Dan heb je nog steeds keuze genoeg en het staat ook nog eens goed aangegeven.quote:Op donderdag 26 maart 2026 18:13 schreef Troel het volgende:
Hey! Ik ben op zoek naar input en wellicht weten jullie wat.
Eind mei ga ik (na de eindexamens) een aantal dagen naar Londen met mijn jongste. Ik heb een rolstoelplek in de Eurostar en hij mag naast me zittenIn september start hij (als hij slaagt) met de opleiding tot machinist. Jullie snappen al wel waar zijn interesse dus ligt
We hebben twee volle dagen in Londen tot onze beschikking. Hij had het zelf over een dagje alle metro's doen, maar ik weet niet of ik dat echt een goed plan vind. We zijn dus wel rolstoelafhankelijk, dus dat maakt de keuze wat minder reuze.
PPLquote:Op donderdag 26 maart 2026 19:17 schreef PPL het volgende:
Dan is het misschien wel leuk om een ritje te maken met de DLR. Als je helemaal voorin gaat zitten ben je (met een beetje fantasie) de machinist die de boel bestuurt.
Ik heb overigens geen idee of er helemaal voorin ook rolstoel opstelplaatsen bestaan.
Bekijk deze YouTube-video
Gaat zeker op het lijstje! Ik wist niet eens dat er zoiets wasquote:Op donderdag 26 maart 2026 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds keuze genoeg en het staat ook nog eens goed aangegeven.
London Transport Museum is dan ook wel een moetje natuurlijk https://www.ltmuseum.co.uk
Jezus. Was hij eerst niet 8 pond ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2026 16:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Voor de knierten: aanvraag ETA gaat vanaf 8 april omhoog van 15 naar 20 pond.
Hij kost nu zelfs al 16 pond en wordt dus nog duurderquote:Op woensdag 1 april 2026 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus. Was hij eerst niet 8 pond ofzo?
Die foto is verschrikkelijk jaquote:Op woensdag 1 april 2026 16:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hij kost nu zelfs al 16 pond en wordt dus nog duurder
En wat een gezeik om een fatsoenlijke foto te maken als je geen standaard gezicht hebtAanvragen kostte me een kwartier, goedkeuring kostte het systeem een minuut of 5.
Ja, een keer gebruiktquote:Op woensdag 18 februari 2026 23:37 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met Eurostar Snap?
Of ik heb in die geslapen, of het was er een die er verdomd veel op leekquote:Op donderdag 19 februari 2026 07:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iemand weleens in een (dit) capsulehotel geslapen?
https://zedwellhotels.com/capsule-cocoons/
En als je van theater houdt en voor mei in Londen bent: via london theatre week kun je kaartjes met flinke korting kopen voor zo'n 60 voorstellingen. Actie loopt t/m 8 maart, kaartjes zijn te bestellen voor voorstellingen tot in mei.
TFL heeft ook een kaart (wel even inzoomen) met informatie over hoe toegankelijk de verschillende stations zijn. Dan kan je vast wel het een en ander zo plannen dat je de meeste (of alle) metrolijnen kunt gebruiken, ook al kan je niet overal makkelijk uitstappenquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:57 schreef Troel het volgende:
[..]
PPL
Ik moest gisteren nog aan je denken(Ow wat klinkt dit zoetsappig, maar het is écht zo. Ik kwam een band genaamd Heatwave tegen en tja, doen dacht ik aan "are you mvt" en aan jou!)
Als ik er maar in kan komen, dan maakt het mij niet uit of ik voorin zit of achterin, hij kan zelf wel voorin gaan kijken, dus dit is zeker wel gaaf!
Klinkt wel als hoe ik het verwacht:+ Oordoppen gaan mee.quote:Op woensdag 1 april 2026 17:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Of ik heb in die geslapen, of het was er een die er verdomd veel op leekDe prijs en locatie zijn fantastisch, maar verder moet het je ding zijn. Je hebt een soort ruime doodskist met een rolluik in een kamer waar het licht altijd aan is. Met het rolluik open vond ik het eigenlijk te licht, met het rolluik dicht te warm en met de ventilator aan te lawaaiierig
Dat ik voor het slapen gaan nog wat pints dronk zal vast niet geholpen hebben
. Douche en wc moet je (uiteraard) delen, maar daar had ik niet zoveel problemen mee. De trap naar de capsule vond ik wel ellendig en je hebt niet echt plek om je bagage ergens te laten, dus de bagage van bijna iedereen staat los in de slaapzaal. Lawaai uit de andere cabines viel me wel weer mee
Ik had de bovenste capsule en vond het in- en uitstappen vooral lastig, want dan moet je ook een draai maken. Voor waar je je bagage laat maakt het ook wel uit hoe lang je bent. Ik ben 1,90 en dan hou je met een bed van 2 meter niet heel veel ruimte over aan het voeteneindquote:Op woensdag 1 april 2026 17:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt wel als hoe ik het verwacht:+ Oordoppen gaan mee.
Voor de trap ben ik niet zo bang, heb zelfs specifiek om een boven capsule gevraagd. Want letterlijk met je neus op vloerhoogte slapen met anderen 'bovenop' je lijkt me dan weer helemaal niks.
Mijn rugzakje past vast prima naast/op het bed.
1.70m. Met rugzak.quote:Op woensdag 1 april 2026 17:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had de bovenste capsule en vond het in- en uitstappen vooral lastig, want dan moet je ook een draai maken. Voor waar je je bagage laat maakt het ook wel uit hoe lang je bent. Ik ben 1,90 en dan hou je met een bed van 2 meter niet heel veel ruimte over aan het voeteneindIk geloof ook dat ik een rolkoffertje had in plaats van een rugzak. Ben je wat kleiner en heb je alleen een rugzakje dan zal het allemaal wel meevallen
Ik vind Lush al een uitdaging zonder de winkel in te gaanquote:Op woensdag 1 april 2026 17:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
1.70m. Met rugzak.![]()
Had wel al bedacht dat ik Lush pas ga leegkopen op de dag van vertrek. Want de doodskist is vast te klein om een rugzak vol geurende badproducten aan te kunnen.
Ik ben ermee bekendquote:Op woensdag 1 april 2026 17:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind Lush al een uitdaging zonder de winkel in te gaanDus ik geef je daar volkomen gelijk in. Waarschijnlijk wist je het al, maar Lush zit ook gewoon in Nederland. Als dat niet te ver om is zou je daar ook heen kunnen, al hebben je nieuewe zeepjes en zo dan niet de status van souvenir
Ik vind het ook gewoon leuk om als souvenir mee te nemen. Dat je doucht en weer aan Londen denktquote:Op woensdag 1 april 2026 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben ermee bekendHier is het vaak nog duurder en vanuit de UK laten versturen is tegenwoordig ook geen feestje meer door de heffingen. Dus ik verzorg mijn eigen transport wel.
Edit: en ik heb een 10% kortingsbon die alleen in de UK in te wisselen is.
Ik heb Lush uit NL, de UK en Duitsland. Wordt verwarrendquote:Op woensdag 1 april 2026 18:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon leuk om als souvenir mee te nemen. Dat je doucht en weer aan Londen denkt
Voor ons is de trein iets langer, maar niet veel. We wonen ook ver van Schipholquote:Op woensdag 1 april 2026 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb Lush uit NL, de UK en Duitsland. Wordt verwarrend![]()
En ik vlieg (wilde graag de trein maar dat is een stuk meer reistijd én duurder) met alleen handbagage dus qua gelletjes ben ik gauw aan de max. Bruisballen en BBS-en komen mee terug met me. Speciaal bagage voor de terugweg voor bijgekocht.
Horizon 22 is trouwens een leuke tip. Ik ben nog net op tijd voor het volgende maandag-slot
Gelukkig heb ik een gratis parkeerplek (familie) op 5 minuten rijden van 'mijn' vliegveld. Ik taxiservice, zij tijdelijk een extra auto.quote:Op woensdag 1 april 2026 18:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor ons is de trein iets langer, maar niet veel. We wonen ook ver van Schiphol![]()
Qua kosten maakte het voor ond ook niet veel uit, met parkeren op en/of trein naar Schiphol erbij.
Ik hoop ook maandag aan kaartjes te komen
Dat scheelt wel jaquote:Op woensdag 1 april 2026 18:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een gratis parkeerplek (familie) op 5 minuten rijden van 'mijn' vliegveld. Ik taxiservice, zij tijdelijk een extra auto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |