SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen![]()
Vandaar die dm'squote:We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen
quote:Op maandag 8 juli 2024 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Parkeergeld hier in het beloofde land, koop ik zo twee medium size Duitse kastelen uit de periode rond 1300 voor.
Mijn vader heeft nooit meer dan middelbare school afgemaakt en had een kantoorbaantje in de 70s en 80s. Maar kon wel een vrijstaand koophuis betalen en een auto rijden en een gezin onderhouden. Kom daar nogeens om.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Laatst weer een reactie op Instagram geloof ik, over de inflatie in de VS en hoeveel men 50 jaar geleden verdiende vergeleken met nu, en hoever de cost of living en de huizenprijzen waren gestegen vergeleken met toen. Dat liep dus compleet scheef, mensen waren nu relatief meer kwijt aan vaste lasten en een huis dan toen.
Zit er zo'n schaap in de reacties 'ja wij gingen niet uit eten of naar de film, en toen konden we na een paar jaar sparen ons eerste huis kopen'. Tnx Gerda, die 200 euro per maand die je daarmee uitspaart, daarmee kun je na twee jaar ECHT GEEN REET. Doe maar 25 jaar.
quote:
Heeft die van mij er wel heel wat meer voor moeten doen.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nooit meer dan middelbare school afgemaakt en had een kantoorbaantje in de 70s en 80s. Maar kon wel een vrijstaand koophuis betalen en een auto rijden en een gezin onderhouden. Kom daar nogeens om.
ik hoor iets over vretenquote:
Hangt er wel vanaf wat voor soort eten en met wie.quote:
Of jij bent gewoon wat jonger. Want sinds eind 80s gaat het al bergafwaarts met Nederlandje.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft die van mij er wel heel wat meer voor moeten doen.
Geen zorgen, ik ga niet meequote:Op maandag 8 juli 2024 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf wat voor soort eten en met wie.
quote:
Alsof je dat nog niet gedaan hebt.quote:
We worden relatief een tikje armer sinds de jaren 90, dat klopt, maar als er een land is waar het nog relatief makkelijk overleven en meekomen is dan is het wel Nederland.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon wat jonger. Want sinds eind 80s gaat het al bergafwaarts met Nederlandje.
Mijn ooms en tantes ook. Niet allemaal, maar toch. Rijtjeshuis, twee kinderen, auto voor de deur. En dan de middelbare school amper afgemaakt.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nooit meer dan middelbare school afgemaakt en had een kantoorbaantje in de 70s en 80s. Maar kon wel een vrijstaand koophuis betalen en een auto rijden en een gezin onderhouden. Kom daar nogeens om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |