ook. En rugby.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Ook nog. Ik dacht dat we gingen wielrennen...
Nieuw soort triatlon. Kanovaren, wielrennen en daarna paardrijen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is 1 voor 1 een trajectje afleggen, hoef je niet continu naar te kijkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat is wel wat pech. Iets meer geluk daarbij en je stond goed voor.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:54 schreef Redefine het volgende:
Hoe vaak hebben ze al de paal of lat geraakt
dat is rond 15:00quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Die waterpolosters hebben inderdaad wel een flink paar dijen zeg, boh boh.quote:
Ja. Met om 15.10 Joris Otten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:55 schreef wdn het volgende:
[..]
dat is rond 15:00
net na waterpolo als het goed is
Het is bijna alsof betere tegenstanders meer moeite kosten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het moet altijd moeizaam bij Nederland tegen dit soort tegenstanders.
Totaal onverwacht.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is bijna alsof betere tegenstanders meer moeite kosten.
Oh nee zeker, maar zelden een verschil van 3 tegen dit soort landenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is bijna alsof betere tegenstanders meer moeite kosten.
Verschil van 2 ook goed?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh nee zeker, maar zelden een verschil van 3 tegen dit soort landen
Vooruit.quote:
Bij andere sporten zien ze dat als onsportiviteit. Houden ze de bal gewoon vast. Vroeg 't me alleen afquote:
Het is nog geen knock-outfase hè? Doelsaldo kan nog belangrijk zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij andere sporten zien ze dat als onsportiviteit. Houden ze de bal gewoon vast. Vroeg 't me alleen af
Ahhhh okay - kijk dat wist ik niet. Dacht je krijgt gewoon punten voor winst en klaar. Dank!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is nog geen knock-outfase hè? Doelsaldo kan nog belangrijk zijn.
Bij voetbal ook niet toch, gebeurde bij het EK ookquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:02 schreef RipCity het volgende:
Die laatste goal beetje onnodig toch? Bij basketbal enzo is dat echt schande als t gebeurt.
Stel je voor dat Australië nu verliest van Hongarije en wint van Nederland, dan eindigen alle drie de ploegen op even veel punten en biedt onderling resultaat geen uitkomst. Dan kijkt men naar onderling doelsaldo tussen die drie ploegen, en dan is winnen met 2 verschil wel handigquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij andere sporten zien ze dat als onsportiviteit. Houden ze de bal gewoon vast. Vroeg 't me alleen af
Griekenland wordt weggespeeld als een klein waterpololand, maar het is zeker geen zwakke tegenstanderquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:33 schreef kilon het volgende:
VS sloopt Griekenland. Niet de sterkste tegenstander, maar ze lijken wel op punt te staan.
Frankrijk is geen dwerg waar je even overheen walst, toch wel subtop. De enige die echt teleur stelde vandaag is Griekenland.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje overtuigt me niet enorm, 'slechts' 15-6 tegen de Fransen
Neejoh, staat gewoon een streampje open al kijk ik niet heel veel, het blijft toch maar groepsfase.quote:
Italië is ook niet meer wat het ooit geweest is, Jezusquote:
Gewoon winnen van de VS (of 2e worden in de groep, haha)quote:Op maandag 29 juli 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Over en uit. De VS heeft hun verplichte nederlaag afgestreept en zal de rest van het toernooi wel gaan schroeien, tradities.
Kut voor Nederland, die spelen altijd wel beter tegen Spanje.
Vorige keer zaten ze bij elkaar in de poulequote:Op maandag 29 juli 2024 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Dat komt toch ook wel elke OS een keer terug he, dat NL een beetje pech heeft dat de topfavoriet een pot verliest in de voorronde waardoor we er veel eerder mee te maken krijgen dan gedacht
Maar goed, van Spanje zou je ook niet zomaar winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |