Dit klinkt heel hip.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben trouwens bij een Twitch-event van een klant van mijn vriendin dus ik mis deze potmaar ja gratis eten en bier dus ach
OnlyFans-geld stroomt met bakken binnen bij @GurneyIsBestOkequote:Op zondag 30 juni 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben trouwens bij een Twitch-event van een klant van mijn vriendin dus ik mis deze potmaar ja gratis eten en bier dus ach
Gisteren zei je nog dat je er gewoon zou zijn vanavond.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende: Ik ben trouwens bij een Twitch-event van een klant van mijn vriendin dus ik mis deze pot
maar ja gratis eten en bier dus ach
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
mensen snappen niet zo goed dat wisselspelers vaak minder goed als basisspelers
Verse energie is een kwaliteit op zich Klaas.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Tenzij de coach niet zo slim isquote:Op zondag 30 juni 2024 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
mensen snappen niet zo goed dat wisselspelers vaak minder goed zijn als basisspelers
De opstelling hangt van de tegenstander af.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Al een half jaar matigjes. Streep door de Ballon D'or.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:24 schreef Zorro het volgende:
Ik heb Bellingham wel eens betere wedstrijden zien spelen.
Al was dat niet bij Engeland.
Dan heeft Slowakije ook nog eens de belangrijke uitgoal te pakken.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Southgate denkt dat het over 2 wedstrijden gaat.
Tenzij de wissel Cold Palmer isquote:Op zondag 30 juni 2024 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
mensen snappen niet zo goed dat wisselspelers vaak minder goed zijn als basisspelers
Begint wel een dingetje te worden, onzichtbaar in grote wedstrijdenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:24 schreef Zorro het volgende:
Ik heb Bellingham wel eens betere wedstrijden zien spelen.
Al was dat niet bij Engeland.
Viniquote:Op zondag 30 juni 2024 19:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Al een half jaar matigjes. Streep door de Ballon D'or.
Vini / Mbappe / Kroos
Is ook nog jong, vergeet dat nietquote:Op zondag 30 juni 2024 19:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Begint wel een dingetje te worden, onzichtbaar in grote wedstrijden
Lekker getraind? Topfit voor de E-sport van 21.45quote:Op zondag 30 juni 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu kijk ik ook mee (via FOK, ik keek al tijdens het sporten)
Even de Copa América zege van Argentinië afwachten.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Al een half jaar matigjes. Streep door de Ballon D'or.
Vini / Mbappe / Kroos
Ik zou via je TV kijken.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
Het was heerlijkquote:Op zondag 30 juni 2024 19:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker getraind? Topfit voor de E-sport van 21.45
Ook niet met een goed gesprek?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:27 schreef -XOR- het volgende:
Hieruit en uit Italie-Zwitserland kan het Nederlands Elftal in ieder geval leren dat wanneer het niet loopt, je dat niet zomaar even omdraait.
Danny heeft de streaming rechten gekocht?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
Dagje paintballen, 's avonds steengrillen.quote:
Donaties goed gebruiktquote:Op zondag 30 juni 2024 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Danny heeft de streaming rechten gekocht?![]()
Jank niet zo.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Slowakije begint me de keel uit te hangen met dat gejank
Kucka is eigenlijk ook niet echt vervangbaar. Ik neem aan dat je hem bedoelde althans...quote:
@GGMMquote:Op zondag 30 juni 2024 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
met hansco in je ploeg verlies je niet zo snel een wedstrijd
[ afbeelding ]
Liever Engelse arbitrage dan dit steeds moeten aankijken. Ik heb nog geen leuke wedstrijd van deze mannen gezien.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:31 schreef Zorro het volgende:
Toch zie ik Engeland graag verder gaan.
Hoe verder Engeland komt, hoe eerder die vreselijke Engelse scheidsrechters en vooral VAR's weg zijn.
Rondere ballenquote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waar jij vanaf morgen je sigaretten vandaan?
Welk twitch event?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is het nu alquote:Op zondag 30 juni 2024 19:36 schreef Durmada het volgende:
Dus zometeen Zwitserland, Slowakije, Turkije en Nederland aan een kant van het schema. Historisch zwak ?
Huh wat is er om 21:45?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker getraind? Topfit voor de E-sport van 21.45
Zwitserland is zo zwak niet hoor.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:36 schreef Durmada het volgende:
Dus zometeen Zwitserland, Slowakije, Turkije en Nederland aan een kant van het schema. Historisch zwak ?
Gerrit is nog erger dan Drankquote:Op zondag 30 juni 2024 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe lang gaat Gerrit wachten met zn wissels. Want ja het gaat al 77 minuten goed natuurlijk
Met een voormalig winnaar en drievoudig WK finalist.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:36 schreef Durmada het volgende:
Maar er wordt gevoetbald op grasquote:Op zondag 30 juni 2024 19:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Op papier hebben die Engelsen best aan aardige selectie
ik heb een 0.0 biertje gehaald voor tijdens de volgende wedstrijdquote:Op zondag 30 juni 2024 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga een biertje pakken, Engeland zal dus wel scoren.
Zeker. Drank had tenminste nog een idee. Daar hield 'ie zich wel mokerautistisch aan vast maar het was tenminste een visie. Southgate snapt er echt geen reet van.quote:
0.0 is geen bier. Dat is frisdrank met een biersmaakjequote:Op zondag 30 juni 2024 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb een 0.0 biertje gehaald voor tijdens de volgende wedstrijd
Gewaagd.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb een 0.0 biertje gehaald voor tijdens de volgende wedstrijd
Nee en Nederland ook niet. Maar ze zijn beide ook niet 'halve finale' sterk vind ik.quote:
wat is je puntquote:Op zondag 30 juni 2024 19:40 schreef Kimiko het volgende:
[..]
0.0 is geen bier. Dat is frisdrank met een biersmaakje
En David Hancko als beste speler, geweldig...quote:Op zondag 30 juni 2024 19:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Met een voormalig winnaar en drievoudig WK finalist.
Nederlandsquote:Op zondag 30 juni 2024 19:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer pittige mening over Nederlands die voor een ander land zijn omdat ze zogenaamd "binding" hebben met dat land.
Nederlands?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer pittige mening over Nederlands die voor een ander land zijn omdat ze zogenaamd "binding" hebben met dat land.
Wat vind je van mensen met twee vlaggen als ui?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:42 schreef GGMM het volgende:
Maar Engeland presteert toch 9 van de 10 keer ondermaats?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:40 schreef Cuendillar het volgende:
Dus Engeland er ook uit.
Is dat iets typisch voor dit EK? Ondermaats presterende landenteams? Italië, Frankrijk, Engeland... Ook Nederland tot op zekere hoogte...
Zijn er teveel wedstrijden gespeeld? Interesseert het de spelers misschien niet (meer) genoeg? Duitsland speelt nog thuis, dat is mooie motivatie. Spanje ook goed maar dan heb je het wel gehad.
En gij René.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:42 schreef GGMM het volgende:
Nederlands?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:42 schreef GGMM het volgende:
fouten maken is menselijk. Sommige mensen denken dat mods robots zijnquote:Op zondag 30 juni 2024 19:44 schreef GGMM het volgende:
Nederlanders bedoelde ik
Sorry wat een domme fout
Mijn ma is Engels en mijn pa is Spaans.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:43 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen met twee vlaggen als ui?
Dat is ook zoals ze ongeveer 150 jaar gevoetbald hebben, stukje force of habit.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Die Engelse brengen die bal gewoon letterlijk om het vervolgens in een lege 16 te hengsten.
Ga Gibraltar supporterenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:45 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Mijn ma is Engels en mijn pa is Spaans.
Ik ben een halveIk kan niet kiezen
Beter de bal weg dan een grabbelfeest.quote:
Maar een schiettent is het ook niet.quote:
Mwah ook wel van die commentator die het al jinxt.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:46 schreef GGMM het volgende:
Als Engeland nu nog scoort is het de schuld van @:gurneyisbestoke
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is ook zoals ze ongeveer 150 jaar gevoetbald hebben, stukje force of habit.
quote:The definition of insanity is doing the same thing over and over and expecting different results
Zit er altijd in.quote:
Ik kijk lekker op de Belgquote:Op zondag 30 juni 2024 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
raar weer van die commentator. Ik heb zowel Zwitserland als Slowakije laten winnen. Verklaren jullie mij voor gek?
Ik heb jou gezien in haxbal, ik kijk nergens meer van opquote:Op zondag 30 juni 2024 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
raar weer van die commentator. Ik heb zowel Zwitserland als Slowakije laten winnen. Verklaren jullie mij voor gek?
Boemquote:Op zondag 30 juni 2024 19:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik heb jou gezien in haxbal, ik kijk nergens meer van op
Moet wel druk avondje zijn voor jou. Eerst Engeland en dan Spanjequote:
Man met een heldere visiequote:Op zondag 30 juni 2024 19:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Briljant plan van Koeman om 3e te worden in die poule.
gisteravond speelde ik wat slordig en was van slag door dat andere veld met die golfbal. Vanavond ga ik mij concentrerenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik heb jou gezien in haxbal, ik kijk nergens meer van op
Ik vrees er ook voor ja, Slowakije kan echt niet meer.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:49 schreef Szura het volgende:
Engeland scoort nog wel, maak je geen zorgen
Het is wat.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie NEDERLANDERS Europees kampioen worden dan ga ik zeggen dat het onverdiend is en dat jullie het cadeau hebben gekregen
2-0quote:Op zondag 30 juni 2024 19:49 schreef AgnesGru het volgende:
Wat heeft Ria voorspeld voor deze wedstrijd?
Yes zit bij mijn ouders en t/m woensdag vrijquote:Op zondag 30 juni 2024 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet wel druk avondje zijn voor jou. Eerst Engeland en dan Spanje
Dat gaat echt niet gebeuren en ik heb wel zin in Spanje - Duitsland en Portugal - Frankrijk (al kan ik met Portugal - België ook wel leven)quote:
Spanje vind ik best goed. Hoe stug de verdediging van de Georgiërs ook zal zijn. Spanje gaat ze slopen ergens in de 88e minuutquote:
Die blijft gewoonquote:Op zondag 30 juni 2024 19:52 schreef Caland het volgende:
Hancko heeft weer zijn Feyenoordboxershort aan
Ik hoop dat Spanje Duitsland helemaal sloopt.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet gebeuren en ik heb wel zin in Spanje - Duitsland en Portugal - Frankrijk (al kan ik met Portugal - België ook wel leven)
Hopelijk wast ie 'm wel.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:52 schreef Caland het volgende:
Hancko heeft weer zijn Feyenoordboxershort aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |