Weinig vernieuwends idd. Oude wijn in nieuwe (?) zakkenquote:Op donderdag 12 september 2024 20:00 schreef tong80 het volgende:
Allemaal kut met peren. Ik heb net al een peer op. Dus ik pas. Ik peer er tussenuit.
Grijp ze met je ferme boerenknuisten bij hun zijden Brusselse kraag!quote:VUIST OP TAFEL
Wie wel? Dat die kutfilms ook nog prijzen winnen is een gotspe.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:32 schreef superniger het volgende:
Pauw geeft geen neuk om Jandino.
Gevalletje Kane, Kensington, Di-Rect.....Met een beetje goed management en reclame kom je ver.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie wel? Dat die kutfilms ook nog prijzen winnen is een gotspe.
Ik kan dit niet ontkennen noch bekennen.quote:Op maandag 16 september 2024 23:04 schreef dvdfreak het volgende:
Heb jij weleens geld witgewassen
~~monkyy
Precies. Die klotebanken moeten gewoon vermeden worden waar het kanquote:
Ik nam pas nog vijf euro gratis boodschappen aan, verhandeld tegen duizend punten die ik ook zomaar kreeg.quote:Op maandag 16 september 2024 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen die boodschappen doet bij de Jumbo heeft ook schuld.
Akkoord, jij bent onschuldig.quote:Op maandag 16 september 2024 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
Ik nam pas nog vijf euro gratis boodschappen aan, verhandeld tegen duizend punten die ik ook zomaar kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |