abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juli 2024 @ 13:06:15 #61
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214196274
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 12:59 schreef Weltschmerz het volgende:

De moslima's wentelen het probleem van hun moslimmannen met seksualiteit en zelfbeheersing af op de niet moslima's en de liberale moslima's. Mag ik dat een kutstreek vinden?
Valse voorstelling van zaken. Genoeg moslimmannen die zich gedragen en enorm veel Germanen die niet kunnen afblijven van de vrouwtjes. Maar ik heb waardering voor de energie die je hebt gestoken in deze vergezochte theorie.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 7 juli 2024 @ 13:08:44 #62
3542 Gia
User under construction
pi_214196292
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 22:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Afrikaans en moslim sluit elkaar niet uit hè.

'Meisjesbesnijdenis heeft wel degelijk met de islam te maken'
https://www.trouw.nl/nieu(...)m-te-maken~ba0fba69/

En even compleet los daarvan: dat hele religieuze besnijden is absurd. Ben daar zo op tegen.
Ik ook. Ook waar het jongensbesnijdenis betreft. Een mens is goed zoals hij geboren is. Waarom snijden in gezonde huid?
  zondag 7 juli 2024 @ 13:12:40 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214196320
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:08 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik ook. Ook waar het jongensbesnijdenis betreft. Een mens is goed zoals hij geboren is. Waarom snijden in gezonde huid?
Maar als je dat wilt gaan verbieden heb je vooral de joodse lobby tegen, wederom een reden waarom Wilders & co zo'n verbod niet zullen opperen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 7 juli 2024 @ 13:17:54 #64
236264 crew  capricia
pi_214196361
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:08 schreef Gia het volgende:

[..]
Eens.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 7 juli 2024 @ 13:24:32 #65
3542 Gia
User under construction
pi_214196416
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:04 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Het probleem van mannen in het algemeen, genoeg moslimmannen die zich beheersen i.t.t. niet-moslimmannen.
Waarom moeten vrouwen in landen waar vrijwel alleen moslims wonen, dan ook een hoofddoek op?

Waarom hoor je dan vaker berichten van loverboys met islamitische roots dan puur westerse (niet islam)?

Waarom zijn bij verkrachtingen en geweld tegen vrouwen dan vaker moslims betrokken dan niet moslims?
pi_214196453
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Maar als je dat wilt gaan verbieden heb je vooral de joodse lobby tegen, wederom een reden waarom Wilders & co zo'n verbod niet zullen opperen.
Ja, de dubbele moraal van de PVV is ook op dit punt vermoeiend.

Wat mij betreft gaat besnijdenis, van jongens en meisjes, om niet medische redenen rechtstreeks naar het strafrecht, totaal krankjorum.
pi_214196457
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
We are here to stay.

Fiere vent.

Zoals jij dat altijd zegt is het een bedreiging. Ik verwacht ieder moment dat het gevolgd wordt door:

"And we're taking over!"
pi_214196467
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:24 schreef Gia het volgende:

[..]
Waarom moeten vrouwen in landen waar vrijwel alleen moslims wonen, dan ook een hoofddoek op?

Waarom hoor je dan vaker berichten van loverboys met islamitische roots dan puur westerse (niet islam)?

Waarom zijn bij verkrachtingen en geweld tegen vrouwen dan vaker moslims betrokken dan niet moslims?
Het eerste is niet standaard (Iran en Saoedi Arabië wel, maar Indonesië of Egypte niet) en voor rest zul je met bronnen moeten komen.
pi_214196475
quote:

Wat begrijp je niet aan "mannen in het algemeen"? Weltschmerz is degene die de schuld bij 1 groep legt. Gaan we net doen alsof niet bijna alle namen van de 'daders' in de MeToo-affaire joodse/christelijke namen zijn?
  zondag 7 juli 2024 @ 13:30:58 #70
13462 BansheeBoy
pi_214196484
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:28 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Zoals jij dat altijd zegt is het een bedreiging. Ik verwacht ieder moment dat het gevolgd wordt door:
Pardon? Dan moet je wel heel erg je best doen daar een bedreiging in te zien. Je kan het beter lezen als: "We laten ons niet wegsturen. We blijven hier. Deal with it."

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_214196494
Persoonlijk heb ik weinig problemen met een hoofddoek( ondanks dat ik geen moslim ben)

Liever dat dan een half naakte del
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214196495
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Pardon? Dan moet je wel heel erg je best doen daar een bedreiging in te zien. Je kan het beter lezen als: "We laten ons niet wegsturen. We blijven hier. Deal with it."

Ok, ik had moeten zeggen: zoals jij het zegt klinkt het als een bedreiging. "we willen hier graag blijven" klinkt een heel stuk vriendelijker.
pi_214196505
Zouden meer vrouwen moeten doen

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 7 juli 2024 @ 13:34:40 #74
13462 BansheeBoy
pi_214196512
quote:

Gia, doe nou niet. Zedenmisdrijven zijn bij uitstek oerHollands. Ik wil niet zo ver gaan om de Menno B.'s van deze wereld te betrekken in deze discussie maar je begrijpt mijn punt.

https://www.hartvannederl(...)om-naaktfotos-vraagt

pi_214196526
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Gia, doe nou niet. Zedenmisdrijven zijn bij uitstek oerHollands. Ik wil niet zo ver gaan om de Menno B.'s van deze wereld te betrekken in deze discussie maar je begrijpt mijn punt.

Onder alle mensen zitten smeerlappen, in de westerse maatschappij kunnen dit soort zaken in ieder geval in openheid besproken worden.
pi_214196530
quote:
14s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:33 schreef Ali_boo het volgende:
Persoonlijk heb ik weinig problemen met een hoofddoek( ondanks dat ik geen moslim ben)

Liever dat dan een half naakte del
40 jaar geleden was bloot hier heel gewoon. We zijn ondertussen veel preutser geworden.
  zondag 7 juli 2024 @ 13:37:40 #77
13462 BansheeBoy
pi_214196543
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:35 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Onder alle mensen zitten smeerlappen, in de westerse maatschappij kunnen dit soort zaken in ieder geval in openheid besproken worden.
Dat is dus mijn punt. Vandaar het advies op kuisende kledij en gedrag overal. Maar ik ben een roepende in de woestijn. Op de een of andere manier wordt een beschermende houding jegens vrouwen toch als vrouwonvriendelijk gezien.

pi_214196569
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:36 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
40 jaar geleden was bloot hier heel gewoon. We zijn ondertussen veel preutser geworden.
Dont care, kan nooit preuts gewoon zijn wat mij betreft :6
  zondag 7 juli 2024 @ 13:41:04 #79
13462 BansheeBoy
pi_214196572
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:33 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ok, ik had moeten zeggen: zoals jij het zegt klinkt het als een bedreiging. "we willen hier graag blijven" klinkt een heel stuk vriendelijker.
Ah, zo. Ik kan je enigszins volgen. Maar vind mijn manier toch meer de lading dekken.

pi_214196590
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat is dus mijn punt. Vandaar het advies op kuisende kledij en gedrag overal. Maar ik ben een roepende in de woestijn. Op de een of andere manier wordt een beschermende houding jegens vrouwen toch als vrouwonvriendelijk gezien.

Als die bescherming zo goed werkt, waarom geldt het dan niet voor kinderen?

Het rechtpraten van dergelijke bescherming, hoofddoeken voor vrouwen, beschouw ik als onderdeel van een smerige sexuele moraal en aanmoedigend voor grensoverschrijdend gedrag jegens vrouwen die zich niet bedekken.
pi_214196598
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je blijft ook een roepende in de woestijn omdat we hier in het westen leven en niet in de woestijn, iedereen mag dragen wat hij of zij wilt of het nu een hoofddoek of een crop topje is
pi_214196610
Is besnijdenis van vrouwen ook een kwestie van bescherming eigenlijk?
pi_214196623
De beschuldiging "minderheid X pimpt onze vrouwen" is trouwens niets nieuws historisch gezien:

zondag 7 juli 2024 @ 13:46:49 #84
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214196635
Blijf maar liegen, met 1 plaatsnaam ontkracht ik al jullie leugens over dat zedenmisdrijven zogenaamd hollands/blank zouden zijn:

Rotherham.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214196647
quote:
13s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Blijf maar liegen, met 1 plaatsnaam ontkracht ik al jullie leugens over dat zedenmisdrijven zogenaamd hollands/blank zouden zijn:

Rotherham.
Kom eens met een bron in plaats van mensen van leugens betichten.
pi_214196649
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:44 schreef Hatseflats22 het volgende:
Is besnijdenis van vrouwen ook een kwestie van bescherming eigenlijk?
Precies, bovendien als vrouwen hun lichaam helemaal verhullen, kan men niet zien of zij wel of niet een slachtoffer van huiselijk geweld zijn.
  zondag 7 juli 2024 @ 13:48:09 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214196654
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:47 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Kom eens met een bron in plaats van mensen van leugens betichten.
Dat is een bron.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 7 juli 2024 @ 13:48:53 #88
3542 Gia
User under construction
pi_214196661
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:29 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Het eerste is niet standaard (Iran en Saoedi Arabië wel, maar Indonesië of Egypte niet) en voor rest zul je met bronnen moeten komen.
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Check even het delict 'seksueel misdrijf door mannen' bij onderstaande link:
https://opendata.cbs.nl/s(...)ED/table?fromstatweb
Totaal aantal: 2930
Met migratie achtergrond: 1470
Waarvan met niet-westerse achtergrond: 1060

Zet dit af op de samenstelling van de Nederlandse bevolking, dan zijn mannen met een migratie-achtergrond procentueel gezien vaker dader dan zonder migratie achtergrond.

quote:
Van de totale Nederlandse bevolking had op 1 januari 2023 11,6 procent een westerse migratieachtergrond en 14,8 procent een niet-westerse migratieachtergrond.
https://www.republiekallo(...)lochtonen-de-cijfers
Dit artikel is gebaseerd op cijfers van het CBS, die je hier vindt:

https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)mst-buiten-nederland
pi_214196668
quote:
4s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat is een bron.
Zo heeft een gesprek gewoon geen enkele zin.
  Admin zondag 7 juli 2024 @ 13:50:19 #90
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214196679
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:49 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Zo heeft een gesprek gewoon geen enkele zin.
https://en.wikipedia.org/(...)exploitation_scandal
je kunt ook zelf 'rotherham' in je browserbalk tikken overigens ^O^
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')