Of code rood, als de Engelsen winnenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:14 schreef Aberkullie het volgende:
Ik begreep dat ze morgen rond 21.00 uur ook code oranje afgeven
Die komt nu hier over.quote:
Rond 21 uur bereikt iets de grens van Zuid-Limburg. Diep in Belgi๋ zit nog wat dat over Limburg trekt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Limburg gaat niks noemenswaardigs meer krijgen he?
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:12 schreef Evangelion het volgende:
Perfect cell hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lakentje voor het slapen gaan?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:15 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik de radarbeelden bekijk trekt alles net langs mij heen.
Pas rond 22.00u-22.30u trekt er wel iets over mij heen.
hier nog volop zon en heetquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Rond 21 uur bereikt iets de grens van Zuid-Limburg. Diep in Belgi๋ zit nog wat dat over Limburg trekt waarschijnlijk.
Achterhoek? Gelderland?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:15 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik de radarbeelden bekijk trekt alles net langs mij heen.
Pas rond 22.00u-22.30u trekt er wel iets over mij heen.
Maar volgens mij niet zo'n noodweer als er nu boven delen van Nederland gaatquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Rond 21 uur bereikt iets de grens van Zuid-Limburg. Diep in Belgi๋ zit nog wat dat over Limburg trekt waarschijnlijk.
Geen idee, zijn zwarte pitten op de radar. Warmte genoeg om het vast te houden of te versterken nog. We gaan het wel merken straks.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:20 schreef Paljasso het volgende:
[..]
Maar volgens mij niet zo'n noodweer als er nu boven delen van Nederland gaat
Zijn geloof ik die buien die over Eindhoven gaan komen, of net ten NO van Eindhoven?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Als ik via Buienalarm kijk zitten er hele hele zware buien boven oostelijk Belgi๋ nu bestemd voor ZO Nederland..
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik ga kijken of ik een climat controlled stuk binnentuin kan laten aanleggen. Dan heb ik op dagen als deze nog wat te genieten en toch een beetje een buitengevoel.
Weet alleen niet hoe duur zoiets is om aan te laten leggen voor zeg 300m2.
Ik krijg daar "rivier in de tropen" vibes van.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:24 schreef Adrie072 het volgende:
https://webcam-binnenvaart.nl/pages/cam-feniks.php
wow!
Vaart er zo in, gaaf om te zienquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:24 schreef Adrie072 het volgende:
wow!
Sow!!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik was net te laat denk ik voor de mooiste beelden.
ik zit precies tussen de twee zwaren in, bedankt weer voor het schild he.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik ging dat extreme lijntje bij Alphen ad Rijn onderscheppen omdat leuk. Lijntje stortte in elkaar vlak voor ie daar was. Goffer
Was nog steeds behoorlijk heftig, maar meer dan een bak water was het niet.
JAquote:
zeker maat, plantjes gaan genoeg water krijgenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:34 schreef Tjacka het volgende:
Gaan we in de prijzen vallen?
@:papabear @:essnhils @:bofjijff
Ja, verschillende bomen omgevallen op huizen en wegen, straten die helemaal blank staan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:33 schreef d.k. het volgende:
Tussen Tilburg en Eindhoven heeft het kennelijk goed gespookt, de brandweer heeft het druk. Hier aan de andere kant van Eindhoven is het nu donker buiten maar het lijkt over te waaien.
quote:
Wachten op het Titanicmoment.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:24 schreef Adrie072 het volgende:
wow!
Tuurlijk.... alles staat vol in blad he... niet geheel onbelangrijk zeg maar.quote:
Ziedendquote:
Dus met wat mazzel alleen de verkoelingquote:
Plamten houden van water!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:44 schreef Resistor het volgende:
En natuurlijk splitst de zware bui vlak voor Bunschoten![]()
Ik zit echt te twijfelen of ik de balkonplamten water moet geven.
Ah, mijn burgemeester.quote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik zit precies tussen de twee zwaren in, bedankt weer voor het schild he.
Mijn overbuurman heeft zijn 2 auto's ingepakt met zeilquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik was stenen van 4cm beloofd, niet die kleine kiezeltjes. #viesmad.
Parrrdonnnn? Je woont toch maar een paar kilometer van me af, of woon je na de spoorwegovergang rechtsaf?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:25 schreef Paul het volgende:
@:misshobje en ik schuilen al een uur in de kelder voor zekerheid
Hey is die camera ineens weer werkend.quote:
Jaaaaaaa, waar woon je in wfquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zeker maat, plantjes gaan genoeg water krijgen
Hier heftigste onweersbui in jarenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:01 schreef Ivy_Mike het volgende:
Hoe oranje is bij jullie de code? Het valt in de Kop van NH wel mee
Bij mij ookquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Leek heel wat, bleek niets te zijn.
Mweh, het regent nu een beetje en wat gerommel. Verder nog weinig bijzondersquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:34 schreef Tjacka het volgende:
Gaan we in de prijzen vallen?
@:papabear @:essnhils @:bofjijff
Wat dat betreft ben ik altijd wel blij dat hier eigenlijk altijd wel meevalt in mijn regio.quote:
Ruitschade/nieuwe ruit ben je meestal wel voor verzekerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:14 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Precies de minst kwetsbare delen afgedekt. Mong*len.
Dit is wat nu bij Zwolle zit denk ik? Gelukkig net hier onderdoor gegaan..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |