abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220485111
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:49 schreef Troel het volgende:
Trein was 44 euro, mijn begeleider ook. Voordeel van de rolstoel :@
Ok zo goedkoop was het voor ons ook weer niet :(

Nee hoor, het is je meer dan gegund :*
pi_220490453
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 17:49 schreef Arizona het volgende:
Nog maar 2,5 week tot onze volgende Londen-trip O+ Wij gaan wel met de Eurostar, dat is ons de vorige keer heel goed bevallen. We vonden het een stuk relaxter dan vliegen. (Niet dat we ooit naar Londen zijn gevlogen, maar dan vliegen in het algemeen :P )

Op het programma staat o.a. een bezoek aan Lion King. De vorige keer in Londen hebben we geen theater gedaan, maar dat leek ons voor nu wel leuk :) . En dan daarvoor een hapje eten in de Seven Dials Market.

We wilden ook nog naar een uitkijkpunt, dan hebben we de vorige keer ook niet gedaan. Ik wil nog kijken of we tickets kunnen krijgen voor Horizon 22, voor Sky Garden had ik het helemaal gemist _O- en anders gaan we naar The Garden at 120.

Edit: en we gaan nog naar het National History Museum!

En verder gewoon lekker shoppen en rondlopen en eten :P .
Voor w.b. Sky Garden gewoon op de door jouw gewenste data blijven F5'en. Genoeg mensen die niet kunnen en de (gratis) tickets teruggeven aan de organisatie.

Vond het uitzicht daar prachtig wel. :)
Lift ging ook reterap omhoog. ^^
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220495513
https://www.parkland-walk.org.uk/ voor als je van wandelen houdt en uitzichten wil in Londen, van metro naar metro (trein) (even doorlopen via Alexandra Palace/Park)
pi_220519276
Kaartjes voor Horizon 22 zijn gereserveerd :)
Was me nog bijna misgegaan, ik had geen maandaggevoel vandaag :P dus ik dacht er vanmiddag pas aan.
pi_220519280
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:09 schreef Jeroboam het volgende:
https://www.parkland-walk.org.uk/ voor als je van wandelen houdt en uitzichten wil in Londen, van metro naar metro (trein) (even doorlopen via Alexandra Palace/Park)

Dit lijkt me ook leuk! Ik heb het genoteerd, maar ben bang dat we tijd te kort komen :D
pi_220519447
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 14:43 schreef Arizona het volgende:
Kaartjes voor Horizon 22 zijn gereserveerd :)
Was me nog bijna misgegaan, ik had geen maandaggevoel vandaag :P dus ik dacht er vanmiddag pas aan.
Ik had vanmorgen gekeken, toen stonden er geen nieuwe data op. Nu ook geboekt! Waren gelukkig nog zat opties,
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220540429
2 maanden geleden geweest, maar deze stad is ook wel achteruitgegaan ten opzichte van 10 jaar geleden. Meer afval en voelde veel loucher in de nacht.
pi_220544401
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 14:17 schreef DobbyDobby het volgende:
2 maanden geleden geweest, maar deze stad is ook wel achteruitgegaan ten opzichte van 10 jaar geleden. Meer afval en voelde veel loucher in de nacht.
Is ook zo. Het Londen van Sadiq Khan waar je niet meer met je telefoon in je hand rond kan lopen zonder dat hij gejat wordt.

Cost of living alleen maar hoger en hoger en alles is er hard op achteruit gegaan. Erg jammer. Heb er 10 jaar met veel plezier doorgebracht, maar op dit moment is het gewoon geen goede stad meer om te wonen helaas.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 10 april 2026 @ 00:12:15 #109
39237 crew  H_T
2733
pi_220544865
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:51 schreef Arizona het volgende:

[..]
Dat scheelt wel ja :)
Wij zouden eventueel nog vanaf Münster kunnen vliegen, dat is dichterbij. Vanaf daar kun je naar Stansted. Maar met bagage en alles waren we dan amper goedkoper uit. We hebben de trein heel op tijd geboekt, dan is het nog relatief goedkoop.
En vanaf Stansted ben je ook nog even bezig voor je ergens in Londen bent waar je wil zijn
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220550808
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 14:17 schreef DobbyDobby het volgende:
Ben er recent geweest maar voelde me s avonds niet onveilig of zo
pi_220552944
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:24 schreef Lauratje99 het volgende:

[..]
Ben er recent geweest maar voelde me s avonds niet onveilig of zo
DobbyDobby wordt gewoon wat ouder en trager en is daarom wat onzekerder, ik voel me ook niet onveilig in Londen maar ik heb de verhalen over telefoons die uit je hand worden gerukt ook wel gelezen.
pi_220552978
Vorig jaar november na een een show op West End van de metro naar het hotel gelopen in Hammersmith en ik voelde me ook niet onveilig. Het was rond 11 dat we bij het hotel aankwamen (2 vrouwen). Maar ik ben een 'grote' stad gewend, misschien dat dat wat uit maakt.

Wel verbaasde ik me nog hoe druk het bij de underground was savonds laat. Het is echt nog mega druk om half elf. Het was ook op vrijdag, dat zal ook wel mee spelen.
  Admin zaterdag 11 april 2026 @ 09:08:59 #113
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_220553362
Het is na de West End shows altijd wel druk. Al die theaters lopen zo'n beetje rond hetzelfde tijdstip leeg.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_220556275
Bij West End en in de Tube maak ik me ook niet druk qua veiligheid. Wel opletten voor zakkenrollers natuurlijk.
Maar ik heb appartementjes net buiten zone 1 gehad en als we daar dan in de avond heen liepen was ik blij dat ik niet alleen was. Nooit wat meegemaakt, maar te onbekend in de stad om in te schatten of we in een goede buurt zaten of niet.

Dus nu accomodatie op Picadilly Circus. Hoef ik alleen maar Shaftesbury Avenue af te lopen met de meute :+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220556306
Iemand trouwens nog leuke ontbijt tips? Hoeft niet te chique te zijn, gewoon goede basis voor de dag echt begint. Geen fan van echte Engelse ontbijten trouwens.

Ik heb er vast eentje om te delen: The Attendant, locatie Fitzrovia. Was voorheen een ondergronds openbaar toilet.
Vast niet ieders ding maar ik heb er prima ontbeten, bovenop een urinaal :Y)
pi_220556346
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iemand trouwens nog leuke ontbijt tips? Hoeft niet te chique te zijn, gewoon goede basis voor de dag echt begint. Geen fan van echte Engelse ontbijten trouwens.

Ik heb er vast eentje om te delen: The Attendant, locatie Fitzrovia. Was voorheen een ondergronds openbaar toilet.
Ik vond GAIL's echt heerlijk :9
pi_220556391
Ik ga gewoon naar de Pret :D Gail's en Paul's zijn ook lekker.
Tap tap tap
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 11 april 2026 @ 19:11:29 #118
39237 crew  H_T
2733
pi_220557348
quote:

Ga niet naar Wetherspoon's daarvoor :P Ik had beter ergens anders iets meer kunnen uitgeven
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220557474
quote:

Pear Tree Cafe in Battersea Park
Farm Girl, meerdere locaties
215 Hackney
Jolene bakeries
Oak & Poppy Hampstead
pi_220557476
Volgend jaar staat het weer op de verlanglijst om paar festivals/optredens te bezoeken.
pi_220615767
Londen was weer mooi O+

Horizon 22 een prima viewpoint. Lokale gids gaf nog als tip The garden at 120 (Finley street, dacht ik). Hoef je je vooraf niet voor aan te melden, mooie tuin, wel minder hoog gelegen. Ben ik zelf niet geweest.

Zedwell capsule hotel is me prima bevallen. Retegoeie locatie, recht aan Piccalilly Circus. Altijd security aan de deur die je niet binnen laten voor je je pasje hebt laten zien. Toegang tot je gang en gedeeld sanitair ook met je pasje.
De capsule is klein, als je langer dan 1.75 bent wordt het wsch krap om te liggen. Wel netjes met spiegel, usb poort en stopcontact, dimbaar licht en zelf te bedienen afzuiging. Prima matras ook. Bovenste capsule vond ik prettig, want in de lage capsule lig je letterlijk 5 cm boven de grond.
Ongeveer 50 capsules in een gang maar omdat het vooral solo reizigers zijn is het er rustig. Capsules isoleren ook enigszins. Geen oordopjes nodig gehad.
Sanitair was netjes en ruim voldoende. Tot mijn verrassing kreeg ik een handdoek erbij, ik meende dat je die extra moest huren.
Voor 38 (vrouwengang) of 30 pond (gemengd) per nacht vond ik het de moeite waard. Zou een volgende keer weer boeken.

Een deur verder hebben ze hetzelfde concept, maar dan met twee persoons kamertjes. Meer ruimte, eigen sanitair, geen daglicht. Maar qua prijs komt dat in de buurt van reguliere hotels.
pi_220615774
Ontbijt is trouwens Pret en Farmer J geworden.
En scones in een kattencafé.
pi_220619814
quote:

https://www.permitroom.co.uk/ is ook wel een aanrader. Kun je ook Engels ontbijt doen, maar met een flinke Indiaase twist. Ook een aanrader voor lunch of diner.
pi_220622389
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Londen was weer mooi O+

Horizon 22 een prima viewpoint. Lokale gids gaf nog als tip The garden at 120 (Finley street, dacht ik). Hoef je je vooraf niet voor aan te melden, mooie tuin, wel minder hoog gelegen. Ben ik zelf niet geweest.

Zedwell capsule hotel is me prima bevallen. Retegoeie locatie, recht aan Piccalilly Circus. Altijd security aan de deur die je niet binnen laten voor je je pasje hebt laten zien. Toegang tot je gang en gedeeld sanitair ook met je pasje.
De capsule is klein, als je langer dan 1.75 bent wordt het wsch krap om te liggen. Wel netjes met spiegel, usb poort en stopcontact, dimbaar licht en zelf te bedienen afzuiging. Prima matras ook. Bovenste capsule vond ik prettig, want in de lage capsule lig je letterlijk 5 cm boven de grond.
Ongeveer 50 capsules in een gang maar omdat het vooral solo reizigers zijn is het er rustig. Capsules isoleren ook enigszins. Geen oordopjes nodig gehad.
Sanitair was netjes en ruim voldoende. Tot mijn verrassing kreeg ik een handdoek erbij, ik meende dat je die extra moest huren.
Voor 38 (vrouwengang) of 30 pond (gemengd) per nacht vond ik het de moeite waard. Zou een volgende keer weer boeken.

Een deur verder hebben ze hetzelfde concept, maar dan met twee persoons kamertjes. Meer ruimte, eigen sanitair, geen daglicht. Maar qua prijs komt dat in de buurt van reguliere hotels.
Wij zitten nu nog in Londen, morgen weer naar huis. Wij hebben het ook weer heerlijk gehad O+
The Lion King bezocht, prachtige musical, dat was echt een hoogtepunt. Haast letterlijk ook, we zaten op de tweede ring, helemaal vooraan en dat was best hoog :D
Horizon 22 was het echte letterlijke hoogtepunt :+ , het was ook mooi helder toen wij er waren.
Verder ontzettend veel gelopen, afgewisseld met metroritjes en de bus.
We vonden de mensen allemaal ontzettend vriendelijk ook. En niks gemerkt van troep of een onveilig gevoel gehad.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 19:59:20 #125
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220746266
Ben net terug uit Londen. We hebben ons geen moment onveilig gevoeld, en de mensen zijn erg vriendelijk.
Er klopt niks van de filmpjes op YouTube over dat het een gevaarlijke rotzooi is daar.

Ik vond zelfs dat er minder daklozen waren tov een paar jaar geleden toen ik er was. Toen waren er echt heel veel.

We hadden een hotel met ontbijt in Kensington, helemaal prima. In een oud victoriaans hotel. Wel bloedheet binnen, ze doen maar weinig aan verduurzamen van oude panden valt me op.

Het is alleen wel verdomme duur daar allemaal! 10 pond voor een glaasje wijn. Dat heeft me een rib uit m’n lijf gekost! :o
Wie dit leest is een lezer van dit
  Redactie Frontpage maandag 11 mei 2026 @ 10:34:40 #126
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220762447
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel snap van die Horizon 22 pagina. Als op maandag twee weken van tevoren de tickets vrijgegeven worden, dan zou ik tickets moeten kunnen zien en ik ben al sinds vroeg vanmorgen constant aan het kijken, maar alles is sold out :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220763302
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:34 schreef Troel het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel snap van die Horizon 22 pagina. Als op maandag twee weken van tevoren de tickets vrijgegeven worden, dan zou ik tickets moeten kunnen zien en ik ben al sinds vroeg vanmorgen constant aan het kijken, maar alles is sold out :(
Ik zie nu diverse data staan, wellicht was je net te vroeg.
  Redactie Frontpage maandag 18 mei 2026 @ 12:05:04 #128
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220830876
Ik denk dat ik gewoon raar ben, want ik was een week te vroeg. Vanochtend ticket kunnen boeken voor volgende week :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')