abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juli 2024 @ 20:29:17 #126
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214134876
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Weet je überhaupt wie Charlotte Lozier is/was dan?
Iemand die opereerde vanuit compassie en barmhartigheid, dit i.t.t. de organisatie die haar naam schaamteloos gebruikt, een dertien-in-één-dozijn orthodox christelijke beweging gelieerd aan de Susan B. Anthony List. Ofwel: zogenaamd 'wetenschappelijke' lieden die eigenlijk alleen de Bijbel aanvoeren als bewijs en graag ook dat bewijs aan iedereen opleggen.

Lozier zou zich omdraaien in haar graf als ze de liefdeloze bagger die o.a. door president van die club, Marjorie Dannenfelser, wordt uitgekotst, waaronder:

“Susan B. Anthony List president Marjorie Dannenfelser, who moderated the press conference and whose organization has been a prominent backer of the 20-week ban in its current form, said that she believes that rape exceptions are ‘abominable.’ ‘I agree. I agree that the rape exception is abominable,’ she told LifeSiteNews. ‘I also know that with it, we were able to move forward, and we have the potential of saving 15,000 to 18,000 children a year. No one should give up or give over a rape exception unless there is simply no chance of saving those other children. I really believe that.”

https://pro-lies.org/susan-b-anthony-list/

Ofwel, ook bij verkrachting zegt dit heerlijk fris figuur nog: bek dicht en baren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214134909
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Iemand die opereerde vanuit compassie en barmhartigheid, dit i.t.t. de organisatie die haar naam schaamteloos gebruikt, een dertien-in-één-dozijn orthodox christelijke beweging gelieerd aan de Susan B. Anthony List. Ofwel: zogenaamd 'wetenschappelijke' lieden die eigenlijk alleen de Bijbel aanvoeren als bewijs en graag ook dat bewijs aan iedereen opleggen.

Lozier zou zich omdraaien in haar graf als ze de liefdeloze bagger die o.a. door president van die club, Marjorie Dannenfelser, wordt uitgekotst, waaronder:

“Susan B. Anthony List president Marjorie Dannenfelser, who moderated the press conference and whose organization has been a prominent backer of the 20-week ban in its current form, said that she believes that rape exceptions are ‘abominable.’ ‘I agree. I agree that the rape exception is abominable,’ she told LifeSiteNews. ‘I also know that with it, we were able to move forward, and we have the potential of saving 15,000 to 18,000 children a year. No one should give up or give over a rape exception unless there is simply no chance of saving those other children. I really believe that.”

https://pro-lies.org/susan-b-anthony-list/

Ofwel, ook bij verkrachting zegt dit heerlijk fris figuur nog: bek dicht en baren.
Terecht, abortus = moord.
blablablabla
  dinsdag 2 juli 2024 @ 20:32:25 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214134946
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 17:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het gaat om de grijze gebieden. Vrouwtje zegt "Ik heb eigenlijk geen zin" en gaat sexy giechelen. Vervolgens knal je er als gewillige vent bovenop. Dat kan achteraf een verkrachting zijn. Terwijl jij dacht dat er niks aan de hand was.

:{²
Als ze zegt dat ze geen zin heeft dan heeft ze geen zin.

Niet zo moelijk allemaal hoor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 2 juli 2024 @ 20:34:10 #129
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214134972
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Als ze zegt dat ze geen zin heeft dan heeft ze geen zin.
Dus overhalen is strafbaar? :?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 2 juli 2024 @ 20:34:12 #130
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214134974
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 20:30 schreef Elan het volgende:

[..]
Terecht, abortus = moord.
Ah ja, dus ook in gevallen van incest en abortus: alsnog baren.

Wat heb ik toch een schijthekel aan types als jij. Niet alleen hier in dit topic op allerlei groezelige manieren verkondigen dat het toch echt allemaal heel grijs is, wel of niet gewenst en wel of niet verkracht, maar daarNA, wanneer zo'n gruweldaad leidt tot zwangerschap, zo'n vrouw ook nog eens verplichten te baren, want anders is het moord.

Kotsneigingen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 2 juli 2024 @ 20:34:48 #131
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214134983
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan "ik heb geen zin"?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 2 juli 2024 @ 20:37:08 #132
13462 BansheeBoy
pi_214135026
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat begrijp je niet aan "ik heb geen zin"?
Dat vroeg ik niet. Maar check:

:')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 20:45:03 #133
13462 BansheeBoy
pi_214135162
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 17:19 schreef Gia het volgende:

[..]
Ja, dat telt ook voor seks binnen het huwelijk. Huwelijkse plicht (waar het religie) betreft, is hier zwaar ondergeschikt aan. Als de vrouw geen zin heeft, mag ze de man in bed gewoon seks weigeren.
Of het onderaan de streep gezond is voor een huwelijk kun je je afvragen. Zeker als dit op structurele basis gebeurd duwt dit de venten richting overspel. In een huwelijk moet je er gewoon beiden keihard aan werken om iedereen binnenboord te houden. De man moet het de vrouw naar de zin maken zodat de zin er is. Geeft een heerlijke symbiose.

dinsdag 2 juli 2024 @ 20:48:57 #134
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214135227
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Of het onderaan de streep gezond is voor een huwelijk kun je je afvragen. Zeker als dit op structurele basis gebeurd duwt dit de venten richting overspel. In een huwelijk moet je er gewoon beiden keihard aan werken om iedereen binnenboord te houden. De man moet het de vrouw naar de zin maken zodat de zin er is. Geeft een heerlijke symbiose.

Hou toch op met je primitieve bagger.

Als dat al genoeg is voor manlief om buiten de deur te shoppen, stelt die liefde geen reet voor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 2 juli 2024 @ 20:52:00 #135
13462 BansheeBoy
pi_214135276
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

Als dat al genoeg is voor manlief om buiten de deur te shoppen, stelt die liefde geen reet voor.
Als het op structurele basis gebeurt? Dan zou ik zeker niet uitsluiten dat de liefhebber een deurtje verder gaat kijken. Mannen kunnen lust en liefde scheiden.

Daarom ben ik voorstander van een heerlijke symbiose. Onderaan de streep kent dat alleen maar winnaars.

dinsdag 2 juli 2024 @ 21:08:36 #136
13462 BansheeBoy
pi_214135622
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 17:46 schreef OllieA het volgende:
Mannen worden weggezet als sukkels die enkel hun lul achterna kunnen lopen, vrouwen als manipulerende, narcistische wezens die hun 'merchandise' inzetten. En dat alles niet één keer, als een mening, maar aan de lopende band.
Dit soort wetten en regels geven gewoon extra tools aan narcistische en manipulatieve vrouwen. Dat is gelukkig maar een heel klein deel van de vrouwen. Al is dat wel een aanname. Maar ben er van overtuigd dat ik daar niet mis kan zitten. Maar zelfs een klein deel kunnen voor gigantisch veel schade zorgen. Die moet je niet helpen.

Ik ben voor oplossingen maar ze moeten niet voor meer problemen zorgen. Jason.

dinsdag 2 juli 2024 @ 21:11:32 #137
396386 sturmpie
for night & nature
pi_214135690
sex is verschrikkelijk
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 2 juli 2024 @ 22:17:23 #138
485843 crew  Jippie
pi_214137016
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Mannen zijn jagers. Dat weet zelfs jij. :')

Maar respect en waardering voor je poging! Je mag er zijn.

Je wil toch niet zeggen dat elke man zich als een Neanderthaler gedraagt :o
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 2 juli 2024 @ 22:20:05 #139
485843 crew  Jippie
pi_214137104
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hangt ervan af hoe
  dinsdag 2 juli 2024 @ 22:23:24 #140
13462 BansheeBoy
pi_214137179
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:17 schreef Jippie het volgende:

[..]
Je wil toch niet zeggen dat elke man zich als een Neanderthaler gedraagt :o
Gelukkig niet. Al zal elke man in min of meerdere maten urges hebben. @OllieA heb ik er ook over gehoord eerder. Ik ben voorstander van een fijne symbiose.

FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 2 juli 2024 @ 22:26:48 #141
485843 crew  Jippie
pi_214137279
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Gelukkig niet. Al zal elke man in min of meerdere maten urges hebben. @:OllieA heb ik er ook over gehoord eerder. Ik ben voorstander van een fijne symbiose.

Maar jij zegt toch dat elke man een jager is?
  dinsdag 2 juli 2024 @ 22:28:31 #142
13462 BansheeBoy
pi_214137311
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:26 schreef Jippie het volgende:

[..]
Maar jij zegt toch dat elke man een jager is?
Mannen zijn jagers ja. Altijd al zo geweest. Alleen in het huidige tijdperk zijn ze van dappere leeuwen veranderd in een tamme marmotten. We staan steeds verder van de natuur. :N

FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 2 juli 2024 @ 22:32:40 #143
485843 crew  Jippie
pi_214137390
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Mannen zijn jagers ja. Altijd al zo geweest. Alleen in het huidige tijdperk zijn ze van dappere leeuwen veranderd in een tamme marmotten. We staan steeds verder van de natuur. :N

Wat een onzin, in een geciviliseerde samenleving spreek je regels af met elkaar. Als je je daar niet aan wenst te houden moet je elders je heil gaan zoeken.

Anno 2024 lopen er nog genoeg echte kerels rond, die vrouwen gewoon in hun waarde kunnen laten.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 22:34:14 #144
13462 BansheeBoy
pi_214137419
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:32 schreef Jippie het volgende:

Anno 2024 lopen er nog genoeg echte kerels rond, die vrouwen gewoon in hun waarde kunnen laten.
Het ene sluit het andere ook niet uit hoor. De mate van jagen is aan gradatie onderhevig. Maar elke echte ven wil een vrouw.

pi_214137425
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:32 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wat een onzin, in een geciviliseerde samenleving spreek je regels af met elkaar. Als je je daar niet aan wenst te houden moet je elders je heil gaan zoeken.

Jagen en vrouwen in hun waarde laten gaan toch prima samen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 22:40:01 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214137547
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het ene sluit het andere ook niet uit hoor. De mate van jagen is aan gradatie onderhevig. Maar elke echte ven wil een vrouw.

Ja en elke vrouw wil zichzelf gewoon kunnen kleden zonder verkracht te worden, dan zeg jij 'nou je moet de risico's vermijden en de toetjes wegstoppen want bla bla bla blasheeboy'

In het verlengde ligt dan dat de drachtige ruwe man die graag wil jagen moet nadenken over de gevolgen want de meeste vrouwen zullen niet te moeilijk doen maar sommigen zijn naar en die risoco's wil jij ten aller tijden vermijden als dat in je macht ligt

Dan moet je volgens jou als man gewoon binnen blijven, dan heb je geen last meer van deze wetgeving

Opgelost toch?
Dan is die wet toch prima, geen telemarketing of helpdesk of kunstenaar worden en de boodschappen door het internet laten doen voortaan, geen verleidingen = geen problemen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 2 juli 2024 @ 22:40:40 #147
485843 crew  Jippie
pi_214137569
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als de 'wil' de overhand krijgt, kan het mis gaan
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 2 juli 2024 @ 22:41:32 #148
485843 crew  Jippie
pi_214137581
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat schijnt voor sommige mannen nog een hele toer te zijn.
pi_214137590
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Niet als we de grenzen van het toelaatbare steeds gaan verleggen.

Straks mag je niet meer kijken of glimlachen.
blablablabla
  dinsdag 2 juli 2024 @ 22:43:01 #150
13462 BansheeBoy
pi_214137621
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:40 schreef Jippie het volgende:

[..]
Als de 'wil' de overhand krijgt, kan het mis gaan
Klopt. Kan. Of niet. Het is een wisselwerking.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')