Bij andere sporten zien ze dat als onsportiviteit. Houden ze de bal gewoon vast. Vroeg 't me alleen afquote:
Het is nog geen knock-outfase hè? Doelsaldo kan nog belangrijk zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij andere sporten zien ze dat als onsportiviteit. Houden ze de bal gewoon vast. Vroeg 't me alleen af
Ahhhh okay - kijk dat wist ik niet. Dacht je krijgt gewoon punten voor winst en klaar. Dank!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is nog geen knock-outfase hè? Doelsaldo kan nog belangrijk zijn.
Bij voetbal ook niet toch, gebeurde bij het EK ookquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:02 schreef RipCity het volgende:
Die laatste goal beetje onnodig toch? Bij basketbal enzo is dat echt schande als t gebeurt.
Stel je voor dat Australië nu verliest van Hongarije en wint van Nederland, dan eindigen alle drie de ploegen op even veel punten en biedt onderling resultaat geen uitkomst. Dan kijkt men naar onderling doelsaldo tussen die drie ploegen, en dan is winnen met 2 verschil wel handigquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij andere sporten zien ze dat als onsportiviteit. Houden ze de bal gewoon vast. Vroeg 't me alleen af
Griekenland wordt weggespeeld als een klein waterpololand, maar het is zeker geen zwakke tegenstanderquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:33 schreef kilon het volgende:
VS sloopt Griekenland. Niet de sterkste tegenstander, maar ze lijken wel op punt te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |