Zo?quote:Op maandag 8 juli 2024 20:40 schreef Riofan83 het volgende:
Hoe krijg je [ROEIEN] vóór de titel van dit topic?
Sterker nog, je hoeft het niet eens met hoofdletters te doen, het komt automatisch als [ROEIEN] in de lijst met topics te staanquote:Op maandag 8 juli 2024 20:53 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Oh, serieus? Wist ik niet, maar dank je wel! Staat wel netter in de hele lijst zo ...
Ho ho, eerst effe half uurtje badmintonnen morgenquote:
Enkel of gemengd?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ho ho, eerst effe half uurtje badmintonnen morgen
Is dit de commentator waar je op doelde?quote:
Nee dit is toch een voetbalcommentator oorspronkelijk?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dit de commentator waar je op doelde?
Ene Koenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dit de commentator waar je op doelde?
Dit weekend zal het denk ik nog wel meevallen met de ergernissen. Daarna wordt het denk ik een ander verhaal.quote:
Op zich wel, maar bij de Spelen hoop je ook wel iets aan sfeer te horen. Wat gejuich ofzo.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel mooi dat rustgevende geluid van de roeibladen.
Ik juich al 3 minuten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel, maar bij de Spelen hoop je ook wel iets aan sfeer te horen. Wat gejuich ofzo.
Herhalen is moeilijk als er nog geen sport is geweestquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit weekend zal het denk ik nog wel meevallen met de ergernissen. Daarna wordt het denk ik een ander verhaal.
Ze hadden ook pas bij de derde serie kunnen inschakelenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Herhalen is moeilijk als er nog geen sport is geweest
Daar is het!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel, maar bij de Spelen hoop je ook wel iets aan sfeer te horen. Wat gejuich ofzo.
Is af en aan ziek geweest, dat helpt niet (vandaar ook wisselende resultaten dit jaar).quote:
Dank, volg het roeien niet op de voet. Maar ja, wel gewoon een finaleman normaal, zou ik zeggen op basis van scorebordjournalistiekquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is af en aan ziek geweest, dat helpt niet (vandaar ook wisselende resultaten dit jaar).
Ik heb het ook maar van Totallympics hoor (en van een Griek daar)quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank, volg het roeien niet op de voet. Maar ja, wel gewoon een finaleman normaal, zou ik zeggen op basis van scorebordjournalistiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met uitgebreide uitleg voor elk onderdeel:
https://totallympics.com/(...)mment&comment=651124Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dacht al dat ik gek werd.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:14 schreef zorro28 het volgende:
Volgens de graphics doet de Kroaat niet mee.
Aanmoedigingsprogramma?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:14 schreef PippenScottie het volgende:
Medelijden met de man uit Sudan. Roeien. Hoe dan?
Tsja, mooi toch dat hij er bij is?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:14 schreef PippenScottie het volgende:
Medelijden met de man uit Sudan. Roeien. Hoe dan?
Natuurlijk, dat sowieso.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, mooi toch dat hij er bij is?
Lekker lang genieten van je Olympische avontuur, slim. Bij roeien mag hij dat nog een paar keer doen!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die uit Sudan gaat er 10 minuten over doen.
Fransen kunnen NIKSquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:16 schreef Idisrom het volgende:
De Kroaat wordt aangeduid als SLO (Sloveen)
Wegwielrennen - wegwedstrijd. Bij wielrennen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk niet zo vaak roeien, en zeker niet de series. Maar ik kan me voorstellen dat de skiff het uitgesproken onderdeel is waar ook exoten aan mee mogen doen. Zoals de 100 meter sprint en vrije slag.
Zijn er meer sporten die zo’n onderdeel hebben?
Bij zwemmen heb je toch ook ooit van die spartelaars?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk niet zo vaak roeien, en zeker niet de series. Maar ik kan me voorstellen dat de skiff het uitgesproken onderdeel is waar ook exoten aan mee mogen doen. Zoals de 100 meter sprint en vrije slag.
Nee hij ontbreekt gewoonquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:16 schreef Idisrom het volgende:
De Kroaat wordt aangeduid als SLO (Sloveen)
Oh ja. Vrije slag. Die was ik vergetenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij zwemmen heb je toch ook ooit van die spartelaars?
Kam me ook nog wat Afghanen bij het tijdrijden herinneren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wegwielrennen - wegwedstrijd. Bij wielrennen.
Judo.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij zwemmen heb je toch ook ooit van die spartelaars?
Maar dat is niet 1 specifiek onderdeel!quote:
Elke individuele sport heeft wel 1 of 2 invitatieplaatsen per onderdeel jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij bijna alle sporten heb je dat wel denk ik?
En zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke individuele sport heeft wel 1 of 2 invitatieplaatsen per onderdeel ja
De rest naar de herkansingen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zat het ook alweer in de Skiff? Top 3 gaat door en that's it?
Top 3, de rest naar de herkansing.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
First 3 in each heat qualify to Quarterfinals. Remainder to Repechages.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja. Ze hebben er weinig mee gedaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh top 3 en de rest naar de herkansingen dus. Dank.
Ik vind het trouwens net als in Tokio echt een troosteloze kutroeibaan.
Misschien een te moeilijke naam?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Thaise roeier wordt niet bij naam genoemd. Erg raar.
Het weer helpt ook niet echt meequote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als alles goed gaat 2 augustus.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:23 schreef FvanS het volgende:
[..]
Op weg naar het eerste goud!!!
Wanneer is de finale eigenlijk?
4quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:23 schreef PippenScottie het volgende:
Dit toernooi bestaat uit drie rondes, denk ik?
Jawel maar die ging andersom kwa achternaam-voornaamquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Thaise roeier wordt niet bij naam genoemd. Erg raar.
Vier dacht ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:23 schreef PippenScottie het volgende:
Skiff duurt altijd lekker lang met 100 rondes.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:24 schreef DeeBee het volgende:
Nutteloze ronde als er zoveel doorgaan
Roeien soms geen touw aan vast te knopen met soms alleen seriewinnaars door, maar nu drie man
Dat is inderdaad heel wisselend ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:24 schreef DeeBee het volgende:
Roeien soms geen touw aan vast te knopen met soms alleen seriewinnaars door, maar nu drie man
Denk dat je geen betere training kan hebben dan dit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:24 schreef DeeBee het volgende:
Zijn er mooie banen dan? Vaak is het toch gewoon een strook water met fietspad ernaast.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou maar van de andere kant van de wereld komen en 2e eindigen in zo'n serie. na 2km roeien mag je al naar huis.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:24 schreef DeeBee het volgende:
Uitstekend voor het doel dus.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn er mooie banen dan? Vaak is het toch gewoon een strook water met fietspad ernaast.
Huhquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zou maar van de andere kant van de wereld komen en 2e eindigen in zo'n serie. na 2km roeien mag je al naar huis.
Zo'n half meer zoals dit is dan al niet mooi, zoiets als de bosbaan is hoe het zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn er mooie banen dan? Vaak is het toch gewoon een strook water met fietspad ernaast.
BledGodquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
België vs Japan bedoel jequote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
momenteel een Nederland versus België
Nederland >>>>>>>>>>>> Belgie > Japanquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met de gangbare uitslag.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is ook een meer. Wel een stuk kleiner.quote:
Die mag nog naar de herkansing.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:29 schreef peaceman het volgende:
Thailand wordt bedankt voor de deelname en we wensen hem een goede terugreis.
Hoho, hij moet eerst nog meehelpen bij het opmaken van de condooms in het Olympisch Dorp.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:29 schreef peaceman het volgende:
Thailand wordt bedankt voor de deelname en we wensen hem een goede terugreis.
Alsof ie daar wel kans heeftquote:
Dat is lastig roeien.quote:
Je was mij voorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoho, hij moet eerst nog meehelpen bij het opmaken van de condooms in het Olympisch Dorp.
Je denkt toch zeker niet dat ie alleen voor zo'n stukje roeien hier naar toe komt?
Maar de helft gaat niet naar de kwartfinales.quote:
Die neemt de tijd van de openingsceremonie.quote:
Het is meer de hoeveelheid wind die een baan mooi maakt denk ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hallo medaillespiegel!quote:
Van zo'n wereldrecord ben je toch erg afhankelijk van de weersomstandigheden neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier zal geen WR uit komen gok ik.
Over vier jaar wel.
Lengte van de baan maakt ook uitquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Van zo'n wereldrecord ben je toch erg afhankelijk van de weersomstandigheden neem ik aan?
Zoals stroming op het water, wind... ?
Dit zijn nog maar voorrondesquote:
Kijk even wie het postquote:
2km is toch 2kmquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lengte van de baan maakt ook uit
Die van Cheboksary zal wel weer 1998 meter zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op een baan van 100m blijf je eerder onder de minuut dan op een baan van een km, dat is waar.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2028 wordt het maar 1500 meter.quote:
Whut, mag dat?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Prima start voor Van Dorp
Ik lees trouwens net dat de baan in 2028 maar 1500m is, kut Amerikanen
Maar dat is ook een klein land.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Prima start voor Van Dorp
Ik lees trouwens net dat de baan in 2028 maar 1500m is, kut Amerikanen
4, eerst nog kwartfinalesquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:23 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaar dequote:
Waarom dat dan? Gewoon een baan naar Alcatraz, is mooi 2kmquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2028 wordt het maar 1500 meter.
Blijkbaar wel, maar de oorzaak lijkt vooral een brug te zijn, en niet zozeer om de sport op te pimpenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Whut, mag dat?
Doen we keertje 250m...
Kan hij daarna meteen doorroeien naar huis.quote:
Bedankt spuit 11quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks gaan die Amerikanen er 1 mijl van maken. (1609m)
En de Amerikanen maar klagen over een ondiep zwembadquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, waar heb je precies commentaar op dan?quote:
Vanmiddag komt de beste Monegask in actie! (In Spa)quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, maar de oorzaak lijkt vooral een brug te zijn, en niet zozeer om de sport op te pimpen
Op het einde keren voor de laatste 500 meter?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fout. In Eindhoven.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Vanmiddag komt de beste Monegask in actie! (In Spa)
Moet je wel uitkijken dat de onderwaterfase niet te lang isquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op het einde keren voor de laatste 500 meter?
Wat is daar eigenlijk de reden voor? Voor Amerikanen is 2000 meter ook wel erg lang om hun aandacht vast te houden, maar dat zou de reden niet mogen zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor alsnog is er weinig om te juichenquote:
Een brug, hoor ik hier net.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk de reden voor? Voor Amerikanen is 2000 meter ook wel erg lang om hun aandacht vast te houden, maar dat zou de reden niet mogen zijn.
Dan ga je toch ergens anders roeien?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, maar de oorzaak lijkt vooral een brug te zijn, en niet zozeer om de sport op te pimpen
Je zou bijna denken dat ze de Spelen in Schubbekutteveen houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Een brug, hoor ik hier net.
Blijkbaar was er geen ander stukkie water te vinden.
Toch best lachwekkend. Dan zou je een andere locatie kiezen, maar dat zal ze waarschijnlijk te weinig boeien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Een Olympische motorvoertuigensport. Dat zou nog iets zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Vanmiddag komt de beste Monegask in actie! (In Spa)
Ja je hebt dan wel minder boeien nodigquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toch best lachwekkend. Dan zou je een andere locatie kiezen, maar dat zal ze waarschijnlijk te weinig boeien.
Die verdwijnt zo in een driehoek.quote:
Hebben vast geen medaillekandidaten. Dan lekker voor C-locatie kiezen. IOC zou hier moeten ingrijpen. 2km is 2km.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toch best lachwekkend. Dan zou je een andere locatie kiezen, maar dat zal ze waarschijnlijk te weinig boeien.
Een brug kan je onderdoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:39 schreef Jane het volgende:
[..]
VS heeft altijd wel een goede boot in de acht, op de kleinere boten valt het vaak tegenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben vast geen medaillekandidaten. Dan lekker voor C-locatie kiezen. IOC zou hier moeten ingrijpen. 2km is 2km.
Eens. Ze zullen geen turnhal, atletiek- en zwemstadion kiezen wat te klein is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben vast geen medaillekandidaten. Dan lekker voor C-locatie kiezen. IOC zou hier moeten ingrijpen. 2km is 2km.
Het 1 sluit het ander niet uitquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze kunnen toch onder een brug doorvaren. Ben ik nu tyfusdom
dat laatste sowiesoquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zijn er zeker niet slecht in. Maar voor de OS in de VS is dit een marginale sport.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VS heeft altijd wel een goede boot in de acht, op de kleinere boten valt het vaak tegen
Oxford en Cambridge kunnen dat gewoonquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alle Olympische sporten zijn marginaal in de VS.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn er zeker niet slecht in. Maar voor de OS in de VS is dit een marginale sport.
Een atletiekbaan van 350 meterquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Ze zullen geen turnhal, atletiek- en zwemstadion kiezen wat te klein is.
Dat ligt aan wat voor brug het is en hoe die ligt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou kunnenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Basketbal vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alle Olympische sporten zijn marginaal in de VS.
Zwembad van 48 meterquote:
ik vind dat ze een keertje eens met de wijzers van de klok mee moeten lopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er zijn wel eens tijden geschrapt om een te kleine atletiekbaan.
Dan loopt iedereen even snel. Niet echt spannend.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind dat ze een keertje eens met de wijzers van de klok mee moeten lopen.
ik meen te hebben gehoord dat ergens in de regels staat dat dit niet magquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik bedoel een keertje in de andere richting .quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan loopt iedereen even snel. Niet echt spannend.
Dit vind ik meer wat voor de Ivo van Damme memorial.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind dat ze een keertje eens met de wijzers van de klok mee moeten lopen.
Was het nou München waar het bad niet helemaal recht bleek te zijn?quote:
Baan 1 met klok mee, baan 2 tegen klok in, baan 3 mee, 4 tegenin, enz. Wat denk jij?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik bedoel een keertje in de andere richting .
Hij schijnt geen medaille gehaald te hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeidler was vorige Spelen ineens matig toch?
Ja, ik hoor net bij de NOS dat hij destijds 'verzoop in de golven'. Niet handig voor een roeier.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeidler was vorige Spelen ineens matig toch?
Hebben ze in China toch gedaan? Wordt heel vaak gedaan voor roeien: tijdelijk baantje maken,quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:49 schreef kilon het volgende:
[..]
Was het nou München waar het bad niet helemaal recht bleek te zijn?
Hoe lang zou het duren om een geul te graven van 2000 meter lang (plus uitvaarruimte) en 8 banen breed? Stuk minder lang dan het Suez kanaal en dat duurde 10 jaar.
Dat is wel China. Die stampen dingen uit grond om het dan niet meer te gebruikenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Hebben ze in China toch gedaan? Wordt heel vaak gedaan voor roeien: tijdelijk baantje maken,
Blijkbaar is een andere baan verder buiten de stad te duurquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan ga je toch ergens anders roeien?
Jasje trekken ookquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Badminton met vlaggetje begint zo, voor de liefhebber.
Is dat een nieuwe Olympische sport?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt mij lastig om dan de shuttle te raken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe Olympische sport?
Zou er beeld zijn van de shoot-off?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja daar zal de NOS wel live naar schakelen gok ikquote:
Wel pas over een kwartier.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig om dan de shuttle te raken.
Ja, schijnt dat Chinezen niet goed hier in zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe Olympische sport?
De rest trouwens ook niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, schijnt dat Chinezen niet goed hier in zijn.
Die mag blij zijn dat hij de 60 haalt bij de iq testquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:56 schreef TheVulture het volgende:
Die close-up van Zeidler, da's niet de blik van een man waarbij er heel veel licht lijkt te branden
Het vlaggetje is niet Made in China?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, schijnt dat Chinezen niet goed hier in zijn.
Ja wel, dat is juist het probleem, na een paar keer slaan zijn ze kapot.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het vlaggetje is niet Made in China?
Een roeibaan is wel beter om niet te gebruiken dan een stadion. Je kan er relatief makkelijk een watersportmeer van maken ook als je zou willen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel China. Die stampen dingen uit grond om het dan niet meer te gebruiken
"En met een goed paard deed je dan een week"quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja wel, dat is juist het probleem, na een paar keer slaan zijn ze kapot.
Action kwaliteit dus. Jammer. Dat worden veel onderbrekingen dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja wel, dat is juist het probleem, na een paar keer slaan zijn ze kapot.
Daarom heet het ook Badminton en geen Goodmintonquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Action kwaliteit dus. Jammer. Dat worden veel onderbrekingen dan.
Uitstapje naar bosbaanquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijkbaar is een andere baan verder buiten de stad te duur
Lake Tahoequote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijkbaar is een andere baan verder buiten de stad te duur
Waar kijk jij?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de nationaal recordhoudster op de 50 meter vlinderslag van Oeganda in actie
Eurosport via HBO Max.quote:
Waar is dat te zien?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:23 schreef kilon het volgende:
Florijn zit klaar. Dit zou een hele saaie dominante race moeten worden, dan gaat het naar verwachting.
Eurosportquote:
In dit geval niet zo vreemd.quote:
Er staat geen live in beeld toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:31 schreef Zorro het volgende:
Dat het niet live is is logisch, twee dingen tegelijk kan niet. Maar doen alsof het dat wel is is bespottelijk.
Op de stream welquote:
Ik heb niemand horen zeggen dat dit live zou zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:31 schreef Zorro het volgende:
Dat het niet live is is logisch, twee dingen tegelijk kan niet. Maar doen alsof het dat wel is is bespottelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |