Arbitrage:quote:1966 West-Duitsland 2-1 Spanje (GS)
1982 West-Duitsland 2-1 Spanje (GS)
1984 Spanje 1-0 West-Duitsland (GS)
1994 Spanje 1-1 Duitsland (GS)
2008 Spanje 1-0 Duitsland (F)
2010 Spanje 1-0 Duitsland (SF)
2022 Spanje 1-1 Duitsland (GS)
Geschorsten:quote:Referee: Anthony Taylor (England)
Assistant referees:
Gary Beswick (England)
Adam Nunn (England)
Fourth official:
Ivan Kru¸liak (Slovakia)
Video assistant referee:
Stuart Attwell (England)
Assistant video assistant referees:
Bartosz Frankowski (Poland)
Massimiliano Irrati (Italy)
Die heeft na de finale nog een keer gescoord tegen FC Schubbekutteveen dus die is het allang vergeten.quote:
Ja ho, zo werkt dat niet hè.quote:
Achquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Bericht 66% gewijzigd door Mortaxx op 05-07-2024 18:22:38
als je m'n post zou lezen wist je dat ik niet naar de gym ga vanavondquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:23 schreef Coco het volgende:
User @:mortaxx is af deze avond.
Veel plezier in de gym.
Ja maar nu wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
a
[..]
als je m'n post zou lezen wist je dat ik niet naar de gym ga vanavond
Waarom zouden we dat weten?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:28 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat de naam Stuttgart evenveel t's heeft als alle spelers nu op het veld bij elkaar?
Wat een leuk feitje!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:28 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat de naam Stuttgart evenveel t's heeft als alle spelers nu op het veld bij elkaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht straks maar op Ronaldoquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een nepgejank in deze wedstrijd man.
Even controleren of ik de grootste autist ben die hier aanwezig is.quote:
Dat zal vast ook janken worden.quote:
Daarvoor heeft Nederland te veel softies.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed dat Nederland tegen Oostenrijk niet in de verleiding is gekomen veel gele kaarten te pakken.
Bah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hij was alleen kroos even vergeten 2x geel te geven.quote:
Nederland mist een type Lingr.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Daarvoor heeft Nederland te veel softies.
Morata, Tah, Laporte, Havertzquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:28 schreef Dagoduck het volgende:
1 keer in ieder geval ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij was alleen kroos even vergeten 2x geel te geven.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker bij de Duitser kijken.Weet je wie ook naar Duitse media luisterden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag niet van opperfuhrer Uefaquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij was alleen kroos even vergeten 2x geel te geven.
Stukje Boners Essentials.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Coco op 05-07-2024 18:33:14 ]
Vertel het mequote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weet je wie ook naar Duitse media luisterden?
Argentinië wk vibesquote:
quote:
Kijk, ruik, proef.quote:
@Wienerschnitzels begint over voelen. Dat is pas geil.quote:
Ik hou het niet bij kijken neequote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
@:Wienerschnitzels begint over voelen. Dat is pas geil.
Reis ver, drink wijn, denk naquote:
Beverly hills cop 4 op Netflixquote:
Ik heb de lijst met stewards van dit weekend gezien en dat gaat Max niet winnenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:39 schreef Coco het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Gefeliciteerd Max met de British GP.
Dodelijk saai inderdaad. Misschien is de reclame beter.quote:
Gisteren gezien heftige aflevering.quote:
daar heb ik zin in in in inquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dodelijk saai inderdaad. Misschien is de reclame beter.
Wie gaat dan winnen @ChevyCaprice ?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb de lijst met stewards van dit weekend gezien en dat gaat Max niet winnen
zitten dit seizoen sws wel intense stukken in. Maar vind sommige verhaallijnen matig. Die van Frenchie en Hughie is echt nietsquote:
Frenchie en Hughie voegen niets toe. Weg met die karakters.quote:
Frenchie, is die Fries?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zitten dit seizoen sws wel intense stukken in. Maar vind sommige verhaallijnen matig. Die van Frenchie en Hughie is echt niets
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:44 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Drank de Boer speelt naar Dennis Bergkamp!
Bal achter.
Al gezien moeite waard 7.5/10quote:
Frenchie vond ik in eerdere seizoenen wel tof. Maar nu hij een eigen verhaallijn krijgt is het nietsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Frenchie en Hughie voegen niets toe. Weg met die karakters.
Stom dat Frenchie opeens met een random guy is ipv van met Kimiko. En Starlight was vroeger mooier voor de verbouwing.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zitten dit seizoen sws wel intense stukken in. Maar vind sommige verhaallijnen matig. Die van Frenchie en Hughie is echt niets
ja die heeft een rotkop nuquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stom dat Frenchie opeens met een random guy is ipv van met Kimiko. En Starlight was vroeger mooier voor de verbouwing.
Kroos bij Duitsland ook wel. Ook de enige topper aan beide kanten op het middenveld.quote:
nou nou nouquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Een fascistisch staatshoofd aan de macht houden.
Je zal je kop zo laten verbouwen dat je ineens gewoon lelijk bentquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stom dat Frenchie opeens met een random guy is ipv van met Kimiko. En Starlight was vroeger mooier voor de verbouwing.
Russell of Norris.quote:
Geniet ervan.quote:
Nee, geel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net ff m'n nest uit. Kroos had rood moeten krijgen ?
Ja de scheids laat die Duitsers iedereen mank schoppen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net ff m'n nest uit. Kroos had rood moeten krijgen ?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:46 schreef Coco het volgende:
Wordt zeker weer een matige 1-0 overwinning voor Spanje.
Al besproken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Roze haren![]()
Der Kaiser had dat nooit gepikt.
En dit?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Roze haren![]()
Der Kaiser had dat nooit gepikt.
Dat ook zeker niet.quote:
Nouja, wel 3 kaarten gezien in de eerste helft. Te weinig, maar ze waren er wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:07 schreef Toby56 het volgende:
Goed om te zien dat die scheidsrechter z'n aanpak uit de eerste helft nog steeds werkt.
De minne overtredingen gaan gewoon door en er wordt geen kaart getoond.
Bah.
Vervolgen. Tribunalen.quote:
Dat is toch al decennia het geval bij voetballers.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk wordt dit geen modetrend. Bij de Roemenen iemand met blauw haar. Nu iemand met paars haar
De Belgjes met schaamhaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk wordt dit geen modetrend. Bij de Roemenen iemand met blauw haar. Nu iemand met paars haar
Rapinoequote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is toch al decennia het geval bij voetballers.
Ik wist de naam nog, pfiew.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:10 schreef tong80 het volgende:
Hij is de naam van Puyol vergeten. En de 1-0
Kansen Nederland weer wat toegenomen in een eventuele finale.quote:
@GGMM en @onlogisch zijn het met je eensquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:10 schreef MMaRsu het volgende:
Haha triest voor die duitsers maar ze verdienen het ook niet om te winnen als je zo verdedigd
Piqué helemaal niet gezien (de duitser)quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:10 schreef tong80 het volgende:
Hij is de naam van Puyol vergeten. En de 1-0
Ha ha ha.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:ggmm en @:onlogisch zijn het met je eens
Minuut 39 is al geweest.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
moffen moeten nu de aanval inzetten
40-45
Ik wilde net vragen of deze orginele grap al is gemaakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
moffen moeten nu de aanval inzetten
40-45
Oh niks, net pas de domino op.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke snacks heeft @:Dr_Flash bij deze wedstrijd?
Lekker manquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb m'n gymshark pakketje uitgepakt
Man man man, afvoerput van Nederland.quote:
Keek even bij de Duitser in de rust daar zag ik Kroos in een reclame.quote:
Mag ik vragen hoeveel kg jij bent, schoon aan de haak?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niks, net pas de domino op.
straks wat worstjes en een toastje franse kaas denk ik.
DOMINICAANSE REPUBLIEKEDquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Man man man, afvoerput van Nederland.
Neequote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het een gewaagde uitspraak om te zeggen dat het eerder 2-0 gaat worden dan 1-1
Gaat Türkiye niet lukken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Handig gedaan, bijna iedereen die op scherp stond heeft nu ook inderdaad een kaart te pakken. Le Normand, Rüdiger, Andrich.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaat Türkiye niet lukken.Maar dat geeft niet want die hoeven toch geen semi te spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |