40 jaar geleden was bloot hier heel gewoon. We zijn ondertussen veel preutser geworden.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:33 schreef Ali_boo het volgende:
Persoonlijk heb ik weinig problemen met een hoofddoek( ondanks dat ik geen moslim ben)
Liever dat dan een half naakte del
Dat is dus mijn punt. Vandaar het advies op kuisende kledij en gedrag overal. Maar ik ben een roepende in de woestijn. Op de een of andere manier wordt een beschermende houding jegens vrouwen toch als vrouwonvriendelijk gezien.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:35 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Onder alle mensen zitten smeerlappen, in de westerse maatschappij kunnen dit soort zaken in ieder geval in openheid besproken worden.
Dont care, kan nooit preuts gewoon zijn wat mij betreftquote:Op zondag 7 juli 2024 13:36 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
40 jaar geleden was bloot hier heel gewoon. We zijn ondertussen veel preutser geworden.
Ah, zo. Ik kan je enigszins volgen. Maar vind mijn manier toch meer de lading dekken.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:33 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ok, ik had moeten zeggen: zoals jij het zegt klinkt het als een bedreiging. "we willen hier graag blijven" klinkt een heel stuk vriendelijker.
Als die bescherming zo goed werkt, waarom geldt het dan niet voor kinderen?quote:Op zondag 7 juli 2024 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt. Vandaar het advies op kuisende kledij en gedrag overal. Maar ik ben een roepende in de woestijn. Op de een of andere manier wordt een beschermende houding jegens vrouwen toch als vrouwonvriendelijk gezien.²
Je blijft ook een roepende in de woestijn omdat we hier in het westen leven en niet in de woestijn, iedereen mag dragen wat hij of zij wilt of het nu een hoofddoek of een crop topje isquote:Op zondag 7 juli 2024 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt. Vandaar het advies op kuisende kledij en gedrag overal. Maar ik ben een roepende in de woestijn. Op de een of andere manier wordt een beschermende houding jegens vrouwen toch als vrouwonvriendelijk gezien.²
Kom eens met een bron in plaats van mensen van leugens betichten.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Blijf maar liegen, met 1 plaatsnaam ontkracht ik al jullie leugens over dat zedenmisdrijven zogenaamd hollands/blank zouden zijn:
Rotherham.
Precies, bovendien als vrouwen hun lichaam helemaal verhullen, kan men niet zien of zij wel of niet een slachtoffer van huiselijk geweld zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:44 schreef Hatseflats22 het volgende:
Is besnijdenis van vrouwen ook een kwestie van bescherming eigenlijk?
Dat is een bron.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:47 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Kom eens met een bron in plaats van mensen van leugens betichten.
quote:Op zondag 7 juli 2024 13:29 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het eerste is niet standaard (Iran en Saoedi Arabië wel, maar Indonesië of Egypte niet) en voor rest zul je met bronnen moeten komen.
Check even het delict 'seksueel misdrijf door mannen' bij onderstaande link:quote:Op zondag 7 juli 2024 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gia, doe nou niet. Zedenmisdrijven zijn bij uitstek oerHollands. Ik wil niet zo ver gaan om de Menno B.'s van deze wereld te betrekken in deze discussie maar je begrijpt mijn punt.
https://www.hartvannederl(...)om-naaktfotos-vraagt²
https://www.republiekallo(...)lochtonen-de-cijfersquote:Van de totale Nederlandse bevolking had op 1 januari 2023 11,6 procent een westerse migratieachtergrond en 14,8 procent een niet-westerse migratieachtergrond.
https://en.wikipedia.org/(...)exploitation_scandalquote:Op zondag 7 juli 2024 13:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Zo heeft een gesprek gewoon geen enkele zin.
Is overal zo:quote:Op zondag 7 juli 2024 13:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Check even het delict 'seksueel misdrijf door mannen' bij onderstaande link:
https://opendata.cbs.nl/s(...)ED/table?fromstatweb
Totaal aantal: 2930
Met migratie achtergrond: 1470
Waarvan met niet-westerse achtergrond: 1060
Zet dit af op de samenstelling van de Nederlandse bevolking, dan zijn mannen met een migratie-achtergrond procentueel gezien vaker dader dan zonder migratie achtergrond.
[..]
https://www.republiekallo(...)lochtonen-de-cijfers
Dit artikel is gebaseerd op cijfers van het CBS, die je hier vindt:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)mst-buiten-nederland
Klopt, is overal zo, maar het ging over Nederland.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is overal zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True, maar BSB weet best dat hij hier gewoon de uitgekauwde leugen dat blanken een monopolie op misbruik zouden hebben terwijl dat bewezen dus gewoon onjuist is.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, is overal zo, maar het ging over Nederland.
Nederlanders met een niet-westerse achtergrond zijn procentueel gezien vaker dader van seksueel geweld.
M.b.t. kinderen? Dat lijkt me écht wel een meer Hollands fenomeen ja. Maar ik laat me graag overtuigen van het tegenovergestelde. Tot die tijd komt Menno B. niet uit Nador.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar BSB weet best dat hij hier gewoon de uitgekauwde leugen dat blanken een monopolie op misbruik zouden hebben terwijl dat bewezen dus gewoon onjuist is.
Tja, dat klopt inderdaad niet, huidskleur heeft er ook weinig mee te maken, cultuur wel. De realiteit is dat zonder migranten, het Westen een stuk veiliger zou zijn en de criminaliteit op bepaalde vlakken geminimaliseerd zou kunnen worden. Dit ook een van de redenen dat mensen geen migratie meer willen.,quote:Op zondag 7 juli 2024 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar BSB weet best dat hij hier gewoon de uitgekauwde leugen dat blanken een monopolie op misbruik zouden hebben terwijl dat bewezen dus gewoon onjuist is.
quote:Op zondag 7 juli 2024 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
M.b.t. kinderen? Dat lijkt me écht wel een meer Hollands fenomeen ja. Maar ik laat me graag overtuigen van het tegenovergestelde. Tot die tijd komt Menno B. niet uit Nador.²
Daar is je waterdicht bewijs dusquote:Op zondag 7 juli 2024 13:50 schreef Danny het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)exploitation_scandal
je kunt ook zelf 'rotherham' in je browserbalk tikken overigens
Deze citaten is wat ik haalde uit een document waarmee iemand allochtonen negatief wilde neerzetten:quote:Op zondag 7 juli 2024 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
M.b.t. kinderen? Dat lijkt me écht wel een meer Hollands fenomeen ja. Maar ik laat me graag overtuigen van het tegenovergestelde. Tot die tijd komt Menno B. niet uit Nador.²
Je verplaatste de doelpalen tijdens de wedstrijd. Ik zou het voor mezelf erg gênant vinden. Maar jij doet het gewoon schaamteloos!quote:Op zondag 7 juli 2024 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Daar is je waterdicht bewijs dus.
Hou toch op met me, op bijna industriële schaal tienduizenden Engelse meisjes als handelswaar misbruikt en dat zou de doelpalen verzetten?quote:Op zondag 7 juli 2024 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je verplaatste de doelpalen tijdens de wedstrijd. Ik zou het voor mezelf erg gênant vinden. Maar jij doet het gewoon schaamteloos!²
je wordt gewoon klem gezet hoorquote:Op zondag 7 juli 2024 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je verplaatste de doelpalen tijdens de wedstrijd. Ik zou het voor mezelf erg gênant vinden. Maar jij doet het gewoon schaamteloos!²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |