Ok zo goedkoop was het voor ons ook weer nietquote:Op woensdag 1 april 2026 18:49 schreef Troel het volgende:
Trein was 44 euro, mijn begeleider ook. Voordeel van de rolstoel
Voor w.b. Sky Garden gewoon op de door jouw gewenste data blijven F5'en. Genoeg mensen die niet kunnen en de (gratis) tickets teruggeven aan de organisatie.quote:Op woensdag 1 april 2026 17:49 schreef Arizona het volgende:
Nog maar 2,5 week tot onze volgende Londen-tripWij gaan wel met de Eurostar, dat is ons de vorige keer heel goed bevallen. We vonden het een stuk relaxter dan vliegen. (Niet dat we ooit naar Londen zijn gevlogen, maar dan vliegen in het algemeen
)
Op het programma staat o.a. een bezoek aan Lion King. De vorige keer in Londen hebben we geen theater gedaan, maar dat leek ons voor nu wel leuk. En dan daarvoor een hapje eten in de Seven Dials Market.
We wilden ook nog naar een uitkijkpunt, dan hebben we de vorige keer ook niet gedaan. Ik wil nog kijken of we tickets kunnen krijgen voor Horizon 22, voor Sky Garden had ik het helemaal gemisten anders gaan we naar The Garden at 120.
Edit: en we gaan nog naar het National History Museum!
En verder gewoon lekker shoppen en rondlopen en eten.
Dit lijkt me ook leuk! Ik heb het genoteerd, maar ben bang dat we tijd te kort komenquote:Op donderdag 2 april 2026 21:09 schreef Jeroboam het volgende:
https://www.parkland-walk.org.uk/ voor als je van wandelen houdt en uitzichten wil in Londen, van metro naar metro (trein) (even doorlopen via Alexandra Palace/Park)
Ik had vanmorgen gekeken, toen stonden er geen nieuwe data op. Nu ook geboekt! Waren gelukkig nog zat opties,quote:Op maandag 6 april 2026 14:43 schreef Arizona het volgende:
Kaartjes voor Horizon 22 zijn gereserveerd![]()
Was me nog bijna misgegaan, ik had geen maandaggevoel vandaagdus ik dacht er vanmiddag pas aan.
Is ook zo. Het Londen van Sadiq Khan waar je niet meer met je telefoon in je hand rond kan lopen zonder dat hij gejat wordt.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:17 schreef DobbyDobby het volgende:
2 maanden geleden geweest, maar deze stad is ook wel achteruitgegaan ten opzichte van 10 jaar geleden. Meer afval en voelde veel loucher in de nacht.
En vanaf Stansted ben je ook nog even bezig voor je ergens in Londen bent waar je wil zijnquote:Op woensdag 1 april 2026 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja![]()
Wij zouden eventueel nog vanaf Münster kunnen vliegen, dat is dichterbij. Vanaf daar kun je naar Stansted. Maar met bagage en alles waren we dan amper goedkoper uit. We hebben de trein heel op tijd geboekt, dan is het nog relatief goedkoop.
Ben er recent geweest maar voelde me s avonds niet onveilig of zoquote:Op donderdag 9 april 2026 14:17 schreef DobbyDobby het volgende:
2 maanden geleden geweest, maar deze stad is ook wel achteruitgegaan ten opzichte van 10 jaar geleden. Meer afval en voelde veel loucher in de nacht.
DobbyDobby wordt gewoon wat ouder en trager en is daarom wat onzekerder, ik voel me ook niet onveilig in Londen maar ik heb de verhalen over telefoons die uit je hand worden gerukt ook wel gelezen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:24 schreef Lauratje99 het volgende:
[..]
Ben er recent geweest maar voelde me s avonds niet onveilig of zo
Ik vond GAIL's echt heerlijkquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iemand trouwens nog leuke ontbijt tips? Hoeft niet te chique te zijn, gewoon goede basis voor de dag echt begint. Geen fan van echte Engelse ontbijten trouwens.
Ik heb er vast eentje om te delen: The Attendant, locatie Fitzrovia. Was voorheen een ondergronds openbaar toilet.
Vast niet ieders ding maar ik heb er prima ontbeten, bovenop een urinaal
Ga niet naar Wetherspoon's daarvoorquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iemand trouwens nog leuke ontbijt tips? Hoeft niet te chique te zijn, gewoon goede basis voor de dag echt begint. Geen fan van echte Engelse ontbijten trouwens.
Ik heb er vast eentje om te delen: The Attendant, locatie Fitzrovia. Was voorheen een ondergronds openbaar toilet.
Pear Tree Cafe in Battersea Parkquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
https://www.permitroom.co.uk/ is ook wel een aanrader. Kun je ook Engels ontbijt doen, maar met een flinke Indiaase twist. Ook een aanrader voor lunch of diner.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wij zitten nu nog in Londen, morgen weer naar huis. Wij hebben het ook weer heerlijk gehadquote:Op zondag 19 april 2026 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Londen was weer mooi![]()
Horizon 22 een prima viewpoint. Lokale gids gaf nog als tip The garden at 120 (Finley street, dacht ik). Hoef je je vooraf niet voor aan te melden, mooie tuin, wel minder hoog gelegen. Ben ik zelf niet geweest.
Zedwell capsule hotel is me prima bevallen. Retegoeie locatie, recht aan Piccalilly Circus. Altijd security aan de deur die je niet binnen laten voor je je pasje hebt laten zien. Toegang tot je gang en gedeeld sanitair ook met je pasje.
De capsule is klein, als je langer dan 1.75 bent wordt het wsch krap om te liggen. Wel netjes met spiegel, usb poort en stopcontact, dimbaar licht en zelf te bedienen afzuiging. Prima matras ook. Bovenste capsule vond ik prettig, want in de lage capsule lig je letterlijk 5 cm boven de grond.
Ongeveer 50 capsules in een gang maar omdat het vooral solo reizigers zijn is het er rustig. Capsules isoleren ook enigszins. Geen oordopjes nodig gehad.
Sanitair was netjes en ruim voldoende. Tot mijn verrassing kreeg ik een handdoek erbij, ik meende dat je die extra moest huren.
Voor 38 (vrouwengang) of 30 pond (gemengd) per nacht vond ik het de moeite waard. Zou een volgende keer weer boeken.
Een deur verder hebben ze hetzelfde concept, maar dan met twee persoons kamertjes. Meer ruimte, eigen sanitair, geen daglicht. Maar qua prijs komt dat in de buurt van reguliere hotels.
Ik zie nu diverse data staan, wellicht was je net te vroeg.quote:Op maandag 11 mei 2026 10:34 schreef Troel het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel snap van die Horizon 22 pagina. Als op maandag twee weken van tevoren de tickets vrijgegeven worden, dan zou ik tickets moeten kunnen zien en ik ben al sinds vroeg vanmorgen constant aan het kijken, maar alles is sold out
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |