Of code rood, als de Engelsen winnenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:14 schreef Aberkullie het volgende:
Ik begreep dat ze morgen rond 21.00 uur ook code oranje afgeven
Die komt nu hier over.quote:
Rond 21 uur bereikt iets de grens van Zuid-Limburg. Diep in België zit nog wat dat over Limburg trekt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Limburg gaat niks noemenswaardigs meer krijgen he?
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:12 schreef Evangelion het volgende:
Perfect cell hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lakentje voor het slapen gaan?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:15 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik de radarbeelden bekijk trekt alles net langs mij heen.
Pas rond 22.00u-22.30u trekt er wel iets over mij heen.
hier nog volop zon en heetquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Rond 21 uur bereikt iets de grens van Zuid-Limburg. Diep in België zit nog wat dat over Limburg trekt waarschijnlijk.
Achterhoek? Gelderland?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:15 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik de radarbeelden bekijk trekt alles net langs mij heen.
Pas rond 22.00u-22.30u trekt er wel iets over mij heen.
Maar volgens mij niet zo'n noodweer als er nu boven delen van Nederland gaatquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Rond 21 uur bereikt iets de grens van Zuid-Limburg. Diep in België zit nog wat dat over Limburg trekt waarschijnlijk.
Geen idee, zijn zwarte pitten op de radar. Warmte genoeg om het vast te houden of te versterken nog. We gaan het wel merken straks.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:20 schreef Paljasso het volgende:
[..]
Maar volgens mij niet zo'n noodweer als er nu boven delen van Nederland gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |