SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pollCiao ciao, doei doei, al het goeie.
Nou wanneer dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:12 schreef tong80 het volgende:
Je voelt je oud als Schmeichel 30 jaar is en je nog goed weet wanneer zijn vader zo'n beetje begon.
Dat maakt niet uit, je bent ook oud.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:12 schreef tong80 het volgende:
Je voelt je oud als Schmeichel 30 jaar is en je nog goed weet wanneer zijn vader zo'n beetje begon.
Toen jij werd geboren was de mammoet nog geeneens een bedreigde diersoortquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:12 schreef tong80 het volgende:
Net zoals een gateway drug. Op een gegeven moment blijf je bezig en zoek je steeds heftigere events op, zoals het wereldkampioenschap puzzelleggen. Het is maar een waarschuwing hoor, ik heb er genoeg aan onderdoor zien gaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een gateway event is
Zo'n beetje begin jaren 80quote:
Als hij al uitgestorven is kan hij ook niet bedreigd zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Toen jij werd geboren was de mammoet nog geeneens een bedreigde diersoort
Sodeju dan!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Toen jij werd geboren was de mammoet nog geeneens een bedreigde diersoort
Ik word nog ouder. Minimaal 80.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:13 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je bent ook oud.
Dan wordt er op Fok! een EK-Klaasweetalles georganiseerd door de achter-achter-achter-achter-kleinzoon van de achter-achter-achter-achter-kleinzoon van @Mexicanobakkerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat deed Nostradamus ook, dus wellicht kent men Klaasweetalles over 200 jaar op dezelfde manier
@Stoorzender moet zijn domme muil houwenquote:
Nou zegquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
@:stoorzender moet zijn domme muil houwen
Klopt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Toen jij werd geboren was mijn mam moe nog geeneens een bedreigde diersoort
Ik heb ook een biefstuk op.quote:
Dit raakt me Klaasquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lijkt z'n moeder wel. Die hield wel van een potje SM.quote:
Je moet altijd die Duitsers even zo'n 40-45 minuten hun gang laten gaan, daarna zijn ze uitgeraasd en kun je terugslaan.quote:
quote:
Tot nu toe een leuke wedstrijd ja.quote:
Kunnen ze daarna zelf aan het 'zuurstof'quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je moet altijd die Duitsers even zo'n 40-45 minuten hun gang laten gaan, daarna zijn ze uitgeraasd en kun je terugslaan.
Toen ik een verbouwereerde Deen op z'n rug sprong.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Schmeichels vader weet nog goed wanneer tong80 op FOK! begon te posten
Ergens rond minuut 42 is het beste er al af.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je moet altijd die Duitsers even zo'n 40-45 minuten hun gang laten gaan, daarna zijn ze uitgeraasd en kun je terugslaan.
Ik zou al in minuut 44 terugslaanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Er zijn allerlei problemen waarmee ze kampen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kunnen ze daarna zelf aan het 'zuurstof'
Ik dam. Te veel lopers bij schaken.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
george bestquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:18 schreef vul_maar_in het volgende:
hangt er een beetje vanaf welke kant je op speelt., oost of west.
Leuk feitje:quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:10 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Als gras in brand heeft gestaan is het ook gewoon zwart hoor![]()
En als negers Kermit cosplayen... Affijn.
Heb ik serieus net gedaan. Zo'n halve, zonder stang en zadel. Zet ik voor de tv en maar karren.quote:
Waarom staat er een kroontje bij Slobeend?quote:
Als iets een feit is, is het wel mythologie.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk feitje:
In de Griekse mythologie wilde Phaeton, de zoon van Helios, met de zonnewagen rijden. Maar omdat hij er niks van kon, scheerde hij rakelings langs de aarde en door de hitte verbrandde de aarde en ontstonden zo woestijnen en negers.
Ik denk omdat het crew isquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom staat er een kroontje bij Slobeend?
en daarna veranderde hij in een of ander dier en neukte 'n dochter? Zo lopen de meeste Griekse mythologieën af...quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk feitje:
In de Griekse mythologie wilde Phaeton, de zoon van Helios, met de zonnewagen rijden. Maar omdat hij er niks van kon, scheerde hij rakelings langs de aarde en door de hitte verbrandde de aarde en ontstonden zo woestijnen en negers.
Geef mij Icarus maar. Die zoop wat af met Hazes Sr.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk feitje:
Onze Helios is wel de (groot)vader van de minotaurus als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
en daarna veranderde hij in een of ander dier en neukte 'n dochter? Zo lopen de meeste Griekse mythologieën af...
Watquote:
ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onze Helios is wel de (groot)vader van de minotaurus als ik me niet vergis
Dit is een zeer leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
WatGoed gekeept. Verder weer een leuke wedstrijd.
Helium de vader van Femke Bol.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik vond het niet bijzonderquote:
'Ik kijk veel naar mijn voorbeeld, Veerman'quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:24 schreef Sabata het volgende:
Duitse radio in de war omdat Kroos een pass verprutst
Oh Dortmund, nee daar zit geen dak op.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geen idee of er een dak op het stadion zit?
De zoon van Jan Jongbloedquote:
?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
https://www.lightningmaps.org/#m=oss;t=3;s=0;o=0;b=;ts=0;z=10;y=51.5602;x=7.6279;d=2;dl=2;dc=0;
Je vergist je.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, ik was te snel. Vergeef me.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:24 schreef GGMM het volgende:
Eriksen speelt prima
@:slobeend kan beter toegeven dat hij iets te snel was met zijn reactie
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
commentator heeft de OP niet gelezen? Het gaat alleen regenen
De TDF zal wel begonnen zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Heel vreemd dat user @:Slobeend zich nu 'opeens' niet meer laat zien.
weer eens wat anders dan handwerkquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gejammer over noodweer. Nou dat wordt weer nachtwerk.
Eerste singel van Ramones. En zo is de cirkel rond.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:25 schreef Richestorags het volgende:
Denemarken speelt aardig. De Blitzkrieg van Duitsland is voorlopig voorbij.
Wat leuk, wat voor een soort vis is een weles?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
stelt niets voor beetje bliksem
ik vis weles met carbon hengels
pas nog een klein schokje gehad
En terecht. Meneertje moet hier vaker aanwezig zijn om dan meteen naar een ander topic te gaan en ons te verlaten gaat voor mij een stap te ver.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:26 schreef De_Kraam het volgende:
Arie Slobeend krijgt er weer van langs.
Hagel onweer orkanen. The works.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
commentator heeft de OP niet gelezen? Het gaat alleen regenen
Hey Ho, Let's Go!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste singel van Ramones. En zo is de cirkel rond.
monster karpersquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat leuk, wat voor een soort vis is een weles?
@Mexicanobakkerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste singel van Ramones. En zo is de cirkel rond.
Dat kan in WLR gewoon!quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Wil iemand de stamboom van de minotaurus even checken? mijn aartsvijand @:coco twijfelt aan mijn genie
Dat was die pot waarbij supporters met elkaar op de vuist gingen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:27 schreef Haags het volgende:
Was laatst toch ook al tijdens een EK wedstrijd in Dortmund dat het met bakken uit de lucht kwam en dat men bezig was het water weg te vegen
daar is een gifje vanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:27 schreef Haags het volgende:
Was laatst toch ook al tijdens een EK wedstrijd in Dortmund dat het met bakken uit de lucht kwam en dat men bezig was het water weg te vegen
Dat was een paar uur voor de wedstrijd ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:27 schreef Haags het volgende:
Mijn oude stamkroeg De Zaak. Ik maakte toen werk van het uitgaan.quote:
Er zijn teveel kleurtjes in deze stamboom, ik haak af. @Coco lees jij hem maarquote:
Die ja!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was die pot waarbij supporters met elkaar op de vuist gingen?
Ja, want bij onweer moet je wel een man zijn en wachten totdat het een keer flink misgaat. Dat zijn heel veel aanmeldingen bij slachtofferhulp.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:26 schreef Confetti het volgende:
Vroeger speelde men rustig door. Paar regendruppels en tegenwoordig is al paniek. Als ze al geen peperduur dak hebben.
Kikkerlikkerquote:
Wij hadden hier Café De Kroeg, volgende week opent Café 't Barretje.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn oude stamkroeg De Zaak. Ik maakte toen werk van het uitgaan.
Wij zijn hier tegen homofobiequote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Commentator is een nicht die bij lichte motregen een paraplu gebruikt en bij onweer gelijk op de wc gaat zitten.
Dit voelt als een maffiabaas die opgeroepen wordt om in een leegstaand huis in new Jersey te verschijnen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:28 schreef GGMM het volgende:
Zo te zien heeft Tim gelijk
@:coco kan beter toegeven dat hij iets te snel was met zijn reactie.
Commerciële belangen!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:28 schreef trein2000 het volgende:
Grueter is nog steeds bezig met zijn onweer.
Die kans is volstrekt minuscuul.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, want bij onweer moet je wel een man zijn en wachten totdat het een keer flink misgaat. Dat zijn heel veel aanmeldingen bij slachtofferhulp.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:29 schreef Kriegel het volgende:
Oeh jongens een knetterende donder snel naar binnen
Niet volgens commentator Grueter.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:25 schreef Richestorags het volgende:
Denemarken speelt aardig. De Blitzkrieg van Duitsland is voorlopig voorbij.
Jan Jongbloed heeft hier een mening overquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:26 schreef Confetti het volgende:
Vroeger speelde men rustig door. Paar regendruppels en tegenwoordig is al paniek. Als ze al geen peperduur dak hebben.
Donnerwetterquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:29 schreef Kriegel het volgende:
Oeh jongens een knetterende donder snel naar binnen
oooh...dus dat is het.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
stelt niets voor beetje bliksem
ik vis weles met carbon hengels
pas nog een klein schokje gehad
Ahquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee want dan is ie geschorst tegen Georgië dan wel Spanje.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Commentator is een nicht die bij lichte motregen een paraplu gebruikt en bij onweer gelijk op de wc gaat zitten.
Ik word hier dus gegaslight door een FOK!official, ik eis actiequote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:28 schreef GGMM het volgende:
Zo te zien heeft Tim gelijk
@:coco kan beter toegeven dat hij iets te snel was met zijn reactie.
Onweer! Donder! Regen! Commerciële belangen! Overleg!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De commentator vindt zichzelf wel een unaniem belachelijk succes zeg
Bij de Duitsers maken ze zich nog niet druk om het weer.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
Ik word echt serieus gek van die kutcommentator met z'n gezeik over het weer de hele tijd
We zullen heus wel naar binnen gaan als het dichtbij komt, maak je niet zo druk lul
Samson?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
Mijn god
Ik schakel naar de Belg wat een hond
Sow jij bent viesmadquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
Ik word echt serieus gek van die kutcommentator met z'n gezeik over het weer de hele tijd
We zullen heus wel naar binnen gaan als het dichtbij komt, maak je niet zo druk lul
mee eensquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
Mijn god
Ja die Belg heeft vast nog niets over het weer gezegd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
Mijn god
Piet Hein?quote:
WOW.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
Plat op de grond liggen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
moet het publiek ook weg als er gestaakt wordt wegens de bliksem?
nou nouquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:33 schreef Kriegel het volgende:
ONVERANTWOORD
Bokkelul het druppelt amper
Wtf zegt hij dat echt?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:33 schreef Kriegel het volgende:
ONVERANTWOORD
Bokkelul het druppelt amper
Dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
die fukking commentator
ik sta op het punt om het geluid uit te doen
Minteh weg voor 40 miljoen. Zeg het maar.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
deze debiel snapt niet zo goed dat er tegenwoordig bliksemafleiders bestaan
In NL ook!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:35 schreef Vis1980 het volgende:
Er komen bakken naar beneden.
(voor degene die over zijn geschakeld naar de Belgen)
Immer gegen dich!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
FUKKING COMMENTATOR
HEM SCHULD DAT WE NU MOETEN WACHTEN
HEM SCHULDquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
FUKKING COMMENTATOR
HEM SCHULD DAT WE NU MOETEN WACHTEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |