enorm verschil in kwaliteitquote:Op maandag 1 juli 2024 19:55 schreef Toby56 het volgende:
Bij de Gouden Generatie werd er tenminste - niet altijd maar meestal wel - naar voren gedacht.
Dit België is weer ouderwets België. Inzakken en hopen op fouten bij de ander.
Frankrijk valt dit toernooi bepaald niet mee, ze ogen regelmatig totaal onmachtig, maar ik ben toch blij dat die goal nog viel.
Net niet, ja jammerquote:
Die Gouden generatie heeft toch maar weinig indruk achtergelaten eigenlijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind het zielig voor Belgie. Je hebt de beste generatie ooit en je gaat 2 keer af tegen Frankrijk op een groot toernooi.
Lach er maar lekker om, maar het is diep en diep triest om tegen dit Frankrijk te verliezen.
In 2018 waren ze er nochtans dichtbij.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Gouden generatie heeft toch maar weinig indruk achtergelaten eigenlijk.
België was toch vaak wel een outsider op de laatste toernooien. Hoe veel meer mag je verwachten van een relatief klein voetballand?quote:Op maandag 1 juli 2024 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel streng.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn er nogquote:Op maandag 1 juli 2024 20:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben ik de enige die het jammer vindt dat dat klote Frankrijk heeft gewonnen?
Nope!quote:Op maandag 1 juli 2024 20:02 schreef Pleun2011 het volgende:
2018 niet, die moesten ze winnen. Dat was prime belgie.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:01 schreef Durmada het volgende:
[..]
België was toch vaak wel een outsider op de laatste toernooien. Hoe veel meer mag je verwachten van een relatief klein voetballand?
Ik kreeg het idee dat @capuchon_jongen dat ook vond.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:02 schreef Pleun2011 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |