quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:ggmm en @:onlogisch zijn het met je eens
Minuut 39 is al geweest.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
moffen moeten nu de aanval inzetten
40-45
Ik wilde net vragen of deze orginele grap al is gemaakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
moffen moeten nu de aanval inzetten
40-45
Oh niks, net pas de domino op.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke snacks heeft @:Dr_Flash bij deze wedstrijd?
Lekker manquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb m'n gymshark pakketje uitgepakt
Man man man, afvoerput van Nederland.quote:
Keek even bij de Duitser in de rust daar zag ik Kroos in een reclame.quote:
Mag ik vragen hoeveel kg jij bent, schoon aan de haak?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niks, net pas de domino op.
straks wat worstjes en een toastje franse kaas denk ik.
DOMINICAANSE REPUBLIEKEDquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Man man man, afvoerput van Nederland.
Neequote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het een gewaagde uitspraak om te zeggen dat het eerder 2-0 gaat worden dan 1-1
Gaat Türkiye niet lukken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Handig gedaan, bijna iedereen die op scherp stond heeft nu ook inderdaad een kaart te pakken. Le Normand, Rüdiger, Andrich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaat Türkiye niet lukken.Maar dat geeft niet want die hoeven toch geen semi te spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |