor het laatst dat het echt in onze tijdszone was. 2014 ook wel in Europa, maar toch nog met wat tijdsverschil waardoor de sport zo rond een uur of 19.00 was afgelopen.
Gingen ze in Londen om 5u al zwemmen dan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Londen moest je volgens mij wel om 6 uur wakker zijn voor het openwaterzwemmen ofzo. Ik zeg 2006!
(Ik heb nog nooit een Zomerspelen meegemaakt die echt precies in onze tijdzone is)
Pepermuntje tijdens de preek, jonguhquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jullie?
Ik ben er sinds de verplichte paas- en kerstvieringen op de basisschool niet meer geweest
Maar volgens mij wordt hier niks gegeten als onderdeel van de dienst, de refo's zijn niet zo van de symbolische tierelantijntjes. Of überhaupt tierelantijntjes: lekker in het sobere zwart gekleed naar de kerk, met hoedje, uiteraard.
Ja, ik bedoelde 6 uur aldaar, sorry. Kon me herinneren dat het daar heel vroeg was.quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Gingen ze in Londen om 5u al zwemmen dan?
Ik vond 2016 ook wel prima eigenlijk. Gewoon elke nacht een uitgaansnacht. Maar die tijden zoals toen zullen we nooit meer krijgen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:56 schreef franklop het volgende:
Zonder te Nattekranten over tijdzones waren 2004, 2006, 2012 en 2014 perfect.
2018 ook, maar dat was omdat ik mee was gegaan in de tijdzones. 2021 ook soort van, toen hielp de kleine mij snachts op tijd wakker te zijn
Azië is nog wel redelijk te doen zonder mee te gaan met de tijdzones. Dat belachelijke zwemfinaleverhaal staat daar wel een beetje los van.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond 2016 ook wel prima eigenlijk. Gewoon elke nacht een uitgaansnacht. Maar die tijden zoals toen zullen we nooit meer krijgen.
Spelen in Azië vind ik per definitie kut vanwege zwemfinales in de ochtend
Brisbane wordt veel erger dan LA. Lekker om 17 uur slapen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Azië is nog wel redelijk te doen zonder mee te gaan met de tijdzones. Dat belachelijke zwemfinaleverhaal staat daar wel een beetje los van.
LA wordt verreweg de grootste uitdaging, dus ik geniet hier nog even van.
Ik doe de nuttige taken om 7 uur, maar wel irritant dat de winkels pas om 8 uur open gaan. Ik lig derhalve steeds om 8 uur voor de winkel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:42 schreef kilon het volgende:
Wat wel jammer is van Spelen tijdens onze tijdzone, andere zaken als huis schoonmaken, koken, zelf naar buiten etc zitten het live sport kijken in de weg. Maar goed, daar moet je dan keuzes in maken. Dat was in 2021 en 2016 wel wat makkelijker zolang je niet altijd in de nacht ook op bleef.
LA is pakweg van 0:00 tot 12:00quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brisbane wordt veel erger dan LA. Lekker om 17 uur slapen.
Nee jij. 8u LA tijd is 17u NLquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
LA is pakweg van 0:00 tot 12:00
Brisbane is van 17:00 tot 5:00
Je rekent de verkeerde kant op volgens mij
LA is 16:00 tot 07:00 ongeveerquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
LA is pakweg van 0:00 tot 12:00
Brisbane is van 17:00 tot 5:00
Je rekent de verkeerde kant op volgens mij
Mijn liefde voor de Spelen gaat toch iets minder verquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe de nuttige taken om 7 uur, maar wel irritant dat de winkels pas om 8 uur open gaan. Ik lig derhalve steeds om 8 uur voor de winkel.
Al besprokenquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee jij. 8u LA tijd is 17u NL
#nattekrant
Ik had dit dus andersom in m'n hoofd zitten en moet je groot gelijk geven.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LA is 16:00 tot 07:00 ongeveer
Brisbane 23:00 tot 14:00 ongeveer
Was in 2018 met de Spelen wel handig. Je had daar altijd een blok van minstens 1,5 uur waarin je nuttige dingen kon doen zonder sport (of enkel ijshockey). Dus boodschappen, schoonmaken en eventueel sporten paste daar prima inquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe de nuttige taken om 7 uur, maar wel irritant dat de winkels pas om 8 uur open gaan. Ik lig derhalve steeds om 8 uur voor de winkel.
In LA zijn alle grote finales dus sowieso in de nacht want dat is primetime VS.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LA is 16:00 tot 07:00 ongeveer
Brisbane 23:00 tot 14:00 ongeveer
Als er niet zoveel boeiends is doe ik dat ook wel, extra makkelijk tegenwoordig met terugkijken. Maar te vaak is er geweldig leuke live sport. En Nederlanders sowieso live.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:58 schreef Hanca het volgende:
Ik zie niet in waarom je je zo zou laten leiden door wat er live is. Ik maak elke dag een eigen dagprogramma en dan zie ik dingen die 's morgens zijn geweest rustig om 17u 's middags als er dan even niet zo veel voor is. En vorige OS heb ik het klimmen, wat hier toch niet in het nieuws komt, compleet in de week na de Spelen gekeken.
Qua tijdzones heb ik dus het liefst dat alles 's nachts is, dan is het nog makkelijker een programma maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |