Na deze winst begin ik zelfs Capuchon jongen te waarderenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:38 schreef svann het volgende:
[..]
Na afloop van het EK neemt iedereen een abo omdat we zo van de sfeer hier genoten hebben.
Blijkbaar niet, valt me reuze mee gezien er best wat op scherp stonden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:28 schreef cherrycoke het volgende:
hadden we nog spelers die tegen Engeland geschorst zijn?
In de groepsfase ja, de wedstrijden daarna waren prima iit nu.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:14 schreef TweedeKlum het volgende: [..] Dat was absoluut niet het geval. We hebben toen alle geluk van de wereld gehad.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Na deze winst begin ik zelfs Capuchon jongen te waarderen
De staande kaarten vervallen, hoorde las ik net.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:40 schreef Fleischmeister het volgende:
Blijkbaar niet, valt me reuze mee gezien er best wat op scherp stonden.
Nu de Engelsen vernederen
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:43 schreef tong80 het volgende:
Mooi symbolische nummer 14 in de TT. Trusten.
Behalve de schorsingen na een tweede kaart zo heb ik vernomen hier. Maar volgens mij zijn die er niet?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:43 schreef svann het volgende:
[..]
De staande kaarten vervallen, hoorde las ik net.
Ik heb er nog een te koop voor 1500 en 3000. Slide maar in de DM. Wel gratis bier hele avond!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:41 schreef cherrycoke het volgende:
https://www.viagogo.nl/Sp(...)atTypes=&listingQty=
je kan nog kaartjes kopen, zijn wel 1000 euro +
Nou nee, tegen West-Duitsland werden we na de 1-0 omver geblazen en tegen de Sovjets stonden we tot aan de 1-0 aardig onder druk. De Sovjets mistten ook hun complete centrum. We hadden de mazzel van een kampioen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In de groepsfase ja, de wedstrijden daarna waren prima iit nu.
Hopelijk verslaap je jequote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja welterusten. Morgen weer Tour kijken allen
Hoeveel heb jij gedronken?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:38 schreef TAmaru het volgende:
Ik heb ook wel eens een Turkse chick geneukt, was best een succes. Ze kwam telkens na 3 minuten neuken al klaar en was verbaasd dat ik na een paar minuten nog een erectie had en zin had om door te neuken. "Ik ben volledig ingesteld op Turkse mannen", zei ze toen.
Eigenlijk ook niet eerlijk he, beetje te makkelijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is als Mbappé die tegen een gelegenheidselftal een doelpunt maakt.
Dat dacht Pim ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik maak maandag even een ommetje op het Mediapark voor ik op mijn werk verschijn.
Bij Unibet staan ze op 5.75...dat is dus ongeveer 15%.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:46 schreef TLC het volgende:
Nederland heeft gewoon 25 procent kans om Europees Kampioen te worden![]()
Ja dat zeggen we nu al zeker 3 wedstrijden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Iedereen euforisch maar ik niet zo eigenlijk. Doodnormaal dat je van Turkije wint en de manier waarop was behoorlijk lachwekkend. Dat wordt niets tegen de Engelsen.
We hebben ook al zeker 3 wedstrijden niet tegen een topland gespeeld toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat zeggen we nu al zeker 3 wedstrijden.
Als Engeland een topland is dit EK dan is Nederland dat ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
We hebben ook al zeker 3 wedstrijden niet tegen een topland gespeeld toch?
Engeland speelt ook al vijf duels niet tegen toplanden en heeft alleen maar de bal achterin rondgeschoven.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
We hebben ook al zeker 3 wedstrijden niet tegen een topland gespeeld toch?
Engeland was ook tering slechtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Iedereen euforisch maar ik niet zo eigenlijk. Doodnormaal dat je van Turkije wint en de manier waarop was behoorlijk lachwekkend. Dat wordt niets tegen de Engelsen.
Nee Engeland maakt indrukquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Alsof besneden mannen sneller klaar zijn dan onbesneden mannen. Alsof vrouwen telkens weer na 3 minuten klaarkomen. Lol.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit is toch een prima anekdote?
Het viel mij ook niet mee maar je conclusie ben ik het niet mee eens, die Engelsen vallen ook tegen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is een shit EK. Maar wij zijn door.quote:
De twee wapenfeiten van Engeland in de afgelopen twee duels, voor verlenging, waren een goal van Saka en een omhaal van Bellingham.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het viel mij ook niet mee maar je conclusie ben ik het niet mee eens, die Engelsen vallen ook tegen.
Groepsfase was het nog wel wat af en toe omdat het risico eruit te vliegen vrij klein was, maar nu het om het eggie gaat, is het inderdaad wel matig.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een shit EK. Maar wij zijn door.
Nederland was tot de 1-0 door een onterechte penalty sterker en had het daarna even moeilijk, maar herstelde zich en wist alsnog twee keer te scoren doordat ze beter waren.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nou nee, tegen West-Duitsland werden we na de 1-0 omver geblazen en tegen de Sovjets stonden we tot aan de 1-0 aardig onder druk. De Sovjets mistten ook hun complete centrum. We hadden de mazzel van een kampioen.
In 1992 werd er in de groepsfase wel goed gespeeld, met als hoogte punt de 3-1 tegen wereldkampioen Duitsland.
Dit ja, ik zeg niet dat NL ze even op gaat rollen want ook vandaag zag je weer hoe labiel die ploeg is, maar je kan echt wel van die engelsen winnen en ik denk zowaar dat Koeman de tactisch betere van de 2 coaches gaat zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De twee wapenfeiten van Engeland in de afgelopen twee duels, voor verlenging, waren een goal van Saka en een omhaal van Bellingham.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:40 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, valt me reuze mee gezien er best wat op scherp stonden.
is viagogo betrouwbaar?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:41 schreef cherrycoke het volgende:
https://www.viagogo.nl/Sp(...)atTypes=&listingQty=
je kan nog kaartjes kopen, zijn wel 1000 euro +
Koeman heeft in wedstrijden waar het spel niet per se gemaakt hoeft te worden, altijd wel degelijke concepten uitgedacht. Laatste jaren is alleen Frankrijk een hobbel geweest in die krakers volgens mij.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, ik zeg niet dat NL ze even op gaat rollen want ook vandaag zag je weer hoe labiel die ploeg is, maar je kan echt wel van die engelsen winnen en ik denk zowaar dat Koeman de tactisch betere van de 2 coaches gaat zijn.
Het gaat wel een verschrikkelijke zaadpot worden ben ik bangquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, ik zeg niet dat NL ze even op gaat rollen want ook vandaag zag je weer hoe labiel die ploeg is, maar je kan echt wel van die engelsen winnen en ik denk zowaar dat Koeman de tactisch betere van de 2 coaches gaat zijn.
Heb je die Engelsen zien spelen? Staan ook in de halve finale terwijl je je afvraagt hoe.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Daarom handig als je woensdag met je vrienden of ander slag gaat kijken. In je eentje wordt het een zware avond.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat wel een verschrikkelijke zaadpot worden ben ik bang
Je vraagt je dan af waarom zo'n gast hier woontquote:
Als het echt waar is wel ja. Dat is ditquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit is toch een prima anekdote?
Veerman die bij een mooie aanval weer bijna over de bal struikelde?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:59 schreef PSVCL het volgende:
Zou Veerman laten staan ipv kip zonder kop Reijnders,Weghorst voor Bergwijn
Ter compensatie voor eerdere avonden.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Getoeter, vuurwerk, geschreeuw buiten. Wij Nederlanders kunnen er ook wat van.
tempo ging gelijk omhoog toen ie inviel, positiespel is beter met hemquote:Op zondag 7 juli 2024 00:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Veerman die bij een mooie aanval weer bijna over de bal struikelde?
Stukje zwakbegaafdheid in die wijkquote:Op zondag 7 juli 2024 00:02 schreef trein2000 het volgende:
Ondertussen voert de marechaussee charges uit in de Schilderswijk
Lekker die al boze turken boos maken. Zoals diegene uit het eerdere filmpje 'jullie NL'ers stelletje kk joden'.quote:
#omvolkingquote:Op zondag 7 juli 2024 00:02 schreef trein2000 het volgende:
Wat waanzinnig sneu dat de marechaussee ons feestje weer moet verpestenquote:Op zondag 7 juli 2024 00:02 schreef trein2000 het volgende:
De marechaussee nog wel.. onze ME staat in Berlijn ofzo?quote:Op zondag 7 juli 2024 00:02 schreef trein2000 het volgende:
Reijnders, Schouten en Depay op het midden met Gakpo, Malen en Weghorst voorin. Klaar met dat repareren elke keer.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
tempo ging gelijk omhoog toen ie inviel, positiespel is beter met hem
Die moesten vanmiddag klimaat demonstranten in bedwang houdenquote:Op zondag 7 juli 2024 00:04 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
De marechaussee nog wel.. onze ME staat in Berlijn ofzo?
Stukje schouwen duivenland.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:04 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
De marechaussee nog wel.. onze ME staat in Berlijn ofzo?
Malen moet ook altijd starten idd. Vd Ven heeft pech dat Ake als lb speelt en van dijk niet wordt gewisseldquote:Op zondag 7 juli 2024 00:04 schreef Rick-Astley het volgende:
[..]
Reijnders, Schouten en Depay op het midden met Gakpo, Malen en Weghorst voorin. Klaar met dat repareren elke keer.
WEGWEZEN OF U KRIJGT OP UW KLOTENquote:Op zondag 7 juli 2024 00:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
ATTENTIE ATTENTIE HIER SPREEKT DE POLITIE
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Malen moet ook altijd starten idd. Vd Ven heeft pech dat Ake als lb speelt en van dijk niet wordt gewisseld
Komt doordat dat drama van een depay er continu in blijft staan.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:04 schreef Rick-Astley het volgende:
[..]
Reijnders, Schouten en Depay op het midden met Gakpo, Malen en Weghorst voorin. Klaar met dat repareren elke keer.
Ik zat naast twee ongelofelijke tokkies uit Utrecht.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:42 schreef Coco het volgende:
We wachten rustig op het eindverslag van @:dombohetolifantje1
quote:Op zondag 7 juli 2024 00:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
ATTENTIE ATTENTIE HIER SPREEKT DE POLITIE
Hij wist De Vrij leuk te vinden.quote:
Hierdoor gaat Engeland winnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De twee wapenfeiten van Engeland in de afgelopen twee duels, voor verlenging, waren een goal van Saka en een omhaal van Bellingham.
LOL....echt zoveel balverlies weer, en alle schoten waren slap of ver over.quote:
Ga maar f1 kijken palhacoquote:Op zondag 7 juli 2024 00:12 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
LOL....echt zoveel balverlies weer, en alle schoten waren slap of ver over.
het was gewoon weer droevig.
de eerste 12 minuten was hij redelijk....lekker fel etc, daarna was het weer zoals altijd.
sws hoort hij niet in de spits thuis
Daar zou ik niet teveel van verwachten, die viel op haar eerste dag al in slaapquote:
Depay was gewoon weer beroerd, op 1 redelijke assist na..quote:
Alleen zijn doelpogingen waren een tikje onstuimig.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:13 schreef Bezsen het volgende:
Memphis speelde gewoon prima.
Bij letterlijk iedere aanval betrokken.
Maakt vuile meters.
Held.
Maar hij draagt een hoofdband dus is hij stom ofzoquote:Op zondag 7 juli 2024 00:13 schreef Bezsen het volgende:
Memphis speelde gewoon prima.
Bij letterlijk iedere aanval betrokken.
Maakt vuile meters.
Held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |