Zoals verwachtquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan weet je dat Perez het gewoon heel erg slecht doet.
Ik vind het wat sneu wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mag Mick Schumacher weer het hele weekend als schandknaapje naast Toto staan?
Iemand er een lul op getekend?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:41 schreef TweedeKlum het volgende:
VER: After this session, I need to change my helmet, my visor has a very interesting view with the tear-off.
en Toto was zo enthousiast over hem.quote:
Tsunoda ook nog maar net door dus ach.quote:
quote:
👀quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:46 schreef Nizno het volgende:
thee met koekjes.... help u zelf
1 koekje per persoon! denk er om.
Was ook het argument van de FIA destijds tegen grint.quote:
Skattiequote:
naar links, naar rechtsquote:
GOAT.quote:
Ok. Is zeker wat voor te zeggen ja. Wordt er niet beter van. Ach ja kunnen volgend jaar weer veranderen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was ook het argument van de FIA destijds tegen grint.
Geeft alleen maar meer actiequote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was ook het argument van de FIA destijds tegen grint.
papa in een mercedes en zoon in een RBR... ik weet wel wie er gaat winnenquote:
Hij laat in ieder geval zien niet in de RB thuis te horen, imho.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsunoda ook nog maar net door dus ach.
Denk toch liever dit dan de hele tijd dat lijntjes kijken. Ik vind het wel een verbeteringquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Is zeker wat voor te zeggen ja. Wordt er niet beter van. Ach ja kunnen volgend jaar weer veranderen.
Norrisquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
papa in een mercedes en zoon in een RBR... ik weet wel wie er gaat winnen
ik dacht Mickquote:
Zijn allemaal McLaren fansquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland - Roemenie is dinsdag pas.
vlieg die pepers dan wekelijks inquote:
Nog steeds bijna 0,5s verschil, dus teveelquote:
dus Max kan nog 0.5s snellerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nog steeds bijna 0,5s verschil, dus teveel
Zoals elk weekend inmiddels.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nog steeds bijna 0,5s verschil, dus teveel
Maar hij doet het beter dan Ricciardo terwijl die was aangenomen om evt indien mogelijk Perez te vervangen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij laat in ieder geval zien niet in de RB thuis te horen, imho.
Hij reed daar alleen maar om aan te tonen dat hij in staat was om Perez te vervangen. Dat is niet het geval, dus mag hij wieberen wat mij betreft.
Kan Lawson er niet in na de zomerstop?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar hij doet het beter dan Ricciardo terwijl die was aangenomen om evt indien mogelijk Perez te vervangen.
Volgend jaar dus geen Ricciardo naast Yuki maar Liam Lawson.
Als Liam geen stoeltje krijgt is die vrij om een ander team te zoeken en dan is Red Bull dus een talent kwijt omdat Horner Ricciardo leuk vind.
Jaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Kan Lawson er niet in na de zomerstop?
Graagquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
In principe wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Natuurlijk maar Horner zit er vuistdiep in bij RIC.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ja problemen van FP1 lijken opgelost te zijnquote:
Code rood?quote:
er zitten ook weinig anderenquote:
Beter dan een goudgele.quote:
Wel erg veel oranje ja.....het is niet dat het om de hoek isquote:
Hoop Piastri fansquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel erg veel oranje ja.....het is niet dat het om de hoek is
zwager is er ook met de kinderen. Maken er meteen een minivakantie van enzoquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel erg veel oranje ja.....het is niet dat het om de hoek is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |