abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juli 2024 @ 13:50:30 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214196680
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:48 schreef Gia het volgende:

[..]
Check even het delict 'seksueel misdrijf door mannen' bij onderstaande link:
https://opendata.cbs.nl/s(...)ED/table?fromstatweb
Totaal aantal: 2930
Met migratie achtergrond: 1470
Waarvan met niet-westerse achtergrond: 1060

Zet dit af op de samenstelling van de Nederlandse bevolking, dan zijn mannen met een migratie-achtergrond procentueel gezien vaker dader dan zonder migratie achtergrond.
[..]
https://www.republiekallo(...)lochtonen-de-cijfers
Dit artikel is gebaseerd op cijfers van het CBS, die je hier vindt:

https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)mst-buiten-nederland
Is overal zo:

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 7 juli 2024 @ 13:54:10 #92
3542 Gia
User under construction
pi_214196706
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Is overal zo:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Klopt, is overal zo, maar het ging over Nederland.
Nederlanders met een niet-westerse achtergrond zijn procentueel gezien vaker dader van seksueel geweld.
  zondag 7 juli 2024 @ 13:55:38 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214196718
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:54 schreef Gia het volgende:

[..]
Klopt, is overal zo, maar het ging over Nederland.
Nederlanders met een niet-westerse achtergrond zijn procentueel gezien vaker dader van seksueel geweld.
True, maar BSB weet best dat hij hier gewoon de uitgekauwde leugen dat blanken een monopolie op misbruik zouden hebben terwijl dat bewezen dus gewoon onjuist is.
Get woke, go broke!
  zondag 7 juli 2024 @ 13:57:38 #94
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214196731
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
True, maar BSB weet best dat hij hier gewoon de uitgekauwde leugen dat blanken een monopolie op misbruik zouden hebben terwijl dat bewezen dus gewoon onjuist is.
M.b.t. kinderen? Dat lijkt me écht wel een meer Hollands fenomeen ja. Maar ik laat me graag overtuigen van het tegenovergestelde. Tot die tijd komt Menno B. niet uit Nador.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 7 juli 2024 @ 13:58:06 #95
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214196739
quote:

[..]
Tja, dat klopt inderdaad niet, huidskleur heeft er ook weinig mee te maken, cultuur wel. De realiteit is dat zonder migranten, het Westen een stuk veiliger zou zijn en de criminaliteit op bepaalde vlakken geminimaliseerd zou kunnen worden. Dit ook een van de redenen dat mensen geen migratie meer willen.,
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 7 juli 2024 @ 13:59:07 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214196742
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
M.b.t. kinderen? Dat lijkt me écht wel een meer Hollands fenomeen ja. Maar ik laat me graag overtuigen van het tegenovergestelde. Tot die tijd komt Menno B. niet uit Nador.

quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:50 schreef Danny het volgende:

[..]
https://en.wikipedia.org/(...)exploitation_scandal
je kunt ook zelf 'rotherham' in je browserbalk tikken overigens ^O^
Daar is je waterdicht bewijs dus :W.
Get woke, go broke!
pi_214196750
quote:

[..]

Deze citaten is wat ik haalde uit een document waarmee iemand allochtonen negatief wilde neerzetten:

Autochtonen zijn meer betrokken bij misbruik van kinderen (zie ook Van Wijk e.a., 2006b).

Uit vergelijkende onderzoeken wordt verder duidelijk dat autochtonen vooral kinderen misbruiken en allochtonen leeftijdgenoten (Hendriks & Bijleveld, 2004; Van Wijk e.a., 2005; Van Wijk e.a., 2006a).

En het feit dat autochtonen de vierde groep zijn die het meest in aanraking komen met de politie, boven alle andere allochtone groepen.

Een van de conclusies die getrokken kan worden uit het bovengenoemde onderzoek door CBS/WODC, is dat het zinvol is te differentiëren tussen allochtone groepen. Dit omdat niet bij elke groep (in dezelfde mate) sprake is van oververtegenwoordiging in de geregistreerde criminaliteit. In het onderzoek werd onderscheid gemaakt tussen de verschillende bevolkingsgroepen op basis van het geboorteland van de ouders. Uit het CBS/WODC-onderzoek blijkt onder meer dat, gelet op hun aandeel in de bevolking, vooral Antillianen, Marokkanen en Somaliërs
vaker dan autochtone Nederlanders in aanraking komen met de politie, terwijl dat niet of nauwelijks het geval is bij bijvoorbeeld Indonesiërs.
  zondag 7 juli 2024 @ 14:00:13 #98
13462 BansheeBoy
pi_214196752
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[..]
Daar is je waterdicht bewijs dus :W.
Je verplaatste de doelpalen tijdens de wedstrijd. Ik zou het voor mezelf erg gênant vinden. Maar jij doet het gewoon schaamteloos! :D

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 7 juli 2024 @ 14:01:28 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214196763
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je verplaatste de doelpalen tijdens de wedstrijd. Ik zou het voor mezelf erg gênant vinden. Maar jij doet het gewoon schaamteloos! :D

Hou toch op met me, op bijna industriële schaal tienduizenden Engelse meisjes als handelswaar misbruikt en dat zou de doelpalen verzetten?
Get woke, go broke!
pi_214196771
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

je wordt gewoon klem gezet hoor :) niet de eerste keer trouwens.

Over schaamteloos gesproken
pi_214196774
quote:
13s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:46 schreef HeatWave het volgende:
1 plaatsnaam
Rotherham
Tja, als de Britse autochtone autoriteiten falen om op te treden, dan gaan die bendes natuurlijk heel veel slachtoffers maken. Waar doet dat mij toch aan denken, de Kerk:

In the past decade, the Church of England has regularly been rocked by cases of child abuse, including many by priests and even bishops.
Latest figures say the church was dealing with 3,287 complaints of of child sex abuse in 2017.
https://religionmediacent(...)of-england-timeline/

The Bullivant review identified 931 complaints of child sexual abuse made to the Catholic Church in England and Wales between 1970 and 2015.
https://www.iicsa.org.uk/(...)ld-sexual-abuse.html
  zondag 7 juli 2024 @ 14:02:48 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214196779
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 14:02 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Tja, als de Britse autochtone autoriteiten falen om op te treden, dan gaan die bendes natuurlijk heel veel slachtoffers maken. Waar doet dat mij toch aan denken, de Kerk:

In the past decade, the Church of England has regularly been rocked by cases of child abuse, including many by priests and even bishops.
Latest figures say the church was dealing with 3,287 complaints of of child sex abuse in 2017.
https://religionmediacent(...)of-england-timeline/

The Bullivant review identified 931 complaints of child sexual abuse made to the Catholic Church in England and Wales between 1970 and 2015.
https://www.iicsa.org.uk/(...)ld-sexual-abuse.html
"natuurlijk"

en zie hier de kern van het probleem. Dank.
Get woke, go broke!
  zondag 7 juli 2024 @ 14:02:55 #103
13462 BansheeBoy
pi_214196783
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 14:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Hou toch op met me, op bijna industriële schaal tienduizenden Engelse meisjes als handelswaar misbruikt en dat zou de doelpalen verzetten?
Je weet heel goed wat je hebt gedaan. Ik gun je de uitleg niet eens. :)

Misschien dat je met @ottovanbelgie deze truukjes kunt doen.

pi_214196792
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:44 schreef Triggershott het volgende:
De beschuldiging "minderheid X pimpt onze vrouwen" is trouwens niets nieuws historisch gezien:

[ afbeelding ]
Wat gek toch dat dit soort verhalen telkens maar terug blijven komen

Argentine Jewry's dark secret
New book reveals story of Jewish association of pimps that operated in country in late 19th and early 20th century, and was involved in women trade and rape. 'This is a silenced story, ' author says, 'The Jewish community in Argentina remembers it well, but badly wants to keep it under wraps'

https://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3403899,00.html
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 7 juli 2024 @ 14:03:59 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214196796
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je weet heel goed wat je hebt gedaan. Ik gun je de uitleg niet eens. :)

Misschien dat je met @:ottovanbelgie deze truukjes kunt doen.

Ja, je hypocriet leugenachtige gedrag aantonen, laten zien dat je keihard liegt, dat heb ik gedaan :).
Get woke, go broke!
  Moderator zondag 7 juli 2024 @ 14:04:19 #106
236264 crew  capricia
pi_214196800
quote:
14s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dat klopt inderdaad niet, huidskleur heeft er ook weinig mee te maken, cultuur wel. De realiteit is dat zonder migranten, het Westen een stuk veiliger zou zijn en de criminaliteit op bepaalde vlakken geminimaliseerd zou kunnen worden. Dit ook een van de redenen dat mensen geen migratie meer willen.,
Juist.
Bekijk maar eens een willekeurige uitzending van 'Opsporing verzocht'.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 7 juli 2024 @ 14:08:43 #107
13462 BansheeBoy
pi_214196846
quote:
10s.gif Op zondag 7 juli 2024 14:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, je hypocriet leugenachtige gedrag aantonen, laten zien dat je keihard liegt, dat heb ik gedaan :).
Check deze leugens eens:

Menno B. (Nador)
Benno L. (Agadir)
Julian F. (Al Hoceima)

En om maar te zwijgen van de kerk en haar hobby's. Fijne zondag man!

zondag 7 juli 2024 @ 14:10:16 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214196869
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 14:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Check deze leugens eens:

Menno B. (Nador)
Benno L. (Agadir)
Julian F. (Al Hoceima)

En om maar te zwijgen van de kerk en haar hobby's. Fijne zondag man!

3 namen. Er staan tientallen zo niet honderden verkrachters alleen al op de Rotherhamlijst, en dat is maar 1 van de ontdekte schandalen.

Zie verder mijn posts over Duitsland en Frankrijk. Sta je nogal voor lul met je 3 naampjes he? :').
Get woke, go broke!
  zondag 7 juli 2024 @ 14:10:40 #109
3542 Gia
User under construction
pi_214196876
quote:

[..]
In absolute aantallen hebben daders net zo vaak een Nederlandse als een migratie achtergrond.
Daarbij is het tegenwoordig not done om te vermelden dat een dader een migratie achtergrond heeft, dus ik snap wel dat BSB dan denkt dat moslims zoiets vrijwel nooit doen en Nederlanders veel vaker.

Maar goed, neem aan dat het CBS de cijfers correct heeft. En je moet toch kijken naar percentages.

quote:
Van de 17,6 miljoen inwoners op 1 januari 2022 zijn er 2,6 miljoen in het buitenland geboren. Zij zijn als migrant naar Nederland gekomen. De overige 15,0 miljoen inwoners zijn in Nederland geboren. Daarvan behoren 2,0 miljoen mensen tot de tweede generatie: ze zijn zelf in Nederland geboren, en één of beide ouders zijn in het buitenland geboren. Iets meer dan de helft (1,1 miljoen) van hen heeft één in het buitenland en één in Nederland geboren ouder, iets minder dan de helft (910 duizend) heeft twee in het buitenland geboren ouders.
Pakweg 13 miljoen mensen heeft geen migratie achtergrond. Hiervan waren in 2022 1520 mannen en vrouwen dader van seksueel geweld.
Pakweg 4,6 miljoen mensen heeft een migratie achtergrond. Hiervan waren in 2022 1500 mannen en vrouwen dader van seksueel geweld.
pi_214196879
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:48 schreef Gia het volgende:

[..]
[..]
Check even het delict 'seksueel misdrijf door mannen' bij onderstaande link:
https://opendata.cbs.nl/s(...)ED/table?fromstatweb
Totaal aantal: 2930
Met migratie achtergrond: 1470
Waarvan met niet-westerse achtergrond: 1060

Zet dit af op de samenstelling van de Nederlandse bevolking, dan zijn mannen met een migratie-achtergrond procentueel gezien vaker dader dan zonder migratie achtergrond.
[..]
https://www.republiekallo(...)lochtonen-de-cijfers
Dit artikel is gebaseerd op cijfers van het CBS, die je hier vindt:

Bedankt voor de bronnen, toch vind ik het nog niet overtuigend, naar een website republiek allochtonie ga ik überhaupt niet kijken, dat is niet objectief.

Allereerst wordt bij het CBS geen onderscheid gemaakt tussen moslims en niet-westerse migranten. Ongetwijfeld is de bulk moslim, maar zeker ben ik er niet van.

Ten tweede moet je het percentage van dergelijke delicten, er wordt anders dan jij schreef overigens niet gesproken over verkrachtingen maar sexuele misdrijven (dat is toch breder), ook afzetten tegen bijvoorbeeld de verdeling van de leeftijd; Ik stel me voor dat de autochtone bevolking een stuk ouder is en dus ook minder sexuele misdrijven zal plegen (aanname). De bulk daders van dit soort misdrijven zijn denk ik jonge mannen. Dergelijke cijfers interpreteren is een studie op zich.

Anderzijds kun je ook de vraag stellen of in conservative milieus eerder wordt afgezien van aangiftes, ik vermoed van wel, zoals hier dat vroeger in overleg met de pastoor ging, nu met de imam. Maar ik weet het niet zeker.

Huiselijk geweld is een apart verhaal, ik vind hier en daar wel artikelen over vrij veel huiselijk geweld onder bijvoorbeeld Marokkanen, maar of dat onder moslims breed geldt kan ik nergens vinden. Eerlijk gezegd denk ik van wel, gezien de inherent vrouwonvriendelijke aspecten ervan.
pi_214196880
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 14:04 schreef capricia het volgende:
Juist.
Bekijk maar eens een willekeurige uitzending van 'Opsporing verzocht'.
Fun fact: bijna elk land beschikt over een programma als Opsporing Verzocht en in elk land geven ze de buitenlanders de schuld.
  zondag 7 juli 2024 @ 14:11:53 #112
13462 BansheeBoy
pi_214196892
quote:
10s.gif Op zondag 7 juli 2024 14:10 schreef HeatWave het volgende:

Zie verder mijn posts over Duitsland en Frankrijk. Sta je nogal voor lul met je 3 naampjes he? :').
De kerk. :D

zondag 7 juli 2024 @ 14:12:21 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214196896
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 14:10 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Fun fact: bijna elk land beschikt over een programma als Opsporing Verzocht en in elk land geven ze de buitenlanders de schuld.
"geven ze de buitenlanders, die weliswaar massaal op foto- en videobewijs staan, de schuld"

Raar dat als je iets doet dat je daar de schuld van krijgt, RASSIESME!!!!!

FFS :').
Get woke, go broke!
  zondag 7 juli 2024 @ 14:12:55 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214196901
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
De kerk. :D

De Islam :D.

Get woke, go broke!
  zondag 7 juli 2024 @ 14:14:56 #115
3542 Gia
User under construction
pi_214196925
quote:

[..]

Waarom gaat het nu ineens over alleen misbruik van kinderen. Het ging over de hoofddoek die vrouwen beschermt tegen misbruikende mannen. Nederlandse mannen zouden volgens Triggershot vaker dader zijn van verkrachting, dan moslims. Dit is bewezen niet waar.

Oh, shit, valt dat even tegen. Och, dan spitsen we het toe op kindermisbruik. Zielig!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 07-07-2024 14:21:44 ]
  zondag 7 juli 2024 @ 14:16:16 #116
13462 BansheeBoy
pi_214196937
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 14:14 schreef Gia het volgende:

[..]
Waarom gaat het nu ineens over alleen misbruik van kinderen. Het ging over de hoofddoek die vrouwen beschermd tegen misbruikende mannen. Nederlandse mannen zouden volgens Triggershot vaker dader zijn van verkrachting, dan moslims. Dit is bewezen niet waar.
Ik was niet duidelijk genoeg aanvankelijk. Voelde me niet te beroerd om die extra verduidelijking alsnog te geven. Prima toch.

zondag 7 juli 2024 @ 14:18:27 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214196946
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 14:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik was niet duidelijk genoeg aanvankelijk. Voelde me niet te beroerd om die extra verduidelijking alsnog te geven. Prima toch.

Alleen jammer dat je verduidelijking ook niet klopt :').

Stelselmatig, jarenlang, tienduizenden minderjarige meisjes als goedkope handelswaar verkrachten. Maar die 3 namen maken het verschil hoor :').
Get woke, go broke!
pi_214196947
quote:

Nederlandse mannen zouden volgens Triggershot vaker dader zijn van verkrachting, dan moslims. Dit is bewezen niet waar.

Oh, shit, valt dat even tegen. Och, dan spitsen we het toe op kindermisbruik. Zielig!!
Ik weet niet waar jij het over hebt...

Maar ik heb het alleen over mannen in het algemeen gehad, Weltschmerz had het over alleen moslimmannen.

Niet de feiten verdraaien.
  Moderator zondag 7 juli 2024 @ 14:19:11 #119
236264 crew  capricia
pi_214196950
quote:

[..]
Waarom gaat het nu ineens over alleen misbruik van kinderen. Het ging over de hoofddoek die vrouwen beschermd tegen misbruikende mannen. Nederlandse mannen zouden volgens Triggershot vaker dader zijn van verkrachting, dan moslims. Dit is bewezen niet waar.

Ach, hoe oud was Aisha ook al weer toen Mohammed met haar trouwde?

Dat is dan het grote voorbeeld. :+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214196953
quote:
10s.gif Op zondag 7 juli 2024 14:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]
De Islam :D.

Dit is gewoon vragen om een paar gewaagde uitspraken over hun profeet te doen O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')