Als je even die link opent, zie je dat de grootste groep 25 tot 45 jaar oud is.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:10 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Bedankt voor de bronnen, toch vind ik het nog niet overtuigend, naar een website republiek allochtonie ga ik überhaupt niet kijken, dat is niet objectief.
Allereerst wordt bij het CBS geen onderscheid gemaakt tussen moslims en niet-westerse migranten. Ongetwijfeld is de bulk moslim, maar zeker ben ik er niet van.
Ten tweede moet je het percentage van dergelijke delicten, er wordt anders dan jij schreef overigens niet gesproken over verkrachtingen maar sexuele misdrijven (dat is toch breder), ook afzetten tegen bijvoorbeeld de verdeling van de leeftijd; Ik stel me voor dat de autochtone bevolking een stuk ouder is en dus ook minder sexuele misdrijven zal plegen (aanname). De bulk daders van dit soort misdrijven zijn denk ik jonge mannen. Dergelijke cijfers interpreteren is een studie op zich.
Anderzijds kun je ook de vraag stellen of in conservative milieus eerder wordt afgezien van aangiftes, ik vermoed van wel, zoals hier dat vroeger in overleg met de pastoor ging, nu met de imam. Maar ik weet het niet zeker.
Huiselijk geweld is een apart verhaal, ik vind hier en daar wel artikelen over vrij veel huiselijk geweld onder bijvoorbeeld Marokkanen, maar of dat onder moslims breed geldt kan ik nergens vinden. Eerlijk gezegd denk ik van wel, gezien de inherent vrouwonvriendelijke aspecten ervan.
Als je miljoenen had gezegd had zou ik hebben gezegd je hebt het vast over de kerk.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je verduidelijking ook niet klopt.
Stelselmatig, jarenlang, tienduizenden minderjarige meisjes als goedkope handelswaar verkrachten. Maar die 3 namen maken het verschil hoor.
De ware moslim mag zijn vrouw slaan. Als het maar geen zichtbare sporen achterlaat.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:21 schreef Hatseflats22 het volgende:
Over het taboe op sexueel misbruik onder moslims kan ik alleen dit oude krantenartikel vinden van Trouw, geen idee of het premium is of niet, ik kan het lezen. Het gaat hier om Marokkanen, jammer dat er niet meer bronnen te vinden zijn. Ik vermoed dat het taboe is en dat is meestal slecht nieuws voor het percentage slachtoffers.
https://www.trouw.nl/nieu(...)n-hasjoema~bb8c8205/
Ja dat heb ik gedaan, dat moet je voor het complete beeld dus weer leggen naast andere cijfers, waaronder maar niet uitsluitend de verdeling van leeftijd van de autochtone bevolking.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je even die link opent, zie je dat de grootste groep 25 tot 45 jaar oud is.
Okee, ik dacht, het is een nogal flauw grapje over Rotterdam.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:50 schreef Danny het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)exploitation_scandal
je kunt ook zelf 'rotherham' in je browserbalk tikken overigens
Maar dat deed ik niet.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je miljoenen had gezegd had zou ik hebben gezegd je hebt het vast over de kerk.
Hier wat woorden waarmee je je kunt terugtrekken: celibaat, hand over het hoofd houden, faciliteren, room²
Maar is dit ook de heersende opvatting onder moslims in Nederland?quote:Op zondag 7 juli 2024 14:23 schreef capricia het volgende:
[..]
De ware moslim mag zijn vrouw slaan. Als het maar geen zichtbare sporen achterlaat.
Dat zegt toch genoeg.
Je draait het om.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:10 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Fun fact: bijna elk land beschikt over een programma als Opsporing Verzocht en in elk land geven ze de buitenlanders de schuld.
quote:Op zondag 7 juli 2024 14:18 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt...
Maar ik heb het alleen over mannen in het algemeen gehad, Weltschmerz had het over alleen moslimmannen.
Niet de feiten verdraaien.
quote:Op zondag 7 juli 2024 13:04 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Het probleem van mannen in het algemeen, genoeg moslimmannen die zich beheersen i.t.t. niet-moslimmannen.
Preciesquote:
En daar helpt een boerka goed bij. Dan zie je geen enkel spoor van mishandeling.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:23 schreef capricia het volgende:
[..]
De ware moslim mag zijn vrouw slaan. Als het maar geen zichtbare sporen achterlaat.
Dat zegt toch genoeg.
Plus een profeet die een 12 jarige trouwde.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:32 schreef Gia het volgende:
[..]
En daar helpt een boerka goed bij. Dan zie je geen enkel spoor van mishandeling.
Je denkt elke keer een soort "own" gevonden te hebben terwijl je al decennia achterhaalde "argumenten" aanvoert.quote:
Een argument van niks. Als je je vrouw wilt slaan sla je haar wel op plekken waar ze sowieso niet zichtbaar is voor de buitenwereld. Als wordt dat stukje wel steeds kleiner als we zo verder gaan in de hedonistische westerse wereld.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:32 schreef Gia het volgende:
[..]
En daar helpt een boerka goed bij. Dan zie je geen enkel spoor van mishandeling.
Dan ga je toch weg?quote:Op zondag 7 juli 2024 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een argument van niks. Als je je vrouw wilt slaan sla je haar wel op plekken waar ze sowieso niet zichtbaar is voor de buitenwereld. Als wordt dat stukje wel steeds kleiner als we zo verder gaan in de hedonistische westerse wereld.²
Dus ik schrijf:quote:
Precies.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Plus een profeet die een 12 jarige trouwde.
Legt de lat wel erg laag allemaal.
Maar vertel nog eens dat die hoofddoek zo vrijwillig is. Terwijl er in Iran geloofsgenoten, seksgenoten, vermoord worden omdat ze de hoofddoek af willen doen.
Als je echt een statement voor vrijheid van vrouwen wil maken, zou je juist massaal die hoofddoek voor een week op 2 af moeten zetten. Maar kennelijk is de onderwerping aan de het ware geloof belangrijker dan die vrijheid.
Ik wil mijn vrouw niet slaan.quote:
Wat is er vrijwillig aan als ze naar de pijpen gaat dansen van anderen toevallig omdat het je in straatje past. Nee, ze heeft juist gehandeld en zich een sterke moedige vrouw getoond.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies.
Lahlah had een statement kunnen maken in de 2de kamer door demonstratief haar hoofddoek even af te zetten en weer op te zetten, om zo te bewijzen dat ze die vrijwillig draagt.
6 jaarquote:Op zondag 7 juli 2024 14:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Plus een profeet die een 12 jarige trouwde.
Alleen maar goed. Dus zoveel mogelijk zichtbare huid beschermt een moslima beter tegen geweld van haar eigen man.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een argument van niks. Als je je vrouw wilt slaan sla je haar wel op plekken waar ze sowieso niet zichtbaar is voor de buitenwereld. Als wordt dat stukje wel steeds kleiner als we zo verder gaan in de hedonistische westerse wereld.²
The fuck? Post jij eens even foto's van je borsten.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies.
Lahlah had een statement kunnen maken in de 2de kamer door demonstratief haar hoofddoek even af te zetten en weer op te zetten, om zo te bewijzen dat ze die vrijwillig draagt.
Dat impliceert dat dat nodig is. Dat is nogal een verwijt.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Alleen maar goed. Dus zoveel mogelijk zichtbare huid beschermt een moslima beter tegen geweld van haar eigen man.
Moslim mannen kunnen zich beter beheersen waar het schaars geklede dames betreft dan niet moslimmannen. Feitelijk zeg je dat moslima's vooral een hoofddoek dragen, omdat niet moslim mannen moeite hebben met hun seksuele driften in bedwang te houden.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:37 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dus ik schrijf:
Het probleem van mannen in het algemeen, genoeg moslimmannen die zich beheersen i.t.t. niet-moslimmannen.
En jij vat het samen als:
Nederlandse mannen zouden volgens Triggershot vaker dader zijn van verkrachting, dan moslims.
Koekoek.
Haar en borsten, dat is ook wel hetzelfde!quote:Op zondag 7 juli 2024 14:42 schreef Killumination het volgende:
[..]
The fuck? Post jij een even foto's van je borsten.
Vooral in de Tweede Kamer.quote:
Maakt geen fuck uit of hetzelfde is. Jij als vrouw bepaalt je eigen grenzen. Komt er nog iets van? Ik wil even demonstratief zien dat je je borsten vrijwillig bedekt.quote:
Een vrouw bij strenge moslims bepaald niet echt veel zelf.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:47 schreef Killumination het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit of hetzelfde is. Jij als vrouw bepaalt je eigen grenzen. Komt er nog iets van? Ik wil even demonstratief zien dat je je borsten vrijwillig bedekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |