abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214156815
Schoof zal Agema niet dwingen tweet te verwijderen
De oppositie kan er met de pet niet bij. De tweet van Agema "staat haaks op de eenheid van het kabinetsbeleid", zegt GroenLinks-PvdA-leider Timmermans. Dat klinkt misschien niet zo zwaar, maar in de regel spreekt het kabinet met één mond. Als er verschillende opvattingen zijn, is er een kabinetscrisis.

"Eenheid van het kabinetsbeleid vereist nu dat die tweet meteen wordt verwijderd", zegt Timmermans tegen Schoof over het bericht van Agema. "Anders kunt u die eenheid niet handhaven."

Agema heeft Schoof tijdens de pauze van zojuist beloofd dat ze dit soort tweets niet meer zal versturen, zegt de premier. Voor Schoof is het belangrijk dat mensen "zich niet weggezet voelen", zegt hij. "Over dat punt bestaat in het kabinet geen misverstand." Kortom: er is dus wel eenheid van kabinetsbeleid, zegt de premier. Hij zal Agema niet dwingen de tweet te verwijderen.

Van der Plas (BBB): 'Wat een schertsvertoning'
BBB-leider Van der Plas noemt de tweet van Agema "niet handig", want de inhoud was politiek getint. "We staan er niet fraai op. Mensen snappen niet wat wij hier aan het doen zijn." Van der Plas vraagt of Agema haar tweet wil verwijderen.

Ze noemt het gedrag, van links tot rechts, "een schertsvertoning". Daarmee doelt ze niet alleen op de tweets over en weer, maar ook op het joelen en uitlachen in de Kamer. Van der Plas zal later vandaag nog met haar coalitiegenoten overleggen hoe de omgangsvormen verbeterd kunnen worden.

Wilders: 'Heksenjacht op PVV-ministers'
Wilders bemoeit zich met de tweetkwestie van Agema. Hij trekt het breder en beticht vooral de linkse partijen dat zij "een heksenjacht" voeren tegen de PVV-ministers. Want ministers Faber en Klever van zijn partij hebben al afstand genomen van de 'omvolkingsuitspraken'.

Er is ook "een heksenjacht" gaande op Agema, vindt Wilders. Zij heeft in zijn ogen niets anders gedaan dan een feitelijk krantenartikel uit 2009 geciteerd, waarin Halsema als GroenLinks-leider zegt: "Ik kan niet wachten op het moment waarop vrouwen in vrijheid hun hoofddoek zullen afslingeren. Ik zie het liefst elke vrouw in Nederland hoofddoekloos."

Wilders over Agema: "Zij heeft niets, maar dan ook helemaal niets verkeerds getweet."

https://www.nu.nl/politie(...)lgoz-uitkaffert.html
  Moderator donderdag 4 juli 2024 @ 18:52:36 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214156867
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2024 18:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het historische aspect is zeker van belang omdat dit mede de identiteit en cultuur in een land vormgeeft.
[..]
Niemand stelt hier dan ook dat dit zou moeten veranderen. Er was altijd de consensus dat bepaalde functies neutraal moeten blijven. En dan doel ik niet op politici, maar wel ambtenaren. Ook dat is tegenwoordig aangepast met maar één achterliggende reden en dat is een slechte reden.
Als je stelt dat religie A en religie B meer ruimte zouden moeten krijgen dan religie C dan moet er idd wat veranderen en daar ben ik tegen

Ik als niet gelovige Nederlander heb nu het recht om me te bekeren tot de islam en nog steeds van dezelfde rechten genieten als de rest van de meute

Peins er niet over want religie is bleeeeh maar als je dat recht af gaat pakken dan ga ik wel stampen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 4 juli 2024 @ 19:09:23 #253
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214157022
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 18:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
Als je stelt dat religie A en religie B meer ruimte zouden moeten krijgen dan religie C dan moet er idd wat veranderen en daar ben ik tegen

Ik als niet gelovige Nederlander heb nu het recht om me te bekeren tot de islam en nog steeds van dezelfde rechten genieten als de rest van de meute

Peins er niet over want religie is bleeeeh maar als je dat recht af gaat pakken dan ga ik wel stampen
Dat heb ik niet gesteld. De vrijheid van religie is er altijd al geweest, maar tevens is er het standpunt (geweest) dat bepaalde functies een mate van neutraliteit moeten behouden. Juist dit is de afgelopen jaren veranderd en we weten allemaal wel wat hier de reden van is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214157090
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2024 18:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Niemand stelt hier dan ook dat dit zou moeten veranderen. Er was altijd de consensus dat bepaalde functies neutraal moeten blijven. En dan doel ik niet op politici, maar wel ambtenaren. Ook dat is tegenwoordig aangepast met maar één achterliggende reden en dat is een slechte reden.
Wanneer was deze consensus er dan precies Howard? Ik ken die consensus niet. Heb even terug gezocht en in 2004 was dat ook nog niet aan de orde:
quote:
De meeste partijen in de Tweede Kamer konden zich vorig jaar tijdens een debat over religieuze uitingen door ambtenaren vinden in de huidige kledingregels dat hoofddoekjes mogen tenzij de veiligheid, functionaliteit of onpartijdigheid in het geding komt. Dat gebeurt vooral bij functies in uniform. In elk geval de LPF en de eenmansfractie Groep Wilders vinden dat hoofddoekjes in publieke functies moeten worden verboden.
Bron: ND
pi_214157101
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 18:23 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik schrik hier wel van hoor. Niet alleen Nederland maar heel de EU lijkt in rap tempo te radicaliseren, of tenminste naar rechts op te schuiven.
En hoe zou dat nou toch komen?
pi_214157146
quote:
Afgezien wat de aanleiding van het #Kamerdebat is, is deze uitspraak ronduit verwerpelijk en kwetsend: ‘Als vrouw met hoofddoek in deze Kamer laat ik een ding duidelijk maken. Ik draag deze hoofddoek net als vele vele vrouwen met mij dat is een persoonlijke bewuste en vrije keuze.’
Hoe weet u (
@a_lahlah
) dat ‘vele vele vrouwen een persoonlijke bewuste keuze’ hebben gemaakt. Dit is geen keuze maar de uitvoering van een religieus bevel waarvan de schending hel en verdoemenis veroorzaakt. Uw onderdanigheid en lafheid aan een opperman Allah is geen keuze maar angst. U kunt veel leren van de dappere Iraanse vrouwen, ze verbranden hun hoofddoek, ondanks terreur en tirannie van zonen van Allah.
twitter
pi_214157189
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 18:46 schreef Triggershott het volgende:

Van der Plas (BBB): 'Wat een schertsvertoning'
Heeft ze compleet gelijk in. Wat een complete fucking onzin is dit hele 'debat' zeg. Van zowel de linker- als de rechterkant.

Kap er godsamme mee en doe gewoon je werk. Ga wetten maken, discussieer inhoudelijk maar hoe fucking op over een of andere tweet die iemand geplaatst heeft of ooit gezegd heeft.
  donderdag 4 juli 2024 @ 19:43:37 #258
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_214157360
Die Lahlah is zo ziekelijk geïndoctrineerd vanaf kleins af aan dat ze niet eens meer door heeft dat het dragen van dat debiele hoofddoekje alles behalve een vrije keus is. :') echt wat een schertsvertoning. Ga eens praten met de vrouwen in Iran domme achterlijke muts. Ik kots op onderdanige kruipers als jou. :r

100x meer respect voor Lale Gül.

[ Bericht 4% gewijzigd door RealistAtheist op 04-07-2024 19:54:44 ]
  donderdag 4 juli 2024 @ 20:29:50 #259
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214157977
"Progressief Nederland" dat op de bres springt voor de hoofddoek voor vrouwen.

Lachwekkend, triest, hilarisch en tenenkrommend.

Je weet dat je die lieden nooit meer serieus hoeft te nemen wanneer het gaat over vrouwenrechten, gelijkwaardigheid, scheiding kerk en staat en feminisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214158035
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 19:20 schreef TerechteKlacht het volgende:

[..]
En hoe zou dat nou toch komen?
Ik geloof oprecht door de situatie op de woningmarkt.
blablablabla
pi_214158071
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2024 19:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Heeft ze compleet gelijk in. Wat een complete fucking onzin is dit hele 'debat' zeg. Van zowel de linker- als de rechterkant.

Kap er godsamme mee en doe gewoon je werk. Ga wetten maken, discussieer inhoudelijk maar hoe fucking op over een of andere tweet die iemand geplaatst heeft of ooit gezegd heeft.
Beetje beschamend dat het de afgelopen twee dagen vooral ging over mondkapjes ja. Treurig debat.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

Je weet dat je die lieden nooit meer serieus hoeft te nemen wanneer het gaat over vrouwenrechten, gelijkwaardigheid, scheiding kerk en staat en feminisme.
En eens.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2024 20:38:00 ]
pi_214158268
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

Ik kom niet op de bres voor hoofddoeken, ik vind die dingen vrouwonvriendelijk. Ik wil ook geen politieagenten etc met hoofddoeken zien, dat past niet bij dergelijke functies.

Anderzijds vind ik het ook volledig verkeerd om voor anderen te bepalen of iemand wel of geen hoofddoek mag dragen. Dat het dragen van een hoofddoek consequenties heeft, zoals dat je bepaalde beroepen dan niet kan uitvoeren, dat is dan een gevolg van de keuze van degene die wel of geen hoofddoek draagt.

Ik ben het met je eens dat in het huidige polariserende debat, wat mij betreft links te weinig oog heeft voor deze beide zienswijzen. Een jaar of twintig geleden was er meer kritiek op hoofddoek als onderdrukkende kledij, ook juist uit de splinterpartijtjes/stromingen die GroenLinks vorm hebben gegeven.

Jammer.
  donderdag 4 juli 2024 @ 20:46:33 #263
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214158295
Wahabi's en salafisten lachen zich kapot om onze 'progressievelingen'. Useful idiots, voor hen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214158400
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wahabi's en salafisten lachen zich kapot om onze 'progressievelingen'. Useful idiots, voor hen.
Een unicum dan, want lui van die stromingen zijn regerend kampioen 'wie het laatst lacht'.
  Moderator donderdag 4 juli 2024 @ 22:35:00 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214159717
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2024 19:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat heb ik niet gesteld. De vrijheid van religie is er altijd al geweest, maar tevens is er het standpunt (geweest) dat bepaalde functies een mate van neutraliteit moeten behouden. Juist dit is de afgelopen jaren veranderd en we weten allemaal wel wat hier de reden van is.
wat bedoelde je hiermee dan?

quote:
Daarnaast zou je ook het argument kunnen maken dat Nederland oorspronkelijk een Christelijk-Joodse inslag heeft waardoor er meer ruimte is voor deze religieuze stromingen.
die extra ruimte is er niet, daarom hebben we de Spanjaarden eruit getrapt

quote:
en teveel belastingen maar das een gepasseerd station
als je dat argument wilt maken dan moet er dus wat veranderen aan de godsdienstvrijheid en daar ben ik persoonlijk niet zo'n voorstander van
  donderdag 4 juli 2024 @ 22:37:28 #266
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214159744
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2024 19:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
100% neutraliteit en objectiviteit is een illusie. Laten we niet doen of dat streven haalbaar is. Iedereen heeft voorkeuren of vooroordelen. En elk gedrag of kleding stuk is wel terug te leiden tot een ideologie.

Menno.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_214159749
Liever een oprecht en lief hoofddoekje dan een lelijk passief-agressieve progressieveling.
  donderdag 4 juli 2024 @ 22:40:39 #268
13462 BansheeBoy
pi_214159769
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben vooral blij dat zoveel mensen voor haar opkwamen. Dat had ik niet voorzien maar het zorgde echt wel voor een stukje euforie en eigenwaarde bij me. Ik ben zo fier.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 4 juli 2024 @ 22:41:39 #269
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214159779
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juli 2024 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik ben vooral blij dat zoveel mensen voor haar opkwamen. Dat had ik niet voorzien maar het zorgde echt wel voor een stukje euforie en eigenwaarde bij me. Ik ben zo fier.

Die doen dat omdat dat 'hoort'.

"Progressieve ziekte": overal en altijd fulmineren tegen conservatisme, behalve wanneer het de islam betreft.

Zoals ik al zei, voor de salafisten zijn het useful idiots. En voor jou ook.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 4 juli 2024 @ 22:43:30 #270
13462 BansheeBoy
pi_214159799
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Progressieve ziekte: overal en altijd fulmineren tegen conservatisme, behalve wanneer het de islam betreft.
Euforie, blijdschap, geluk en stukje eigenwaarde zijn primaire emoties. Dan is de reden echt secundair voor me. Ik ben gewoon erg fier.
  donderdag 4 juli 2024 @ 22:44:23 #271
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214159811
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juli 2024 22:35 schreef sp3c het volgende:

[..]
wat bedoelde je hiermee dan?
[..]
die extra ruimte is er niet, daarom hebben we de Spanjaarden eruit getrapt
[..]
als je dat argument wilt maken dan moet er dus wat veranderen aan de godsdienstvrijheid en daar ben ik persoonlijk niet zo'n voorstander van
De Opstand was in beginsel geen religieuze strijd hoor. Dat ging veel verder dan dat.

En denken dat er na de Spanjaarden ineens godsdienstvrijheid kwam??? Lachwekkend.

Goeiedag, wat is er toch met het geschiedenisonderwijs in Nederland gebeurd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214159817
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2024 22:37 schreef Rick-Astley het volgende:
Liever een oprecht en lief hoofddoekje dan een lelijk passief-agressieve progressieveling.
Ja, en liever een lief progressief meiske dan een hoofddoekje op een bezemsteel
pi_214159839
quote:

[..]

"Progressieve ziekte": overal en altijd fulmineren tegen conservatisme, behalve wanneer het de islam betreft.

Hier ben je vooral een useful idiot zolang je geld in het laatje brengt. In alle andere gevallen ben je een keiharde outsider.
pi_214159851
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ja, en liever een lief progressief meiske dan een hoofddoekje op een bezemsteel
Hierin durf ik heus wel toe te geven dat mijn ervaringen de jouwe niet zijn ;)
  donderdag 4 juli 2024 @ 22:48:57 #275
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214159864
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2024 22:46 schreef Rick-Astley het volgende:

[..]
Hier ben je vooral een useful idiot zolang je geld in het laatje brengt. In alle andere gevallen ben je een keiharde outsider.
Goed gekozen nickname.

Kan ik je meteen negeren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 4 juli 2024 @ 22:50:40 #276
13462 BansheeBoy
pi_214159892
Wat een land. En maar janken over vrijheid. Maar eigenlijk ben je alleen vrij als je je lichaam in de uitverkoop zet. Kiezen voor kuise kledij en soberheid past niet in die so called vrijheid. Als het niet zo intens dom was zou je er eigenlijk om moeten lachen. :')

Man man man. :N

pi_214159919
quote:

[..]

Wahabi's en Salafi's in het algemeen koppelen aan de hoofddoek. Dan heb je het niet helemaal begrepen.

Je bent nu gewoon aan het raaskallen en framen.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 juli 2024 @ 22:53:58 #278
13462 BansheeBoy
pi_214159948
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2024 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
Je bent nu gewoon aan het raaskallen en framen.
Hij geeft nog de schuld aan "Salafi's en Wahhabi's" als het regent. Snap niet waar die obsessie vandaan komt.

Moderator donderdag 4 juli 2024 @ 22:55:14 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214159965
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De Opstand was in beginsel geen religieuze strijd hoor. Dat ging veel verder dan dat.

En denken dat er na de Spanjaarden ineens godsdienstvrijheid kwam??? Lachwekkend.

Goeiedag, wat is er toch met het geschiedenisonderwijs in Nederland gebeurd.
enlighten me
pi_214159972
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juli 2024 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Hij geeft nog de schuld aan "Salafi's en Wahhabi's" als het regent. Snap niet waar die obsessie vandaan komt.

De frame is uiterst walgelijk, ongekend. Een vrouw met hoofddoek heeft doorgaans geen reet te maken met het Salafisme of Wahabisme. Het is geen niqaab of burka.
Allah Al Watan Al Malik
pi_214159983
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juli 2024 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nederland is politiek gezien een circus geworden door de wahabi's, salafi's, ta'aghbiries en de spa'aghetti's _O- nee hoor het ligt echt niet aan het volk.
  donderdag 4 juli 2024 @ 22:57:48 #282
13462 BansheeBoy
pi_214159997
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 22:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
De frame is uiterst walgelijk, ongekend. Een vrouw met hoofddoek heeft doorgaans geen reet te maken met het Salafisme of Wahabisme. Het is geen niqaab of burka.
In het gunstigste geval is het een stukje onkunde/onwetendheid van hem. Maar dan zou hij minder uitgesproken moeten zijn. Een nederige opstelling zou ik dan toch passender vinden. Nu ziet het er ook een beetje dom uit. Ik hoop dat hij met mijn adviezen in de weer gaat. Ik ben er voor hem.

pi_214160019
Het is gewoon de manier om moslims zoveel mogelijk hun vrijheden proberen af te pakken. Heeft ook geen flikker met kritiek op hoofddoekjes te maken.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 juli 2024 @ 22:59:29 #284
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214160020
quote:

[..]
Het is ook niet progressief.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214160023
quote:

[..]
Het is van hetzelfde stompzinnige gedachtengoed; de vrouw dient zich kuis te kleden omdat de jaloerse moslimman het niet kan verkroppen dat er andere mannen naar zijn bezit kijken.
  donderdag 4 juli 2024 @ 23:00:15 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214160035
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juli 2024 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een land. En maar janken over vrijheid. Maar eigenlijk ben je alleen vrij als je je lichaam in de uitverkoop zet. Kiezen voor kuise kledij en soberheid past niet in die so called vrijheid. Als het niet zo intens dom was zou je er eigenlijk om moeten lachen. :')

Man man man. :N

Dit is exact de denkwijze die fucked up is aan de islam en de hoofddoek/zedenimplementatie
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 4 juli 2024 @ 23:01:16 #287
13462 BansheeBoy
pi_214160053
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 22:59 schreef takura het volgende:

[..]
Het is van hetzelfde stompzinnige gedachtengoed; de vrouw dient zich kuis te kleden omdat de jaloerse moslimman het niet kan verkroppen dat er andere mannen naar zijn bezit kijken.
Nee, de reden is dat ze daarmee de Schepper behagen die dat van hun heeft gevraagd. Een van de wijsheden is inderdaad de (hitsige) mannen afslaan. Maar er zijn er veel meer, of we ze nu kennen of niet.

donderdag 4 juli 2024 @ 23:01:41 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214160062
quote:

[..]
Moslimmannen kunnen niet van 'het juweel' afblijven. Lijkt Opsporing Verzocht wel :D :') :r
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 4 juli 2024 @ 23:01:59 #289
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214160066
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 22:59 schreef Mutant01 het volgende:
Het is gewoon de manier om moslims zoveel mogelijk hun vrijheden proberen af te pakken. Heeft ook geen flikker met kritiek op hoofddoekjes te maken.
Joh, doe je ding... ga alleen niet lopen verkondigen dat het allemaal niets met conservatieve religieuze opvattingen van doen heeft.

En daar zit voor mij de crux. Lieden die er als de kippen bij zijn om die drie katholieken en een dozijn gereformeerden die er nog zijn te pas en te onpas te wijzen op hun 'primitieve denkbeelden' buitelen nu weer over elkaar heen om hun 'solidariteit' uit te spreken over opvattingen die, wanneer ze uit Urk of Staphorst komen, enkel op hoongelach kunnen rekenen.

En er worden helemaal geen vrijheden afgepakt. Integendeel: in alles wordt de islam in Nederland ruimschoots gefaciliteerd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214160074
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het is ook niet progressief.
Moet dat? Het hoeft niet progressief te zijn. Het gaat erom dat de keuze om zoiets al of niet de dragen bij de vrouw moet liggen. Daar gaat het om. De kritiek dat dit in bepaalde kringen geen vrije keuze is, daar kan ik wat mee. Maar de frame dat de hoofddoek per definitie een symbool van onderdrukking is, gelieerd aan extremisme... dat is gewoon gelul van de bovenste plank.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 juli 2024 @ 23:03:21 #291
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214160087
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 23:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet dat? Het hoeft niet progressief te zijn. Het gaat erom dat de keuze om zoiets al of niet de dragen bij de vrouw moet liggen. Daar gaat het om. De kritiek dat dit in bepaalde kringen geen vrije keuze is, daar kan ik wat mee. Maar de frame dat de hoofddoek per definitie een symbool van onderdrukking is, gelieerd aan extremisme... dat is gewoon gelul van de bovenste plank.
Waarom hoeven mannen zich niet te bedekken, Mutant?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 4 juli 2024 @ 23:03:22 #292
13462 BansheeBoy
pi_214160088
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2024 23:01 schreef Molo het volgende:

[..]
Moslimmannen kunnen niet van 'het juweel' afblijven. Lijkt Opsporing Verzocht wel :D :') :r
Mannen in het algemeen snoepen er graag op los. Dat is geen rocket science.

pi_214160090
quote:

[..]
Kuisheid geldt helemaal niet alleen voor de vrouw. Stompzinnige frame.
Allah Al Watan Al Malik
pi_214160097
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waarom hoeven mannen zich niet te bedekken, Mutant?
Hoe kom je daarbij Etto?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 juli 2024 @ 23:04:05 #295
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214160099
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2024 23:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
En toch hoeft de man zich niet te bedekken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 4 juli 2024 @ 23:04:31 #296
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214160102
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 23:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij Etto?
Hoofd en haar, Mutant.

Vanwaar dat onderscheid.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214160104
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En toch hoeft de man zich niet te bedekken.
Hoe kom je daarbij Etto?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 juli 2024 @ 23:04:52 #298
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214160108
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 23:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij Etto?
Hou je niet van de domme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214160121
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Speel je niet van de domme.
Ik stel een vraag. Jij claimt dat hoofddoekdragende vrouwen Salafisten en Wahabisten zijn. Onderbouw dat maar eens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_214160126
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2024 23:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Flauwekul. Het is altijd de vrouw die zich bedekt en niet de moslimman.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')