Zoals verwachtquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan weet je dat Perez het gewoon heel erg slecht doet.
Ik vind het wat sneu wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mag Mick Schumacher weer het hele weekend als schandknaapje naast Toto staan?
Iemand er een lul op getekend?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:41 schreef TweedeKlum het volgende:
VER: After this session, I need to change my helmet, my visor has a very interesting view with the tear-off.
en Toto was zo enthousiast over hem.quote:
Tsunoda ook nog maar net door dus ach.quote:
quote:
👀quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:46 schreef Nizno het volgende:
thee met koekjes.... help u zelf
1 koekje per persoon! denk er om.
Was ook het argument van de FIA destijds tegen grint.quote:
Skattiequote:
naar links, naar rechtsquote:
GOAT.quote:
Ok. Is zeker wat voor te zeggen ja. Wordt er niet beter van. Ach ja kunnen volgend jaar weer veranderen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was ook het argument van de FIA destijds tegen grint.
Geeft alleen maar meer actiequote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was ook het argument van de FIA destijds tegen grint.
papa in een mercedes en zoon in een RBR... ik weet wel wie er gaat winnenquote:
Hij laat in ieder geval zien niet in de RB thuis te horen, imho.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsunoda ook nog maar net door dus ach.
Denk toch liever dit dan de hele tijd dat lijntjes kijken. Ik vind het wel een verbeteringquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Is zeker wat voor te zeggen ja. Wordt er niet beter van. Ach ja kunnen volgend jaar weer veranderen.
Norrisquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
papa in een mercedes en zoon in een RBR... ik weet wel wie er gaat winnen
ik dacht Mickquote:
Zijn allemaal McLaren fansquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland - Roemenie is dinsdag pas.
vlieg die pepers dan wekelijks inquote:
Nog steeds bijna 0,5s verschil, dus teveelquote:
dus Max kan nog 0.5s snellerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nog steeds bijna 0,5s verschil, dus teveel
Zoals elk weekend inmiddels.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nog steeds bijna 0,5s verschil, dus teveel
Maar hij doet het beter dan Ricciardo terwijl die was aangenomen om evt indien mogelijk Perez te vervangen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij laat in ieder geval zien niet in de RB thuis te horen, imho.
Hij reed daar alleen maar om aan te tonen dat hij in staat was om Perez te vervangen. Dat is niet het geval, dus mag hij wieberen wat mij betreft.
Kan Lawson er niet in na de zomerstop?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar hij doet het beter dan Ricciardo terwijl die was aangenomen om evt indien mogelijk Perez te vervangen.
Volgend jaar dus geen Ricciardo naast Yuki maar Liam Lawson.
Als Liam geen stoeltje krijgt is die vrij om een ander team te zoeken en dan is Red Bull dus een talent kwijt omdat Horner Ricciardo leuk vind.
Jaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Kan Lawson er niet in na de zomerstop?
Graagquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
In principe wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Natuurlijk maar Horner zit er vuistdiep in bij RIC.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ja problemen van FP1 lijken opgelost te zijnquote:
Code rood?quote:
er zitten ook weinig anderenquote:
Beter dan een goudgele.quote:
Wel erg veel oranje ja.....het is niet dat het om de hoek isquote:
Hoop Piastri fansquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel erg veel oranje ja.....het is niet dat het om de hoek is
zwager is er ook met de kinderen. Maken er meteen een minivakantie van enzoquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel erg veel oranje ja.....het is niet dat het om de hoek is
Kost een maxi vakantiequote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
zwager is er ook met de kinderen. Maken er meteen een minivakantie van enzo
dat viel hem nog mee zelfsquote:
benieuwd of Toto hem in de auto gaat zettenquote:
Sky is dan ook niet echt slim met hun commentaarquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky doet verbaasd dat Perez weer een halve seconde achter Verstappen zit.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sky is dan ook niet echt slim met hun commentaar
Ze was weer goed op Pinkpopquote:
Geen Wilhelmus zingen meer?quote:
Moest eigenlijk verboden worden.quote:
Daar gaan ze.quote:
Die moet wat dickpics versturenquote:
Is dat niet dat liedje?quote:
Naar Josquote:
zolang de baan nog verandert in een aantal minuten tijd zul je dit houden. als ze baankwaliteit constant kunnen krijgen dan kan het ook andersquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moest eigenlijk verboden worden.
hij heeft de vlag al iddquote:
rode banden dus maar 1 ronde kans. baan wordt hoe later hoe beter. dus iedereen wil zo laat mogelijkquote:
normaal was Lec er idd boven geweest dus had hij ook 7e gestaan.quote:
Als die zouden tellen zou hij toch niet op 40 staan?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:16 schreef SiGNe het volgende:
Deze telt vast niet omdat het een sprint quali is maar anders is het de 41e pole van Max
Als het wel mee zou tellen dan zit dat al bij die 41 poles inbegrepen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als die zouden tellen zou hij toch niet op 40 staan?
Dan zou ie nu rond 50 zitten als je de vorige behaalde sprint poles erbij opteltquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als het wel mee zou tellen dan zit dat al bij die 41 poles inbegrepen.
Ja op Baku weer. Dit is geen stratencircuitquote:
Pipoquote:
ja oke das beter idd, pipo was te goed voor deze clownquote:
omdat dat idd zo voeltquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het zaterdag is door de die sprint shootout
IT is ook nog een optiequote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke das beter idd, pipo was te goed voor deze clown
nee die is ook te goedquote:
Ik denk dat het komt door de sprint shootoutquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tsja je kan ook zeggen dat Charles niet in die anti stall moet slaanquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:22 schreef SiGNe het volgende:
OOK lekker, leclerc moest aan z'n engineer uitleggen wat er mis was met z'n wagen
Nee, hij heeft er 39. Dus sowieso geen 41e. Maar de sprint shoot out telt niet mee. Daar had hij er vorig jaar 3 van en dit jaar is dit ook zijn derde..!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:16 schreef SiGNe het volgende:
Deze telt vast niet omdat het een sprint quali is maar anders is het de 41e pole van Max
Gewoon niet kijken, maar werken, heb je heel dat probleem nietquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die durft niet van de pitmuur te komen zolang Jos in de box staat. Doet net alsof hij veel werk te doen heeft.quote:
Maak daar maar enkelvoud van. Er is er maar één die liep te juichen hier.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:24 schreef Jane het volgende:
Jongens, even een momentje stilstaan bij al die mensen die vanochtend al aan het juichen waren bij de rode vlag.
Hahahahahaha!
Jos heeft ook een boksers reputatiequote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die durft niet van de pitmuur te komen zolang Jos in de box staat. Doet net alsof hij veel werk te doen heeft.
Ik moet jouw dienst draaienquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon niet kijken, maar werken, heb je heel dat probleem niet
En ik ben goede muziek aan het luisteren, daar laat jij weer afweten.
Perez en de Alpines waren bijna te laat, vandaar de trage rondes. Hun outlap was niet goed en ze reden ook te dicht bij elkaar hun 'snelle' ronde.quote:
Sinds 2021quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk aan die achtste sprint pole? De shootout bestaat pas sinds 2023. Vorig jaar eerste in Oostenrijk, België en Austin en dit jaar in alle drie de sprints. Vorig jaar Piastri in Qatar, Leclerc in baku en Norris in Săo Paulo..
Elke week een ander excuus voor die tacoclownquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Perez en de Alpines waren bijna te laat, vandaar de trage rondes. Hun outlap was niet goed en ze reden ook te dicht bij elkaar hun 'snelle' ronde.
We hadden ook sprintraces in 2021 en 2022quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk aan die achtste sprint pole? De shootout bestaat pas sinds 2023. Vorig jaar eerste in Oostenrijk, België en Austin en dit jaar in alle drie de sprints. Vorig jaar Piastri in Qatar, Leclerc in baku en Norris in Săo Paulo..
Kan je nagaan dat Leclerc in de file in de pitstraat zelfs nog achter Perez zatquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:30 schreef exile79 het volgende:
[..]
Elke week een ander excuus voor die tacoclown
"Shhht Lewis, straks raken we kijkers kwijt! Geef ze hoop, Lewis, geef ze hoop!"quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:36 schreef Nizno het volgende:
interview SKY met Lewis,
you were in the mix... until the third corner
Lewis; i wasnt in the mix at all
En nu gaan we analyseren hoe het toch kan dat hij 2 tienden achter Russelll ligt, want ook al is het de 9e keer dit seizoen, er moet iets aan de hand zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:41 schreef Jane het volgende:
[..]
"Shhht Lewis, straks raken we kijkers kwijt! Geef ze hoop, Lewis, geef ze hoop!"
Ik heb een mailtje verzonden vandaar.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En nu gaan we analyseren hoe het toch kan dat hij 2 tienden achter Russelll ligt, want ook al is het de 9e keer dit seizoen, er moet iets aan de hand zijn.
lekker stokenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jos die net doodleuk op Sky Duitsland verklaard dat het nog helemaal niet zeker is waar Max volgend jaar gaat rijden.
Iemand heeft niet opgelet op wat er gebeurd is. En het is niet Horner.quote:
En dat gezeik over Horner. Wat is die Jos een ongelofelijk nare ventquote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jos die net doodleuk op Sky Duitsland verklaard dat het nog helemaal niet zeker is waar Max volgend jaar gaat rijden.
Tja, als Horner inderdaad geprobeerd heeft om de demo van Verstappen tegen te houden kun je hetzelfde over Horner zeggen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dat gezeik over Horner. Wat is die Jos een ongelofelijk nare vent
Mercedes toch.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
ik snap ook niet dat wanneer zijn zoon zegt dat rust in het team zo belangrijk is dat pa nog steeds dit soort uitspraken doet.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dat gezeik over Horner. Wat is die Jos een ongelofelijk nare vent
Wat Horner ontkent dus dat is een beetje gek. Als Horner dat heeft gedaan is dat niet sjiek (understatement?)quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tja, als Horner inderdaad geprobeerd heeft om de demo van Verstappen tegen te houden kun je hetzelfde over Horner zeggen.
Eens, ik vind de vrijmibo ook een kutformat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:59 schreef Monolith het volgende:
Oh kennelijk alweer een sprint kwali gemist vanwege de vrijmibo. Wat een kutformat is het ook.
Hij wil er snel vanaf zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:14 schreef Jane het volgende:
Ik lees net dat Max nu meer sprint poles heeft dan de rest van het veld bij elkaar.
Toch netjes voor een onderdeel (sprint) dat hij eigenlijk maar kut vindt.
Ik heb Jos inderdaad nooit op enige diplomatie kunnen betrappen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat Horner ontkent dus dat is een beetje gek. Als Horner dat heeft gedaan is dat niet sjiek (understatement?)
Het probleem wat ik heb is dat Jos per se in het openbaar zijn scheur open moet trekken en ondiplomatiek iemand moet afvallen en gaat nu ook nog zijn zoon er bij betrekken. Jos is geen stabiele factor en kan alleen maar voor narigheid zorgen ipv een normale fatsoenlijke ouder te zijn
Ik denk niet dat Jos nog in de F1 gaat rijden hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:20 schreef THEFXR het volgende:
Iedereen weet dat als ALO stopt, pappa stroll met Jos gaat praten en een vrachtvliegtuig geld gaat bieden.
Je ma heeft een kutformatquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Eens, ik vind de vrijmibo ook een kutformat.
vroeger was dat HUUBquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat Horner ontkent dus dat is een beetje gek. Als Horner dat heeft gedaan is dat niet sjiek (understatement?)
Het probleem wat ik heb is dat Jos per se in het openbaar zijn scheur open moet trekken en ondiplomatiek iemand moet afvallen en gaat nu ook nog zijn zoon er bij betrekken. Jos is geen stabiele factor en kan alleen maar voor narigheid zorgen ipv een normale fatsoenlijke ouder te zijn
Dat is vooral omdat ze 2021 en 2022 ook mee rekenen, maar toen was het formeel geen sprint shoot out. Anders heeft hij er 6 en de rest samen 3..quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:14 schreef Jane het volgende:
Ik lees net dat Max nu meer sprint poles heeft dan de rest van het veld bij elkaar.
Toch netjes voor een onderdeel (sprint) dat hij eigenlijk maar kut vindt.
Toen was het ook de kwalificatie voor de sprintrace, net zoals nu.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat is vooral omdat ze 2021 en 2022 ook mee rekenen, maar toen was het formeel geen sprint shoot out. Anders heeft hij er 6 en de rest samen 3..
Het zou Jos sieren als hij zijn bakkus eens zou houden mbt stoeltjesquote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik denk dat Max in menig gesprekken met zijn vader, de zin "Ja maar pa," heeft gebruikt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:00 schreef Nober het volgende:
Wanneer begon Max met het gebruik van: "I'm not too stressed about it"
Dat is op het mooiste circuit van NL toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:05 schreef THEFXR het volgende:
whooa!
sprint straks al om 12.00
gelukkig botst het niet met motogp
het beste van de wereldquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is op het mooiste circuit van NL toch?
Mercedes is volgend jaar het team to beat. Zit Lewis bij Ferrari.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:52 schreef pmponer het volgende:
Ik zou het geweldig vinden wanneer Jos de boel zo laat klappen dat Max wel naar Merc moet
En om 11:50 moet ik weg, wat een timingquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:05 schreef THEFXR het volgende:
whooa!
sprint straks al om 12.00
gelukkig botst het niet met motogp
Gohquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En om 11:50 moet ik weg, wat een timing
Ik kan je ervan verzekeren dat dit absoluut niet zo gepland isquote:
PARTYquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan je ervan verzekeren dat dit absoluut niet zo gepland is
Sterker nog, ik wist niet eens dat dit een sprint weekend was tot vorige week. Ik dacht dat ik alleen de kwalificatie ging missen.
je kan toch op je tel kijken?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan je ervan verzekeren dat dit absoluut niet zo gepland is
Sterker nog, ik wist niet eens dat dit een sprint weekend was tot vorige week. Ik dacht dat ik alleen de kwalificatie ging missen.
hij heeft maar 1GB voor 10 euro per maandquote:
Kijk maar uit, je weet nooit wanneer ik hier stiekem nog kom loeren net als gisteren.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
PARTY![]()
[ afbeelding ]
@:Jane
@:Greysbones
@:StephanL
@:Vosss
@:TheStigsDutchCousin
@:Nizno
en de rest
quote:
Door al die katten gifjes van mij is ie door zijn bundel heen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heeft maar 1GB voor 10 euro per maand
Goddank heb ik daar wifi voor.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Door al die katten gifjes van mij is ie door zijn bundel heen.
Ik ben niet bij naam genoemd, wat is deze?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
PARTY![]()
[ afbeelding ]
en de rest
ik kan upgraden naar 10GB voor 12,5 euroquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heeft maar 1GB voor 10 euro per maand
Weet je ook meteen waar je staat.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet bij naam genoemd, wat is deze?
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@Donnaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Troost je. Ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent er zo weinig hierquote:
Je hebt de F3 sprint gemistquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:35 schreef Donna het volgende:
Ben net wakker, wist ook niet dat er nu sprint is. Lekker wakker worden zo.
Jaaaa i know.quote:
Hoezo? Je bent netjes met “de rest” aangesproken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit wordt genieten!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:35 schreef Donna het volgende:
Ik heb het deel van 'de rest' dat hier woont net maar even wakker gemaakt. Straks mist hij de sprint. Wat een ramp zou dat zijn!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
PARTY![]()
[ afbeelding ]
en de rest
"Bij naam" is te lastig voor je om te begrijpen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Je bent netjes met “de rest” aangesproken.
Zou ontzettend vreselijk zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het deel van 'de rest' dat hier woont net maar even wakker gemaakt. Straks mist hij de sprint. Wat een ramp zou dat zijn!
Max hoorde het ook pas 8 minuten geleden maar die is er altijd klaar voorquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:35 schreef Donna het volgende:
Hij weet ook wel dat ze met Perez alleen geen kampioenschap gaan winnen, dus hij heeft die ruimte wel om vrijuit te spreken. Wat willen ze doen? Max eruit gooien?quote:
Die was nog met een simrace bezigquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Max hoorde het ook pas 8 minuten geleden maar die is er altijd klaar voor
Hou dit lekker intern dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat ze met Perez alleen geen kampioenschap gaan winnen, dus hij heeft die ruimte wel om vrijuit te spreken. Wat willen ze doen? Max eruit gooien?
Horner doet net of z'n neus bloedt maar intern ontploft dit wel een keer en dan is Horner exit.
Lijkt mij dat ze gewoon Jos zijn pitspas intrekkenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat ze met Perez alleen geen kampioenschap gaan winnen, dus hij heeft die ruimte wel om vrijuit te spreken. Wat willen ze doen? Max eruit gooien?
Horner doet net of z'n neus bloedt maar intern ontploft dit wel een keer en dan is Horner exit.
Dan geeft Toto hem wel een pasquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze gewoon Jos zijn pitspas intrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |