odds zijn niet zo hoog, ik zou wachten tot Slovenie op voorspong komt en dan op portugal or draw of portugal draw no bet zettenquote:
1 penalty en 2 eigen goalsquote:Op maandag 1 juli 2024 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ga weg met die verzonnen woordjes. Een goal is een goal
Wtf laat mbappe met rustquote:Op maandag 1 juli 2024 19:52 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Pepe zich uit gaat leven tegen Embappie.
Laatste wedstrijd werd 2-0 voor Sloveniequote:Op maandag 1 juli 2024 19:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
odds zijn niet zo hoog, ik zou wachten tot Slovenie op voorspong komt en dan op portugal or draw of portugal draw no bet zetten
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
he @:mortaxx check deze idioot
Nou kijk daar ga je al. @Pablo84quote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd werd 2-0 voor Slovenie
Denk ik ook wel, ja.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef Haags het volgende:
Die Belgjes zijn nu ook wel even een aantal jaartjes klaar he
haha wat een debielquote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
he @:mortaxx check deze idioot
Als deze gasten iets bewerkstelligen, dan lijkt het net alsof het effect groter is dan een heel legioenquote:
Wat vind je van Frankrijk dan?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wat een pikkenzuigelftal dat Belgi.
En dan sjookt Zizou ook nog de tiebreak wegquote:
Kansen genoeg. Maxim van Gils gaat nog in minstens 10 ontsnappingen zitten!quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:54 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan sjookt Zizou ook nog de tiebreak weg
Te laat vrees ik.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alle bruggen over de Schelde worden nu bewaakt
@:capuchon_jongen
enorm verschil in kwaliteitquote:Op maandag 1 juli 2024 19:55 schreef Toby56 het volgende:
Bij de Gouden Generatie werd er tenminste - niet altijd maar meestal wel - naar voren gedacht.
Dit Belgi is weer ouderwets Belgi. Inzakken en hopen op fouten bij de ander.
Frankrijk valt dit toernooi bepaald niet mee, ze ogen regelmatig totaal onmachtig, maar ik ben toch blij dat die goal nog viel.
Net niet, ja jammerquote:
Die Gouden generatie heeft toch maar weinig indruk achtergelaten eigenlijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind het zielig voor Belgie. Je hebt de beste generatie ooit en je gaat 2 keer af tegen Frankrijk op een groot toernooi.
Lach er maar lekker om, maar het is diep en diep triest om tegen dit Frankrijk te verliezen.
In 2018 waren ze er nochtans dichtbij.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Gouden generatie heeft toch maar weinig indruk achtergelaten eigenlijk.
Belgi was toch vaak wel een outsider op de laatste toernooien. Hoe veel meer mag je verwachten van een relatief klein voetballand?quote:Op maandag 1 juli 2024 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel streng.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn er nogquote:Op maandag 1 juli 2024 20:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben ik de enige die het jammer vindt dat dat klote Frankrijk heeft gewonnen?
Nope!quote:Op maandag 1 juli 2024 20:02 schreef Pleun2011 het volgende:
2018 niet, die moesten ze winnen. Dat was prime belgie.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:01 schreef Durmada het volgende:
[..]
Belgi was toch vaak wel een outsider op de laatste toernooien. Hoe veel meer mag je verwachten van een relatief klein voetballand?
Ik kreeg het idee dat @capuchon_jongen dat ook vond.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Ook met pech eruit en een sterk Brazili gewipt. Dat vond ik wel echt een goed toernooi. Verder eens.quote:
dan kun je nu gewoon voor Nederland zijnquote:Op maandag 1 juli 2024 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe erg ik het ook vind. Maar we moeten vooruit.
Straks Portugal - SloveniHeb er zin in
Frankrijk wordt teveel met respect benaderd door tegenstanders.. daarom komen ze er tot nu toe steeds mee weg.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
2 eigen goals en een penalty, dat zijn de doelpunten voor Frankrijk dit toernooi. En daarmee de kwartfinale halen. Toch knap.
Als jullie me niet verder pesten ermeequote:Op maandag 1 juli 2024 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan kun je nu gewoon voor Nederland zijn
Echt een schijtland. Zoveel kwaliteit en dan zo voetballenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Frankrijk wordt teveel met respect benaderd door tegenstanders.. daarom komen ze er tot nu toe steeds mee weg.
Wel terecht na dit toernooi denk ik. Er zat echt meer voetbal in het team dan ze toonden.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook in studio wordt Tedesco VOLLEDIG afgemaakt
Dat mis je toch vaak op een WK, een dergelijk speelschema op weg naar een finale. Er zit altijd wel een Ghana, Uruguay of Mexico tussen voor de toplanden.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:09 schreef Haags het volgende:
Straks 3 finales op weg naar de finale.
Met Spa-Dui
Por? - Fra
winnaars tegen elkaar en dan uitgeblust de finale in en eraf tegen Oostenrijk ofzo
No further questionsquote:Op maandag 1 juli 2024 19:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die mogen 'em zo bij me d'r in steken.
Ik juichte voor Belgie hoor.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als jullie me niet verder pesten ermee
Ja. Deschamps eruitschoppen zou al veel doen.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wel het idee dat er bij Frankrijk heel veel ruimte voor verbetering is.
Wel aan de lijn mag ik hopen?quote:
En nu Slowakije, Sloveni, Georgi, Turkije, Oostenrijk, Zwitserland en Roemeniquote:Op maandag 1 juli 2024 20:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat mis je toch vaak op een WK, een dergelijk speelschema op weg naar een finale. Er zit altijd wel een Ghana, Uruguay of Mexico tussen voor de toplanden.
WK2018 vergeten?quote:Op maandag 1 juli 2024 20:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat mis je toch vaak op een WK, een dergelijk speelschema op weg naar een finale. Er zit altijd wel een Ghana, Uruguay of Mexico tussen voor de toplanden.
Achtste finale god.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En nu Slowakije, Sloveni, Georgi, Turkije, Oostenrijk, Zwitserland en Roemeni
Hij komt van NAC tv toch? Daar moeten ze er wel van houden.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:27 schreef franklop het volgende:
Jezus wat een domme vragen weer van Joep
"Ik weet dat je niet van verliezen houdt". Ja welke sporter wel? Kan man man
Als Vertonghen de bal niet raakt, pakt de keeper deze waarschijnlijk gewoon, maar wel een twijfelgeval jaquote:Op maandag 1 juli 2024 20:22 schreef franklop het volgende:
Bijzonder dat ze dit als OG geven trouwens
Bal was voorlangs gegaanquote:Op maandag 1 juli 2024 20:22 schreef franklop het volgende:
Bijzonder dat ze dit als OG geven trouwens
Ik verwarde je even met iemand anders die zijn kat (aan een lijn) ging uitlaten.quote:
1 halve finale WK en een overwinning op Portugal op een EK, verder helemaal niets, dat is niet veel.quote:
Dat is ook raar.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verwarde je even met iemand anders die zijn kat (aan een lijn) ging uitlaten.
quote:
Precies dit ja. Schijtland met een schijttactiekquote:Op maandag 1 juli 2024 20:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt een schijtland. Zoveel kwaliteit en dan zo voetballen![]()
Deschamps aids
Beide overwinningen (tegen Brazili en Portugal) ook nog zo lucky als wat. Deze generatie heeft heel weinig laten zien inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
1 halve finale WK en een overwinning op Portugal op een EK, verder helemaal niets, dat is niet veel.
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beide overwinningen (tegen Brazili en Portugal) ook nog zo lucky als wat. Deze generatie heeft heel weinig laten zien inderdaad.
De gouden generatie is verkwanseld omdat ze collectief te laf waren om eerlijk te zijn. Ze durfden niet onder ogen te zien dat Wlimots een standbeeld verdiend voor het uit de put trekken van het Belgisch nationaal elftal, maar te licht voor toernooien was. Te laf om te erkennen dat ze in 2014 onvoldoende gepresteerd hadden en een feestje van nationale verbinding met koninklijke medailles niet op zijn plaats was. Te laf om toe te geven dat ze er maar niet in slaagden om swingend aanvallend voetbal te spelen, maar dat al het aanvallend talent het moest doen met mooie counters. Als maar blijven doen alsof, want ze hadden zo nodig dat het goed ging.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:19 schreef tong80 het volgende:
Bij de Belgen is de doelman altijd de beste van het veld. Pilot, Pfaff, Kusters, Preud'homme, Courtois en nou deze keeper. Zegt alles, net zoals het alles zegt dat Nilis nooit kon presteren, en in Nederland pas echt werd gewaardeerd. Laf land met laffe taktiek.
Ik heb genoten van Belgie in 86 en stond achter ze in 2000. Ik vond het droevig in wat voor staat het nationale elftal was dat Advocaat en Van Gaal gillend wegrenden en Wilmots dan maar zelf de douches ging repareren en de spelersbus onderhouden. .quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:27 schreef tong80 het volgende:
@:Weltschmerz op het WK-94 waren ze in een jubelstemming omdat ze van Oranje hadden gewonnen, door een eigen doelpunt van Wouters en de uitblinkende Preud'D'homme. Hun WK was geslaagd en Nederland ging verder. Oranje had toen ook een kut coach die blij was met een zevende plaats trouwens. Oh ja weet ook nog dat Rik de Sadear een vinger in de pap had bij Guy Thijs en dat bij Walter Meeuws niet meer lukte. Meeuws was wel een aanvallende coach maar de sigaar rokende derde colonne slachtofferde hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |