Zo?quote:Op maandag 8 juli 2024 20:40 schreef Riofan83 het volgende:
Hoe krijg je [ROEIEN] vóór de titel van dit topic?
Sterker nog, je hoeft het niet eens met hoofdletters te doen, het komt automatisch als [ROEIEN] in de lijst met topics te staanquote:Op maandag 8 juli 2024 20:53 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Oh, serieus? Wist ik niet, maar dank je wel! Staat wel netter in de hele lijst zo ...
Ho ho, eerst effe half uurtje badmintonnen morgenquote:
Enkel of gemengd?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ho ho, eerst effe half uurtje badmintonnen morgen
Is dit de commentator waar je op doelde?quote:
Nee dit is toch een voetbalcommentator oorspronkelijk?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dit de commentator waar je op doelde?
Ene Koenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dit de commentator waar je op doelde?
Dit weekend zal het denk ik nog wel meevallen met de ergernissen. Daarna wordt het denk ik een ander verhaal.quote:
Op zich wel, maar bij de Spelen hoop je ook wel iets aan sfeer te horen. Wat gejuich ofzo.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel mooi dat rustgevende geluid van de roeibladen.
Ik juich al 3 minuten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel, maar bij de Spelen hoop je ook wel iets aan sfeer te horen. Wat gejuich ofzo.
Herhalen is moeilijk als er nog geen sport is geweestquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit weekend zal het denk ik nog wel meevallen met de ergernissen. Daarna wordt het denk ik een ander verhaal.
Ze hadden ook pas bij de derde serie kunnen inschakelenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Herhalen is moeilijk als er nog geen sport is geweest
Daar is het!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel, maar bij de Spelen hoop je ook wel iets aan sfeer te horen. Wat gejuich ofzo.
Is af en aan ziek geweest, dat helpt niet (vandaar ook wisselende resultaten dit jaar).quote:
Dank, volg het roeien niet op de voet. Maar ja, wel gewoon een finaleman normaal, zou ik zeggen op basis van scorebordjournalistiekquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is af en aan ziek geweest, dat helpt niet (vandaar ook wisselende resultaten dit jaar).
Ik heb het ook maar van Totallympics hoor (en van een Griek daar)quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank, volg het roeien niet op de voet. Maar ja, wel gewoon een finaleman normaal, zou ik zeggen op basis van scorebordjournalistiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met uitgebreide uitleg voor elk onderdeel:
https://totallympics.com/(...)mment&comment=651124Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dacht al dat ik gek werd.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:14 schreef zorro28 het volgende:
Volgens de graphics doet de Kroaat niet mee.
Aanmoedigingsprogramma?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:14 schreef PippenScottie het volgende:
Medelijden met de man uit Sudan. Roeien. Hoe dan?
Tsja, mooi toch dat hij er bij is?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:14 schreef PippenScottie het volgende:
Medelijden met de man uit Sudan. Roeien. Hoe dan?
Natuurlijk, dat sowieso.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, mooi toch dat hij er bij is?
Lekker lang genieten van je Olympische avontuur, slim. Bij roeien mag hij dat nog een paar keer doen!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die uit Sudan gaat er 10 minuten over doen.
Fransen kunnen NIKSquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:16 schreef Idisrom het volgende:
De Kroaat wordt aangeduid als SLO (Sloveen)
Wegwielrennen - wegwedstrijd. Bij wielrennen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk niet zo vaak roeien, en zeker niet de series. Maar ik kan me voorstellen dat de skiff het uitgesproken onderdeel is waar ook exoten aan mee mogen doen. Zoals de 100 meter sprint en vrije slag.
Zijn er meer sporten die zo’n onderdeel hebben?
Bij zwemmen heb je toch ook ooit van die spartelaars?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk niet zo vaak roeien, en zeker niet de series. Maar ik kan me voorstellen dat de skiff het uitgesproken onderdeel is waar ook exoten aan mee mogen doen. Zoals de 100 meter sprint en vrije slag.
Nee hij ontbreekt gewoonquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:16 schreef Idisrom het volgende:
De Kroaat wordt aangeduid als SLO (Sloveen)
Oh ja. Vrije slag. Die was ik vergetenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij zwemmen heb je toch ook ooit van die spartelaars?
Kam me ook nog wat Afghanen bij het tijdrijden herinneren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wegwielrennen - wegwedstrijd. Bij wielrennen.
Judo.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij zwemmen heb je toch ook ooit van die spartelaars?
Maar dat is niet 1 specifiek onderdeel!quote:
Elke individuele sport heeft wel 1 of 2 invitatieplaatsen per onderdeel jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij bijna alle sporten heb je dat wel denk ik?
En zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke individuele sport heeft wel 1 of 2 invitatieplaatsen per onderdeel ja
De rest naar de herkansingen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zat het ook alweer in de Skiff? Top 3 gaat door en that's it?
Top 3, de rest naar de herkansing.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
First 3 in each heat qualify to Quarterfinals. Remainder to Repechages.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja. Ze hebben er weinig mee gedaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh top 3 en de rest naar de herkansingen dus. Dank.
Ik vind het trouwens net als in Tokio echt een troosteloze kutroeibaan.
Misschien een te moeilijke naam?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Thaise roeier wordt niet bij naam genoemd. Erg raar.
Het weer helpt ook niet echt meequote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh top 3 en de rest naar de herkansingen dus. Dank.
Ik vind het trouwens net als in Tokio echt een troosteloze kutroeibaan.
Als alles goed gaat 2 augustus.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:23 schreef FvanS het volgende:
[..]
Op weg naar het eerste goud!!!
Wanneer is de finale eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |