Handbal begint ook al de 25e, voor de openingsceremonie.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:31 schreef Nielsch het volgende:
Nog precies twee weken te gaan tot de eerste sporten (voetbal, rugby sevens) beginnen!
How come?quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:29 schreef franklop het volgende:
Ik ga vrij weinig tot vrijwel niks kunnen kijken.
Yes, maar de eerste sporten dus op woensdag 24 juli.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Handbal begint ook al de 25e, voor de openingsceremonie.
Donderdag 25 juli Nederland – Angola 11.00 uur
Topquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:59 schreef ijs_beer het volgende:
Zullen we dan gelijk maar een reeks van maken, toch?
Ben op vakantie. Hadden geen andere optie ivm onze dochter. Zal wel wat dingen kunnen kijken als ik daar ben, maar heeft dan niet de hoogste prioquote:
Dat is balenquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben op vakantie. Hadden geen andere optie ivm onze dochter. Zal wel wat dingen kunnen kijken als ik daar ben, maar heeft dan niet de hoogste prio
Het is jammer, maar heb van 2022, 2021, 2018, 2016, 2014, 2012 en 2010 een hele hoop meegekregen en van sommige vrijwel alles
Frankfloppedquote:Op donderdag 11 juli 2024 08:29 schreef franklop het volgende:
Ik ga vrij weinig tot vrijwel niks kunnen kijken.
Die beginnen pas om 3 uur op woensdag, dan ben ik al klaar joh. Gewoon 7 uur beginnen genot.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:15 schreef Redefine het volgende:
Ben zelf vrij tijdens de Spelen. Nog wel aan het werk tijdens de openingsceremonie en de wedstrijden die ervoor zijn. Maar dat is niet zo'n ramp.
Mooi voor jou dat je om drie uur kunt stoppen, maar voor mij geen optie. Is ook geen ramp, die eerste dagen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die beginnen pas om 3 uur op woensdag, dan ben ik al klaar joh. Gewoon 7 uur beginnen genot.
Alleen donderdag moet er nog even wat voor de baas gedaan worden terwijl ze het balletje in het net pogen te werpen
Thuis 'werken'quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:35 schreef AgnesGru het volgende:
Helaas niet vrij tijdens de spelen. Maar op de thuiswerk dagen maar even een extra laptop op kantoor zetten
Preciesquote:
Snap ik ook wel jaquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi voor jou dat je om drie uur kunt stoppen, maar voor mij geen optie. Is ook geen ramp, die eerste dagen.
Zijn geen wedstrijden die ik echt per se moet zien, dus prima zo. Eigenlijk heb ik alleen in 2016 wat wedstrijden de paar dagen voor de opening gekeken. Maar dat was ook wel omdat het toch in de avond en begin van de nacht was. Alvast een beetje om er in te komen. En in 2021 dan nog de voetbalvrouwen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap ik ook wel jaIk snap ook wel dat dat luxe is. Maar ja, zijn maar groepsfasepotjes en als er echt een is die je graag zou willen zien kun je het makkelijk terugkiijken
Rugby Sevens vind ik zelf wel echt leuk, voetbal is leuk om er een beetje in te komen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn geen wedstrijden die ik echt per se moet zien, dus prima zo. Eigenlijk heb ik alleen in 2016 wat wedstrijden de paar dagen voor de opening gekeken. Maar dat was ook wel omdat het toch in de avond en begin van de nacht was. Alvast een beetje om er in te komen. En in 2021 dan nog de voetbalvrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |