Jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze kunnen toch onder een brug doorvaren. Ben ik nu tyfusdom
Ze zijn er zeker niet slecht in. Maar voor de OS in de VS is dit een marginale sport.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VS heeft altijd wel een goede boot in de acht, op de kleinere boten valt het vaak tegen
Oxford en Cambridge kunnen dat gewoonquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alle Olympische sporten zijn marginaal in de VS.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn er zeker niet slecht in. Maar voor de OS in de VS is dit een marginale sport.
Een atletiekbaan van 350 meterquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Ze zullen geen turnhal, atletiek- en zwemstadion kiezen wat te klein is.
Dat ligt aan wat voor brug het is en hoe die ligt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou kunnenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Basketbal vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alle Olympische sporten zijn marginaal in de VS.
Zwembad van 48 meterquote:
ik vind dat ze een keertje eens met de wijzers van de klok mee moeten lopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er zijn wel eens tijden geschrapt om een te kleine atletiekbaan.
Dan loopt iedereen even snel. Niet echt spannend.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind dat ze een keertje eens met de wijzers van de klok mee moeten lopen.
ik meen te hebben gehoord dat ergens in de regels staat dat dit niet magquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik bedoel een keertje in de andere richting .quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan loopt iedereen even snel. Niet echt spannend.
Dit vind ik meer wat voor de Ivo van Damme memorial.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind dat ze een keertje eens met de wijzers van de klok mee moeten lopen.
Was het nou München waar het bad niet helemaal recht bleek te zijn?quote:
Baan 1 met klok mee, baan 2 tegen klok in, baan 3 mee, 4 tegenin, enz. Wat denk jij?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik bedoel een keertje in de andere richting .
Hij schijnt geen medaille gehaald te hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeidler was vorige Spelen ineens matig toch?
Ja, ik hoor net bij de NOS dat hij destijds 'verzoop in de golven'. Niet handig voor een roeier.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeidler was vorige Spelen ineens matig toch?
Hebben ze in China toch gedaan? Wordt heel vaak gedaan voor roeien: tijdelijk baantje maken,quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:49 schreef kilon het volgende:
[..]
Was het nou München waar het bad niet helemaal recht bleek te zijn?
Hoe lang zou het duren om een geul te graven van 2000 meter lang (plus uitvaarruimte) en 8 banen breed? Stuk minder lang dan het Suez kanaal en dat duurde 10 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |