abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 11 mei 2026 @ 10:34:40 #126
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220762447
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel snap van die Horizon 22 pagina. Als op maandag twee weken van tevoren de tickets vrijgegeven worden, dan zou ik tickets moeten kunnen zien en ik ben al sinds vroeg vanmorgen constant aan het kijken, maar alles is sold out :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220763302
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:34 schreef Troel het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel snap van die Horizon 22 pagina. Als op maandag twee weken van tevoren de tickets vrijgegeven worden, dan zou ik tickets moeten kunnen zien en ik ben al sinds vroeg vanmorgen constant aan het kijken, maar alles is sold out :(
Ik zie nu diverse data staan, wellicht was je net te vroeg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage maandag 18 mei 2026 @ 12:05:04 #128
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220830876
Ik denk dat ik gewoon raar ben, want ik was een week te vroeg. Vanochtend ticket kunnen boeken voor volgende week :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221390479
Ik ga waarschijnlijk eind oktober ook weer naar Londen. Zag dat de Eurostar tickets nog niet zo duur zijn, dus why not :) Comic con wordt deze keer in Paddington gehouden, vorig jaar was het in het Hammersmith gedeelte. Iemand bekend met Paddington?
pi_221408980
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 10:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk eind oktober ook weer naar Londen. Zag dat de Eurostar tickets nog niet zo duur zijn, dus why not :) Comic con wordt deze keer in Paddington gehouden, vorig jaar was het in het Hammersmith gedeelte. Iemand bekend met Paddington?
Ja, ik ben er wel een keer geweest. Al is dat inmiddels ook al bijna 10 jaar geleden.

Je hebt er onder meer een ziekenhuis en een treinstation in de buurt (en uiteraard de metro, die ik vooral gebruikte, het ligt wel iets buiten het centrum).

En souvenirwinkels en restaurants, volgens mij iets van een grill restaurant vlakbij de metro.

Zelf verbleef ik bij een Best Western hotel in de buurt, ze hebben daar bij Paddington van die hotels (naast elkaar) welke in ouwe statige panden zitten.

Hotel was wel goed, met onder meer een regendouche. Wel een beperkt ontbijt. Hangt ook af wat je wilt uitgeven, zelf reis ik meestal alleen en heb ik wel wat over voor een goed verblijf (ook al ben je er overdag nooit).

Dat is alles wat ik nog zo ongeveer weet.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221409075
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 21:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ja, ik ben er wel een keer geweest. Al is dat inmiddels ook al bijna 10 jaar geleden.

Je hebt er onder meer een ziekenhuis en een treinstation in de buurt (en uiteraard de metro, die ik vooral gebruikte, het ligt wel iets buiten het centrum).

En souvenirwinkels en restaurants, volgens mij iets van een grill restaurant vlakbij de metro.

Zelf verbleef ik bij een Best Western hotel in de buurt, ze hebben daar bij Paddington van die hotels (naast elkaar) welke in ouwe statige panden zitten.

Hotel was wel goed, met onder meer een regendouche. Wel een beperkt ontbijt. Hangt ook af wat je wilt uitgeven, zelf reis ik meestal alleen en heb ik wel wat over voor een goed verblijf (ook al ben je er overdag nooit).

Dat is alles wat ik nog zo ongeveer weet.
Ik denk dat ik in één van de statige panden een kamer heb geboekt :P Dit keer wél gekeken naar de reviews en het is wel aardig. Goedkoopste wat ik kon vinden in die buurt en locatie is prima. Tube station om de hoek, prima verbinding met het centrum.

Ik heb er wel zin in. Voor het eerst ga ik alleen (herfstvakantie is dan net voor de kinderen voorbij) en ik ga eens kijken wat ik allemaal wil gaan doen (niet zo heel veel vanwege de hoeveelheid tijd :P). Misschien pak ik op de vrijdag een trein naar een toffe plek buiten Londen. Minder toeristische plekken trekken me toch wat meer, al is Londen ook gewoon erg leuk.
pi_221409289
Ik ga 'onverwachts' over een paar weken weer naar Londen O+
Van een overstap van 5 uur heb ik 2 dagen gemaakt. Capsulehotel al geboekt.
En aangezien ik effectief zo'n 36 uur heb en in het voorjaar al aardig wat zaken heb afgestreept ga ik nu weinig vooruit plannen.
Volgende week via de TodayTix app me inschrijven voor goedkope theaterkaartjes, misschien weer een London walk doen en op de dag van vertrek als 'niet teveel met bagage sjouwen' optie gratis film kijken bij het Every man festival in Kings Cross.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221418850
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga 'onverwachts' over een paar weken weer naar Londen O+
Van een overstap van 5 uur heb ik 2 dagen gemaakt. Capsulehotel al geboekt.
En aangezien ik effectief zo'n 36 uur heb en in het voorjaar al aardig wat zaken heb afgestreept ga ik nu weinig vooruit plannen.
Volgende week via de TodayTix app me inschrijven voor goedkope theaterkaartjes, misschien weer een London walk doen en op de dag van vertrek als 'niet teveel met bagage sjouwen' optie gratis film kijken bij het Every man festival in Kings Cross.
Oh wat een goeie tip, die app voor tickets. Ik ga die ook downloaden :Y Ik had al een beetje gekeken wat er op West End allemaal is en er is niks wat me echt trekt. Maar misschien trekken goedkope tickets me over de streep :P Ik heb wel vorig jaar Moulin Rouge op West end gezien wat echt supertof was. Misschien dat ik die weer opnieuw ga bekijken.

Capsulehotel heb ik naar gekeken, maar ik denk dat ik daar nogal claustrofobisch in word. Kamers zonder raam/ramen trekt ik persoonlijk erg slecht.
pi_221422383
Van Moulin Rouge in het Beatrix theater werd ik niet echt blij. Niet mijn soort musical. Verwachtte ik al. Gelukkig gratis kaartje waar de gever écht niemand anders voor kon vinden :+

Opties voor mijn trip:
Hamilton: loterij voor 10 ponds kaartjes! Als proef deze week ingeschreven en toen kreeg ik geen 10 pond kaartjes maar wel een aanbod voor 65 pond wat, gezien de huidige prijzen, een goede deal is.
The Producers, O Mary (beiden rush kaartjes voor 30 pond).
En Cabaret is me aangeraden. Door mensen die weten dat ik Moulin Rouge niet leuk vind :D Ook rush voor 30 pond. Dus de week ervoor aanmelden en die middag aan mijn telefoon gelijmd zitten want ze gaan snel.
pi_221422699
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Van Moulin Rouge in het Beatrix theater werd ik niet echt blij. Niet mijn soort musical. Verwachtte ik al. Gelukkig gratis kaartje waar de gever écht niemand anders voor kon vinden :+

Opties voor mijn trip:
Hamilton: loterij voor 10 ponds kaartjes! Als proef deze week ingeschreven en toen kreeg ik geen 10 pond kaartjes maar wel een aanbod voor 65 pond wat, gezien de huidige prijzen, een goede deal is.
The Producers, O Mary (beiden rush kaartjes voor 30 pond).
En Cabaret is me aangeraden. Door mensen die weten dat ik Moulin Rouge niet leuk vind :D Ook rush voor 30 pond. Dus de week ervoor aanmelden en die middag aan mijn telefoon gelijmd zitten want ze gaan snel.
Hoe werkt die app? Vanaf een x aantal dagen voor de voorstelling kun je goedkopere tickets kopen (mits op tijd)?

Ik zag dat er voor een paar weken Death note naar West End komt en die draait jammer genoeg niet meer als ik naar Londen ga. Het is en manga verhaal het horror genre. Ben wel benieuwd hoe ze dat op het podium gaan brengen.
pi_221423096
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hoe werkt die app? Vanaf een x aantal dagen voor de voorstelling kun je goedkopere tickets kopen (mits op tijd)?

Ik zag dat er voor een paar weken Death note naar West End komt en die draait jammer genoeg niet meer als ik naar Londen ga. Het is en manga verhaal het horror genre. Ben wel benieuwd hoe ze dat op het podium gaan brengen.
Bovenin kun je selecteren op 'lottery and rush' (oid).
Dan krijg je de shows die daaraan meedoen. Show waar je interesse in hebt aanklikken en via de drie puntjes kun je meer info krijgenover hun procedure. Je moet je vooraf aanmelden. De ene loot op donderdag, de andere op vrijdag etc. Je kunt je beschikbare dagen (theaterbezoek) aangeven.
Als je bent ingeloot (loterij, kleine kans) of als er rush tickets vrij komen (voor iedereen die zich heeft aangemeld) voor een voorstelling krijg je een pop up. Daar moet je snel bij zijn want op = op. En bij de loterij heb je 30 minuten om je tickets te claimen.

Bij Oh Mary heb ik het rush proces als proef doorlopen en ben gestopt net voor de betaling. Bepaalde dag, geen keuze voor zitplaats, maar volledig zicht in stalles voor 30 euro vond ik een prima prijs.
Alleen nu nog 2 weken te vroeg.
Dit alles verplicht je tot niks, ik heb nergens persoonlijke gegevens hoeven achter te laten.

Dus als ik jou was zou ik een keertje testen. Weet je wat je moet doen op het moment dat het er écht toe doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 24-07-2026 21:07:53 ]
pi_221423744
Ik wil wel naar Beetlejuice eigenlijk. Ik ben nooit zo van het theater geweest, ging meestal met een vriendin mee, maar ben vorig jaar naar Back to the Future geweest en die vond ik heel leuk.
Tap tap tap
pi_221452831
Heeft iemand nog een leuke suggestie voor een Londense tour?
pi_221454010
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heeft iemand nog een leuke suggestie voor een Londense tour?
Wat voor tour?

Ik ben altijd fan van de London Walks. Leuke thema's en deskundige gidsen.
pi_221454899
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Wat voor tour?

Ik ben altijd fan van de London Walks. Leuke thema's en deskundige gidsen.
Ja zoiets bedoel ik :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')