https://pers.bnnvara.nl/s(...)resenteren-bar-laat/quote:Vanaf 26 augustus 2024 kunnen kijkers op maandag- tot en met donderdagavond de dag afsluiten met ‘Bar Laat’ op NPO 1. De nieuwe late night talkshow van BNNVARA wordt om en om gepresenteerd door Sophie Hilbrand en Jeroen Pauw. Tim de Wit complementeert het team als vaste invalpresentator en zal in de maanden januari en februari de presentatie met Sophie afwisselen.
Vanuit de Hilversumse studio met publiek voeren Sophie, Jeroen en Tim het gesprek van de dag en wordt de kijker bijgepraat over actualiteit, kunst, cultuur en sport. En natuurlijk is er in Bar Laat ook alle ruimte voor muziek.
Tim: “Ik vind het een te gekke kans om met het team van Bar Laat naast Sophie en Jeroen aan de slag te gaan op de late avond. Met alle ontwikkelingen in de huidige actualiteit, verheug ik me erg op dit nieuwe avontuur.”
Tim de Wit is daarnaast presentator van de VPRO-programma’s Bureau Buitenland en Europa Draait Door.
Bar Laat is vanaf 26 augustus iedere maandag- tot en met donderdagavond vanaf 22.15 uur te zien bij BNNVARA op NPO 1.
Blijkbaar weet je nu al wie de gasten zijn? Best knap.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:56 schreef bonanza8 het volgende:
vroeger pauw en witteman, daar ging het nog om inhoud en waren er gasten die daadwerkelijk wat te vertellen hebben en verstand hadden van een bepaald onderwerp. nu gaat het vooral om jezelf te laten zien waar mensen zonder kennis hun onzinnige en nietszeggende mening ventileren. Nee, ik ga niet kijken
Ik sla over als Sophietje presenteert.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:56 schreef bonanza8 het volgende:
vroeger pauw en witteman, daar ging het nog om inhoud en waren er gasten die daadwerkelijk wat te vertellen hebben en verstand hadden van een bepaald onderwerp. nu gaat het vooral om jezelf te laten zien waar mensen zonder kennis hun onzinnige en nietszeggende mening ventileren. Nee, ik ga niet kijken
Waarom ligt Hilversum in de zomer stilquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:36 schreef Zipportal het volgende:
Dit begint dus maandag al. Is vervroegd.
Volgens mij Tong gaan Jeroen en Sofie het samen presenteren en als Jeroen met vakantie is dan Tim.quote:
In de VPRO-gids staat Jeroen Pauw OF Sophie Hilbrand.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:58 schreef Eightyone het volgende:
Nee, ze gaan dat om en om doen.
Ik kan ze beiden goed hebben, dat scheelt. Hooguit verwacht ik van Jeroen wat meer diepgang en doorvragen.
Ik heb er niet veel vertrouwen in, maar ik geef het een kans.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Present. @:powerloungen @:wereldgozer @:monkyyy @:coco @:maxi-mus @:dvdfreak @:superniger @:iedereen
Otterklok overtreden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel vertrouwen in, maar ik geef het een kans.
Alleen als jij en @:monkyyy er zijn overigens.
Ik kan al dat braaksel van Sophie niet uitstaan dus Worthy zal het zonder mijn aanschouwing moeten doen denk ik.quote:
Echt fucking laat iddquote:Op maandag 8 juli 2024 09:02 schreef Eightyone het volgende:
22:45 uur. Dan ben ik al aan het inslapen (is de bedoeling iig).
Het sluit ook niet mooi meer aan op Nieuwsuur.
22:15 is het al.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:29 schreef Magica het volgende:
[..]
Echt fucking laat idd
Of ik slaap al een uur of ik ben nog aan het werk
Het is niet eens meer laat.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VARA heeft alles omgegegegegegegooid.
Typisch links.
Blijkt al opgelost te zijn hier op fok.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk gaan we het Israel vs de rest van het midden-oosten conflict hier aan tafel oplossen vanavond.
Mooi, kunnen we weer verder.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Blijkt al opgelost te zijn hier op fok.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Er was een staakt het vuren, dat is gebroken 7 oktober 2023. Sad!
Er was vrede onderhandeld met Yasser Arafat, Israël hield zich niet aan de voorwaarden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Vreselijk nummer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:47 schreef dvdfreak het volgende:
Wonderwall blijft een van de betere jaren 90 nr
Daarvoor hebben wij genoeg Red Alert gespeeld.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik had het Rusland probleem al jaren geleden kunnen oplossen
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Daarvoor hebben wij genoeg Red Alert gespeeld.
Sommige staten zouden allang een welgemikte raket of een incognito team gestuurd hebben.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik had het Rusland probleem al jaren geleden kunnen oplossen
Ach, het is de eerste pas.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Op Twitter wordt deze shit show helemaal afgemaakt en volkomen terecht
Bar slecht dit
Dat is oud nieuws, dat wisten we al jaren geledenquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:59 schreef superniger het volgende:
Conclusie:
Sophie kan er helemaal niks van.
Volgens een punk/gruns-vriend/zanger het mooiste nummer ooit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:47 schreef dvdfreak het volgende:
Wonderwall blijft een van de betere jaren 90 nr
Heb je voorbeelden ?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Op Twitter wordt deze shit show helemaal afgemaakt en volkomen terecht
Bar slecht dit
Ik was er al bang voor. Was het erg ?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:59 schreef superniger het volgende:
Conclusie:
Sophie kan er helemaal niks van.
Ik hoop dat Erdbrink vaste gast wordt, al is het alleen maar om die valse Yesilkut te sarren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:35 schreef Zipportal het volgende:
600.000 kijkers gisteren.
[ x ]
Dilan is een Turk. @:oriente
Gek dat Israël die maanden en jaren daarvoor dan naar hartelust kon bombarderen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Maar het was geen VVD-feestquote:
Oh, maar het was wel een supergaaf strandfeestje in ieder geval!quote:
belt nu met transportbedrijfquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Rutte verdient een heel groot standbeeld, van ruim 5 meter hoog, in de straat van @:ikweethetookniet
Weer dezelfde gezichten. 18:000.000 Nederlanders.quote:
Ze hadden het beter Bar Slecht kunnen noemenquote:
Er zijn pas twee uitzendingen geweest. Wel jammer dat het niet de dag erna wordt herhaald.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hadden het beter Bar Slecht kunnen noemen
Ik zal eens zappen.quote:
In het kwadraatquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:41 schreef Martinello het volgende:
Het is net een Van ‘t Hekje, deze hockey-kakker.
Tom deugt en deze kakker ook. Heb aan een tv-kwis meegedaan en hij was erg leuk vriendelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:41 schreef Martinello het volgende:
Het is net een Van ‘t Hekje, deze hockey-kakker.
Ik wilde net posten dat ik ook zo'n bril wil.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:41 schreef DIJK het volgende:
[..]
In het kwadraat
Die bril is wel een nieuw dieptepunt
Ik zeg ook niet dat hij onaardig is. Ik heb alleen een enorme Van ‘t Hek-vibe bij deze man. Tom en Youp zijn toppers trouwens.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tom deugt en deze kakker ook. Heb aan een tv-kwis meegedaan en hij was erg leuk vriendelijk.
Mijn gedachte. Bij VI was ze wel goed.quote:
quote:
"snoeihard" Wat een gelul. Matige grap, leuke reactie v Freek.quote:
Doet me denken aan toen De 5 Uur Show terugkwam bij SBS 6 en begon om 16:55uquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is niet eens meer laat.
Tijd voor een naamsverandering.
We wisten niet hoe goed we het hadden toen we van 5 avonden Jeroen Pauw mochten genieten.quote:Op dinsdag 3 september 2024 22:59 schreef Coco het volgende:
@:monkyyy graag review van dit programma
Dit was gisteren.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Bar Laat. @:coco
"Literatuur" van Giphart.quote:In het vliegtuig dacht ik maar één ding: zodra ik Max zie, stroop ik de kleren van zijn lijf, maak ik z'n pik zo hard dat hij bijna flauwvalt van bloedarmoede, wring ik mijn schaamlippen om zijn geladen revolver en kutpijp ik hem tot hij mij door het bed schiet. Keiharde, ranzige werkseks, dat had ik voor ogen. Pure hamerliefde.
Je had gelijk Net als politie, brandweer etc. maar verpleegkundigen en artsen dan weer niet wanneer die aan een talkshow mee doenquote:Op woensdag 4 september 2024 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanavond een boswachter in de show. Vast in werkkleren.
SAD.
Ik haat Glenda Batta en haar tettequote:Op donderdag 5 september 2024 09:29 schreef maxi-mus het volgende:
Pauwgod. Glennis kan wel zingen ja. En had ze lekker los in het hok hangen. @:de_boswachter
Volgende week Immanuelle Grives en Thijs Römer?quote:Op woensdag 4 september 2024 21:00 schreef Szura het volgende:
Gordon, Glenda Batta, ze zijn wel weer goed begonnen met aandacht schenken aan totale randdebielen
Geen Pauwgodquote:
Ik zag een voorstukje. Heeft Brigitte Kaandorp de beste grap ooit gemaaktquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:37 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Geen Pauwgod
445.000 kijkers
Verder soms bizarre overgangen. Van het tragedie van een gezonken schip waar mensen om zijn gekomen naar "De beste grap"
Kan me het niet voorstellen, ben snel weggezapt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag een voorstukje. Heeft Brigitte Kaandorp de beste grap ooit gemaakt
Ik vind het zo ongemakkelijk om naar te kijkenquote:
Zelf keek ik er weinig naar, zulke kortere items erover vind ik wel weer leukquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik vind het zo ongemakkelijk om naar te kijken
Weinig vernieuwends idd. Oude wijn in nieuwe (?) zakkenquote:Op donderdag 12 september 2024 20:00 schreef tong80 het volgende:
Allemaal kut met peren. Ik heb net al een peer op. Dus ik pas. Ik peer er tussenuit.
Grijp ze met je ferme boerenknuisten bij hun zijden Brusselse kraag!quote:VUIST OP TAFEL
Wie wel? Dat die kutfilms ook nog prijzen winnen is een gotspe.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:32 schreef superniger het volgende:
Pauw geeft geen neuk om Jandino.
Gevalletje Kane, Kensington, Di-Rect.....Met een beetje goed management en reclame kom je ver.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie wel? Dat die kutfilms ook nog prijzen winnen is een gotspe.
Ik kan dit niet ontkennen noch bekennen.quote:Op maandag 16 september 2024 23:04 schreef dvdfreak het volgende:
Heb jij weleens geld witgewassen
~~monkyy
Precies. Die klotebanken moeten gewoon vermeden worden waar het kanquote:
Ik nam pas nog vijf euro gratis boodschappen aan, verhandeld tegen duizend punten die ik ook zomaar kreeg.quote:Op maandag 16 september 2024 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen die boodschappen doet bij de Jumbo heeft ook schuld.
Akkoord, jij bent onschuldig.quote:Op maandag 16 september 2024 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
Ik nam pas nog vijf euro gratis boodschappen aan, verhandeld tegen duizend punten die ik ook zomaar kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |