Iemand heeft niet opgelet op wat er gebeurd is. En het is niet Horner.quote:
En dat gezeik over Horner. Wat is die Jos een ongelofelijk nare ventquote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jos die net doodleuk op Sky Duitsland verklaard dat het nog helemaal niet zeker is waar Max volgend jaar gaat rijden.
Tja, als Horner inderdaad geprobeerd heeft om de demo van Verstappen tegen te houden kun je hetzelfde over Horner zeggen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dat gezeik over Horner. Wat is die Jos een ongelofelijk nare vent
Mercedes toch.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jos die net doodleuk op Sky Duitsland verklaard dat het nog helemaal niet zeker is waar Max volgend jaar gaat rijden.
ik snap ook niet dat wanneer zijn zoon zegt dat rust in het team zo belangrijk is dat pa nog steeds dit soort uitspraken doet.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dat gezeik over Horner. Wat is die Jos een ongelofelijk nare vent
Wat Horner ontkent dus dat is een beetje gek. Als Horner dat heeft gedaan is dat niet sjiek (understatement?)quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tja, als Horner inderdaad geprobeerd heeft om de demo van Verstappen tegen te houden kun je hetzelfde over Horner zeggen.
Eens, ik vind de vrijmibo ook een kutformat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:59 schreef Monolith het volgende:
Oh kennelijk alweer een sprint kwali gemist vanwege de vrijmibo. Wat een kutformat is het ook.
Hij wil er snel vanaf zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:14 schreef Jane het volgende:
Ik lees net dat Max nu meer sprint poles heeft dan de rest van het veld bij elkaar.
Toch netjes voor een onderdeel (sprint) dat hij eigenlijk maar kut vindt.
Ik heb Jos inderdaad nooit op enige diplomatie kunnen betrappen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat Horner ontkent dus dat is een beetje gek. Als Horner dat heeft gedaan is dat niet sjiek (understatement?)
Het probleem wat ik heb is dat Jos per se in het openbaar zijn scheur open moet trekken en ondiplomatiek iemand moet afvallen en gaat nu ook nog zijn zoon er bij betrekken. Jos is geen stabiele factor en kan alleen maar voor narigheid zorgen ipv een normale fatsoenlijke ouder te zijn
Ik denk niet dat Jos nog in de F1 gaat rijden hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:20 schreef THEFXR het volgende:
Iedereen weet dat als ALO stopt, pappa stroll met Jos gaat praten en een vrachtvliegtuig geld gaat bieden.
Je ma heeft een kutformatquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Eens, ik vind de vrijmibo ook een kutformat.
vroeger was dat HUUBquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat Horner ontkent dus dat is een beetje gek. Als Horner dat heeft gedaan is dat niet sjiek (understatement?)
Het probleem wat ik heb is dat Jos per se in het openbaar zijn scheur open moet trekken en ondiplomatiek iemand moet afvallen en gaat nu ook nog zijn zoon er bij betrekken. Jos is geen stabiele factor en kan alleen maar voor narigheid zorgen ipv een normale fatsoenlijke ouder te zijn
Dat is vooral omdat ze 2021 en 2022 ook mee rekenen, maar toen was het formeel geen sprint shoot out. Anders heeft hij er 6 en de rest samen 3..quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:14 schreef Jane het volgende:
Ik lees net dat Max nu meer sprint poles heeft dan de rest van het veld bij elkaar.
Toch netjes voor een onderdeel (sprint) dat hij eigenlijk maar kut vindt.
Toen was het ook de kwalificatie voor de sprintrace, net zoals nu.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat is vooral omdat ze 2021 en 2022 ook mee rekenen, maar toen was het formeel geen sprint shoot out. Anders heeft hij er 6 en de rest samen 3..
Het zou Jos sieren als hij zijn bakkus eens zou houden mbt stoeltjesquote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |