als je niet tegen blote benen kan dan ben je zelf zieligquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Baraka Llahoe fiek broeder Triggershot. Precies wat ik zeg en bedoel.²
Dan heb je in de westerse wereld ook niks te zoeken trouwens.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als je niet tegen blote benen kan dan ben je zelf zielig
Er zijn nog zat gemeentes in NL waar de winkels op zondag niet open mogen omdat het gemeentebestuur zo gelovig is dat ze vinden dat anderen op zondag geen boodschappen mogen doen, dus dat is niet beperkt tot bepaalde religies, als mensen met een religie macht krijgen komt er vrijwel altijd het moment dat men anderen zal opleggen waar men zelf in gelooft.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:54 schreef torentje het volgende:
[..]
Door dat soort mannen leven we nog steeds in de oertijd, de tijd dus waarin niet het verstand regeert maar de individuen met kracht die sneren naar vrouwen en zwakkere mannen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dan heb je in de westerse wereld ook niks te zoeken trouwens.
Dat bepalen we lekker zelf wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:56 schreef Twiitch het volgende:
Nederland heeft geen Joods-Christelijke cultuur.
Jawel joh. Net zoals Libanon. Gezellig.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat bepalen we lekker zelf wel.![]()
Als het maar geen Islam-Christelijke cultuur wordt. Veel te achterlijk.
bedrijfseconomische gronden zijn juist fout dat weet jij ook wel , zonder geld lenen kan geen mens een bedrijf beginnen , geen huis kopen , geen bedrijfsauto , niet investerenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bepaalde elementen bevallen me niet. Maar de bedrijfseconmische gronden zijn redelijk tot goed.²
Maar jij gunt het vrouwen wel zich te verlekkeren aan een knappe man?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daarmee hebben we het niet over schuld maar je gunt een vieze vent het gewoon niet om zich te verlekkeren aan je.²
Geen probleem, islam vult het vacuüm.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nederland heeft geen zin meer in religie. Juist omdat het tot zaken leidt die voortkomen uit de wansmakelijke denkbeelden die je hier steeds verspreidt.
Welk vacuüm? Die van religieuze, irrationele dwingelandij? Van vrouwen- en homohaat?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:18 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Geen probleem, islam vult het vacuüm.
Als het haar knappe man is be me guest. Mag je ook nog wel meer.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar jij gunt het vrouwen wel zich te verlekkeren aan een knappe man?
Hoe weet je dat? Dat God dat van ze eist?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:20 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon jouw hersenspinsels, ik heb dat nooit gezegd.
Een vrouw dient zich te bedekken omdat God dat eist van haar, heeft niets met mij te maken.
Zoals ik al zei, achterlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jawel joh. Net zoals Libanon. Gezellig.
met 500.000 man tegelijk stenen gooien naar de duivelquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die kunnen ook nog wel stappen maken. De recente ontwikkelingen daar stemmen me niet zo tevreden.²
Eens. Het is een boek dat zo geschreven is dat mensen niet zelf na hoeven te denken, alleen maar braaf moeten doen wat het boekje voorschrijft. Zoals je kont afvegen met je linkerhand. Ja sorry hoor, maar dat lukt me niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
koran is een dom boek , voor domme mensen
Er zijn genoeg landen waar ze daar niet zo moeilijk over doen. Syrie, bijvoorbeeld. Alhoewel Syrie misschien te seculier is voor je.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar moet ik dan heen. Ben hier geboren.
Ik waardeer het dat je meedenkt. Maar ik ben op mijn plek hier. Ik verdien een leuk centje en de moskeeën zijn voor mij in elke windrichting te vinden. Ik ben fier.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er zijn genoeg landen waar ze daar niet zo moeilijk over doen. Syrie, bijvoorbeeld. Alhoewel Syrie misschien te seculier is voor je.
Nee, natuurlijk niet mijn eigen man. Die zie ik dagelijks al. Maar ik vind het niet erg om naar een andere lekkere vent te kijken. Niks mis mee. Gelukkig is mijn man het daarmee eens. Happy me.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als het haar knappe man is be me guest. Mag je ook nog wel meer.²
De Nederlander is niet langer religieus in de zin van het gaan naar de kerk en het geloven in een hoger wezen, echter, op het gebied van moraliteit en ethiek is het christianisme nog springlevend.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:30 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ben je inmiddels een atheïst dan?
Je komt een beetje te enthousiast over wanneer je zegt dat het christendom uitgestorven is in NL, om je serieus te nemen als 'christen'.
Walgelijk. Dit soort eerwraak en bijbehorende cultuur wat dit mogelijk maakt.quote:
in de reclamewereld?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat je meedenkt. Maar ik ben op mijn plek hier. Ik verdien een leuk centje en de moskeeën zijn voor mij in elke windrichting te vinden. Ik ben fier.²
Ik kan het onderscheid maken tussen religie en geloof, dogmatisme en praxis. Ook tussen blind opvolgen en zelfstandig nadenken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:30 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ben je inmiddels een atheïst dan?
Je komt een beetje te enthousiast over wanneer je zegt dat het christendom uitgestorven is in NL, om je serieus te nemen als 'christen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |