Dan heeft Slowakije ook nog eens de belangrijke uitgoal te pakken.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Southgate denkt dat het over 2 wedstrijden gaat.
Tenzij de wissel Cold Palmer isquote:Op zondag 30 juni 2024 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
mensen snappen niet zo goed dat wisselspelers vaak minder goed zijn als basisspelers
Begint wel een dingetje te worden, onzichtbaar in grote wedstrijdenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:24 schreef Zorro het volgende:
Ik heb Bellingham wel eens betere wedstrijden zien spelen.
Al was dat niet bij Engeland.
Viniquote:Op zondag 30 juni 2024 19:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Al een half jaar matigjes. Streep door de Ballon D'or.
Vini / Mbappe / Kroos
Is ook nog jong, vergeet dat nietquote:Op zondag 30 juni 2024 19:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Begint wel een dingetje te worden, onzichtbaar in grote wedstrijden
Lekker getraind? Topfit voor de E-sport van 21.45quote:Op zondag 30 juni 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu kijk ik ook mee (via FOK, ik keek al tijdens het sporten)
Even de Copa América zege van Argentinië afwachten.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Al een half jaar matigjes. Streep door de Ballon D'or.
Vini / Mbappe / Kroos
Ik zou via je TV kijken.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
Het was heerlijkquote:Op zondag 30 juni 2024 19:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker getraind? Topfit voor de E-sport van 21.45
Ook niet met een goed gesprek?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:27 schreef -XOR- het volgende:
Hieruit en uit Italie-Zwitserland kan het Nederlands Elftal in ieder geval leren dat wanneer het niet loopt, je dat niet zomaar even omdraait.
Danny heeft de streaming rechten gekocht?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |