Het is een enge onbetrouwbare club.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:36 schreef Tekaschi het volgende:
Wat vinden de pro dems hier eigenlijk van het feit dat de democraten ze belogen hebben, dat Biden gewoon niet fysiek geschikt is voor deze functie, dat alle verhalen over nepnieuws, deepfakes etc. gewoon verzonnen bleken te zijn en dat de hele wereld gisteren heeft kunnen zien dat Biden zwaar aan het aftakelen is? Want de Dems wisten dit natuurlijk al tijden, hoopten natuurlijk dat het niet zo opvallen met verhaaltjes instuderen en waarschijnlijk Biden volduwen met drugs. Lees hier toch vaak dat liegen een doodzonde is als het over Trump gaat, maar de grootste leugen blijkt uit democratische hoek te komen over de mentale gesteldheid van Biden. Vraag je je toch af waar ze nog meer over liegen.
Qua energie, mompelen, en hij verhaspelde wat en had een lange freeze ergens aan het begin. Een heel andere Biden dan die bij de State of the Union.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:45 schreef Tijger_m het volgende:
Wat ik ervan lees is dat Biden er heel slecht uitgekomen is in dit debat. Jammer en versterkt de indruk dat de Democraten hem hadden moeten vervangen.
Heeft de VS nog een buitenlandbeleid? @ExTecquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Z'n buitenland beleid is het slechtste beleid van de facto wereldpolitieagent VS wat ik in mijn hele leven gezien heb.
Nee, hij heeft die genocide niet veroorzaakt, maar dat het maar door blijft etteren; de houthi's niet echt aanpakken, nu weer bepaalde wapen leveranties richting israel opschorten, heel erg ambivalent beleid richting oekraine, zodat ook dat maar door blijft gaan, ja, dat valt hem te verwijten.
Je ontkent de macht van een grote (nieuws)zender als Fox News? Zeker tijdens verkiezingstijd?quote:
Je weet dat hij er al jaren zo slecht aan toe is?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Qua energie, mompelen, en hij verhaspelde wat en had een lange freeze ergens aan het begin. Een heel andere Biden
Geen bewijs, maar Trump heeft zich (willen) laten testen voor het debat, Biden niet. Biden had 1-0 kunnen voorstaan en Trump al een eerste klap kunnen uitdelen als hij zich had laten testen. Dus waarom laat hij zich niet testen op drugs? Hier zit een heel team achter natuurlijk, die stippelen de strategie uit en die weten ook dat ze Trump keihard hadden kunnen aanpakken, dus ze hebben het niet gedaan om een reden, en die reden zal heus wel zijn dat Biden onder invloed van drugs op dat podium stond omdat hij het anders niet voor elkaar kreeg.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
En is daar ook maar een picogram bewijs voor?
Maar ondertussen wel janken over nepnieuws en deepfakes he.
Sowieso lijkt mij op 81 jarige leeftijd drugs gebruiken levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:48 schreef trein2000 het volgende:
Jongens, extraordinary claims require extraordinary evidence.
We gaan hier niet even dom roepen dat Biden onder de drugs zit zonder begin van een onderbouwing.
Ja, schijt bang zijn voor alles, en buitenland beleid volledig ondergeschikt maken aan de verkiezingen, want stel je voor dat je wat zegt of doet tegen dat antisemitisme wat je nu daar overal ziet, dan gaan die pro-pallies niet meer op je stemmen, en alhoewel europa ineens zwaar leunt op jouw LNG sinds we veel minder rus gas afnemen, wel de exploitatie van nieuwe LNG projecten opschorten, want stel je voor dat anders de milieu hippies niet meer op ons stemmen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:49 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Heeft de VS nog een buitenlandbeleid? @:extec
Het lijkt me eerder te verwachten dat Biden aan de medicijnen zit op zijn leeftijd en met zijn aandoeningen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:48 schreef trein2000 het volgende:
We gaan hier niet even dom roepen dat Biden onder de drugs zit zonder begin van een onderbouwing.
Waar was de Oost Europese golddigster eigenlijk?quote:
Tegen wie zeg jij dit nu eigenlijk want dit hele verhaal slaat helemaal nergens op qua users hier.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:56 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Geen bewijs, maar Trump heeft zich (willen) laten testen voor het debat, Biden niet. Biden had 1-0 kunnen voorstaan en Trump al een eerste klap kunnen uitdelen als hij zich had laten testen. Dus waarom laat hij zich niet testen op drugs? Hier zit een heel team achter natuurlijk, die stippelen de strategie uit en die weten ook dat ze Trump keihard hadden kunnen aanpakken, dus ze hebben het niet gedaan om een reden, en die reden zal heus wel zijn dat Biden onder invloed van drugs op dat podium stond omdat hij het anders niet voor elkaar kreeg.
Maar nogmaals, want de vraag wordt ontweken, wat vinden mensen er nu van dat ze belogen zijn door de dems, dat Biden gewoon niet fysiek in staat is om zo'n belangrijke functie, het belangrijkste presidentschap in de wereld uit te voeren? En wie trekt er eigenlijk werkelijk aan de touwtjes, want Biden is er fysiek en mentaal niet toe in staat? Waarom stoort niemand dit eigenlijk, is het omdat het niet Trump is en dan kijken we maar weg van de ellende en leugens uit de democratische hoek want "Trump bad"?
Schandalig als één partij een vrijbrief krijgt om de bevolking voor te liegen omdat dat kamp en hun aanhang zo'n bloedhekel heeft aan de andere kandidaten. Ze liegen allemaal, werkelijk allemaal, en wordt tijd dat mensen eens gaan inzien dat de dems niet roomser zijn dan de paus en geen haar beter als de reps, beiden corrupte politieke partijen. Want het volk wat blind achter de dems blijft aanlopen ondanks het constante liegen en bedriegen zijn geen haar beter dan de Maga fans, die ze dagelijks in de media en politiek beschuldigen van het gedrag waar de dems kiezers zich ook schuldig aan maken blijkbaar.
Ze hebben jullie een vijand gegeven zodat de focus op het gedrag en liegen van Trump ligt en zij ermee weg blijven komen. Jullie worden bespeeld waar jullie bijstaan, net zoals velen van jullie dit krijsen over het Maga stemvee.
quote:
Tegen de mensen die al vanaf 2016 krijsen dat Trump een leugenaar is en daarom geen president kan/mag worden, het topic zit vol met users die dit roepen. Dus ik vraag mij af of de factor "liegen" een reden is om niet op iemand te stemmen, of dat liegen niet zoveel uitmaakt mits de "juiste" partij dit doet.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tegen wie zeg jij dit nu eigenlijk want dit hele verhaal slaat helemaal nergens op qua users hier.
En ik zie geen enkele onderbouwing voor al je claims over liegen, bedriegen en wat al dies meer zij. Dit klinkt vooral weer als een grote berg projectie.
Niet dat ik het met je oneens ben. Maar ik denk dat het nog een laag dieper gaat. Trump heeft al een hoop instituties de vernieling in geholpen. Nog vier jaar is gewoon einde democratie in the land of the free. Dat is een bedreiging voor de hele wereldorde.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik niet bijzonder pro-biden ofzo. Zeker ook niet pro-trump.
Maar ik stel me erg europees op, in deze. Europa als continent heeft specifieke belangen, en dat is met name die oorlog hier paar 1000 KM vandaan. Want als rus die wint, heeft dat een enorme impact over de komende decennia.
Dat is gewoon waar, Trump is een leugenaar, een verkrachter en een fraudeur.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:05 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Tegen de mensen die al vanaf 2016 krijsen dat Trump een leugenaar is en daarom geen president kan/mag worden, het topic zit vol met users die dit roepen. Dus ik vraag mij af of de factor "liegen" een reden is om niet op iemand te stemmen, of dat liegen niet zoveel uitmaakt mits de "juiste" partij dit doet.
Maar ik heb en weet het antwoord al.
EU is een puppet van de VS dus het is nog al belangrijk wat daar gebeurd.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik niet bijzonder pro-biden ofzo. Zeker ook niet pro-orange man.
Maar ik stel me erg europees op, in deze. Europa als continent heeft specifieke belangen, en dat is met name die oorlog hier paar 1000 KM vandaan. Want als rus die wint, heeft dat een enorme impact over de komende decennia.
Eens.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet dat ik het met je oneens ben. Maar ik denk dat het nog een laag dieper gaat. Trump heeft al een hoop instituties de vernieling in geholpen. Nog vier jaar is gewoon einde democratie in the land of the free. Dat is een bedreiging voor de hele wereldorde.
BNW is een deurtje verder. Nee, dat is de EU niet, we werken echter wel veel samen omdat we nogal wat gemeen hebben met elkaar. Maar bepaald niet alles.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:07 schreef QAnonn het volgende:
[..]
EU is een puppet van de VS dus het is nog al belangrijk wat daar gebeurd.
Waar heb je het over? Trump IS een leugenaar, daar hoef je niet eens over te discussiëren.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:05 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Tegen de mensen die al vanaf 2016 krijsen dat Trump een leugenaar is en daarom geen president kan/mag worden, het topic zit vol met users die dit roepen. Dus ik vraag mij af of de factor "liegen" een reden is om niet op iemand te stemmen, of dat liegen niet zoveel uitmaakt mits de "juiste" partij dit doet.
Maar ik heb en weet het antwoord al.
Ik denk dat de kans erg groot is dat ze beiden medicijnen gebruiken. Op hun leeftijd.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:48 schreef trein2000 het volgende:
De EU zal al dan niet noodgedwongen een veel zelfstandiger koers gaan volgen bij een eventuele overwinning van Trump.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
BNW is een deurtje verder. Nee, dat is de EU niet, we werken echter wel veel samen omdat we nogal wat gemeen hebben met elkaar. Maar bepaald niet alles.
Europa moet eens aan zichzelf gaan denken, of er nu iemand aan de macht komt die pro of anti Europa is. Ik ben het niet eens met de tactieken van Trump wel deel ik de mening dat er afspraken gemaakt zijn en Europa ook haar steentje bij moet dragen aan defensie. Het was een goeie wakeup call voor Europa, want nu kan het blijkbaar wel. Wij moeten ons loskoppelen van Amerika, het is een bondgenoot, maar ook een bondgenoot die wij op de vingers mogen en kunnen tikken en een bondgenoot die Europa niet meer als speelbal gaat gebruiken voor Amerikaanse politieke spelletjes. Ze hebben teveel een vrijbrief naar mijn mening.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik niet bijzonder pro-biden ofzo. Zeker ook niet pro-orange man.
Mischien moet jij die tweet gewoon eens lezen en begrijpen dat dit soort zaken hier niet gewenst zijn? Evil. monster, zonder enige onderbouwing en puur omdat ze haar man steunt? Dan spoor je niet. (de maker van de tweet)quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:10 schreef Za het volgende:
Waarom verdwijnt Jill Biden steeds?
Wat is het probleem?
100% met je eens, Trump is een leugenaar, dat is een feit. Net zoals het een feit is dat de democraten de mensen hebben voorgelogen, en net zoals het een feit is dat Biden gisteren ook leugens verkondigde, dus wat nu? Is het liegen wel of niet een probleem, of gaan we onderscheid maken wie tegen ons liegt?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Trump IS een leugenaar, daar hoef je niet eens over te discussiëren.
Het is geen voetbalwedstrijd.
Ze spreekt hem toe als een kind, dat is vrij onacceptabel en vernederend.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:11 schreef Tijger_m het volgende:
Mischien moet jij die tweet gewoon eens lezen en begrijpen dat dit soort zaken hier niet gewenst zijn? Evil. monster, zonder enige onderbouwing en puur omdat ze haar man steunt? Dan spoor je niet. (de maker van de tweet)
Dat deed de EU al heel lang, wat de zaak bemoeilijkt is de nogal laconieke wijze waarop de lidstaten met Defensie zijn omgegaan de afgelopen 20 jaar. Politiek echter vaart de EU wel degelijk een eigen koers sinds het de EU is geworden.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De EU zal al dan niet noodgedwongen een veel zelfstandiger koers gaan volgen bij een eventuele overwinning van Trump.
Check vooral ook zijn Project 2025 plannen: https://www.bbc.com/news/articles/c977njnvq2do . Backwards politiek.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet dat ik het met je oneens ben. Maar ik denk dat het nog een laag dieper gaat. Trump heeft al een hoop instituties de vernieling in geholpen. Nog vier jaar is gewoon einde democratie in the land of the free. Dat is een bedreiging voor de hele wereldorde.
Geen idee, maar laten Joe en Jill een voorbeeld nemen aan de voortreffelijke relatie tussen Donald en Melania inderdaad. Een gelukkig stel zonder relatieproblemen die elkaar steunen door dik en dunquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:10 schreef Za het volgende:
Waarom verdwijnt Jill Biden steeds?
Wat is het probleem?
Ik heb het debat niet gezien, maar het was blijkbaar heel slecht als je het commentaar en deze odds zien.quote:
Dat geldt alleen voor andere landen zeker. Als het over de EU wordt gezegd dan een schopje BNW.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
BNW is een deurtje verder. Nee, dat is de EU niet, we werken echter wel veel samen omdat we nogal wat gemeen hebben met elkaar. Maar bepaald niet alles.
Prima, mag jij vinden.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:12 schreef Za het volgende:
[..]
Ze spreekt hem toe als een kind, dat is vrij onacceptabel en vernederend.
Ja Fox news is een republikeinenzender. Daar gaat de Democratische kandidaat het toch nooit goed doen. Dus die zijn niet zo relevant.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:49 schreef Origami94 het volgende:
Je ontkent de macht van een grote (nieuws)zender als Fox News? Zeker tijdens verkiezingstijd?
Dat beoordelen we per geval.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:14 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor andere landen zeker. Als het over de EU wordt gezegd dan een schopje BNW.
Ik heb deze discussie hier al jaren geleden gevoerd. Uitkomst is dat leugens zijn toegestaan zolang het maar in hun straatje past. Laten we eerlijk wezen zo werkt politiek nu eenmaal, alle politici liegen anders word je nooit verkozen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
100% met je eens, Trump is een leugenaar, dat is een feit. Net zoals het een feit is dat de democraten de mensen hebben voorgelogen, en net zoals het een feit is dat Biden gisteren ook leugens verkondigde, dus wat nu? Is het liegen wel of niet een probleem, of gaan we onderscheid maken wie tegen ons liegt?
Dat dacht ik persoonlijk niet maar helemaal zeker weet ik dat niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:14 schreef Momo het volgende:
Zou het in theorie nog mogelijk zijn om Biden te vervangen met bijvoorbeeld Kamala Harris?
Of met iedere andere democraat. Keuze valt pas bij het congres.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:14 schreef Momo het volgende:
Zou het in theorie nog mogelijk zijn om Biden te vervangen met bijvoorbeeld Kamala Harris?
Ja, de officiele nominatie moet nog gebeuren volgens mij. Om dan te kiezen voor Harris is overigens kiezen voor een zekere nederlaag.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:14 schreef Momo het volgende:
Nee, maar ik heb niet het idee dat er door democraten is gelogen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
100% met je eens, Trump is een leugenaar, dat is een feit. Net zoals het een feit is dat de democraten de mensen hebben voorgelogen, en net zoals het een feit is dat Biden gisteren ook leugens verkondigde, dus wat nu? Is het liegen wel of niet een probleem, of gaan we onderscheid maken wie tegen ons liegt?
Op deze manier kun je geen enkele zender serieus nemen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja Fox news is een republikeinenzender. Daar gaat de Democratische kandidaat het toch nooit goed doen. Dus die zijn niet zo relevant.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Of met iedere andere democraat. Keuze valt pas bij het congres.
Welke democraat zien jullie als een goed alternatief voor Biden?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, de officiele nominatie moet nog gebeuren volgens mij. Om dan te kiezen voor Harris is overigens kiezen voor een zekere nederlaag.
Maar de meesten zijn geen verkrachters, fraudeurs en liegen niet over werkelijk alles. Toch wel een nuance verschil.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb deze discussie hier al jaren geleden gevoerd. Uitkomst is dat leugens zijn toegestaan zolang het maar in hun straatje past. Laten we eerlijk wezen zo werkt politiek nu eenmaal, alle politici liegen anders word je nooit verkozen.
Newsom, Kelly, Blinken, lijken me allemaal geschikte kandidaten om hem te vervangen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:14 schreef Momo het volgende:
Ow ik weet dat dit het gedrag is, ik ken het gedrag, zie al jaren niets anders ook in de Nederlandse politiek. Wordt alleen eens tijd dat de mensen die nogal naar de dems/links leunen inzien dat ze geen haar beter zijn dan het andere kamp die ze dag in dag uit beschuldigen van dit gedrag.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb deze discussie hier al jaren geleden gevoerd. Uitkomst is dat leugens zijn toegestaan zolang het maar in hun straatje past. Laten we eerlijk wezen zo werkt politiek nu eenmaal, alle politici liegen anders word je nooit verkozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |