Ik zie nu diverse data staan, wellicht was je net te vroeg.quote:Op maandag 11 mei 2026 10:34 schreef Troel het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel snap van die Horizon 22 pagina. Als op maandag twee weken van tevoren de tickets vrijgegeven worden, dan zou ik tickets moeten kunnen zien en ik ben al sinds vroeg vanmorgen constant aan het kijken, maar alles is sold out
Ja, ik ben er wel een keer geweest. Al is dat inmiddels ook al bijna 10 jaar geleden.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk eind oktober ook weer naar Londen. Zag dat de Eurostar tickets nog niet zo duur zijn, dus why notComic con wordt deze keer in Paddington gehouden, vorig jaar was het in het Hammersmith gedeelte. Iemand bekend met Paddington?
Ik denk dat ik in één van de statige panden een kamer heb geboektquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, ik ben er wel een keer geweest. Al is dat inmiddels ook al bijna 10 jaar geleden.
Je hebt er onder meer een ziekenhuis en een treinstation in de buurt (en uiteraard de metro, die ik vooral gebruikte, het ligt wel iets buiten het centrum).
En souvenirwinkels en restaurants, volgens mij iets van een grill restaurant vlakbij de metro.
Zelf verbleef ik bij een Best Western hotel in de buurt, ze hebben daar bij Paddington van die hotels (naast elkaar) welke in ouwe statige panden zitten.
Hotel was wel goed, met onder meer een regendouche. Wel een beperkt ontbijt. Hangt ook af wat je wilt uitgeven, zelf reis ik meestal alleen en heb ik wel wat over voor een goed verblijf (ook al ben je er overdag nooit).
Dat is alles wat ik nog zo ongeveer weet.
Oh wat een goeie tip, die app voor tickets. Ik ga die ook downloadenquote:Op woensdag 22 juli 2026 22:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga 'onverwachts' over een paar weken weer naar Londen![]()
Van een overstap van 5 uur heb ik 2 dagen gemaakt. Capsulehotel al geboekt.
En aangezien ik effectief zo'n 36 uur heb en in het voorjaar al aardig wat zaken heb afgestreept ga ik nu weinig vooruit plannen.
Volgende week via de TodayTix app me inschrijven voor goedkope theaterkaartjes, misschien weer een London walk doen en op de dag van vertrek als 'niet teveel met bagage sjouwen' optie gratis film kijken bij het Every man festival in Kings Cross.
Hoe werkt die app? Vanaf een x aantal dagen voor de voorstelling kun je goedkopere tickets kopen (mits op tijd)?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Van Moulin Rouge in het Beatrix theater werd ik niet echt blij. Niet mijn soort musical. Verwachtte ik al. Gelukkig gratis kaartje waar de gever écht niemand anders voor kon vinden
Opties voor mijn trip:
Hamilton: loterij voor 10 ponds kaartjes! Als proef deze week ingeschreven en toen kreeg ik geen 10 pond kaartjes maar wel een aanbod voor 65 pond wat, gezien de huidige prijzen, een goede deal is.
The Producers, O Mary (beiden rush kaartjes voor 30 pond).
En Cabaret is me aangeraden. Door mensen die weten dat ik Moulin Rouge niet leuk vindOok rush voor 30 pond. Dus de week ervoor aanmelden en die middag aan mijn telefoon gelijmd zitten want ze gaan snel.
Bovenin kun je selecteren op 'lottery and rush' (oid).quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe werkt die app? Vanaf een x aantal dagen voor de voorstelling kun je goedkopere tickets kopen (mits op tijd)?
Ik zag dat er voor een paar weken Death note naar West End komt en die draait jammer genoeg niet meer als ik naar Londen ga. Het is en manga verhaal het horror genre. Ben wel benieuwd hoe ze dat op het podium gaan brengen.
Wat voor tour?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heeft iemand nog een leuke suggestie voor een Londense tour?
Ja zoiets bedoel ikquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat voor tour?
Ik ben altijd fan van de London Walks. Leuke thema's en deskundige gidsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |