Die moesten vanmiddag klimaat demonstranten in bedwang houdenquote:Op zondag 7 juli 2024 00:04 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
De marechaussee nog wel.. onze ME staat in Berlijn ofzo?
Stukje schouwen duivenland.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:04 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
De marechaussee nog wel.. onze ME staat in Berlijn ofzo?
Malen moet ook altijd starten idd. Vd Ven heeft pech dat Ake als lb speelt en van dijk niet wordt gewisseldquote:Op zondag 7 juli 2024 00:04 schreef Rick-Astley het volgende:
[..]
Reijnders, Schouten en Depay op het midden met Gakpo, Malen en Weghorst voorin. Klaar met dat repareren elke keer.
WEGWEZEN OF U KRIJGT OP UW KLOTENquote:Op zondag 7 juli 2024 00:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
ATTENTIE ATTENTIE HIER SPREEKT DE POLITIE
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Malen moet ook altijd starten idd. Vd Ven heeft pech dat Ake als lb speelt en van dijk niet wordt gewisseld
Komt doordat dat drama van een depay er continu in blijft staan.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:04 schreef Rick-Astley het volgende:
[..]
Reijnders, Schouten en Depay op het midden met Gakpo, Malen en Weghorst voorin. Klaar met dat repareren elke keer.
Ik zat naast twee ongelofelijke tokkies uit Utrecht.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:42 schreef Coco het volgende:
We wachten rustig op het eindverslag van @:dombohetolifantje1
quote:Op zondag 7 juli 2024 00:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
ATTENTIE ATTENTIE HIER SPREEKT DE POLITIE
Hij wist De Vrij leuk te vinden.quote:
Hierdoor gaat Engeland winnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De twee wapenfeiten van Engeland in de afgelopen twee duels, voor verlenging, waren een goal van Saka en een omhaal van Bellingham.
LOL....echt zoveel balverlies weer, en alle schoten waren slap of ver over.quote:
Ga maar f1 kijken palhacoquote:Op zondag 7 juli 2024 00:12 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
LOL....echt zoveel balverlies weer, en alle schoten waren slap of ver over.
het was gewoon weer droevig.
de eerste 12 minuten was hij redelijk....lekker fel etc, daarna was het weer zoals altijd.
sws hoort hij niet in de spits thuis
Daar zou ik niet teveel van verwachten, die viel op haar eerste dag al in slaapquote:
Depay was gewoon weer beroerd, op 1 redelijke assist na..quote:
Alleen zijn doelpogingen waren een tikje onstuimig.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:13 schreef Bezsen het volgende:
Memphis speelde gewoon prima.
Bij letterlijk iedere aanval betrokken.
Maakt vuile meters.
Held.
Maar hij draagt een hoofdband dus is hij stom ofzoquote:Op zondag 7 juli 2024 00:13 schreef Bezsen het volgende:
Memphis speelde gewoon prima.
Bij letterlijk iedere aanval betrokken.
Maakt vuile meters.
Held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |