Gisteren gezien heftige aflevering.quote:
daar heb ik zin in in in inquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dodelijk saai inderdaad. Misschien is de reclame beter.
Wie gaat dan winnen @ChevyCaprice ?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb de lijst met stewards van dit weekend gezien en dat gaat Max niet winnen
zitten dit seizoen sws wel intense stukken in. Maar vind sommige verhaallijnen matig. Die van Frenchie en Hughie is echt nietsquote:
Frenchie en Hughie voegen niets toe. Weg met die karakters.quote:
Frenchie, is die Fries?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zitten dit seizoen sws wel intense stukken in. Maar vind sommige verhaallijnen matig. Die van Frenchie en Hughie is echt niets
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:44 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Drank de Boer speelt naar Dennis Bergkamp!
Bal achter.
Al gezien moeite waard 7.5/10quote:
Frenchie vond ik in eerdere seizoenen wel tof. Maar nu hij een eigen verhaallijn krijgt is het nietsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Frenchie en Hughie voegen niets toe. Weg met die karakters.
Stom dat Frenchie opeens met een random guy is ipv van met Kimiko. En Starlight was vroeger mooier voor de verbouwing.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zitten dit seizoen sws wel intense stukken in. Maar vind sommige verhaallijnen matig. Die van Frenchie en Hughie is echt niets
ja die heeft een rotkop nuquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stom dat Frenchie opeens met een random guy is ipv van met Kimiko. En Starlight was vroeger mooier voor de verbouwing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |