enorm verschil in kwaliteitquote:Op maandag 1 juli 2024 19:55 schreef Toby56 het volgende:
Bij de Gouden Generatie werd er tenminste - niet altijd maar meestal wel - naar voren gedacht.
Dit Belgi is weer ouderwets Belgi. Inzakken en hopen op fouten bij de ander.
Frankrijk valt dit toernooi bepaald niet mee, ze ogen regelmatig totaal onmachtig, maar ik ben toch blij dat die goal nog viel.
Net niet, ja jammerquote:
Die Gouden generatie heeft toch maar weinig indruk achtergelaten eigenlijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind het zielig voor Belgie. Je hebt de beste generatie ooit en je gaat 2 keer af tegen Frankrijk op een groot toernooi.
Lach er maar lekker om, maar het is diep en diep triest om tegen dit Frankrijk te verliezen.
In 2018 waren ze er nochtans dichtbij.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Gouden generatie heeft toch maar weinig indruk achtergelaten eigenlijk.
Belgi was toch vaak wel een outsider op de laatste toernooien. Hoe veel meer mag je verwachten van een relatief klein voetballand?quote:Op maandag 1 juli 2024 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel streng.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn er nogquote:Op maandag 1 juli 2024 20:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben ik de enige die het jammer vindt dat dat klote Frankrijk heeft gewonnen?
Nope!quote:Op maandag 1 juli 2024 20:02 schreef Pleun2011 het volgende:
2018 niet, die moesten ze winnen. Dat was prime belgie.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:01 schreef Durmada het volgende:
[..]
Belgi was toch vaak wel een outsider op de laatste toernooien. Hoe veel meer mag je verwachten van een relatief klein voetballand?
Ik kreeg het idee dat @capuchon_jongen dat ook vond.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Ook met pech eruit en een sterk Brazili gewipt. Dat vond ik wel echt een goed toernooi. Verder eens.quote:
dan kun je nu gewoon voor Nederland zijnquote:Op maandag 1 juli 2024 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe erg ik het ook vind. Maar we moeten vooruit.
Straks Portugal - SloveniHeb er zin in
Frankrijk wordt teveel met respect benaderd door tegenstanders.. daarom komen ze er tot nu toe steeds mee weg.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
2 eigen goals en een penalty, dat zijn de doelpunten voor Frankrijk dit toernooi. En daarmee de kwartfinale halen. Toch knap.
Als jullie me niet verder pesten ermeequote:Op maandag 1 juli 2024 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan kun je nu gewoon voor Nederland zijn
Echt een schijtland. Zoveel kwaliteit en dan zo voetballenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Frankrijk wordt teveel met respect benaderd door tegenstanders.. daarom komen ze er tot nu toe steeds mee weg.
Wel terecht na dit toernooi denk ik. Er zat echt meer voetbal in het team dan ze toonden.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook in studio wordt Tedesco VOLLEDIG afgemaakt
Dat mis je toch vaak op een WK, een dergelijk speelschema op weg naar een finale. Er zit altijd wel een Ghana, Uruguay of Mexico tussen voor de toplanden.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:09 schreef Haags het volgende:
Straks 3 finales op weg naar de finale.
Met Spa-Dui
Por? - Fra
winnaars tegen elkaar en dan uitgeblust de finale in en eraf tegen Oostenrijk ofzo
No further questionsquote:Op maandag 1 juli 2024 19:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die mogen 'em zo bij me d'r in steken.
Ik juichte voor Belgie hoor.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als jullie me niet verder pesten ermee
Ja. Deschamps eruitschoppen zou al veel doen.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wel het idee dat er bij Frankrijk heel veel ruimte voor verbetering is.
Wel aan de lijn mag ik hopen?quote:
En nu Slowakije, Sloveni, Georgi, Turkije, Oostenrijk, Zwitserland en Roemeniquote:Op maandag 1 juli 2024 20:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat mis je toch vaak op een WK, een dergelijk speelschema op weg naar een finale. Er zit altijd wel een Ghana, Uruguay of Mexico tussen voor de toplanden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |