Ik denk dat 'mijn fantasie' een stuk dichter bij de werkelijkheid ligt dan jouw realiteit en dat weet je zelf ook wel, je komt hier alleen even trollen. Was even leuk knul, maar ik ga nu weer verder.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Misschien in jouw fantasie, maar in de praktijk is het niets anders dan een schoolplein. Is ook niet gek, want dit soort 'debatten' zijn ook al heel lang niet meer bedoeld voor landsbestuur.
Wat een bullshitquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Links jankt om alles, kabinetsleden snappen hun rol niet, Wilders is Wilders, het circus is compleet.
Nee, het kabinet is bezig problemen te creeeren. En Wilders gooide er vanochten nog even een aanval op Schoof tegen aan. Dat was ook wel interessant. Dag 2 is nog niet eens voorbij.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, we zijn nu echt problemen aan het oplossen ja
Die is 10 keer klaargekomen zonder te spuiten de afgelopen 2 uurquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:12 schreef JohnBercow het volgende:
Dat lachje nog steeds op het gezicht van Agema. Zum kotzen
Heb je niet opgelet vandaag? Deze crisis komt van PVV zelf.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
Schoof doet dit verder prima. Eerdmans heeft hierin gelijk. Oppositie gaat vanaf minuut 1 maar op ding af: breken.
Nog grotere PVV.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:12 schreef Mikeytt het volgende:
Wat is het nut trouwens van nieuwe verkiezingen? Het kabinet verliest zetels bij nieuwe verkiezingen
Ik mag haar wel.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:12 schreef JohnBercow het volgende:
Dat lachje nog steeds op het gezicht van Agema. Zum kotzen
Hij wapperde er net meequote:
Het lijkt mij ongewenst als de spindokters en lobbyisten hun politici niet kunnen bereiken tijdens een debat.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
We hebben tal van discussies tegenwoordig over het niet toelaten van mobieltjes in de klas.
Maar ik zie hier een plek waar dat verbod volgens mij nog veel harder nodig is
Ja, het punt is vooral dat zijn aanhangers kritiekloos zijn en genieten van dit soort landverraderij.quote:
Schande inderdaad.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat loopt die tuinkabouter nou CR7 GOD te beledigen.
Zolang mensen het kansloos vinden om je te verzetten tegen racisme gaat daar weinig aan veranderen. Dat is namelijk het grootste probleem, het normaliseren van racisme in de politiek door kamerleden en hun fans.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus wat een niveau
Wat is er in godsnaam met onze politiek gebeurd?
Ik dacht dat de voorjaarsnota een mooi moment voor het Waterloo van dit kabinet zou zijn, maar op deze manier halen ze het eind van het jaar nietquote:
Ze moeten toch een coalitie in. Huidige polls zijn juist nadelig. En ze verliezen onderhandelingskracht door dit soort optredens.quote:
Als jij dit kleuterklasniveau wil verdedigen, ga lekker je gang, maar ik voel bijna plaatsvervangende schaamte van deze oppositie. Het wordt des te meer duidelijk dat schoppen tegen rechts schijnbaar belangrijker is dan problemen aanpakken.quote:
Popcorn, bier en dijenkletsen denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:13 schreef Raw85 het volgende:
Ben zo benieuwd of Rutte nu aan het kijken en is en zo ja, of dat dat lachend of huilend gebeurt
Mijn fout. Extreemlinks.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is anders niet links wat huilt...hooguit van het lachen om de rechtse incompetentie.
Die is zijn boeken aan het lezen. Althans, dat hoop ik voor hem.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:13 schreef Raw85 het volgende:
Ben zo benieuwd of Rutte nu aan het kijken en is en zo ja, of dat dat lachend of huilend gebeurt
Nou ja je hoopt dat een NSC en VVD toch wel een ondergrens hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:12 schreef Mikeytt het volgende:
Wat is het nut trouwens van nieuwe verkiezingen? Het kabinet verliest zetels bij nieuwe verkiezingen
Daarom ligt het daar ook. Hij heeft het uitgeprint ter voorbereiding op zijn interruptie. Mogelijk uitgeprint nadat die ophef ontstond. Wil dus niet zeggen dat hij dat al lang in zijn mapje had. Want het bericht van Halsema (dat is recent) had hij ook uitgeprint.quote:
En waar géén tegenstelling in wat ze eerder zei en nu zegtquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Jezus dus Wilders is nu aan het janken dat mensen wat vinden van de tweet van Agema.
Maar Agema mag wel heksenjagen op Halsema met krantenartikelen van 15 jaar oud?
Echt bizar hoe hard ze op rechts huilen over wat ze zelf 10 keer zo hard doen.
Het is rechts wat de problemen zou aanpakken en niet er meer zou veroorzaken. De oppositie wijst ze op hun falen. Daar is de oppositie voor.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als jij dit kleuterklasniveau wil verdedigen, ga lekker je gang, maar ik voel bijna plaatsvervangende schaamte van deze oppositie. Het wordt des te meer duidelijk dat schoppen tegen rechts schijnbaar belangrijker is dan problemen aanpakken.
quote:
Je kan moeilijk serieus genomen worden.quote:
Jawel, dat is vanochtend al uitgelegdquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:15 schreef jcdragon het volgende:
Schoof weet niet wat een hondenfluitje is?
PVV doet mee ja, maar het is niet de aanjager. Het klopt gewoon wat ie zegt.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet vandaag? Deze crisis komt van PVV zelf.
En gvd, Wilders doet al 20 jaar hetzelfde in de oppositie.
Nogmaals. wat laten PVV-stemmers zich kennen zeg.
Welk falen in godsnaam? Ze zitten nog geen dagquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is rechts wat de problemen zou aanpakken en niet er meer zou veroorzaken. De oppositie wijst ze op hun falen. Daar is de oppositie voor.
Rutte kon hier altijd zo goed mee om gaanquote:
Dikke blunder.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:16 schreef kilon het volgende:
Dit was ook een stomme aanname van Bontebal.
Ja, dat het niet waar is.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:16 schreef Urquhart het volgende:
Was dat Agema die er doorheen schreeuwde?
"Het is niet waar!"quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:16 schreef Urquhart het volgende:
Was dat Agema die er doorheen schreeuwde?
Wow.! Die foto op bureau van Wilders.quote:
De NSC zou nog met de duivel in zee gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou ja je hoopt dat een NSC en VVD toch wel een ondergrens hebben.
Dus je begrijpt niet wat er vandaag gebeurt is? Tja, dan houd het wel een beetje op.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk falen in godsnaam? Ze zitten nog geen dag
Op dag 1 al een circus. Moet je nagaanquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry, hoor, maar op deze manier Nederland kapot maken vind ik wel een probleem. Dat zijn aanhangers er alles aan doen om de schuld in andere schoten te schuiven is ronduit lachwekkend en ik zou zelfs stellen dat zij zich oneindig belachelijk hebben gemaakt.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
PVV doet mee ja, maar het is niet de aanjager. Het klopt gewoon wat ie zegt.
Waarom noemen Yesilgoz en Wilders elkaar sowieso leugenaars? Ze zitten toch in hetzelfde schuitje?quote:
Oja, je moet altijd heel specifiek zeggen in al je posts waar je links bekritiseert dat je ook rechts treurig vindt, want anders gaan ze weer als een stel voetbalhooligans over je heen omdat je bij het andere team zou horen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
Niet te geloven. Ben je gek geworden ofzo?
Ben jij Geert Wilders op fok?
Ja, de PVV is dat wél. Met die tweets van vandaag.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
PVV doet mee ja, maar het is niet de aanjager. Het klopt gewoon wat ie zegt.
Die had het allemaal weggelachenquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Rutte kon hier altijd zo goed mee om gaan
Ik zie treurigheid alom van alle kanten. Waarom in godsnaam moet ik dat keer op keer benadrukken als ik eens kritiek heb op links?quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus je begrijpt niet wat er vandaag gebeurt is? Tja, dan houd het wel een beetje op.
Schoofs moet gewoon eisen dat die tweet verwijderd wordt. Als hij zegt dat het hele Vak K zulke tweets niet mag plaatsen, dan moet hij dat gewoon in de praktijk brengen.quote:
Gelukkig zijn zijn stemmers net zo kinderachtig. Maar kritiek hebben op deze schandelijke poppenkast, ho maar. Zwak, zwak, zwak.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, je moet altijd heel specifiek zeggen in al je posts waar je links bekritiseert dat je ook rechts treurig vindt, want anders gaan ze weer als een stel voetbalhooligans over je heen omdat je bij het andere team zou horen.
Je begrijpt het probleem niet, denk ik. Het heeft niets met rechts of links te maken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie treurigheid alom van alle kanten. Waarom in godsnaam moet ik dat keer op keer benadrukken als ik eens kritiek heb op links?
Ben je niet aan het kijken? Hoe krijgen ze het voor elkaar om een debat op deze manier te ontsporen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heeft Agemae toch echt zelf gedaanquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oude witte mannen die nou al 2 vrouwen aan het janken hebben gebracht.
Kansloze tweet van Wilders ookquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ben je niet aan het kijken? Hoe krijgen ze het voor elkaar om een debat op deze manier te ontsporen.
Kansloze tweet van Agema. PVV maakt de positie van Schoof extreem moeilijk. Al helemaal als Wilders doet wat hij gisteren deed dat hij ook nog lijkt te willen bepalen wat Schoof zegt. Dat is in zijn partij misschien normaal, voor de rest van Nederland is het dat niet.
Omdat links hier op geen enkele manier het probleem is in deze crisis.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie treurigheid alom van alle kanten. Waarom in godsnaam moet ik dat keer op keer benadrukken als ik eens kritiek heb op links?
Schaduwaccount van Geertquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:21 schreef Mikeytt het volgende:
Ben net geblokkeerd op X door Agema.![]()
Betekent dat dat er anderen op haar account zitten?
Oei! Kamervragen nu!quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:21 schreef Mikeytt het volgende:
Ben net geblokkeerd op X door Agema.![]()
Betekent dat dat er anderen op haar account zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |