odds zijn niet zo hoog, ik zou wachten tot Slovenie op voorspong komt en dan op portugal or draw of portugal draw no bet zettenquote:
1 penalty en 2 eigen goalsquote:Op maandag 1 juli 2024 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ga weg met die verzonnen woordjes. Een goal is een goal
Wtf laat mbappe met rustquote:Op maandag 1 juli 2024 19:52 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Pepe zich uit gaat leven tegen Embappie.
Laatste wedstrijd werd 2-0 voor Sloveniequote:Op maandag 1 juli 2024 19:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
odds zijn niet zo hoog, ik zou wachten tot Slovenie op voorspong komt en dan op portugal or draw of portugal draw no bet zetten
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
he @:mortaxx check deze idioot
Nou kijk daar ga je al. @Pablo84quote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd werd 2-0 voor Slovenie
Denk ik ook wel, ja.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef Haags het volgende:
Die Belgjes zijn nu ook wel even een aantal jaartjes klaar he
haha wat een debielquote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
he @:mortaxx check deze idioot
Als deze gasten iets bewerkstelligen, dan lijkt het net alsof het effect groter is dan een heel legioenquote:
Wat vind je van Frankrijk dan?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wat een pikkenzuigelftal dat België.
En dan sjookt Zizou ook nog de tiebreak wegquote:
Kansen genoeg. Maxim van Gils gaat nog in minstens 10 ontsnappingen zitten!quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:54 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan sjookt Zizou ook nog de tiebreak weg
Te laat vrees ik.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alle bruggen over de Schelde worden nu bewaakt
@:capuchon_jongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |