abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214137626
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:41 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat schijnt voor sommige mannen nog een hele toer te zijn.
Is het?
Reken maar dat ze toch vaak beet hebben diegene waar jij een hekel aan hebt. Meer dan diegene die jij niet ziet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 22:43:17 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214137629
Gewoon niet meer kijken en sowieso niet meer glimlachen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 2 juli 2024 @ 22:44:33 #153
485843 crew  Jippie
pi_214137654
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Klopt. Kan. Of niet. Het is een wisselwerking.

:{²
Vrouwen kunnen ook opdringerig zijn en over grenzen heengaan, dat klopt.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 2 juli 2024 @ 22:45:19 #154
485843 crew  Jippie
pi_214137671
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Is het?
Reken maar dat ze toch vaak beet hebben diegene waar jij een hekel aan hebt. Meer dan diegene die jij niet ziet.
Aan wie heb ik een hekel?
  dinsdag 2 juli 2024 @ 22:47:55 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214137736
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Niet als we de grenzen van het toelaatbare steeds gaan verleggen.

Straks mag je niet meer kijken of glimlachen.
Die grenzen zijn niet verlegd.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_214137795
Zzz...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 2 juli 2024 @ 22:57:19 #157
485843 crew  Jippie
pi_214138038
De rechtbank veroordeelt een 53-jarige man uit Nijmegen voor verkrachting van een licht verstandelijk beperkte vrouw. De man krijgt een gevangenisstraf van 24 maanden, waarvan 6 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 3 jaar.

De vrouw was op een station in Nijmegen. De man en het slachtoffer kenden elkaar niet. De man liep zonder enige aanleiding naar haar toe en sprak haar aan. Hij wilde dat ze met hem mee naar huis zou gaan, pakte haar hand en nam haar mee naar zijn woning. Daar dwong hij haar om meerdere seksuele handelingen te ondergaan. De vrouw maakte meerdere keren - zowel verbaal als non-verbaal - duidelijk dat ze dat niet wilde. De man ging keer op keer voorbij aan haar verzet en weerstand.

Betrouwbare verklaringen
De vrouw heeft een laag IQ en is zeer kwetsbaar. Ze heeft het vermogen van een klein kind. Het is niet mogelijk om langer dan tien minuten een gesprek met haar te voeren. Daarom kon zij ook niet bij de zitting zijn.

De rechtbank vindt de verklaringen van de vrouw betrouwbaar. De vrouw verklaarde consistent, authentiek en gedetailleerd. Ze werd meerdere keren verhoord en verklaarde op hoofdlijnen steeds hetzelfde. Niet alleen over de seksuele handelingen die de man verrichtte, maar ook over het verloop van die bewuste dag. Bovendien wordt haar verklaring ondersteund door haar begeleiders, die de volgende ochtend zagen dat zij heel erg emotioneel was toen ze vertelde wat er was gebeurd. Verder werd er sperma van de man aangetroffen op de geslachtsdelen van de vrouw. De man kan hier geen verklaring voor geven. Daarnaast lagen er persoonlijke spullen van haar in zijn woning. De rechtbank vindt de hiervoor door de man gegeven verklaring ongeloofwaardig.

De man maakte een zeer ernstige inbreuk op de lichamelijke, geestelijke en seksuele integriteit van de vrouw. Hij bekommerde zich niet om de schadelijke gevolgen van zijn gedrag voor de vrouw. De rechtbank rekent dit hem heel erg aan. Alleen een langdurige gevangenisstraf doet recht aan de ernst van het feit. Bij de strafoplegging weegt de rechtbank mee dat de man een uitgebreid strafblad heeft en dat het taakstrafverbod van toepassing is. Daarom legt de rechtbank een gevangenisstraf van 24 maanden, waarvan 6 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 3 jaar op. Deze straf is gelijk aan de eis van de officier van justitie.

Schadevergoeding
Tot slot moet de man 10 duizend euro smartengeld betalen aan het slachtoffer.

https://www.rechtspraak.n(...)wetsbare-vrouw-.aspx

Ook zonder de nieuwe wet is deze 'jager' al schuldig bevonden.
pi_214138126
Jij gaat fout op de term jager, moet jij weten.

Ik vind het Orwelliaans taalgebruik om over "Alleen een langdurige gevangenisstraf doet recht aan de ernst van het feit." te spreken terwijl die vent na 1.5 jaar vrij is en slechts 10k hoeft te lappen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 2 juli 2024 @ 23:04:29 #159
485843 crew  Jippie
pi_214138160
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 23:02 schreef ludovico het volgende:
Jij gaat fout op de term jager, moet jij weten.

Ik vind het Orwelliaans taalgebruik om over "Alleen een langdurige gevangenisstraf doet recht aan de ernst van het feit." te spreken terwijl die vent na 1.5 jaar vrij is en slechts 10k hoeft te lappen.
En jij stelt dat ik bepaalde personen haat.
pi_214138187
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 23:04 schreef Jippie het volgende:

[..]
En jij stelt dat ik bepaalde personen haat.
1.Een hekel hebben aan is minder sterk dan haten.
2. Het ging over "jagers" en dat ging niet lekker met respect voor vrouwen. Ik hoop van harte dat jij een hekel hebt aan mannen met gebrek aan respect voor vrouwen maar zo niet, I stand corrected.
  Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 23:12:31 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214138234
Ik heb een hekel aan iedereen die rokjesdag gelijk stelt aan open huis bij de lokale all you can eat
  Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 23:16:13 #162
236264 crew  capricia
pi_214138267
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:57 schreef Jippie het volgende:
De rechtbank veroordeelt een 53-jarige man uit Nijmegen voor verkrachting van een licht verstandelijk beperkte vrouw. De man krijgt een gevangenisstraf van 24 maanden, waarvan 6 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 3 jaar.

De vrouw was op een station in Nijmegen. De man en het slachtoffer kenden elkaar niet. De man liep zonder enige aanleiding naar haar toe en sprak haar aan. Hij wilde dat ze met hem mee naar huis zou gaan, pakte haar hand en nam haar mee naar zijn woning. Daar dwong hij haar om meerdere seksuele handelingen te ondergaan. De vrouw maakte meerdere keren - zowel verbaal als non-verbaal - duidelijk dat ze dat niet wilde. De man ging keer op keer voorbij aan haar verzet en weerstand.

Betrouwbare verklaringen
De vrouw heeft een laag IQ en is zeer kwetsbaar. Ze heeft het vermogen van een klein kind. Het is niet mogelijk om langer dan tien minuten een gesprek met haar te voeren. Daarom kon zij ook niet bij de zitting zijn.

De rechtbank vindt de verklaringen van de vrouw betrouwbaar. De vrouw verklaarde consistent, authentiek en gedetailleerd. Ze werd meerdere keren verhoord en verklaarde op hoofdlijnen steeds hetzelfde. Niet alleen over de seksuele handelingen die de man verrichtte, maar ook over het verloop van die bewuste dag. Bovendien wordt haar verklaring ondersteund door haar begeleiders, die de volgende ochtend zagen dat zij heel erg emotioneel was toen ze vertelde wat er was gebeurd. Verder werd er sperma van de man aangetroffen op de geslachtsdelen van de vrouw. De man kan hier geen verklaring voor geven. Daarnaast lagen er persoonlijke spullen van haar in zijn woning. De rechtbank vindt de hiervoor door de man gegeven verklaring ongeloofwaardig.

De man maakte een zeer ernstige inbreuk op de lichamelijke, geestelijke en seksuele integriteit van de vrouw. Hij bekommerde zich niet om de schadelijke gevolgen van zijn gedrag voor de vrouw. De rechtbank rekent dit hem heel erg aan. Alleen een langdurige gevangenisstraf doet recht aan de ernst van het feit. Bij de strafoplegging weegt de rechtbank mee dat de man een uitgebreid strafblad heeft en dat het taakstrafverbod van toepassing is. Daarom legt de rechtbank een gevangenisstraf van 24 maanden, waarvan 6 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 3 jaar op. Deze straf is gelijk aan de eis van de officier van justitie.

Schadevergoeding
Tot slot moet de man 10 duizend euro smartengeld betalen aan het slachtoffer.

https://www.rechtspraak.n(...)wetsbare-vrouw-.aspx

Ook zonder de nieuwe wet is deze 'jager' al schuldig bevonden.
Wat een bizar lage straf, eigenlijk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 2 juli 2024 @ 23:26:13 #163
485843 crew  Jippie
pi_214138341
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 23:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
1.Een hekel hebben aan is minder sterk dan haten.
2. Het ging over "jagers" en dat ging niet lekker met respect voor vrouwen. Ik hoop van harte dat jij een hekel hebt aan mannen met gebrek aan respect voor vrouwen maar zo niet, I stand corrected.
Laat ik het zo zeggen als vrouw kan ik lachen om een schuine mop en zie ik een flirt niet gelijk als een bedreiging. Maar vrouwenmeppers en verkrachters roepen de nodige walging bij mij op.
pi_214138362
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 23:26 schreef Jippie het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen als vrouw kan ik lachen om een schuine mop en zie ik een flirt niet gelijk als een bedreiging. Maar vrouwenmeppers en verkrachters roepen de nodige walging bij mij op.
Groot gelijk en ik vind die strafjes beschamelijk.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 23:53:48 #165
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214138503
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 20:30 schreef Elan het volgende:

[..]
Terecht, abortus = moord.
Iedere keer dat je loopt te rukken = massamoord
  dinsdag 2 juli 2024 @ 23:58:25 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214138532
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Niet als we de grenzen van het toelaatbare steeds gaan verleggen.

Straks mag je niet meer kijken of glimlachen.
De grenzen zijn niet verlegd. Alleen wordt asogedrag zoals straatintimidatie, dat altijd al abject was, nu strafbaar.
  Moderator woensdag 3 juli 2024 @ 00:03:03 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214138555
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 23:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Iedere keer dat je loopt te rukken = massamoord
Genocide
  Moderator woensdag 3 juli 2024 @ 00:03:22 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214138557
Technisch gezien
  woensdag 3 juli 2024 @ 00:07:44 #169
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214138580
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit soort wetten en regels geven gewoon extra tools aan narcistische en manipulatieve vrouwen. Dat is gelukkig maar een heel klein deel van de vrouwen. Al is dat wel een aanname. Maar ben er van overtuigd dat ik daar niet mis kan zitten. Maar zelfs een klein deel kunnen voor gigantisch veel schade zorgen. Die moet je niet helpen.

Ik ben voor oplossingen maar ze moeten niet voor meer problemen zorgen. Jason.

Misschien moet je dan in plaats van je pik achterna lopen, gewoon een beetje uitkijken waar je hem allemaal in steekt. Dus gewoon even aftasten of het een betrouwbare en stabiele vrouw is, die geen tijd heeft voor rare hobby's als valse aangiften verzinnen.

"Dont stick your dick in crazy" is een wijs gezegde.
  Moderator woensdag 3 juli 2024 @ 00:19:44 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214138620
Nee gewoon nergens meer insteken

Je moet de risico's binnen je beperkingen zoveel mogelijk proberen te vermijden volgens hem

Gewoon klaar vanaf nu, zijn vrouw zou ook wel eens link kunnen gaan doen zonder reden want er zijn vrouwen die zichzelf in elkaar slaan om van hun ruwe vent af te komen

Gewoon stoppen, cold Turkey , scheiden, telemarketeer worden en nooit maar dan ook nooit meer buiten komen

No risk, no reward

Frederik Willem
Ja

Jaaaaaaaa

Ik bedoel Nee
  woensdag 3 juli 2024 @ 00:21:00 #171
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214138625
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 00:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Misschien moet je dan in plaats van je pik achterna lopen, gewoon een beetje uitkijken waar je hem allemaal in steekt. Dus gewoon even aftasten of het een betrouwbare en stabiele vrouw is, die geen tijd heeft voor rare hobby's als valse aangiften verzinnen.
Ah, het is mijn schuld dat een gestoorde vrouw aangifte gaat doen. Ze had er meteen een probleem van moeten maken en niet NADAT we 1,5 uur lekker akoestisch zijn geweest.

quote:
"Dont stick your dick in crazy" is een wijs gezegde.
Is niet zo'n heel wijs gezegde want daar kom je meestal te laat achter.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator woensdag 3 juli 2024 @ 00:26:14 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214138637
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juli 2024 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ah, het is mijn schuld dat een gestoorde vrouw aangifte gaat doen. Ze had er meteen een probleem van moeten maken en niet NADAT we 1,5 uur lekker akoestisch zijn geweest.
[..]

Het is je schuld niet, het is vreselijk!

Maar er zijn nu eenmaal vreselijke vrouwen op deze wereld, die van jou kan er zomaar een van zijn en jouw advies is dan om het risico zoveel mogelijk te verkleinen

Makes sense, wegwezen bij je vrouw en nooit meer naar buiten en nooit meer met vrouwen te maken hebben

Risico averted jason

Je bent het met me eens en dat is alleen maar mooie harmonie
  Moderator woensdag 3 juli 2024 @ 00:28:31 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214138642
Ook niet meer fok!ken, zit hier vol vrouwen en die kunnen allemaal vreselijk kut zijn

Zou ik jammer vinden maar dat risico wil je toch niet nemen?

Cold Turkey

Ja
  Moderator woensdag 3 juli 2024 @ 00:30:11 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214138648
NO MA'AM!
  woensdag 3 juli 2024 @ 00:30:32 #175
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214138650
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juli 2024 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
[..]

Nee dat is niet jouw schuld. Maar desondanks is het gewoon niet zo slim om gestoorde vrouwen te versieren. Om heel veel redenen.

Dus als je daar echt zo bang voor bent, moet je misschien haar wat beter leren kennen voor je er mee de koffer in duikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')