Wat ga je allemaal doen dan?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag is zo'n beetje de laatste keer dat ik actief in het topic ben. Morgen bij Oostenrijk - Turkije wellicht en daarna alleen nog SF2 denk ik.
Over stokeren gesproken, waar is @GGMMquote:
Ik las stokoud.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over stokeren gesproken, waar is @:ggmm
Moet je een gevangenisstraf uitzitten?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag is zo'n beetje de laatste keer dat ik actief in het topic ben. Morgen bij Oostenrijk - Turkije wellicht en daarna alleen nog SF2 denk ik.
Wat een goede smaak. Ik ga ook!quote:Op maandag 1 juli 2024 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin wel!!
Ik absoluut niet.
Die Swift-gekte gaat echt de hele week uitgemolken worden in de Nederlandse media.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin wel!!
Ik absoluut niet.
HoD kijkenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over stokeren gesproken, waar is @:ggmm
Morgen Nederland met vrienden, vrijdag + zaterdag Werchter en volgende week iets van het werk op dinsdag (als ik daar zin in heb). En de finale zal ik ook wel met vrienden kijken als het een beetje mee zit.quote:
DE BELGquote:Op maandag 1 juli 2024 21:04 schreef Szura het volgende:
Alweer deze strontcommentator, slechtste die ze hebben bij de NOS
JAquote:
Jij verzaakt ook nooit he klaa... uhmm @GGMMquote:Op maandag 1 juli 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Hallo.
Ik verwacht eigenlijk niet zo'n leuke wedstrijd, maar hier ben ik toch
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Hallo.
Ik verwacht eigenlijk niet zo'n leuke wedstrijd, maar hier ben ik toch
1000 euro betalen om in een ruisende Arena naar dat tyfusgejank van haar te luisterenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Swift-gekte gaat echt de hele week uitgemolken worden in de Nederlandse media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |