abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juni 2024 @ 10:42:32 #1
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214077712

Joe Biden

Kamala Harris

House of Representatives:
Republican (219)
Democratic (213)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (48)
Independents (3)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
pi_214077734
Wat ik ervan lees is dat Biden er heel slecht uitgekomen is in dit debat. Jammer en versterkt de indruk dat de Democraten hem hadden moeten vervangen.
pi_214077746
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:36 schreef Tekaschi het volgende:

Wat vinden de pro dems hier eigenlijk van het feit dat de democraten ze belogen hebben, dat Biden gewoon niet fysiek geschikt is voor deze functie, dat alle verhalen over nepnieuws, deepfakes etc. gewoon verzonnen bleken te zijn en dat de hele wereld gisteren heeft kunnen zien dat Biden zwaar aan het aftakelen is? Want de Dems wisten dit natuurlijk al tijden, hoopten natuurlijk dat het niet zo opvallen met verhaaltjes instuderen en waarschijnlijk Biden volduwen met drugs. Lees hier toch vaak dat liegen een doodzonde is als het over Trump gaat, maar de grootste leugen blijkt uit democratische hoek te komen over de mentale gesteldheid van Biden. Vraag je je toch af waar ze nog meer over liegen.
Het is een enge onbetrouwbare club.
En toch krijgen ze het voor elkaar om landgenoten en met name vele westerlingen in te palmen en op te hitsen.

Ik weet nog hoe, toen Trump de verkiezingen won, mensen letterlijk zaten te huilen op tv, een idioot achter de knoppen, een gevaarlijke gek, oorlogen, het einde van de wereld. Iedereen sprak elkaar na, liep huilend door de straten. Volkomen geïndoctrineerd.
pi_214077752
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:45 schreef Tijger_m het volgende:
Wat ik ervan lees is dat Biden er heel slecht uitgekomen is in dit debat. Jammer en versterkt de indruk dat de Democraten hem hadden moeten vervangen.
Qua energie, mompelen, en hij verhaspelde wat en had een lange freeze ergens aan het begin. Een heel andere Biden dan die bij de State of the Union.

Inhoudelijk was hij wel duidelijk de beter ingevoerde, maar dat kwam niet over tegen de stortvloed aan Trumps leugens.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_214077762
Jongens, extraordinary claims require extraordinary evidence.
We gaan hier niet even dom roepen dat Biden onder de drugs zit zonder begin van een onderbouwing.
zie email 27 oktober
  vrijdag 28 juni 2024 @ 10:49:55 #6
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214077775
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:16 schreef ExTec het volgende:

[..]
Z'n buitenland beleid is het slechtste beleid van de facto wereldpolitieagent VS wat ik in mijn hele leven gezien heb.

Nee, hij heeft die genocide niet veroorzaakt, maar dat het maar door blijft etteren; de houthi's niet echt aanpakken, nu weer bepaalde wapen leveranties richting israel opschorten, heel erg ambivalent beleid richting oekraine, zodat ook dat maar door blijft gaan, ja, dat valt hem te verwijten.
Heeft de VS nog een buitenlandbeleid? @ExTec
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat was toen ook niet relevant.
Je ontkent de macht van een grote (nieuws)zender als Fox News? Zeker tijdens verkiezingstijd?

Notabene Wilders werd groot door een goede campagne bij Talpa/Sbs/Veronica (Inside)

p.s: in het nuchtere nederland
pi_214077790

RIP
pi_214077804
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:47 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Qua energie, mompelen, en hij verhaspelde wat en had een lange freeze ergens aan het begin. Een heel andere Biden
Je weet dat hij er al jaren zo slecht aan toe is?
pi_214077811
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:51 schreef QAnonn het volgende:
[ afbeelding ]
RIP
Pietertje, doe maar effkes wisselen!
zie email 27 oktober
pi_214077827
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:40 schreef ExTec het volgende:

[..]
En is daar ook maar een picogram bewijs voor?

Maar ondertussen wel janken over nepnieuws en deepfakes he.
Geen bewijs, maar Trump heeft zich (willen) laten testen voor het debat, Biden niet. Biden had 1-0 kunnen voorstaan en Trump al een eerste klap kunnen uitdelen als hij zich had laten testen. Dus waarom laat hij zich niet testen op drugs? Hier zit een heel team achter natuurlijk, die stippelen de strategie uit en die weten ook dat ze Trump keihard hadden kunnen aanpakken, dus ze hebben het niet gedaan om een reden, en die reden zal heus wel zijn dat Biden onder invloed van drugs op dat podium stond omdat hij het anders niet voor elkaar kreeg.

Maar nogmaals, want de vraag wordt ontweken, wat vinden mensen er nu van dat ze belogen zijn door de dems, dat Biden gewoon niet fysiek in staat is om zo'n belangrijke functie, het belangrijkste presidentschap in de wereld uit te voeren? En wie trekt er eigenlijk werkelijk aan de touwtjes, want Biden is er fysiek en mentaal niet toe in staat? Waarom stoort niemand dit eigenlijk, is het omdat het niet Trump is en dan kijken we maar weg van de ellende en leugens uit de democratische hoek want "Trump bad"?

Schandalig als één partij een vrijbrief krijgt om de bevolking voor te liegen omdat dat kamp en hun aanhang zo'n bloedhekel heeft aan de andere kandidaten. Ze liegen allemaal, werkelijk allemaal, en wordt tijd dat mensen eens gaan inzien dat de dems niet roomser zijn dan de paus en geen haar beter als de reps, beiden corrupte politieke partijen. Want het volk wat blind achter de dems blijft aanlopen ondanks het constante liegen en bedriegen zijn geen haar beter dan de Maga fans, die ze dagelijks in de media en politiek beschuldigen van het gedrag waar de dems kiezers zich ook schuldig aan maken blijkbaar.

Ze hebben jullie een vijand gegeven zodat de focus op het gedrag en liegen van Trump ligt en zij ermee weg blijven komen. Jullie worden bespeeld waar jullie bijstaan, net zoals velen van jullie dit krijsen over het Maga stemvee.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 28 juni 2024 @ 10:56:50 #11
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_214077833
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:48 schreef trein2000 het volgende:
We gaan hier niet even dom roepen dat Biden onder de drugs zit zonder begin van een onderbouwing.
Sowieso lijkt mij op 81 jarige leeftijd drugs gebruiken levensgevaarlijk :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 28 juni 2024 @ 11:00:05 #12
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_214077868
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:49 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Heeft de VS nog een buitenlandbeleid? @:extec
Ja, schijt bang zijn voor alles, en buitenland beleid volledig ondergeschikt maken aan de verkiezingen, want stel je voor dat je wat zegt of doet tegen dat antisemitisme wat je nu daar overal ziet, dan gaan die pro-pallies niet meer op je stemmen, en alhoewel europa ineens zwaar leunt op jouw LNG sinds we veel minder rus gas afnemen, wel de exploitatie van nieuwe LNG projecten opschorten, want stel je voor dat anders de milieu hippies niet meer op ons stemmen.
pi_214077870
quote:
Het lijkt me eerder te verwachten dat Biden aan de medicijnen zit op zijn leeftijd en met zijn aandoeningen.
pi_214077878
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:59 schreef Za het volgende:

[..]
Over zijn vrouw, en met redenen:

[ x ]
:N
Waar was de Oost Europese golddigster eigenlijk?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214077882
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:56 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Geen bewijs, maar Trump heeft zich (willen) laten testen voor het debat, Biden niet. Biden had 1-0 kunnen voorstaan en Trump al een eerste klap kunnen uitdelen als hij zich had laten testen. Dus waarom laat hij zich niet testen op drugs? Hier zit een heel team achter natuurlijk, die stippelen de strategie uit en die weten ook dat ze Trump keihard hadden kunnen aanpakken, dus ze hebben het niet gedaan om een reden, en die reden zal heus wel zijn dat Biden onder invloed van drugs op dat podium stond omdat hij het anders niet voor elkaar kreeg.

Maar nogmaals, want de vraag wordt ontweken, wat vinden mensen er nu van dat ze belogen zijn door de dems, dat Biden gewoon niet fysiek in staat is om zo'n belangrijke functie, het belangrijkste presidentschap in de wereld uit te voeren? En wie trekt er eigenlijk werkelijk aan de touwtjes, want Biden is er fysiek en mentaal niet toe in staat? Waarom stoort niemand dit eigenlijk, is het omdat het niet Trump is en dan kijken we maar weg van de ellende en leugens uit de democratische hoek want "Trump bad"?

Schandalig als één partij een vrijbrief krijgt om de bevolking voor te liegen omdat dat kamp en hun aanhang zo'n bloedhekel heeft aan de andere kandidaten. Ze liegen allemaal, werkelijk allemaal, en wordt tijd dat mensen eens gaan inzien dat de dems niet roomser zijn dan de paus en geen haar beter als de reps, beiden corrupte politieke partijen. Want het volk wat blind achter de dems blijft aanlopen ondanks het constante liegen en bedriegen zijn geen haar beter dan de Maga fans, die ze dagelijks in de media en politiek beschuldigen van het gedrag waar de dems kiezers zich ook schuldig aan maken blijkbaar.

Ze hebben jullie een vijand gegeven zodat de focus op het gedrag en liegen van Trump ligt en zij ermee weg blijven komen. Jullie worden bespeeld waar jullie bijstaan, net zoals velen van jullie dit krijsen over het Maga stemvee.
Tegen wie zeg jij dit nu eigenlijk want dit hele verhaal slaat helemaal nergens op qua users hier.

En ik zie geen enkele onderbouwing voor al je claims over liegen, bedriegen en wat al dies meer zij. Dit klinkt vooral weer als een grote berg projectie.
  vrijdag 28 juni 2024 @ 11:04:16 #16
6484 ExTec
pi_214077895
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:56 schreef Tekaschi het volgende:
Geen bewijs
:')

Voor de rest ben ik niet bijzonder pro-biden ofzo. Zeker ook niet pro-orange man.

Maar ik stel me erg europees op, in deze. Europa als continent heeft specifieke belangen, en dat is met name die oorlog hier paar 1000 KM vandaan. Want als rus die wint, heeft dat een enorme impact over de komende decennia.
pi_214077901
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Tegen wie zeg jij dit nu eigenlijk want dit hele verhaal slaat helemaal nergens op qua users hier.

En ik zie geen enkele onderbouwing voor al je claims over liegen, bedriegen en wat al dies meer zij. Dit klinkt vooral weer als een grote berg projectie.
Tegen de mensen die al vanaf 2016 krijsen dat Trump een leugenaar is en daarom geen president kan/mag worden, het topic zit vol met users die dit roepen. Dus ik vraag mij af of de factor "liegen" een reden is om niet op iemand te stemmen, of dat liegen niet zoveel uitmaakt mits de "juiste" partij dit doet.

Maar ik heb en weet het antwoord al.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_214077906
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

Voor de rest ben ik niet bijzonder pro-biden ofzo. Zeker ook niet pro-trump.

Maar ik stel me erg europees op, in deze. Europa als continent heeft specifieke belangen, en dat is met name die oorlog hier paar 1000 KM vandaan. Want als rus die wint, heeft dat een enorme impact over de komende decennia.
Niet dat ik het met je oneens ben. Maar ik denk dat het nog een laag dieper gaat. Trump heeft al een hoop instituties de vernieling in geholpen. Nog vier jaar is gewoon einde democratie in the land of the free. Dat is een bedreiging voor de hele wereldorde.
zie email 27 oktober
pi_214077912
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:05 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Tegen de mensen die al vanaf 2016 krijsen dat Trump een leugenaar is en daarom geen president kan/mag worden, het topic zit vol met users die dit roepen. Dus ik vraag mij af of de factor "liegen" een reden is om niet op iemand te stemmen, of dat liegen niet zoveel uitmaakt mits de "juiste" partij dit doet.

Dat is gewoon waar, Trump is een leugenaar, een verkrachter en een fraudeur.

Daarmee ben je geen fan van Biden maar benoem je simpelweg vastgestelde feiten en veroordelingen. Waarom dat voor jou problematisch is ontgaat mij. Nogmaals, jij bent degene die mensen woorden in de mond legt en daar dan rare conclusies aan verbind.
pi_214077917
quote:

[..]

Voor de rest ben ik niet bijzonder pro-biden ofzo. Zeker ook niet pro-orange man.

EU is een puppet van de VS dus het is nog al belangrijk wat daar gebeurd.
  vrijdag 28 juni 2024 @ 11:08:16 #21
6484 ExTec
pi_214077925
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Niet dat ik het met je oneens ben. Maar ik denk dat het nog een laag dieper gaat. Trump heeft al een hoop instituties de vernieling in geholpen. Nog vier jaar is gewoon einde democratie in the land of the free. Dat is een bedreiging voor de hele wereldorde.
Eens.

Heb je die film Civil War al gezien? Voorproefje.

Maar 1st things 1st; dat wapengekletter aan onze grenzen.
pi_214077927
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:07 schreef QAnonn het volgende:

[..]
EU is een puppet van de VS dus het is nog al belangrijk wat daar gebeurd.
BNW is een deurtje verder. Nee, dat is de EU niet, we werken echter wel veel samen omdat we nogal wat gemeen hebben met elkaar. Maar bepaald niet alles.
  Forum Admin vrijdag 28 juni 2024 @ 11:09:14 #23
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_214077935
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:05 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Trump IS een leugenaar, daar hoef je niet eens over te discussiëren.

Het is geen voetbalwedstrijd.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator vrijdag 28 juni 2024 @ 11:10:24 #24
236264 crew  capricia
pi_214077949
quote:
Ik denk dat de kans erg groot is dat ze beiden medicijnen gebruiken. Op hun leeftijd.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214077952
Waarom verdwijnt Jill Biden steeds?

Wat is het probleem?
  Forum Admin vrijdag 28 juni 2024 @ 11:10:46 #26
pi_214077956
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
BNW is een deurtje verder. Nee, dat is de EU niet, we werken echter wel veel samen omdat we nogal wat gemeen hebben met elkaar. Maar bepaald niet alles.
De EU zal al dan niet noodgedwongen een veel zelfstandiger koers gaan volgen bij een eventuele overwinning van Trump.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_214077957
quote:

[..]

Europa moet eens aan zichzelf gaan denken, of er nu iemand aan de macht komt die pro of anti Europa is. Ik ben het niet eens met de tactieken van Trump wel deel ik de mening dat er afspraken gemaakt zijn en Europa ook haar steentje bij moet dragen aan defensie. Het was een goeie wakeup call voor Europa, want nu kan het blijkbaar wel. Wij moeten ons loskoppelen van Amerika, het is een bondgenoot, maar ook een bondgenoot die wij op de vingers mogen en kunnen tikken en een bondgenoot die Europa niet meer als speelbal gaat gebruiken voor Amerikaanse politieke spelletjes. Ze hebben teveel een vrijbrief naar mijn mening.

Het beste voor Europa is misschien wel Trump, en nee ik ben verre van een fan voor die man, en het klinkt misschien raar maar dan snapt Europa ook eens dat we het samen moeten doen, de banden aanhalen onderling en op eigen benen gaan staan, en ik denk dat Europa daar sterker van gaat worden. Die hondenlijn waar Europa al jaren aan hangt als het gaat om Amerika moet eens afgelopen zijn. Amerika heeft teveel invloed in en op Europa.

Maar dat is mijn mening.
pi_214077976
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:10 schreef Za het volgende:

Wat is het probleem?
Mischien moet jij die tweet gewoon eens lezen en begrijpen dat dit soort zaken hier niet gewenst zijn? Evil. monster, zonder enige onderbouwing en puur omdat ze haar man steunt? Dan spoor je niet. (de maker van de tweet)
pi_214077983
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:09 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Waar heb je het over? Trump IS een leugenaar, daar hoef je niet eens over te discussiëren.

Het is geen voetbalwedstrijd.
100% met je eens, Trump is een leugenaar, dat is een feit. Net zoals het een feit is dat de democraten de mensen hebben voorgelogen, en net zoals het een feit is dat Biden gisteren ook leugens verkondigde, dus wat nu? Is het liegen wel of niet een probleem, of gaan we onderscheid maken wie tegen ons liegt?
  vrijdag 28 juni 2024 @ 11:12:29 #30
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214077989
Ik snap niet dat Biden nog doorgaat voor een nieuwe termijn, Trump is ook al te oud. Mensen boven de 70 jaar moet je niet meer aanstellen als president.
pi_214077991
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:11 schreef Tijger_m het volgende:

Mischien moet jij die tweet gewoon eens lezen en begrijpen dat dit soort zaken hier niet gewenst zijn? Evil. monster, zonder enige onderbouwing en puur omdat ze haar man steunt? Dan spoor je niet. (de maker van de tweet)
Ze spreekt hem toe als een kind, dat is vrij onacceptabel en vernederend.
pi_214077995
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De EU zal al dan niet noodgedwongen een veel zelfstandiger koers gaan volgen bij een eventuele overwinning van Trump.
Dat deed de EU al heel lang, wat de zaak bemoeilijkt is de nogal laconieke wijze waarop de lidstaten met Defensie zijn omgegaan de afgelopen 20 jaar. Politiek echter vaart de EU wel degelijk een eigen koers sinds het de EU is geworden.
  vrijdag 28 juni 2024 @ 11:13:18 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214077996
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Check vooral ook zijn Project 2025 plannen: https://www.bbc.com/news/articles/c977njnvq2do . Backwards politiek.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214077997
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:10 schreef Za het volgende:

Wat is het probleem?
Geen idee, maar laten Joe en Jill een voorbeeld nemen aan de voortreffelijke relatie tussen Donald en Melania inderdaad. Een gelukkig stel zonder relatieproblemen die elkaar steunen door dik en dun O+
pi_214078002
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:51 schreef QAnonn het volgende:
[ afbeelding ]
RIP
Ik heb het debat niet gezien, maar het was blijkbaar heel slecht als je het commentaar en deze odds zien.

Ik denk niet dat Biden dit nog kan winnen. Misschien dat hij bereid is om opzij te stappen voor iemand die wel in staat is van Trump te winnen. Ik denk namelijk dat Biden vooral opnieuw kandidaat is geworden omdat hij niet wil dat Trump opnieuw president wordt. Dus als er een alternatief wordt gevonden die wel van Trump kan winnen, dan verwacht ik dat Biden bereid is om opzij te stappen. Maar wie zou dat kunnen zijn?
pi_214078006
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat geldt alleen voor andere landen zeker. Als het over de EU wordt gezegd dan een schopje BNW.
pi_214078007
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:12 schreef Za het volgende:

[..]
Ze spreekt hem toe als een kind, dat is vrij onacceptabel en vernederend.
Prima, mag jij vinden.
  vrijdag 28 juni 2024 @ 11:14:47 #38
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214078014
Zou het in theorie nog mogelijk zijn om Biden te vervangen met bijvoorbeeld Kamala Harris?
  vrijdag 28 juni 2024 @ 11:14:48 #39
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214078015
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:49 schreef Origami94 het volgende:

Je ontkent de macht van een grote (nieuws)zender als Fox News? Zeker tijdens verkiezingstijd?

Ja Fox news is een republikeinenzender. Daar gaat de Democratische kandidaat het toch nooit goed doen. Dus die zijn niet zo relevant.
pi_214078017
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:14 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Dat geldt alleen voor andere landen zeker. Als het over de EU wordt gezegd dan een schopje BNW.
Dat beoordelen we per geval.
pi_214078018
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:11 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
100% met je eens, Trump is een leugenaar, dat is een feit. Net zoals het een feit is dat de democraten de mensen hebben voorgelogen, en net zoals het een feit is dat Biden gisteren ook leugens verkondigde, dus wat nu? Is het liegen wel of niet een probleem, of gaan we onderscheid maken wie tegen ons liegt?
Ik heb deze discussie hier al jaren geleden gevoerd. Uitkomst is dat leugens zijn toegestaan zolang het maar in hun straatje past. Laten we eerlijk wezen zo werkt politiek nu eenmaal, alle politici liegen anders word je nooit verkozen.
pi_214078019
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:14 schreef Momo het volgende:
Zou het in theorie nog mogelijk zijn om Biden te vervangen met bijvoorbeeld Kamala Harris?
Dat dacht ik persoonlijk niet maar helemaal zeker weet ik dat niet.
  vrijdag 28 juni 2024 @ 11:15:20 #43
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214078020
quote:
Of met iedere andere democraat. Keuze valt pas bij het congres.
pi_214078022
quote:
Ja, de officiele nominatie moet nog gebeuren volgens mij. Om dan te kiezen voor Harris is overigens kiezen voor een zekere nederlaag.
  Forum Admin vrijdag 28 juni 2024 @ 11:15:41 #45
pi_214078023
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:11 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Nee, maar ik heb niet het idee dat er door democraten is gelogen.

Ik vind het vooral een totale afgang voor de VS.
pi_214078029
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja Fox news is een republikeinenzender. Daar gaat de Democratische kandidaat het toch nooit goed doen. Dus die zijn niet zo relevant.
Op deze manier kun je geen enkele zender serieus nemen.
  vrijdag 28 juni 2024 @ 11:16:17 #47
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214078030
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:15 schreef VoMy het volgende:

[..]
Of met iedere andere democraat. Keuze valt pas bij het congres.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:15 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ja, de officiele nominatie moet nog gebeuren volgens mij. Om dan te kiezen voor Harris is overigens kiezen voor een zekere nederlaag.
Welke democraat zien jullie als een goed alternatief voor Biden?
pi_214078033
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb deze discussie hier al jaren geleden gevoerd. Uitkomst is dat leugens zijn toegestaan zolang het maar in hun straatje past. Laten we eerlijk wezen zo werkt politiek nu eenmaal, alle politici liegen anders word je nooit verkozen.
Maar de meesten zijn geen verkrachters, fraudeurs en liegen niet over werkelijk alles. Toch wel een nuance verschil.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2024 11:16:47 ]
  Moderator vrijdag 28 juni 2024 @ 11:16:44 #49
236264 crew  capricia
pi_214078036
quote:
Newsom, Kelly, Blinken, lijken me allemaal geschikte kandidaten om hem te vervangen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214078038
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ow ik weet dat dit het gedrag is, ik ken het gedrag, zie al jaren niets anders ook in de Nederlandse politiek. Wordt alleen eens tijd dat de mensen die nogal naar de dems/links leunen inzien dat ze geen haar beter zijn dan het andere kamp die ze dag in dag uit beschuldigen van dit gedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')