https://pers.bnnvara.nl/s(...)resenteren-bar-laat/quote:Vanaf 26 augustus 2024 kunnen kijkers op maandag- tot en met donderdagavond de dag afsluiten met ‘Bar Laat’ op NPO 1. De nieuwe late night talkshow van BNNVARA wordt om en om gepresenteerd door Sophie Hilbrand en Jeroen Pauw. Tim de Wit complementeert het team als vaste invalpresentator en zal in de maanden januari en februari de presentatie met Sophie afwisselen.
Vanuit de Hilversumse studio met publiek voeren Sophie, Jeroen en Tim het gesprek van de dag en wordt de kijker bijgepraat over actualiteit, kunst, cultuur en sport. En natuurlijk is er in Bar Laat ook alle ruimte voor muziek.
Tim: “Ik vind het een te gekke kans om met het team van Bar Laat naast Sophie en Jeroen aan de slag te gaan op de late avond. Met alle ontwikkelingen in de huidige actualiteit, verheug ik me erg op dit nieuwe avontuur.”
Tim de Wit is daarnaast presentator van de VPRO-programma’s Bureau Buitenland en Europa Draait Door.
Bar Laat is vanaf 26 augustus iedere maandag- tot en met donderdagavond vanaf 22.15 uur te zien bij BNNVARA op NPO 1.
Blijkbaar weet je nu al wie de gasten zijn? Best knap.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:56 schreef bonanza8 het volgende:
vroeger pauw en witteman, daar ging het nog om inhoud en waren er gasten die daadwerkelijk wat te vertellen hebben en verstand hadden van een bepaald onderwerp. nu gaat het vooral om jezelf te laten zien waar mensen zonder kennis hun onzinnige en nietszeggende mening ventileren. Nee, ik ga niet kijken
Ik sla over als Sophietje presenteert.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:56 schreef bonanza8 het volgende:
vroeger pauw en witteman, daar ging het nog om inhoud en waren er gasten die daadwerkelijk wat te vertellen hebben en verstand hadden van een bepaald onderwerp. nu gaat het vooral om jezelf te laten zien waar mensen zonder kennis hun onzinnige en nietszeggende mening ventileren. Nee, ik ga niet kijken
Waarom ligt Hilversum in de zomer stilquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:36 schreef Zipportal het volgende:
Dit begint dus maandag al. Is vervroegd.
Volgens mij Tong gaan Jeroen en Sofie het samen presenteren en als Jeroen met vakantie is dan Tim.quote:
In de VPRO-gids staat Jeroen Pauw OF Sophie Hilbrand.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:58 schreef Eightyone het volgende:
Nee, ze gaan dat om en om doen.
Ik kan ze beiden goed hebben, dat scheelt. Hooguit verwacht ik van Jeroen wat meer diepgang en doorvragen.
Ik heb er niet veel vertrouwen in, maar ik geef het een kans.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Present. @:powerloungen @:wereldgozer @:monkyyy @:coco @:maxi-mus @:dvdfreak @:superniger @:iedereen
Otterklok overtreden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel vertrouwen in, maar ik geef het een kans.
Alleen als jij en @:monkyyy er zijn overigens.
Ik kan al dat braaksel van Sophie niet uitstaan dus Worthy zal het zonder mijn aanschouwing moeten doen denk ik.quote:
Echt fucking laat iddquote:Op maandag 8 juli 2024 09:02 schreef Eightyone het volgende:
22:45 uur. Dan ben ik al aan het inslapen (is de bedoeling iig).
Het sluit ook niet mooi meer aan op Nieuwsuur.
22:15 is het al.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:29 schreef Magica het volgende:
[..]
Echt fucking laat idd![]()
Of ik slaap al een uur of ik ben nog aan het werk
Het is niet eens meer laat.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VARA heeft alles omgegegegegegegooid.
Typisch links.
Blijkt al opgelost te zijn hier op fok.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk gaan we het Israel vs de rest van het midden-oosten conflict hier aan tafel oplossen vanavond.
Mooi, kunnen we weer verder.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Blijkt al opgelost te zijn hier op fok.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Er was een staakt het vuren, dat is gebroken 7 oktober 2023. Sad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |