Kan je doen alsof ik de raarste dingen zeg, maar ik vind inderdaad dat zaken wel heel erg in het extreme getild worden. Kijk alleen maar naar het originele RTL artikel waar dit topic op gebaseerd is. Het stuk ''ze hebben gewoon het recht er een te dragen'' wordt genegeerd in het artikel en ook in de OP, zodat de focus goed gelegd kan worden op ''ik heb zelf niet zoveel met hoofddoekjes'' wat gewoon een mening is die ze mag hebben. Zolang ze zich als minister maar aan de huidige wetten houdt. Het kan bovendien onmogelijk als een verrassing komen dat een PVV minister er zo'n mening op nahoudt. Van de zotte dat daar excuses voor worden geëist.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waar maakt iedereen zich toch druk over? Niks aan de hand mensen!
En heel vreemd dat Faber haar excuses aanbood erna. En in tranen was.
Zullen ze haar vast toe gedwongen hebben! Arme Fleur!
Ja, ik was er al bang voor. Van een gemiddelde kalknagel kom je nog eerder af dan van die onbegrijpelijke hersenscheten van Fok’s eigen opperwap. Vermoeiend figuur.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Enkel wanneer je weer met totaal inhoudsloze en framende oprispingen komt.
Tot over een kwartier dus.
Je ziet het tipje van deze sluier (quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:03 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hoe moeten wij de focus leggen op de gezinnen waar dit een issue is als de focus leggen op de islam beantwoord wordt met geweld, gekrijs en een hoop politieke ophef gevolgd door stilzwijgen? De islam wil gevrijwaard blijven van kritiek, het probleem wat het hiermee gecreëerd is dat we juist geen kritiek kunnen hebben op de extremen binnen deze ideologie.
En het zijn ook geen "bepaalde gezinnen" Mutant01, nee er zijn bepaalde gezinnen die zich vrijgevochten hebben van de islam, maar dat is een minderheid, de meerderheid zet de islam nog op één.
Paar jaar geleden nog, vrouw en dochter verlaten islamitische man, jarenlang onderdrukt. Het eerste wat ze doen is de hoofddoek afgooien. Hoe reageerde de islamitische gemeenschap? Ze zijn moeten onderduiken, in een blijf van mijn lijf huis terecht gekomen, de imam werd ingeschakeld die eiste dat de vrouw terugging naar haar man. Waar ging het om? Vooral om de familie eer, want de man schaamde zich natuurlijk kapot, in een gesprek met mijn buurman gaf hij aan dat hij er wel eens een klap gaf maar dat was normaal in die kringen. Hoe vaak heeft jouw vader je moeder eigenlijk een klap gegeven Mutant01? Nou die gemeenschap stond dus massaal aan de kant van de vader, islam en familie eer op één. Dit soort vrouwen/meiden moeten zich los vechten uit de islam zoals vroeger mensen zich moesten los vechten uit een sekte, ook deze mensen waren niet veilig. En dit zie ik met alle vrouwen die de islam proberen te verlaten, ze worden niet gezien als slachtoffer, maar als afvallige die de eer en de islam schaad en daarvoor moeten boeten, dat zijn dus complete gemeenschappen die met die ideeën rondlopen, dus ik geloof niet in "bepaalde gezinnen".
De islam is geen haar beter dan een sekte, en waarschijnlijk vele malen gevaarlijker.
Ze zijn enkel onbegrijpelijk wanneer je zelf nooit verder komt dan goedkope slogans.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik was er al bang voor. Van een gemiddelde kalknagel kom je nog eerder af dan van die onbegrijpelijke hersenscheten van Fok’s eigen opperwap. Vermoeiend figuur.
Waar dan? En wie?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier; in overige topics komen dit soort ideeën ook aan de orde hoor, en niet alleen door hem.
Nog erger: in de 'echte' wereld hoor je ze ook.
Waarom lezen sommigen zo selectief?
Tja, zijn jouw ervaringen anders omdat je zo'n hoofddoek mevrouwtje tegenkomt die zo lief is naar je, zo onderdanig, daarna niet beseffend dat ze een bloedhekel aan je heeft en gewoon een masker op heeft, dat is een beetje de vraag he?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mijn ervaringen zijn anders. Ik vind je post echt eng. Je zet een heel volk weg als iets wat niet deugt.
Ik ben het deels met je eens. Mijn punt wordt helaas extreem gechargeerd en in het belachelijke getrokken. Maar al zelfs biologische feiten dat mannen jagers zijn worden ontkent is het einde zoek.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De enige die dat hier post is Bansheeboy. Waarom happen jullie allemaal zo op hem en geven jullie hem die aandacht?
Anderen een gebrek aan nuance verwijten en je zelf schuldig maken aan geroeptoeter en persoonlijke aanvallen, zoals @Buitendam doet, is eenvoudigweg hypocriet. Praktiseer wat je zelf predikt, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:00 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, nuance is echt ver te zoeken.
Houden we het gewoon daarop.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze zijn enkel onbegrijpelijk wanneer je zelf nooit verder komt dan goedkope slogans.
Teveel woorden.
Mwoah, ik denk dat er zo her en der wel wat inhoudelijke punten te vinden zijn, alleen als de strekking van de argumenten niet bevalt wordt het voor een aantal een ander verhaal. Dat vind ik nogal een zwaktebod.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Anderen een gebrek aan nuance verwijten en je zelf schuldig maken aan geroeptoeter en persoonlijke aanvallen, zoals @:buitendam doet, is eenvoudigweg hypocriet. Praktiseer wat je zelf predikt, zou ik zeggen.
je hoeft toch maar 1 vrouw te hebben?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben het deels met je eens. Mijn punt wordt helaas extreem gechargeerd en in het belachelijke getrokken. Maar al zelfs biologische feiten dat mannen jagers zijn worden ontkent is het einde zoek.²
Jij weet helemaal niks van mijn ervaringen, dus hou het maar lekker bij jezelf.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:08 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Tja, zijn jouw ervaringen anders omdat je zo'n hoofddoek mevrouwtje tegenkomt die zo lief is naar je, zo onderdanig, daarna niet beseffend dat ze een bloedhekel aan je heeft en gewoon een masker op heeft, dat is een beetje de vraag he?
Als je mijn post eng vindt dan wil ik je wel bedanken, want dit zijn niet alleen mijn woorden MissButterFly, het verhaal wat ik vertelde hier was het verhaal van Samira, een moslima die verliefd was geworden op een meisje, en dit is het verhaal wat zij mij heeft verteld. Dus je vindt mijn post niet eng, je vindt het verhaal eng, een verhaal uit de mond van één van de doodgezwegen meiden die geen stem hebben in dit land, een moslima en een grotere ervaringsdeskundige dan welke linkstemmer in dit land dan ook.
Nee, ik heb me laten vertellen dat een man vier vrouwen en ontelbare concubines mag genieten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:10 schreef Loverboii het volgende:
[..]
je hoeft toch maar 1 vrouw te hebben?
"Ik zou haar doen" is niet bepaald een Arabische zin. Gebezigd door de regular Hollandse man bij het voorbij lopen van een sensuele schone. Neem dat mee in je overweging.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:10 schreef Loverboii het volgende:
[..]
je hoeft toch maar 1 vrouw te hebben?
Een zin die ik nog nooit gesproken heb.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Ik zou haar doen" is niet bepaald een Arabische zin. Gebezigd door de regular Hollandse man bij het voorbij lopen van een sensuele schone. Neem dat mee in je overweging.²
Nou nou, veralgemeningen daar houden we niet van, toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Ik zou haar doen" is niet bepaald een Arabische zin. Gebezigd door de regular Hollandse man bij het voorbij lopen van een sensuele schone. Neem dat mee in je overweging.²
Nee, al is het wel te vertalen naar het straat-arabisch:quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan deel ze dan eens, dit is toch een discussie forum, overtuig mij eens van de goedheid van moslims en de islam? Laat de andere kant van de medaille dan eens zien?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks van mijn ervaringen, dus hou het maar lekker bij jezelf.
Dank je. Hiermee bewijzen we dus mijn punt dat mannen vrouwen willen. Ongeacht kleur, geur, deur. Nogmaals dank.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, al is het wel te vertalen naar het straat-arabisch:
psssssttttttt maisje!!!! HOER!!!!
Denk dat wel veel mensen het eng idee vinden dat je praat over mensen met een masker, en dat onder dat masker de echte persoon schuil gaat die kwade bedoelingen heeft. En dat dan projecteren op een hele bevolkingsgroep.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:08 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Tja, zijn jouw ervaringen anders omdat je zo'n hoofddoek mevrouwtje tegenkomt die zo lief is naar je, zo onderdanig, daarna niet beseffend dat ze een bloedhekel aan je heeft en gewoon een masker op heeft, dat is een beetje de vraag he?
Als je mijn post eng vindt dan wil ik je wel bedanken, want dit zijn niet alleen mijn woorden MissButterFly, het verhaal wat ik vertelde hier was het verhaal van Samira, een moslima die verliefd was geworden op een meisje, en dit is het verhaal wat zij mij heeft verteld. Dus je vindt mijn post niet eng, je vindt het verhaal eng, een verhaal uit de mond van één van de doodgezwegen meiden die geen stem hebben in dit land, een moslima en een grotere ervaringsdeskundige dan welke linkstemmer in dit land dan ook.
Jij schildert een hele bevolkingsgroep in je post af als anti westers en slecht en achterbaks.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dan deel ze dan eens, dit is toch een discussie forum, overtuig mij eens van de goedheid van moslims en de islam? Laat de andere kant van de medaille dan eens zien?
Nou, nee dankjewel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hiermee bewijzen we dus mijn punt dat mannen vrouwen willen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Denk dat wel veel mensen het eng idee vinden dat je praat over mensen met een masker, en dat onder dat masker de echte persoon schuil gaat die kwade bedoelingen heeft. En dat dan projecteren op een hele bevolkingsgroep.
Als het goed is gaan er dan bij de meeste mensen wat alarmbellen af.
Hmm, maar dit is toch precies hetzelfde wat jij doet?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Denk dat wel veel mensen het eng idee vinden dat je praat over mensen met een masker, en dat onder dat masker de echte persoon schuil gaat die kwade bedoelingen heeft. En dat dan projecteren op een hele bevolkingsgroep.
Als het goed is gaan er dan bij de meeste mensen wat alarmbellen af.
Comments hier zijn vaak onderbuikgevoelens, dat is geen goede uitgangspunt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon gebaseerd op de comments hier. En elders.
Faber is een totaal incompetente minister met rare denkbeelden, maar als haar eigen mening over bepaalde zaken al reden is om weer met 'islamofobie' op de proppen te komen, geeft dat een helder inkijkje in de huidige 'progressieve' mindset. Kritiek op die religie is gewoon per definitie ontoelaatbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |