SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen![]()
Vandaar die dm'squote:We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen
quote:Op maandag 8 juli 2024 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Parkeergeld hier in het beloofde land, koop ik zo twee medium size Duitse kastelen uit de periode rond 1300 voor.
Mijn vader heeft nooit meer dan middelbare school afgemaakt en had een kantoorbaantje in de 70s en 80s. Maar kon wel een vrijstaand koophuis betalen en een auto rijden en een gezin onderhouden. Kom daar nogeens om.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Laatst weer een reactie op Instagram geloof ik, over de inflatie in de VS en hoeveel men 50 jaar geleden verdiende vergeleken met nu, en hoever de cost of living en de huizenprijzen waren gestegen vergeleken met toen. Dat liep dus compleet scheef, mensen waren nu relatief meer kwijt aan vaste lasten en een huis dan toen.
Zit er zo'n schaap in de reacties 'ja wij gingen niet uit eten of naar de film, en toen konden we na een paar jaar sparen ons eerste huis kopen'. Tnx Gerda, die 200 euro per maand die je daarmee uitspaart, daarmee kun je na twee jaar ECHT GEEN REET. Doe maar 25 jaar.
quote:
Heeft die van mij er wel heel wat meer voor moeten doen.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nooit meer dan middelbare school afgemaakt en had een kantoorbaantje in de 70s en 80s. Maar kon wel een vrijstaand koophuis betalen en een auto rijden en een gezin onderhouden. Kom daar nogeens om.
ik hoor iets over vretenquote:
Hangt er wel vanaf wat voor soort eten en met wie.quote:
Of jij bent gewoon wat jonger. Want sinds eind 80s gaat het al bergafwaarts met Nederlandje.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft die van mij er wel heel wat meer voor moeten doen.
Geen zorgen, ik ga niet meequote:Op maandag 8 juli 2024 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf wat voor soort eten en met wie.
quote:
Alsof je dat nog niet gedaan hebt.quote:
We worden relatief een tikje armer sinds de jaren 90, dat klopt, maar als er een land is waar het nog relatief makkelijk overleven en meekomen is dan is het wel Nederland.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon wat jonger. Want sinds eind 80s gaat het al bergafwaarts met Nederlandje.
Mijn ooms en tantes ook. Niet allemaal, maar toch. Rijtjeshuis, twee kinderen, auto voor de deur. En dan de middelbare school amper afgemaakt.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nooit meer dan middelbare school afgemaakt en had een kantoorbaantje in de 70s en 80s. Maar kon wel een vrijstaand koophuis betalen en een auto rijden en een gezin onderhouden. Kom daar nogeens om.
nee, niet voor kijkduin, dat is me te verquote:Op maandag 8 juli 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof je dat nog niet gedaan hebt.
Oke, ja dat kan.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, niet voor kijkduin, dat is me te ver
Kijkduin, bij Hudson's, na de vakantie dus september of oktober.quote:
Doe maar een datumprikker, ik kan 12 oktober niet.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijkduin, bij Hudson's, na de vakantie dus september of oktober.
Willen jullie een datumprikker of dat ik gewoon zeg 12 OKTOBER BE THERE OR BE SQUARE JE ZOEKT HET MAAR UIT
Wanneer gaat BB ons verlaten? @:bitterbal
Waar moeten we lunchen straks.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die info kan je bij Cherrylips verkrijgen
Ik ook niet.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar een datumprikker, ik kan 12 oktober niet.
Misschien kan jij het beter doen want jij hebt een druk levenquote:Op maandag 8 juli 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar een datumprikker, ik kan 12 oktober niet.
quote:
ik heb haar er gisteren nog over geapptquote:Op maandag 8 juli 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof je dat nog niet gedaan hebt.
dat laatste. geen gezeik met data prikken. hop hop gewoon roepen en wie mee kan kan mee en wie niet heeft de prioriteiten niet op ordequote:Op maandag 8 juli 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Willen jullie een datumprikker of dat ik gewoon zeg 12 OKTOBER BE THERE OR BE SQUARE JE ZOEKT HET MAAR UIT
Ik kan ook gewoon de datumprikker invullenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan jij het beter doen want jij hebt een druk leven
Zit er geen Downies en Browniesquote:Op maandag 8 juli 2024 09:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker broodje ofzo maar vriendin eet geen vlees.
Ja maar dan ben ik een half uur bezig met alle data en dan kan jij er maar 1.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon de datumprikker invullen
niet je verantwoordelijkheden nu afschuiven.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan jij het beter doen want jij hebt een druk leven
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:00 schreef dud0r het volgende:
dat laatste. geen gezeik met data prikken. hop hop gewoon roepen en wie mee kan kan mee en wie niet heeft de prioriteiten niet op orde
je hoeft toch niet het broodje te delenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:00 schreef Ama het volgende:
[..]
12 oktober was een voorbeeldquote:Op maandag 8 juli 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ben 12 oktober fysiek niet in NL, dus ja.
Pigallequote:Op maandag 8 juli 2024 09:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar niet je prioriteiten op ordequote:
En dan kunnen we om 12 uur mijn verjaardag vierenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:00 schreef CherryLips het volgende:
12 oktober was ook een voorbeeld dat echt per stom toeval ook op zaterdag valt zie ik.
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Dan komen jullie maar speciaal ervoor terug
Ja, sorry dat ik leefquote:
Dit ja. Misschien een vreemd concept, maar broodjes zijn vrij makkelijk om zonder vlees te verkrijgen.quote:
Heb nu al zin om pancakes te gaan eten komend weekend in Rotterdamquote:Op maandag 8 juli 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft echt de lekkerste American pancakes met brownie.
Met moeitequote:
Nee maar wil wel ergens heen waar voor haar ook wat te kiezen is.quote:
Ze hebben tegenwoordig overal wel vega.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar wil wel ergens heen waar voor haar ook wat te kiezen is.
meeste broodjeszaken hebben wel vega op de kaart staan.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar wil wel ergens heen waar voor haar ook wat te kiezen is.
dit jaquote:Op maandag 8 juli 2024 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig overal wel vega.
daarom moet je ook gewoon een datum roepen, een einddatum dat iedereen kan reageren en dan gaan boekenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Hebben we zo een datum en dan is er geen plek bij Hudson.
De belastingdienst.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Waar doe ik het anders allemaal voor?
Nee, gewoon kaart.quote:
is dat wel geschikt voor ons?quote:
Wat wil je gaan doen?quote:Op maandag 8 juli 2024 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Jezus, komend weekend voor oktober 2025 al dingen plannen. Wat is dit voor ongein.
ik heb al dingen gepland voor augustus 2027 en oktober 2028quote:Op maandag 8 juli 2024 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Jezus, komend weekend voor oktober 2025 al dingen plannen. Wat is dit voor ongein.
festival gok ikquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb al dingen gepland voor augustus 2027 en oktober 2028
Hoe danquote:Op maandag 8 juli 2024 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb al dingen gepland voor augustus 2027 en oktober 2028
Oh ja, festival heb ik gewoon "tot we er geen zin meer in hebben" in de agenda staan, maar daar hoef ik nog geen actie op te ondernemen.quote:
Oh ja, daarvoor moet je altijd vroeg erbij zijn.quote:
Welke film?quote:Op maandag 8 juli 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat gisteren een film te kijken en weet nu niet hoe ie af is gelopen omdat ik net na het laatste reclameblok in slaap ben gevallen
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat gisteren een film te kijken en weet nu niet hoe ie af is gelopen omdat ik net na het laatste reclameblok in slaap ben gevallen
Mwah, meeste wat ik bezoek hoef ik niet zo snel voor te zijn hoor.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, daarvoor moet je altijd vroeg erbij zijn.
Voor het theaterseizoen ben ik alweer te laat voor kaartjes.
nou nou nou nouquote:Op maandag 8 juli 2024 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
ALS WE ZO GAAN BEGINNEN MAG JE NIET EENS MEER MEE
Geen zorgen, driekwart heeft dan toch een uitvaart.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te weten dat we dan gaan trouwen.
Is oude meuk, maar die had ik ooit opgenomen en er was niets betersquote:
als we een maand niet posten tijdens onze huwelijksreis zullen ze er wel achter komenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te weten dat we dan gaan trouwen.
Hoe niet? Je moet toch een beetje vooruit plannenquote:
De kaartjes moeten op tijd gekocht worden voor ze uitverkocht zijnquote:Op maandag 8 juli 2024 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, festival heb ik gewoon "tot we er geen zin meer in hebben" in de agenda staan, maar daar hoef ik nog geen actie op te ondernemen.
films op tv kijkenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
ik heb heul nog geen datum gepriktquote:Op maandag 8 juli 2024 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen zorgen, driekwart heeft dan toch een uitvaart.
Nee, ik snap oprecht niet hoe je zo extreem ver vooruit kan plannen.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:25 schreef dud0r het volgende:
Hoe niet? Je moet toch een beetje vooruit plannen
Had in januari al dingen gepland voor februari 2025
En heb vorige maand nog wat anders gepland voor februari 2025, verder heb ik voor mei 2025 ook al dingen in de planning staan
en anders zorgen we dat we die hebbenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen zorgen, driekwart heeft dan toch een uitvaart.
Gewoon opnemen en dan 7 maanden later door alle kerstreclames spoelenquote:
klinkt als een skill issue aan jouw kantquote:Op maandag 8 juli 2024 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik snap oprecht niet hoe je zo extreem ver vooruit kan plannen.
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon opnemen en dan 7 maanden later door alle kerstreclames spoelen
Sommige dingen gaan gewoon zo ver vooraf in de verkoop.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik snap oprecht niet hoe je zo extreem ver vooruit kan plannen.
Maar niet meer dan 3 jaar van tevorenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan gewoon zo ver vooraf in de verkoop.
Een van de dingen is vast het spook.
Dat kan echt van alles zijn he, grotere reizen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar niet meer dan 3 jaar van tevoren
Dat zien de meeste mensen niet joh.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:28 schreef Ama het volgende:
Solo: Is het nodig dan om naar de kapper te gaan.
Ik geloof niet dat hij niet af en toe heeft gedacht jezus wat zit haar kapsel treurig.
Van de opera?quote:Op maandag 8 juli 2024 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan gewoon zo ver vooraf in de verkoop.
Een van de dingen is vast het spook.
Maar sommige dingen moet je wel zover van te voren plannenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar niet meer dan 3 jaar van tevoren
Het is nu wel te janken.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zien de meeste mensen niet joh.
Laat die jongen nou lekker in zijn beknopte wereld leven van twee dagen vooruit.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan echt van alles zijn he, grotere reizen bijvoorbeeld.
Nog steeds niet. Als ik zo'n grote reis zou plannen, is dat voor volgend jaar of misschien 2026 als het echt vroeg moet.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan echt van alles zijn he, grotere reizen bijvoorbeeld.
Ik heb gewoon moeite met dat stellige geblaat van 'm.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laat die jongen nou lekker in zijn beknopte wereld leven van twee dagen vooruit.
moet jij wetenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Als ik zo'n grote reis zou plannen, is dat voor volgend jaar of misschien 2026 als het echt vroeg moet.
Ja maar dat gaat toch niet veranderen want zolang het niet in zijn wereldbeeld past dan is het niet waar.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon moeite met dat stellige geblaat van 'm.
Maar het ging dan ook niet om wat jij zou doen.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Als ik zo'n grote reis zou plannen, is dat voor volgend jaar of misschien 2026 als het echt vroeg moet.
sommige mensen weten gewoon niet beterquote:Op maandag 8 juli 2024 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fijn tochquote:Op maandag 8 juli 2024 09:28 schreef Ama het volgende:
Solo: Is het nodig dan om naar de kapper te gaan.
Ik geloof niet dat hij niet af en toe heeft gedacht jezus wat zit haar kapsel treurig.
Exact dat.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn toch
Volgens mij is iedereen te druk met dingen aan zichzelf die anderen niet eens zien.
Ik heb 20 cm afgeknipt en zaterdag had ik een ei in m'n wang van de ontsteking.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:30 schreef Ama het volgende:
Bij de koffiebranderij werken ook bijna alleen maar mannen. Die zien het verschil morgen vast ook niet. Of dat ik weer een lippiercing heb (niet iedereen daar heeft mij voorheen met gezien).
Klopt, maar ik vind het echt onzin om iets te plannen voor 2028 als er niets op tegen is om het ook eerder te doen.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het ging dan ook niet om wat jij zou doen.
Gewoon twee maanden van tevoren YOLO.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mijn vakantie 6 maanden van tevoren uitgekozenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laat die jongen nou lekker in zijn beknopte wereld leven van twee dagen vooruit.
Mannen op jacht valt alles op, als ze geen interesse (meer) hebben valt totaal niets op.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb 20 cm afgeknipt en zaterdag had ik een ei in m'n wang van de ontsteking.
NIEMAND VIEL HET OP.
het zonnetje schijnt, de lucht is blauwquote:
Au?quote:Op maandag 8 juli 2024 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen op jacht valt alles op, als ze geen interesse (meer) hebben valt totaal niets op.
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het echt onzin om iets te plannen voor 2028 als er niets op tegen is om het ook eerder te doen.
Tenzij het voor de Olympische Spelen is, maar daar komen de kaartjes ook pas in 2026 voor in de verkoop.
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het ging dan ook niet om wat jij zou doen.
Al helemaal niet op jou lijkt me.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, wie had het over mannen? Het zal een vreemde niet opvallen dat ik een stuk haar heb laten afknippen en mijn vader is niet op jacht mag ik hopen.
ja dat kon ik niet zien toen ik zwaaide.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NIEMAND VIEL HET OP.
zo zo, jij durft.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mijn vakantie 6 maanden van tevoren uitgekozen
En de OS 7 maanden
Ja, ik kom wel weer terug als dat voorbij isquote:Op maandag 8 juli 2024 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
dat zou wel creepy zijnquote:Op maandag 8 juli 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, wie had het over mannen? Het zal een vreemde niet opvallen dat ik een stuk haar heb laten afknippen en mijn vader is niet op jacht mag ik hopen.
Heb ik één keer gedaan. In mei besluiten om toch nog lekker op vakantie te gaan in juli. Was niet de beste vakantie ooit, maar dat had meer te maken met omstandigheden, desondanks absoluut geen spijtquote:Op maandag 8 juli 2024 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon twee maanden van tevoren YOLO.
Alleen Japan was negen maanden maar anders wist ik gewoon dat ik zou blijven twijfelen en het uiteindelijk niet zou doen en dat de reis dan ook vol zou zitten etc etc
Dan zien we je niet meer terug.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, ik kom wel weer terug als dat voorbij is
Lees eens terug.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Misschien wil ik het wel gewoon snappen, maar krijg ik de kans niet omdat mensen als jij anderen het licht in de ogen niet gunnen en overal met een gestrekt been in gaan. Gewoon klep dicht als je niets toe te voegen hebt.quote:
Dude.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien wil ik het wel gewoon snappen, maar krijg ik de kans niet omdat mensen als jij anderen het licht in de ogen niet gunnen en overal met een gestrekt been in gaan. Gewoon klep dicht als je niets toe te voegen hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien wil ik het wel gewoon snappen, maar krijg ik de kans niet omdat mensen als jij anderen het licht in de ogen niet gunnen en overal met een gestrekt been in gaan. Gewoon klep dicht als je niets toe te voegen hebt.
New York was een maand van tevorenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik één keer gedaan. In mei besluiten om toch nog lekker op vakantie te gaan in juli. Was niet de beste vakantie ooit, maar dat had meer te maken met omstandigheden, desondanks absoluut geen spijt
Had ik bijna 2019 overgeslagen voor een vakantie. Wat een catastrofale fout was dat geweest
quote:
ik ben nu alweer aan het kijken voor najaar/winterquote:Op maandag 8 juli 2024 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
New York was een maand van tevorenIk ga nooit meer in juli op vakantie.
Als je zegt "ik snap x niet" gevolgd door "ik zou x en y doen", ben je schijnbaar stellig en mogen anderen ruzie met je zoekenquote:
Hoe dan.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NIEMAND VIEL HET OP.
mimimimimiquote:Op maandag 8 juli 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je zegt "ik snap x niet" gevolgd door "ik zou x en y doen", ben je schijnbaar stellig en mogen anderen ruzie met je zoeken
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je zegt "ik snap x niet" gevolgd door "ik zou x en y doen", ben je schijnbaar stellig en mogen anderen ruzie met je zoeken
Een bruiloft. Duhquote:Op maandag 8 juli 2024 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar nou wil ik dus nog steeds weten wat je in vredesnaam 4 jaar van tevoren al in moet plannen
Ik ga daar niet moeilijk over doen hoor. Als je enkel het slechtste in mensen op gaat zoeken is het toch echt je eigen probleem als je hele leven uit gezeik bestaatquote:
Dingen waar ik direct aan moest denken, maar die het bij Dud0r waarschijnlijk niet zijn, zijn dingen zoals dat je al kinderopvang, school en eventueel zelfs al zwemles moet regelen tijdens de zwangerschap. Geen idee of je dan al direct een startdatum meekrijgt, ik heb geen persoonlijke ervaring met dergelijke zaken regelenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar nou wil ik dus nog steeds weten wat je in vredesnaam 4 jaar van tevoren al in moet plannen
15-6-2028quote:Op maandag 8 juli 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Dit is het beste moment om er weer een datum in te gooien.
Maar dat kun je dan toch gewoon vragen in plaats van zoquote:Op maandag 8 juli 2024 09:48 schreef rival het volgende:
Ik zie serieus gewoon echt iemand die niet snapt dat jullie het op een andere manier doen. Niks meer, niks minder.
Ik zit in een fase van m'n leef dat dat nog niet eens echt kan. Mijn huidige situatie is niet mijn situatie van over een jaar naar alle waarschijnlijkheid. Houdt me niet tegen om over de zomer van 2025 na te denken, maar knopen doorhakken is de echte uitdagingquote:Op maandag 8 juli 2024 09:50 schreef rival het volgende:
Ik zelf vind het ook 'lastig' om ver vooruit dingen te plannen.
Lees eens terugquote:Op maandag 8 juli 2024 09:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dat kun je dan toch gewoon vragen in plaats van zohoort
het
niet
stamp
stamp
Specifieke datum kan een reden zijn. Sowieso moet je voor een béétje bruiloft wel rekening houden met minimaal een jaar vooraf beginnen te regelen, afhankelijk van de locatie kan dat al te laat zijn.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat 4 jaar uitstellen? Tering
Je begon het zelf een rel te noemen.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees eens terug
Heb ik ook net gedaan, ik snap nu nog minder van dat relletje.
De communicatie is niet ideaal dat ben ik met je eensquote:Op maandag 8 juli 2024 09:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dat kun je dan toch gewoon vragen in plaats van zohoort
het
niet
stamp
stamp
Ik denk ieder jaar even na of ik het jaar daarop van plan ben zwanger te worden en zo niet dan boek ik al m'n dingetjesquote:Op maandag 8 juli 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit in een fase van m'n leef dat dat nog niet eens echt kan. Mijn huidige situatie is niet mijn situatie van over een jaar naar alle waarschijnlijkheid. Houdt me niet tegen om over de zomer van 2025 na te denken, maar knopen doorhakken is de echte uitdaging
Alle bruiloften die ik heb meegemaakt waren idd rond een jaar. De enige die dat niet was heb ik gemist omdat mijn vakantie eerder geboekt was, dat was niet zo slim van ze.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Specifieke datum kan een reden zijn. Sowieso moet je voor een béétje bruiloft wel rekening houden met minimaal een jaar vooraf beginnen te regelen, afhankelijk van de locatie kan dat al te laat zijn.
of juist welquote:Op maandag 8 juli 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle bruiloften die ik heb meegemaakt waren idd rond een jaar. De enige die dat niet was heb ik gemist omdat mijn vakantie eerder geboekt was, dat was niet zo slim van ze.
Ik moest er ook aan denkenquote:
Maar nee, bij een bruiloft plannen ga je geen rekening houden met eventuele vakanties van gasten. Genoeg andere dingen om rekening mee te houdenquote:
Niemand kan tegelijk.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar nee, bij een bruiloft plannen ga je geen rekening houden met eventuele vakanties van gasten. Genoeg andere dingen om rekening mee te houden
Als je een flinke portemonnee hebt vast welquote:
Dit.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar nee, bij een bruiloft plannen ga je geen rekening houden met eventuele vakanties van gasten. Genoeg andere dingen om rekening mee te houden
Denk dat ik dan eerder een huisje ergens zou regelen en een daguitstapje zou doen en verder vooral wandelen.quote:
nja, ik ben een beetje naar kamers aan het kijken, maar mijn innerlijke scrooge is wel aan het opspelenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je een flinke portemonnee hebt vast wel
Ik denk dat CL crasht als ze een bruiloft moet plannenquote:Op maandag 8 juli 2024 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie jou dat wel doen trouwens. Proberen rekening met alles en iedereens plannen te houden
Oh, handbal?quote:Op maandag 8 juli 2024 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik ben een beetje naar kamers aan het kijken, maar mijn innerlijke scrooge is wel aan het opspelen
400 euro voor entreekaartjes, minimaal 1100 voor een kamer en dan nog 12/13 dagen eten en drinken
quote:Op maandag 8 juli 2024 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik ben een beetje naar kamers aan het kijken, maar mijn innerlijke scrooge is wel aan het opspelen
400 euro voor entreekaartjes, minimaal 1100 voor een kamer en dan nog 12/13 dagen eten en drinken
Zelfs Rome ben je na een paar dagen wel op uitgekeken als het je echt alleen om de stad bezichtigen gaat. Weet niet of je dat ook van plan bent, maar het klinkt wel heel erg aan de lange kant.quote:
nja, ik was aan het kijken om toch nog eens naar het EK handbal te gaan, maar zo wordt het toch minder interessant.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat ik dan eerder een huisje ergens zou regelen en een daguitstapje zou doen en verder vooral wandelen.
Ben er nu al mee bezig.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie jou dat wel doen trouwens. Proberen rekening met alles en iedereens plannen te houden
jaquote:
nou ja, per nacht is het natuurlijk niet zo gek duur, maar jaquote:
O, ik wilde net een combi voorstellen van Salzburg, Berchtesgaden, Bad Reichenhall en Salzburger Land. Maar je hebt dus een specifieke reden om naar Wenen te gaan.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik was aan het kijken om toch nog eens naar het EK handbal te gaan, maar zo wordt het toch minder interessant.
dan misschien toch een week dublin en daar veldrijden kijken
Misschien een optie om enkele dagen in Bratislava te verblijven voor sightseeing en om de kosten wat te drukken? Geen idee of er dagen zijn dat er geen wedstrijden gespeeld wordenquote:Op maandag 8 juli 2024 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
[..]
nou ja, per nacht is het natuurlijk niet zo gek duur, maar ja
ja, dat werkt niet echt als je om de dag een wedstrijd wil kijken daarquote:Op maandag 8 juli 2024 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik wilde net een combi voorstellen van Salzburg, Berchtesgaden, Bad Reichenhall en Salzburger Land. Maar je hebt dus een specifieke reden om naar Wenen te gaan.
uitstellen? er wordt niks uitgesteld.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat 4 jaar uitstellen? Tering
Dit.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Specifieke datum kan een reden zijn. Sowieso moet je voor een béétje bruiloft wel rekening houden met minimaal een jaar vooraf beginnen te regelen, afhankelijk van de locatie kan dat al te laat zijn.
je had gewoon je vakantie moeten annulerenquote:
anderhalve week lang wenen droog je wel van uitquote:
hebje daar wel eens 100 liter in gedaan en dan ermee te wandel gegaan?quote:Op maandag 8 juli 2024 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een backpack van 100 liter.
wat kost 400 entreequote:Op maandag 8 juli 2024 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Da's wel het nadeel als je het hele evenement daar wil vertoeven, loopt hard op qua geld. Ik weet in ieder geval van m'n F1 tripjes dat het heel snel de kosten negeren werd.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
[..]
nou ja, per nacht is het natuurlijk niet zo gek duur, maar ja
Oh daar is mijn antwoord alquote:Op maandag 8 juli 2024 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat werkt niet echt als je om de dag een wedstrijd wil kijken daar
ah dat dusquote:Op maandag 8 juli 2024 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik was aan het kijken om toch nog eens naar het EK handbal te gaan, maar zo wordt het toch minder interessant.
Ohw, dan zit je toch hele dagen in het stadion? Ik heb met mijn huidige Parijs planning ook wel de nodige vrije dagdelen, maar ik betwijfel ten zeerste of ik ook maar iets van de stad ga zienquote:Op maandag 8 juli 2024 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan sla ik de 3 wedstrijden van de voorronde in Innsbruck al overquote:Op maandag 8 juli 2024 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel het nadeel als je het hele evenement daar wil vertoeven, loopt hard op qua geld. Ik weet in ieder geval van m'n F1 tripjes dat het heel snel de kosten negeren werd.
neuh, zijn 2 wedstrijden per dag, dus dan heb je nog een groot deel van de dag over.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohw, dan zit je toch hele dagen in het stadion? Ik heb met mijn huidige Parijs planning ook wel de nodige vrije dagdelen, maar ik betwijfel ten zeerste of ik ook maar iets van de stad ga zien
Neequote:Op maandag 8 juli 2024 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat werkt niet echt als je om de dag een wedstrijd wil kijken daar
's-Hertogenbosch is wel langer dan anderhalf weekje interessant in een mensenleven, met je vreselijke poepstadjes.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ken trouwens echt wel wat steden die 1,5 week interessant kunnen zijn, ook zonder evenementenLima, Rio de Janeiro en vast nog wel wat meer, maar ik heb geen zin om er langer over na te denken
Nee, ik lig gewoon op de grond te spartelen. Tot zover mijn leven.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
uitstellen? er wordt niks uitgesteld.
[..]
Dit.
[..]
je had gewoon je vakantie moeten annuleren
[..]
anderhalve week lang wenen droog je wel van uit
[..]
hebje daar wel eens 100 liter in gedaan en dan ermee te wandel gegaan?
[..]
wat kost 400 entree
Ohquote:Op maandag 8 juli 2024 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik lig gewoon op de grond te spartelen. Tot zover mijn leven.
ik zal er eens over nadenkenquote:Op maandag 8 juli 2024 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeJe kunt vanuit Wenen wel tripjes doen naar Bratislava en dingen rond Wenen?
Mja, dan is het wel echt lang. 3-4 dagen is zelfs voor de toerist die alles uitgebreid wil zien al prima voor een stad als Wenen.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, zijn 2 wedstrijden per dag, dus dan heb je nog een groot deel van de dag over.
Denk dat de speeldagen zelf juist het probleem gaan zijnquote:Op maandag 8 juli 2024 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeJe kunt vanuit Wenen wel tripjes doen naar Bratislava en dingen rond Wenen?
daar gok ik niet op in decemberquote:Op maandag 8 juli 2024 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, dan is het wel echt lang. 3-4 dagen is zelfs voor de toerist die alles uitgebreid wil zien al prima voor een stad als Wenen.
Als je prachtig weer hebt kan je natuurlijk ook wel wat dagen gevuld krijgen, maar daar wil je ook niet volledig op moeten bouwen.
Hamburgers van ¤15 genotquote:Op maandag 8 juli 2024 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel het nadeel als je het hele evenement daar wil vertoeven, loopt hard op qua geld. Ik weet in ieder geval van m'n F1 tripjes dat het heel snel de kosten negeren werd.
Dan ga je toch lekker 1,5 week naar Den Bosch, dat mag.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
's-Hertogenbosch is wel langer dan anderhalf weekje interessant in een mensenleven, met je vreselijke poepstadjes.
Wel mooie lichtjes denk ik dan.quote:
Mensen die zo lang een enkele stad kunnen bewonderen hebben echt een gavequote:Op maandag 8 juli 2024 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ken trouwens echt wel wat steden die 1,5 week interessant kunnen zijn, ook zonder evenementenLima, Rio de Janeiro en vast nog wel wat meer, maar ik heb geen zin om er langer over na te denken
M'n laatste twee tripjes waren Silverstone, dan is die ¤15 nog optimistisch.quote:
Dat welquote:
240 dollar nacho;s in Miamiquote:Op maandag 8 juli 2024 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n laatste twee tripjes waren Silverstone, dan is die ¤15 nog optimistisch.
Da's qua afmeting ook wel een wat andere schaal.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
Ah, de organisator die echt al het geluk van de wereld had met Oostenrijk met hun woekerprijzen.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n laatste twee tripjes waren Silverstone, dan is die ¤15 nog optimistisch.
Ben je ooit in dergelijke steden geweest?quote:Op maandag 8 juli 2024 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die zo lang een enkele stad kunnen bewonderen hebben echt een gave
Ja ging er meer over dat Nattekat weer noemde dat het volstrekt onmogelijk is om je zo lang ergens te vermakenquote:Op maandag 8 juli 2024 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's qua afmeting ook wel een wat andere schaal.
En dan ook nog van je tribune gewieberd worden.quote:
Snap ik.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben je ooit in dergelijke steden geweest?
[..]
Ja ging er meer over dat Nattekat weer noemde dat het volstrekt onmogelijk is om je zo lang ergens te vermaken
Hmm?quote:Op maandag 8 juli 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, de organisator die echt al het geluk van de wereld had met Oostenrijk met hun woekerprijzen.
Er zijn wel vaak afgesloten delen voor types als US die graag laten zien hoeveel geld ze hebben, een en ander kan vertekenen.quote:
Lijkt me wel wat voor jouquote:
Mooi volk, F1 supporters.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn wel vaak afgesloten delen voor types als US die graag laten zien hoeveel geld ze hebben, een en ander kan vertekenen.
quote:Op maandag 8 juli 2024 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn wel vaak afgesloten delen voor types als US die graag laten zien hoeveel geld ze hebben, een en ander kan vertekenen.
quote:Op maandag 8 juli 2024 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit al rare prijzen vind ben je niet echt een prinsesje.
oh, dan is het bijna gratisquote:
De grootste stad waar ik ooit ben geweest is LA. Bijna even grootquote:Op maandag 8 juli 2024 10:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben je ooit in dergelijke steden geweest?
Het gaat over steden als Wenen, dan kan dat niet zonder de stad te verlaten neequote:[..]
Ja ging er meer over dat Nattekat weer noemde dat het volstrekt onmogelijk is om je zo lang ergens te vermaken
luxe paardjequote:Op maandag 8 juli 2024 10:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn papa had vip plekken op Zandvoort geregeld en alles was inclu
Was in de week voor Oostenrijk nog een klacht van de organisator dat de saaie dominantie van Verstappen hun verkoop remde. Kwam al vrij snel een enorme backlash op van fans die de ware reden noemden: de enorme woekerprijzen van de tickets.quote:
via z'n broer zeker.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn papa had vip plekken op Zandvoort geregeld en alles was inclu
Hmm.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Een ijsje eten op de boulevard van Saint-Barthélemy kost je ook 100 euro per bolletje maar het fijne en relaxte daarvan is dat Henk (in zijn korte broek) en Ingrid (ruikende naar goedkope zonnebrandcrčme) zich niet naast je lopen te verbazen dat het 100 euro kost.
lol je bent daar nog nooit geweestquote:Op maandag 8 juli 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Een ijsje eten op de boulevard van Saint-Barthélemy kost je ook 100 euro per bolletje maar het fijne en relaxte daarvan is dat Henk (in zijn korte broek) en Ingrid (ruikende naar goedkope zonnebrandcrčme) zich niet naast je lopen te verbazen dat het 100 euro kost.
Wutquote:
Ik ben zelf ook niet 1,5 week op de plekken geweest die ik noemde, maar dat had daar wel prima gekund en ik ben iemand die enorm snel reist. Dus zeker voor normale mensen is dat echt nog niet zo gek, denk ik. Bangkok ook zoiets. En Tokyo, New York, dat soort steden (die laatste twee daar ben ik niet zelf geweest, dat is puur gebaseerd op andermans ervaringen). Zolang er genoeg te doen is hoeft iemand zich niet te vervelen toch? Ik denk niet dat je daar per se een gave voor nodig hebt, meer een planningquote:Op maandag 8 juli 2024 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grootste stad waar ik ooit ben geweest is LA. Bijna even groot
Op zich zie ik wel hoe je 1,5 week kan vullen, maar ik vind het meer een gave dat je jezelf ook kan blijven vermaken binnen de stad zelf voor die hele tijdsduur. Ieder z'n ding natuurlijk, je hebt ook mensen die 2 weken all-inclusive op Tenerife overleven zonder gillend gek te worden.
Een snelle Google toont mij prijzen goedkoper dan in Nederland, maar we zullen je maar geloven op je woord.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
je meent hetquote:Op maandag 8 juli 2024 10:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
lol je bent daar nog nooit geweest
Ook welvarende mensen moeten een plekje voor zichzelf hebben zonder de penetrante blikken van andermans alledaagsheid, zo zijn stadsparken en tennisclubs ooit ontstaan.quote:
Ik zag dat Dilan er ook was.quote:
Dat is toch een normale prijs voor een beetje burger bij een burgertent?quote:
quote:
quote:
Maar wel voor 4 personen. Dus dan is het maar 70+ per persoonquote:
Ik denk eerder jij nietquote:Op maandag 8 juli 2024 10:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
foto's en filmpjes van zaterdag terugkijken?quote:Op maandag 8 juli 2024 10:29 schreef datismijnmening het volgende:
Nou het is weer Uitstraling showboat uurtje.
Block en ik ga iets leukers doen
Ik krijg niet eens een datumprikker want ik ben niet welkom boehoe kraskrasquote:Op maandag 8 juli 2024 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon de datumprikker invullen
Het verschil is dat je dan nog een beetje burger krijgt. Op het circuit is het een zielige stapel.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:29 schreef dud0r het volgende:
Dat is toch een normale prijs voor een beetje burger bij een burgertent?
In zijn dromen vast wel een keer.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus de organisator had een punt.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was in de week voor Oostenrijk nog een klacht van de organisator dat de saaie dominantie van Verstappen hun verkoop remde. Kwam al vrij snel een enorme backlash op van fans die de ware reden noemden: de enorme woekerprijzen van de tickets.
Na Oostenrijk liep het op eens wel storm.
Verschilt sterk per evenement trouwens.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het verschil is dat je dan nog een beetje burger krijgt. Op het circuit is het een zielige stapel.
De saaie dominantie is er wel een beetje vanaf nu. wel jammer dat ik net nu mn viaplee abo heb opgezegdquote:
Ik zag op tiktok dat er bij jou een ayce zit en hoezo ben jij die aan gatekeepen?quote:Op maandag 8 juli 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk wel heel erg van af wat je interesses zijn. Enorme steden trekken mij sowieso niet echt, dus dan ben ik waarschijnlijk eerder uitgekeken dan iemand die elk steegje wil bezoeken. Ik geloof ook niet echt in dat er snelle en langzame reizigers zijn, enkel reizigers die andere dingen kunnen waarderen dan anderen.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben zelf ook niet 1,5 week op de plekken geweest die ik noemde, maar dat had daar wel prima gekund en ik ben iemand die enorm snel reist. Dus zeker voor normale mensen is dat echt nog niet zo gek, denk ik. Bangkok ook zoiets. En Tokyo, New York, dat soort steden (die laatste twee daar ben ik niet zelf geweest, dat is puur gebaseerd op andermans ervaringen). Zolang er genoeg te doen is hoeft iemand zich niet te vervelen toch? Ik denk niet dat je daar per se een gave voor nodig hebt, meer een planning
nee, ik ben nu naar Dublin aan het kijkenquote:Op maandag 8 juli 2024 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
Topickill, iedereen tickets naar St. Barts aan het boeken?
Klinkt als een tourist-trapquote:Op maandag 8 juli 2024 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
Topickill, iedereen tickets naar St. Barts aan het boeken?
quote:Op maandag 8 juli 2024 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben daar ook daadwerkelijk geweest en vroeg me af hoe je daar in godsnaam meer dan een uur je tijd kan vullen.
Je geeft denk ik zelf het antwoordquote:Op maandag 8 juli 2024 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik geloof ook niet echt in dat er snelle en langzame reizigers zijn, enkel reizigers die andere dingen kunnen waarderen dan anderen.
Ook leukquote:Op maandag 8 juli 2024 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ben nu naar Dublin aan het kijken
quote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Hoe zit jij mij te stalken op TikTokquote:Op maandag 8 juli 2024 10:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zag op tiktok dat er bij jou een ayce zit en hoezo ben jij die aan gatekeepen?
Ben je nou een meet aan het organiseren?quote:
in een bar slapen lijkt me sowieso niet de bedoelingquote:Op maandag 8 juli 2024 10:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook leukNiet in Temple Bar slapen tho
Dan er gewoon op slapen uiteraard.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in een bar slapen lijkt me sowieso niet de bedoeling
Nee ik zit op ayce tiktok (dikke leef) en daar kwam het voorbij. Is ook geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 8 juli 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zit jij mij te stalken op TikTok
Dat is een wijk...quote:Op maandag 8 juli 2024 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in een bar slapen lijkt me sowieso niet de bedoeling
Ik heb het weleens gezegd dat hier sinds een tijdje een AYCE zit en dat m'n wasgoed naar dat eten ruikt, maar niet iedereen hoeft precies te weten waar ik woonquote:Op maandag 8 juli 2024 10:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik zit op ayce tiktok (dikke leef) en daar kwam het voorbij. Is ook geen antwoord op mijn vraag
ohw, ja, zo ver ben ik nog nietquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 10:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Je geeft denk ik zelf het antwoord
Ohquote:Op maandag 8 juli 2024 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gezegd dat hier sinds een tijdje een AYCE zit en dat m'n wasgoed naar dat eten ruikt, maar niet iedereen hoeft precies te weten waar ik woon
quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik door deze post pas besef dat je er precies tegenover/naast woont en dat ik Elvi's post interpreteerde als "in dezelfde stad"quote:Op maandag 8 juli 2024 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gezegd dat hier sinds een tijdje een AYCE zit en dat m'n wasgoed naar dat eten ruikt, maar niet iedereen hoeft precies te weten waar ik woon
quote:Op maandag 8 juli 2024 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik door deze post pas besef dat je er precies tegenover/naast woont en dat ik Elvi's post interpreteerde als "in dezelfde stad"
Ik heb het je voornamelijk over "restaurant" zien hebben, niet perse AYCE.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar alles zit hier om de hoek in het centrum, zo groot is het niet.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het je voornamelijk over "restaurant" zien hebben, niet perse AYCE.
Al geeft "McDonalds om de hoek" ook al aardig wat weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |