SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen![]()
Vandaar die dm'squote:We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen
quote:Op maandag 8 juli 2024 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Parkeergeld hier in het beloofde land, koop ik zo twee medium size Duitse kastelen uit de periode rond 1300 voor.
Mijn vader heeft nooit meer dan middelbare school afgemaakt en had een kantoorbaantje in de 70s en 80s. Maar kon wel een vrijstaand koophuis betalen en een auto rijden en een gezin onderhouden. Kom daar nogeens om.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Laatst weer een reactie op Instagram geloof ik, over de inflatie in de VS en hoeveel men 50 jaar geleden verdiende vergeleken met nu, en hoever de cost of living en de huizenprijzen waren gestegen vergeleken met toen. Dat liep dus compleet scheef, mensen waren nu relatief meer kwijt aan vaste lasten en een huis dan toen.
Zit er zo'n schaap in de reacties 'ja wij gingen niet uit eten of naar de film, en toen konden we na een paar jaar sparen ons eerste huis kopen'. Tnx Gerda, die 200 euro per maand die je daarmee uitspaart, daarmee kun je na twee jaar ECHT GEEN REET. Doe maar 25 jaar.
quote:
Heeft die van mij er wel heel wat meer voor moeten doen.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nooit meer dan middelbare school afgemaakt en had een kantoorbaantje in de 70s en 80s. Maar kon wel een vrijstaand koophuis betalen en een auto rijden en een gezin onderhouden. Kom daar nogeens om.
ik hoor iets over vretenquote:
Hangt er wel vanaf wat voor soort eten en met wie.quote:
Of jij bent gewoon wat jonger. Want sinds eind 80s gaat het al bergafwaarts met Nederlandje.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft die van mij er wel heel wat meer voor moeten doen.
Geen zorgen, ik ga niet meequote:Op maandag 8 juli 2024 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf wat voor soort eten en met wie.
quote:
Alsof je dat nog niet gedaan hebt.quote:
We worden relatief een tikje armer sinds de jaren 90, dat klopt, maar als er een land is waar het nog relatief makkelijk overleven en meekomen is dan is het wel Nederland.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon wat jonger. Want sinds eind 80s gaat het al bergafwaarts met Nederlandje.
Mijn ooms en tantes ook. Niet allemaal, maar toch. Rijtjeshuis, twee kinderen, auto voor de deur. En dan de middelbare school amper afgemaakt.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nooit meer dan middelbare school afgemaakt en had een kantoorbaantje in de 70s en 80s. Maar kon wel een vrijstaand koophuis betalen en een auto rijden en een gezin onderhouden. Kom daar nogeens om.
nee, niet voor kijkduin, dat is me te verquote:Op maandag 8 juli 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof je dat nog niet gedaan hebt.
Oke, ja dat kan.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, niet voor kijkduin, dat is me te ver
Kijkduin, bij Hudson's, na de vakantie dus september of oktober.quote:
Doe maar een datumprikker, ik kan 12 oktober niet.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijkduin, bij Hudson's, na de vakantie dus september of oktober.
Willen jullie een datumprikker of dat ik gewoon zeg 12 OKTOBER BE THERE OR BE SQUARE JE ZOEKT HET MAAR UIT
Wanneer gaat BB ons verlaten? @:bitterbal
Waar moeten we lunchen straks.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die info kan je bij Cherrylips verkrijgen
Ik ook niet.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar een datumprikker, ik kan 12 oktober niet.
Misschien kan jij het beter doen want jij hebt een druk levenquote:Op maandag 8 juli 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar een datumprikker, ik kan 12 oktober niet.
quote:
ik heb haar er gisteren nog over geapptquote:Op maandag 8 juli 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof je dat nog niet gedaan hebt.
dat laatste. geen gezeik met data prikken. hop hop gewoon roepen en wie mee kan kan mee en wie niet heeft de prioriteiten niet op ordequote:Op maandag 8 juli 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijkduin, bij Hudson's, na de vakantie dus september of oktober.
Willen jullie een datumprikker of dat ik gewoon zeg 12 OKTOBER BE THERE OR BE SQUARE JE ZOEKT HET MAAR UIT
Wanneer gaat BB ons verlaten? @:bitterbal
Ik kan ook gewoon de datumprikker invullenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan jij het beter doen want jij hebt een druk leven
Zit er geen Downies en Browniesquote:Op maandag 8 juli 2024 09:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker broodje ofzo maar vriendin eet geen vlees.
Ja maar dan ben ik een half uur bezig met alle data en dan kan jij er maar 1.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon de datumprikker invullen
niet je verantwoordelijkheden nu afschuiven.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan jij het beter doen want jij hebt een druk leven
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:00 schreef dud0r het volgende:
dat laatste. geen gezeik met data prikken. hop hop gewoon roepen en wie mee kan kan mee en wie niet heeft de prioriteiten niet op orde
je hoeft toch niet het broodje te delenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:00 schreef Ama het volgende:
[..]
12 oktober was een voorbeeldquote:Op maandag 8 juli 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ben 12 oktober fysiek niet in NL, dus ja.
Pigallequote:Op maandag 8 juli 2024 09:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar niet je prioriteiten op ordequote:
En dan kunnen we om 12 uur mijn verjaardag vierenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:00 schreef CherryLips het volgende:
12 oktober was ook een voorbeeld dat echt per stom toeval ook op zaterdag valt zie ik.
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Dan komen jullie maar speciaal ervoor terug
Ja, sorry dat ik leefquote:
Dit ja. Misschien een vreemd concept, maar broodjes zijn vrij makkelijk om zonder vlees te verkrijgen.quote:
Heb nu al zin om pancakes te gaan eten komend weekend in Rotterdamquote:Op maandag 8 juli 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft echt de lekkerste American pancakes met brownie.
Met moeitequote:
Nee maar wil wel ergens heen waar voor haar ook wat te kiezen is.quote:
Ze hebben tegenwoordig overal wel vega.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar wil wel ergens heen waar voor haar ook wat te kiezen is.
meeste broodjeszaken hebben wel vega op de kaart staan.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar wil wel ergens heen waar voor haar ook wat te kiezen is.
dit jaquote:Op maandag 8 juli 2024 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig overal wel vega.
daarom moet je ook gewoon een datum roepen, een einddatum dat iedereen kan reageren en dan gaan boekenquote:Op maandag 8 juli 2024 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Hebben we zo een datum en dan is er geen plek bij Hudson.
De belastingdienst.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Waar doe ik het anders allemaal voor?
Nee, gewoon kaart.quote:
is dat wel geschikt voor ons?quote:
Wat wil je gaan doen?quote:Op maandag 8 juli 2024 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Jezus, komend weekend voor oktober 2025 al dingen plannen. Wat is dit voor ongein.
ik heb al dingen gepland voor augustus 2027 en oktober 2028quote:Op maandag 8 juli 2024 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Jezus, komend weekend voor oktober 2025 al dingen plannen. Wat is dit voor ongein.
festival gok ikquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb al dingen gepland voor augustus 2027 en oktober 2028
Hoe danquote:Op maandag 8 juli 2024 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb al dingen gepland voor augustus 2027 en oktober 2028
Oh ja, festival heb ik gewoon "tot we er geen zin meer in hebben" in de agenda staan, maar daar hoef ik nog geen actie op te ondernemen.quote:
Oh ja, daarvoor moet je altijd vroeg erbij zijn.quote:
Welke film?quote:Op maandag 8 juli 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat gisteren een film te kijken en weet nu niet hoe ie af is gelopen omdat ik net na het laatste reclameblok in slaap ben gevallen
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat gisteren een film te kijken en weet nu niet hoe ie af is gelopen omdat ik net na het laatste reclameblok in slaap ben gevallen
Mwah, meeste wat ik bezoek hoef ik niet zo snel voor te zijn hoor.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, daarvoor moet je altijd vroeg erbij zijn.
Voor het theaterseizoen ben ik alweer te laat voor kaartjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |